ZAZ 11030840 Slavuta 1,3 Li 2003 -> Lanos SE 1.5i 16/SOHC 2011

Автор Ivan1988, 23 Травня 2018, 14:21:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 6 Гостей дивляться цю тему.

Ivan1988

Цитувати виділенеМожливих причин вагончик і тачечка.
Так, думаю треба починати з діагностики сканером, подивитися як себе веде датчик кисню та регулятор холостого ходу.

Цитувати виділенеУ мене на пропані на гарячому двигуні на холостих буває "синусоїдальне" плавання обертів між 500-1000. Перемикаюсь на бензин - миттєво закінчується.
Це все через "повільні" газові форсунки. Двигун без датчика фаз, бензинові працюють 2.1-2.2 мс, якщо газові стоять якісь Вальтеки чи їм подібні, то вони не встигають відпрацьовувати, тому плавають обороти. Це лікується заміною форсунок на "швидкі" або можна зайти в налаштування газового блоку, і збагатити суміш в районі холостих обертів (можна окремо в карті паливо подачі від обертів) і тоді оберти плавати не будуть, але витрата палива трішечки збільшиться на холостих

Romka

Цитата: Ivan1988 від 09 Травня 2023, 14:50:09Це лікується заміною форсунок на "швидкі" або можна зайти в налаштування газового блоку, і збагатити суміш в районі холостих обертів (можна окремо в карті паливо подачі від обертів) і тоді оберти плавати не будуть, але витрата палива трішечки збільшиться на холостих
То костиль який буде битись, для нормальної роботи тільки швидкі форсунки, повільні Валтеки можна з натягом використовувати при 1 Ом котушках (жовті). Раніше вони коштували майже в 2 рази дешевше 3 Ом. Але не всі блоки їх дозволяють використовувати. Стаг 200 дозволяє, сам такі поставив.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

_Oleksandr_

Цитата: Ivan1988 від 09 Травня 2023, 14:19:14Перша - двигун почав чомусь глохнути на холостых, Чек Енджин не загорається, проблема то є не немає (плаваюча).
Гляньте дроссельну заслонку, може грязна. Наприклад, в мене стільки масла летить з обратки, шо не завадить промивать її при кожній заміні повітряного фільтра.

Ivan1988

Цитувати виділенеГляньте дроссельну заслонку, може грязна. Наприклад, в мене стільки масла летить з обратки, шо не завадить промивать її при кожній заміні повітряного фільтра.
Ще не дивився, авто поки не потрібне, стоїть на стоянці. Можливо на наступному  тижні гляну. Але мені чомусь так здається що забруднена заслонка може бути причиною завищених або плаваючих обертів, а тут тупо глохне ніби не вистачає повітря, а за це більше РХХ відповідає. Можливо помиляюсь

Ivan1988

Знайшов сьогодні пів години, на стоянці поліз дивитися що з машиною. Кришку бачка замінив, РХХ почистив. Підключився до бензинового і газового блока. Після запуску на бензині через 3 секунди глохне, якщо не підгазовувати декілька разів, потім працює нормально. Після переходу на газ починає лямбда різати паливоподачу, показує що на газу збагачена суміш, після переходу на бензин натиском на кнопку чомусь знову ж таки глохне. Одна деталь викликає підозру. Це покази датчика тиску в колекторі. Стоковий показує 36-38 Па, а газовий чомусь 75-78 Па. На зупиненому двигуні однаково. Поліз під капот, посмикав шлангочки, датчик, в одному місці сильніше натягнув. Тепер показує газовий 46 Па при стоковому 38 Па. Датчик кисню тепер так не ріже паливоподачу. Але все одно розбіжність велика як на мене. Та й чому на бензині глохне так і не зрозумів.

