Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Sergik32

ну це тіко в ті отвори що в бампері її тра встромити
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Цитата: Sergik32 від 23 Серпня 2018, 14:53:47ну це тіко в ті отвори що в бампері її тра встромити
На радіатор, мабуть, легше кріпити. А в отвори - "жалюзі", як в Шкоди Октавії.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 23 Серпня 2018, 14:53:47
ну це тіко в ті отвори що в бампері її тра встромити
Можна москітну сітку перед радіатором.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Серёга

Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Володимир

Відпишусь про радіатор пічки ДААЗ в червоній коробці як на фото.

На дворі -1, салон холодний, стартую при +25 градусів двигуна, моторчик пічки працює на 1-й швидкості, всі дифлектори відкриті, їду на трасу. Через 10 км пробігу в салоні настає справжня африка, доводиться закривати кран пічки до мінімуму щоби дуло ледь тепле повітря, тільки тоді вже можна себе почувати комфортно.

Не знаю, чи то редуктор з пічкою тепер так хавають тепло, але якщо колись на бензині і з старим радіатором пічки температура з ланосотермостатом (+87 на корпусі) трималась зимою стабільно +85, то зараз на 2000 обертах +84, якщо оберти падають менше 2000 то падає до +83, +85 тримає на обертах 2500.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик

Кум менял недавно 2 радиатора.
Купил их без мого ведома, лузар.
Ну я конечно поумничал что будет холодно( нужно не лузар а с вермешелей и т.д
А по факту такой ташкент чейчас шо это опа, какаэто баня на колесах, даже когда венталятор выкл).

До этого стояло все завод, тоже было не холодно, но сейчас вообще  :). Хз мо старые были подзабиты, не зря ж она грелась иногда.

Sergik32

Виходе шо ДААЗ рулить, бо по трасі сарю мій система тримає стабільно, вроді і теплом дує, але вузьконаправлений потік повітря з 2108го дуйчика не робить комільфо, тра якогось розсікача ставити
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

48787 км.

При вимкненні стартера появився зайвий шум, були підозри що заклинила обгінна муфта в приводі стартера. Вскриття показало що з приводом стартера все добре, тільки в середині стартера багато мусору і жодного натяку на змазку. Все вичистив і вісь в місці контакту з втулками мазьнув трохи літолом. В результаті стартер працює значно тихіше, і на холодний двигун крутить шустріше, зайвий шум пропав.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

напевно таку профілактику потрібно і для стартера проводити, хоч він і рідко крутить але всеодно крутить
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 02 Січня 2019, 09:18:01
напевно таку профілактику потрібно і для стартера проводити, хоч він і рідко крутить але всеодно крутить
При роботі зчеплення утворюється мусор частину якого стартер стартер затягує собі в середину. Яка би змазка не була, але з часом вона випаровується. Так що думаю раз в кілька років до нього варто заглянути.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик

Цитата: Sergik32 від 02 Січня 2019, 09:18:01
напевно таку профілактику потрібно і для стартера проводити, хоч він і рідко крутить але всеодно крутить
Я свою славку продал с пробегом 250тык, и даж не знал где там стартер)
От и прдумай стоит туда лезть) мо еще шо поломаешь...

Володимир

Цитата: Жулик від 02 Січня 2019, 10:25:35
Я свою славку продал с пробегом 250тык, и даж не знал где там стартер)
От и прдумай стоит туда лезть) мо еще шо поломаешь...
В мене були сторонні звуки, то я мусів. А взагалі все залежить від того в якому настрої прийшов на роботу зборщик.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

я давно собі хотів стартера швидкокрута, ну варіаторного, але смарю ціна на нього трохи перебор то значить свого змажу і нехай крутить далі, бо вкуму вже 11 рік пайшов то стартер повинен бути на мазі, щоб батарейку не убивав
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 02 Січня 2019, 10:54:26я давно собі хотів стартера швидкокрута, ну варіаторного,
Чи редукторного?

Цитата: Sergik32 від 02 Січня 2019, 10:54:26але смарю ціна на нього трохи перебор то значить свого змажу і нехай крутить далі, бо вкуму вже 11 рік пайшов то стартер повинен бути на мазі, щоб батарейку не убивав
Акуратно зі сторони щіток, бо відцетрова сила всю змазку що вилізе з під шайби розкине на контакти з щітками.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

В паперових книжках пишуть, що правильно мазати вісь моторним маслом. Я так і вчинив.

А ще водії-старожили на роботі процитували мануал від ГАЗ-51 чи 53, щоби просякнути втулки стартера шляхом щедро просякнутої маслом ганчірки, яку слід залишити на ніч у втулках. Я теж собі таке зробив. :)