Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

drone

А вы в мороз заводите автомобиль сразу на газу? У бутана же температура газообразования -0° С. Вот вам и "смазочка".
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Romka

Так в мороз і на бензині розхід більший, якщо що.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Заводю на бензині. +30 початок роботи по редуктору, а газ мабуть навряд чи менше 0. Виходе що редуктор +30, а трубки ще гумові там де МАР сенсор холодні і газ я помічав +7 найменше.
Зараз як раз моя пряма нахилу на діапазоні 100 градусів  58%, де на +40 градусах газу нульова корекція і де в + та навпаки додає час тобто збагачує . Зараз працює моя крива. Щодо нестабільності - десь та нестабільність ділась, поки поргнозовано. Тобто сьогодні перевірив, норм, а щодо нетабільності поки не пойму, можливо перехідний якийсь час треба на теплу. Поки задоволений, але чистка форсунок треба заради чистоти експерименту. Повторюємість по лямбді схожа на бенз..розхід радує.
Але бачу ще трохи нахилити як раз для 63% як по розрахунку щільності на діапазоні 100 градусів.
тобто початок прямої нахиленої в графіку корекції по температурі праворуч в СТАГ 200  -45%/мінус40градусів......0%/+40 градусів....+18%/+60 градусів  і так далі по прямій в край праворуч.

Розкажіть у кого яка суміш по лямбді коли авто на газу з 30 до 87 градусів по тосолу, ну і т.п.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Було так і найближче відповідало газ-бензин при зміні температури газу (а не трубок під капотом). 58%/100градусів:



Зараз так поставив. Перевіряю, хочу максимально близько. Як раз 63%/100градусів
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

От тільки що 63% протестував від холодної до гарячої - і бімба. Воно. Яле як заглушив і трохи остудив, їду знову з 50 і нагріваюсь і опа...надто бідна, .таке враження що включалась корекція газу цих же 63% яких і не вистачало при 40 нулі.
Чи може бути програмний глюк цього стаг 200 саме по нестабільній програмній корекції по температурі?
Як його перешити новою прошивкою розкажіть,  бо не брав до уваги хтось колись пояснював.

Володя, вірно, біля рампи бадано мати датчик температури.. Але у мене комплекснийдва сенсора тиск газу і вакуум та температурний і стоїть по середині магістралі газофази.
Тиск 1 атм а корекція то по шільності із за різної температури, тому в трубопроводі газофази 1 атм зональна може бути щільність і температура (функція щільності по температурі), тому різна іза за температури деталей трубки і рампи над нарячим мотором.

Заоаз буду пуск три робити і їхати на гарячу цікаво як зкорекцією і лямбдою буде, бо плотно взяв під нагляд.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитувати виділенеЯк його перешити новою прошивкою розкажіть,  бо не брав до уваги хтось колись пояснював.
1. Удаляешь полностью программу Stag200Easy с компьютера (ноутбука).
2. Скачиваешь программу Stag200Easy последней версии с оф. сайта по ссылке
https://www.ac.com.pl/ru-centrum-pobran-aktualne-oprogramowanie
3. Устанавливает скачанную программу.
4. Подключаешь компьютер (ноутбук) к блоку управления stag200 gofast.
5. Запускаешь программу Stag200Easy и включаешь зажигание.
6. Нажимаешь "Обновить", выбираешь файл обновления (он там будет один), запускаешь обновление и ждёшь окончания.
7. Перезагружаешь.

ВКБ

#471
Ivan1988, там є обновити контролер та комутатор галочки, всі дві встановити галочки? Де контролер, а де комутатор?

Все скачав, настройки зберір. Стаг нову встановив, прошивку бачу.

Сьогодні від холодної відкатав зранку ном. Чітко тримає суміш за такою кривою. Вона може бути різна у всіх. Але знову як заглушив та запустив гарячу трохи була бідна, а потім норм. Мабуть гуляє різна температура газу переб рампою поки не стабілізується. Тут мабуть впливає де стоїть температурний датчик. Мені бажано щоб МАР сенсори столи не в жарі, а температурний перенести біля рампи, відключити в МАР сенсорі схемотехнічно та заживити окремий температурний той що встановити біля рампи. Але мабуть цього робити не буду, бо стабілізується при провітрюванні. Але літом ще треба придивитись, може винудить бо налагодження похилої прямої можуть вібрізнятись із за гулянки в потрубку різної температури при одному і тому самому тиску.