Romka

Щось не те у вас датчиком тиску на газу чи з редукторм.
Можливо у вас перебор тиску газу і коли переходите на бензин, автивується скидання надлишкового газу в паливний колекетор, це викликає зупинку двигуна через надлишове збагачення.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Ivan1988

Цитата: Romka від 17 Травня 2023, 13:25:37Щось не те у вас датчиком тиску на газу чи з редукторм.
Можливо у вас перебор тиску газу і коли переходите на бензин, автивується скидання надлишкового газу в паливний колекетор, це викликає зупинку двигуна через надлишове збагачення.
Тиск в редукторі 1 - 1,1 Бар, не скаче, датчики температури в нормі. Лише показники розрідження в колекторі датчика ГБО показує не те. Але я його і встановив через кучу перехідників, щоб не ствердити окремий штуцер в пластиковому колекторі. Якби його провірити підручними методами

igo61

Цитата: Ivan1988 від 17 Травня 2023, 14:15:26Якби його провірити підручними методами
Толстостенная вакуумная трубка от карбовой машины (которая идёт на трамблёр с карба), соответствующий по диаметру тройничок ( подходит от омываек лобовухи) и шприц. Соединяются датчики и шприц между собой трубкой через тройник и шприцом делаем ваккум. А величины разряжения смотрим в программах. Не заводя дрыгатель. И видим, кто косячит. Для полного щастя не помешает контрольный вакуумметр. Я дома пользовал эконометр от "зубилы", протарированный на крафтовых приборах. Ну это так, для полного щастя.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Ivan1988

Щось зовсім не щастить. Вчора їхали родиною по місту, збиралися на екскурсію в Аерокосмічний музей Макарова, але по дорозі ззаду догнав мене вантажний бус Ford. В результаті вже нікуди ми не поїхали а Ланос зазнав пошкоджень. На перший погляд не значних, але ляда багажнику не закривається на замок, бо задня панель змістилася трохи в салон, і бампер під ремонт. Він і так мав три маленькі отвори від осколків ще з минулого літа, тепер ще добавилися подряпини. Може ще щось вилізе, як знімуть бампер. Розійшлися з винуватцем ДТП без поліції і страховки, сплатив він на місті 200$, сподіваюсь вистачить на ремонт, бо точних цін не знаю.

Toris

Якщо є можливість, рекомендую брати бампер б/в з польського ланоса з розборки: у них пластик м'який у порівнянні з новими. При виборі зверніть увагу на кріплення: вони мають бути цілими (для економії часу ліниві розбирачі можуть обривати вуха).

Ivan1988

Цитувати виділенеЯкщо є можливість, рекомендую брати бампер б/в з польського ланоса з розборки: у них пластик м'який у порівнянні з новими. При виборі зверніть увагу на кріплення: вони мають бути цілими (для економії часу ліниві розбирачі можуть обривати вуха).

Як на мене то бампер ремонтопридатний, критичного немає нічого, є пару дірок маленьких і подряпин глибоких. Розривів тріщин не має. В мене Ланос в кузові Т150,там бампер не такий як на польських Т100. З вертикальними задніми фарами робили в Кореї та Україні,за Польщу не чув. Впринципі можна взагалі нічого йому не робити, лише відрехтувати метал, щоб ляда закривалася. Але все рівно знімати бампер потрібно буде, заодно і зробити напевно треба, якщо влізу в компенсацію від винуватця ДТП. А на майбутнє думаю може молдінга приклеїти до бампера, щоб уникнути мілких пошкоджень.



Володимир

Попробуй домкратом в багажнику підігнути панель на зовні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Цитата: Володимир від 22 Травня 2023, 09:25:31Попробуй домкратом в багажнику підігнути панель на зовні.
Цікава ідея. Об що упертися домкратом?

Romka

Цитата: Ivan1988 від 21 Травня 2023, 11:39:06ззаду догнав мене вантажний бус Ford
Співчуваю. Добре, що не сильно і поправимо
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 22 Травня 2023, 14:37:59
Цитата: Володимир від 22 Травня 2023, 09:25:31Попробуй домкратом в багажнику підігнути панель на зовні.
Цікава ідея. Об що упертися домкратом?
Можна в край ніші запаски, або натягнути буксирувальний трос між деревом і серединою панелі, потім нагружати середину троса.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion