ZAZ 11030840 Slavuta 1,3 Li 2003 -> Lanos SE 1.5i 16/SOHC 2011

Автор Ivan1988, 23 Травня 2018, 14:21:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 7 Гостей дивляться цю тему.

Skiper

Цитата: Ivan1988 від 10 Жовтня 2023, 22:48:53що є недозаряд
Якщо бачиш, що доволі зменшилась напруга заряду, то регулятор напруги міг частково віддати Богу душу:
Цитата: Ivan1988 від 09 Жовтня 2023, 22:52:12було 14,2-14,3 В
а згодом
Цитата: Ivan1988 від 09 Жовтня 2023, 22:52:12помітив що 13,7-13,8 В.
Хоча напруга не критично низька, але той перепад - вже дзвіночок, що маємо роботу не в штатному для цього типу регулятора режимі. Бажано подивитись, який тип регулятора напруги встановлено на авто та заміряти напругу безпосередньо на клемі генератора, щоб виключити падіння на дроту до акумулятора.

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

vladishtm

Цитата: Skiper від 11 Жовтня 2023, 20:04:25то регулятор напруги міг частково віддати Богу душу:
Ще також знижуеться напруга від гени коли прослабне ремінь.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

На цих вихідних нарешті поїздив на авто, правда по місту, але достатньо щоб оцінити їздові якості. Отже, запустився двигун без якихось проблем. При їзді помітив рівний холостий, а також прибавку потужності, авто з легкістю стартує та набирає швидкість, начебто під капотом пару десятків коней додалося. На один крутий підйом з повною загрузкою раніше на 2-й передачі виїзжав, а сьогодні в тих же умовах на 3-й з легкістю. За весь час ніразу двигун не глох.
Що саме допомогло повернути заводські 109 к.с. не знаю, але нагадаю, що зробилося:
- усунуто підсос повітря по шлангу адсорбера і ущільнюючому кільці РХХ;
- замінено повітряний і паливний фільтра;
- залито однорежимну прошивку з кутами випередження +6 град на пікі в 800-1000 обертів;
- поправлено налаштування ГБО, в т.ч. в карті обертів та часу вприску;
- заряджено акумуляторну батарею.

Щодо зарядки АКБ. Зробив нові виміри. Після простою в тиждень на авто з від'єднаною клемою (-),  напруга на клемах впала з 12,7 В на 12,6 В. Після запуску на холодному двигуні на клемах 14,28 В, на генераторі 14,34 В. На прогрітому двигуні на клемах АКБ 13,96 В, на генераторі 14,04 В. На Славуті пам'ятаю було на клемах 14,4 В.

Skiper

Цитата: Ivan1988 від 15 Жовтня 2023, 19:05:15На прогрітому двигуні на клемах АКБ 13,96 В, на генераторі 14,04 В. На Славуті пам'ятаю було на клемах 14,4 В.
При справному генераторі та правильно натягнутому ремені в більшості випадків залежить від установленого типу регулятора напруги.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

romuald

Тут мабуть не в генераторі справа, а в контактах і січенні дротів від генератора до акумулятора...

Skiper

Цитата: romuald від 15 Жовтня 2023, 19:49:38а в контактах і січенні дротів від генератора до акумулятора...
Дивіться. Ось схема перевірки

AK203361AD00ENG.png
Ось порядок
Цитувати виділенеПри частоті обертання колінчастого валу 2500 об/хв увімкніть фари та інші світлові прилади. Досягніть того, щоб значення струму, що вимірюється амперметром, становило трохи більше 30 А.
Плавно знижуйте частоту обертання колінчастого валу до тих пір, поки сила струму не виявиться рівною 30 А. Зніміть показання вольтметра.
Граничне значення: не більше 0,3 В
Примітка Якщо значення струму віддачі генератора велике і не вдається знизити його до 30 А, то встановіть струм 40 А. Зніміть показання вольтметра. При струмі 40 А граничне падіння напруги, що допускається, становить 0,4 В.
Згідно з вимірами, у тебе на дротах падіння напруги 0,06В та 0,08В.
Вважаю, що воно в межах норми.
Якщо регулятор напруги встановлений з термокомпенсацією, то вірогідно, що на холодному двигуні буде напруга більша, ніж на горячему.
Ось, наприклад, для регулятора 9111.3702 відповідно до заявлених виробником технічних характеристик, якщо напруга регулювання з АБ при t°=(25 ± 2)°С та навантаженні генератора 5 А буде 14,4 ± 0,1 В, то допуск термокомпенсації Uрег в межах -4,5 ± 1,5 мВ/°С. Не знаю, яка температура у тебе під капотом, але маємо різниця в 0,3 В, враховуючи, що при піднятті температури на 10 градусів під капотом на генераторі, регулятор повинен знизити напругу всього на 0.045 Вольта.
Це інфа для роздумів.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Ivan1988

Цитувати виділенеЗгідно з вимірами, у тебе на дротах падіння напруги 0,06В та 0,08В.
Вважаю, що воно в межах норми.