Тобто ще раз аналізую, при заглушуванні мотора та пуску знову пряма нахилу корекції час ріже як для холодного газу бо батчик під запаскою і там не жарко і прохолов, а в рампі самій газ зонально від мотора гарячий і розріджений та розширений та кількість молекул на один моль менше йде, от і бідна по лямбді показує при пуску мотора вдруге поки не стабілізується поток. При прогазовці потім норм. Виходе що рампа масивна та гріє собою газ, тому датчик треба тулити в саму рампу. Тиск то однаковий а кількість молекул в різних зонах тесператур різна. Чим вища температура тим менше молекул за той самий часі і той самий тиск. Отак наче вірно. Але пряма нахилу налаштування вірна.

Одне лишається перемити в спирту форсунки і шток та втулку соленоїда.
https://www.drive2.ru/l/2970699/
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитата: ВКБ від 26 Березня 2021, 09:48:18Ivan1988, там є обновити контролер та комутатор галочки, всі дві встановити галочки? Де контролер, а де комутатор?
Если доступно обновление и контроллера и комутатора то ставь 2 галочки. Если нет, то только контроллера. Вобщем ставь 2 галочки, не прогадаешь.

ВКБ

#473
Цитата: Ivan1988 від 26 Березня 2021, 10:11:58
Цитата: ВКБ від 26 Березня 2021, 09:48:18Ivan1988, там є обновити контролер та комутатор галочки, всі дві встановити галочки? Де контролер, а де комутатор?
Если доступно обновление и контроллера и комутатора то ставь 2 галочки. Если нет, то только контроллера.
Оновив контролер. Комутатор сам заблокував, галочка комутатора була не активна, бо мабуть немає в мене комутаора, чи прошивка під контролер.

Завів, поки моя пряма нахилу працює чітко.

Як у вас по лямбді на холодну, бідна чи багата,  і що з сумішшю на етапі  прогріву.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 25 Березня 2021, 17:54:10Володя, вірно, біля рампи бадано мати датчик температури.. Але у мене комплекснийдва сенсора тиск газу і вакуум та температурний і стоїть по середині магістралі газофази.
Тиск 1 атм а корекція то по шільності із за різної температури, тому в трубопроводі газофази 1 атм зональна може бути щільність і температура (функція щільності по температурі), тому різна іза за температури деталей трубки і рампи над нарячим мотором.
Що заважає все поставити біля самої рампи?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Буде варитись той датчик як на казані.
І конструктивно не виходе бо рампа накрита пластиковою кришкою.

Я просто впевнений що у всіх пережер газі і багата на холодну , а пряма корекції на нулі в СТАГ і не знає багато хто про це та так і їзде. Я так поеяв мало хто моніторе лямбду в ходу на холодну. Та і я не було б БК не бачив цього б.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 26 Березня 2021, 15:37:36
Буде варитись той датчик як на казані.
І конструктивно не виходе бо рампа накрита пластиковою кришкою.

Я просто впевнений що у всіх пережер газі і багата на холодну , а пряма корекції на нулі в СТАГ і не знає багато хто про це та так і їзде. Я так поеяв мало хто моніторе лямбду в ходу на холодну. Та і я не було б БК не бачив цього б.
Спостерігав вчора за коефіцієнтом на холодну. Запуск і перехід на газ 0 градусів двигуна, прогрів до +15 виїхав з гаража закрив ворота. Початковий коефіцієнт 0,86 через 200-250 метрів поїздки на 2-ій передачі 0,96-0,98.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#477
Володя, тосол до скількох прогрівся коли моніторив? Що потім коли прогрівся який коеф лямбда,?

Порівняв новий і старий датчики тиску (МАР в корпусі), є різниця в роботі, старий багатить, тобто на смітник сенсор.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 28 Березня 2021, 17:19:34
Володя, тосол до скількох прогрівся коли моніторив? Що потім коли прогрівся який коеф лямбда,?

Порівняв новий і старий датчики тиску (МАР в корпусі), є різниця в роботі, старий багатить, тобто на смітник сенсор.
Градусів до 40.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 29 Березня 2021, 13:24:56
Цитата: ВКБ від 28 Березня 2021, 17:19:34
Володя, тосол до скількох прогрівся коли моніторив? Що потім коли прогрівся який коеф лямбда,?

Порівняв новий і старий датчики тиску (МАР в корпусі), є різниця в роботі, старий багатить, тобто на смітник сенсор.
Градусів до 40.
Промоніторь коли буде 85. Яка в тебе крива при 0 пнретину по нахилу. Коеф прямої  T%/t°С
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.