Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 25 Червня 2020, 12:05:52
да-да, іменно тра оті резистивні  вони дорожчі від тих що каже Торіс
Нашо тобі той резистор, в мене такі самі як в Тореса L15YC вже більше ніж 10 років, нарікань жодних.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну я смарєв в каталозі то там такі написані, яж не проти, працюють і мої денсо, але каже майстер що на них трохи газіровка хуже робить, ну я ще не зрозумів, але якось трошки не так
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

#7742
Колись розбирався в теорії свічок. То в однотипних свічках може бути різне жарове (калильное) число. Закономірності цифр уже не пам'ятаю, але суть в тому, що чим далі ізолятор і центральний електрод від краю металевої головки з різьбою, тим гірше охолоджується ця частина свічки від стінки головки і, відповідно, центральний електрод матиме вищу температуру. А чим вища температура, тим швидше відбуватиметься запалювання суміші. У свічок "для газу" саме такі "гарячі" електроди.

Але якщо при переході на газ корегується кут випередження запалювання, то сенсу в "гарячих" електродах немає, тобто свічка може бути звичайна, не "LPG".

Ось нагуглив статтю про "газові" свічки: https://auto.24tv.ua/yak_vidriznyty_kholodni_i_hariachi_svichky_zapaliuvannia_n18053

"Холодні" свічки витриваліші і надійніші під навантаженням. Тому залишив "холодні" "бензинові" свічки. А трамблер плюсанув під газ.

ВКБ

Я на безрезистивних чемпіонах вже 60 тис десь накатав. Ще катаюсь. Дроти резистивні.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

SWarlock

Цитата: Sergik32 від 24 Червня 2020, 12:47:15
о, це добре. сказав газіровщик що денсо 20тт троха хероваті для гбо, я всім вірю
У меня родные Denso W20TT до сих пор работают. Проблем ни на бензине, ни на газе не замечал.  :dunno:
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

ZaVa

А17ДВМ
Нарікань нема ні на бензині ні на газу.
:) ;)
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

в мене є які хош, від А17.... до Брісків, різниця відчутна, і чим дорожчі тим краще працюють. самовнушеніє однако
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

Пробував  А17, Бош, Денсо, Бріск. На бензині можна їздити на любих і особливої різниці не видно. Хоча на свічка Бош довше всього стабільна іскра була, бо платинум. А от з газом на моему попарно-паралельному вприску чогось краще всього Бріски LPG і вони не найдорожчі.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Romka

Появилась халепа
Тече вода з під ущільнювача лобового з права між гумкою та кузовом, ось

Питання, як цю курва ситуацію побороти?
Звідки там вода береться? Чи є в жолобку під ущільнювачем стічний отвір? Мо він забився. Ущільнювач прилягає на вид щільно.
Можливо пройтись по контуру прочистить від бруду? Якщо є дренаж де він там?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

romuald

У мене на Таврійській ляді теж тікло між резинкою (ущільнювачем) та лядою. Резика стара, місцями порепалась. На базарі купив невеликий тюбік герметика чорного. І, задираючи резинку по всему периметру, запхав туди герметик. Розхід невеликий і ляда не тече. Але ще трохи тече з бокових вікон. Не дійшли руки поки то все зробить, бо треба знімати пластик в салоні. Якщо все нормально вийде, то поки так і їздитиму. Мені товариш по гаражу казав, що отам де порепане тим же герметиком замазується і досидь на довго.

ВКБ

Задерти резинку, прочистити тряпкою і попшикати силіконовим поліролем.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

у мене тікло також, я купив тубу скляного герметику, одягнув його в пєстолєт, одним руком брат підімав резинку пластиковою лопаткою скіко можна а я скіко можна вглибину пхав того конусного носика з пістолета і герметизував щоб аж герметик вилазив назовні, особливо в нижніх кутках, бо там зазори на пів...уя, отак я покругу і промазав, вже тако пару років і поки не бачу мокрого під ковриками
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

Дякую, буду мабуть герметик пхати, але там брудно як в громадській вбиральні, треба все це вичистити якось. :wacko:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Можна силіковову паліроль, вона дасть незмочування і непроникнення під резинку. Фактично інородного тіла иам не буде . Все вичистити лінійкою і тряпкою. Попшикать.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Больше года назад хорошо побрызгал на резиновое уплотнение силиконовой смазкой, в том числе и под ним. Течь абсолютно перестало.