Теж так думаю. Падіння напруги незначне.  Раніше по БК дивився напругу, а там відхилення виявилося в 0,4 В, тому занепокоївся. Напевно генератор працює штатно, хоч і не знайшов інформацію яку напругу повинен видавати і які РН на нього є. Мабуть АКБ вже доживає своє, як не як восьмий рік пішов. Не планував новий купувати,сподіваюсь зиму переживе.

Ivan1988

Цитувати виділенеНе планував новий купувати,сподіваюсь зиму переживе.
Мабуть не переживе. Сьогодні після тижню простою напруга на клемах вже 12,25 В. Тобто заряд 50 %. Йде саморозряд. На днях по акції в Аврорі придбав мультиметр з функцією амперметра до 10 А. Виміри струму витоку після 15 хв простою з приєднаними щупами показали 0,04 А, тобто в межах допустимого. Сьогодні трохи поїздив по місту, не думаю що АКБ встиг повністю зарядитися від генератора, залишив авто на стоянці з від'єднаною масою на всяк випадок.

Ivan1988

Після встановлення ГБО запасне колесо завжди возив у багажнику, мало того що займало багато місця, так ще й літало по всьому багажнику при їзді. В Інтернеті знайшов два варіанта вирішення питання. Перший - закріпити колесо резинкою-тримачем з гачками, другий - зробити кронштейн на спинці заднього сидіння. Другий більш надійний, але рідний кронштейн зі шпилькою, який вирізав зі штатного місця залишився вдома та й інструменту не маю. Тому поки що спробував перший варіант, швидко, дешево і тримається добре, але з часом резинка-тримач може розтягнутися.

Toris

Я би ще й ганчіркою вкрив верхню частину колеса, щоби не протирала заводську фарбу.

Ivan1988

Цитувати виділенеЯ би ще й ганчіркою вкрив верхню частину колеса, щоби не протирала заводську фарбу.
Думав за це, мабуть так і зроблю.

Ivan1988

Сьогодні прийшлось в прямому сенсі слова викопувати машину із снігу. Бо тиждень не їздив, добряче засипало, ще й снігоприбиральна техніка завалила снігом авто зі сторони водія, так як стояв Ланос на парковці вздовж узбіччя. Дверку не відкрити, колес не видно. Довелось купити лопату автомобільну для прибирання снігу з телескопічною ручкою за 169 грн. Година роботи і можна їхати. Коли повернувся, місце, що розчистив вже хтось зайняв, пришлось трохи далі паркуватися де погано розчищено, валив сніг, застряг трохи. Щоб нормально стати пришлось буксувати вперед-назад. Як вже запаркувався і виходив почув неприємних запах чогось горілого. Скоріш за все то зчеплення. Тепер переживаю не спалив я його часом, дуже не хотілось би влетіти на його заміну.

Romka

В снігу спалити зчеплення? Навряд чи.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Ivan1988

Цитувати виділенеВ снігу спалити зчеплення? Навряд чи.
Сподіваюсь,що все буде норм. Раніше ще не стикався з проблемами цього механізму.

Ivan1988

І так, з зчепленням здається все більш-менш норм, відхилень у роботі не помітив. Але трапилася інша халепа. Сьогодні коли їздив до родичів по місту, заглох і не зміг більше запустити двигун. Стартер крутить в холосту, аж свистить від високих обертів, а колінчатий вал на місці. З четвертого разу запустив двигун з розгону, жінка з другом штовхали))) Їхав додому обережно, боявся що десь заглохну на перехресті.Доїхав, припаркувався на узбіччі біля будинку. З такою проблемою ще не стикався. Ех, вдома в гаражі залишився запасний стартер,який мені віддав попередній власний автомобіля. Якщо хтось знає в чому може бути причина і з того починати буду радий порадам.