Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

igo61

Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

Ого, скільки понаписували! :drinks: ВКБ, навіть не мрійте спекатись модератора Торіса. :-D

Під час обідньої перерви обкатали ми того сенса трохи і мені навіть вдалось його посадити у сніг. :facepalm:

Що сподобалось:
1. Інжектор. Заводиться кльово і саме підсосить на прогріві. Перехід з бензину на газ під час руху я не відчув, усе відбулось гладенько. Мотор працює рівненько і на бензині, і на пропані.
2. Кузов під час руху відчувається збитим докупи, міцним. Геометрія зовнішня рівна, усі зазори нормальні.
3. Балон пропану знаходиться внизу багажника у ложементі для запаски - тобто місце у багажнику є. Задня спинка з двох половинок, які можна скласти.
4. Органи керування автомобілем, пічкою та вентиляцією зручні, нічого тюнінгувати не треба.
5. Багажник і лючок бака відкриваються маленькими важелями зліва. Капот розблоковується маленьким важелем на торпедо зліва внизу і розкривається по типу "крокодил".
6. Під капотом між двигуном та радіатором багато вільного місця, туди влізуть і агрегати кондиціонера і ще щось. Редуктор газовий внизу, під акумулятором - тобто набагато нижче розширювального бачка ОР.

В цілому враження, як від добре затюнінгованої славутки. Комфортненько. І магнітолка Sony. :)

Що не сподобалось:
1. КПП гуде, як скотина, на високих обертах знешумлення салону нівелюється цим шумом. Однозначно ремонт на старті, якщо таки куплю її.
2. Огляд гірший, ніж у славутці.

Особливості:
1. Кермо якось неправильно стоїть, вертикальніше, ніж у моїй люксовій славутці.
2. Коефіціїнт редукції керма більший, ніж у славутці, доводиться більше працювати руками. Зате "легке". Треба звикати зАново.

По ремонту КПП ремонтери озвучили 3 (три) варіанти:
1. На базарі якісних деталей до таврославутних КПП немає, тому є сенс купити перебрану КПП б/в за 5000...6000 грн і встановити (+робота).
2. Купити ланосячу перебрану б/в КППЮ перехідну плиту, піввісі і все таке, то з роботою буде до 10000...11000 грн.
3. Залишити усе, як є і не паритись. Але тоді не буде комфорту і втрачається сенс обміну "шило на мило".

Задумався я...

Ivan1988

Я советую
Цитувати виділене2. Купити сенса, продати славутко. Вмантулити під капот рідного кондиціонера
За такие деньги, да еще с газом ГБО-4....

Цитувати виділенеЯ так розумію, що версію 7.6 не треба брати? А що не так з МІКАСОМ 7.6?
Отличный Микас, у меня такой стоит. Проблем нет никаких. На него очень просто ставить 2-х режимную прошивку и отпадает необходимость покупать вариаторы.

Цитувати виділенеНа базарі якісних деталей до таврославутних КПП немає, тому є сенс купити перебрану КПП б/в за 5000...6000 грн
Так не покупай детали на базаре, а купи в интернет-магазине, например на ДеталиЗАЗ.  Ота перебрана тоже с запчастей с базара, так какой смысл её покупать. Отремонтируй старую, найди только хорошего мастера.

Sergik32

категорично погоджуюсь з Іваном, тут навіть немає що думати і вигадувати. Я спілкувався з Юрієм Канівцем, є такий штрих він таврольоти робить пушки гонки то там у них корібка коштує 13 тисяч, ну там уже коробка на віка, реально. А ні, то як каже Іван, знайти спеца і він поміняє гудючі деталі, а то скоріш за все підшипники.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

igo61

Цитата: Toris від 12 Лютого 2021, 15:28:12
КПП гуде, як скотина
Колись, коли покупав "зубилу",теж гула КПП. Звернув увагу хазяїна, шо треба буде ремонтувати коробайку. Той одразу скинув ціну на 300 долярів. На таких умовах і купив. Одразу заїхав на СТО до знайомого, перш за все, перевирили рівень мастила в КПП - виявився замалий. Долили до норми те ж саме, шо було і гул корбки зник. Після цього дракар ще 235тис. км проїхав до ремонту двигуна. Разом і КПП перетрусили для профілактики.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

drone

Цитата: Toris від 12 Лютого 2021, 15:28:12
Під час обідньої перерви обкатали ми того сенса трохи і мені навіть вдалось його посадити у сніг. :facepalm:
Вчера стою на круговом перекрестке. Дорога не чищенная, от номинальных трех полос только две колеи с "разделительной полосой" между ними. На пустом перекрестке в гордом одиночестве буксует грузовик пытаясь взять горочку направо. Передо мной стоит старенький опель мигая поворотником направо. Сек через 30 мне это надоедает, беру влево, спокойно пропахиваю разделительнуюи и еду прямо. Стоящий сзади ланососенс не рискнул пойти даже по моей колее. Понимаю чем думали инженеры отказавшись от переднего стабилизатор в Таврии  :-D

З.Ы. Представляю какой почет сыскал бы ЛуАЗ-1301 если бы он пошел в серию.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Sergik32

Вибір за Торісом, йому на неї дивитися і їздити, а відчуваю що він уже задумався про продаж славути
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 12 Лютого 2021, 16:10:26
Вибір за Торісом, йому на неї дивитися і їздити, а відчуваю що він уже задумався про продаж славути
Це проблема славутоводів, як помилка вибору славути та втрата життєвого кайфу поки щось інше їзде навколо)). Я взагалі вважаю що у мене немає авто. Є  надійний і дешевий транспорт ))

2200 забирай і дві май!
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Позавчора приїхав новенький акумулятор Varta Black Dynamic 45 А (+/-) B20 (400EN) (545413040). Купив у Розетки.



1446 грн разом з доставкою.

Акумулятор приїхав у фірмовій розеточній картонній коробці для акумуляторів. Слідів кислоти на картоні не виявив. На просвіт кислота залита до верху світлого корпусу, у всіх відсіках однаковий рівень.

На днищі світлого корпусу знайшов дату виплавки - січень 2020 року. Почав шукати дату виготовлення акумулятора - ледь не з'їхав з глузду. Ходив до інтернету по роз'яснення. Виявляється, оті 4 букви HCDA, точки яких випалені лазером біля мінусової (правої) клеми, означають наступне:

H - 2020 рік;
C - місто в Чехії, де виготовлений акумулятор;
D - 13 лютого;
A - перша зміна.

Про всяк випадок скачав та прикріпив якісь фірмові файли, може, кому стане у нагоді.

Ніч відстояв акумулятор, щоби нагрівся до кімнатної температури. Вранці, 13 лютого 2021 року цифровий мультиметр на клемах акумулятора показав 12.50 В. Пошарився на фірмовому сайті - акумулятор з таким вольтажем є придатним до використання навіть без підзарядки. Але маю зарядний пристрій, тож негайно увімкнув, виставив щось біля 2 А і встановив автоматичний режим, щоби зарядка після повного заряду перейшла у режим зберігання. Поки совався на кухні, спасаючись від голоду, зарядка встигла перейти у режим зберігання. Так і стояв акумулятор під зберіганням до вечора, а потім я його вимкнув, щоби він до ранку відстоявся перед встановленням до славутки.

Вранці напруга на клемах була 12.96 В. Zehr gut.

Зробив вояж по крамницях, купив пластикову лопату для відкопування славутика в снігу, довгу шкрябалку зі щіткою на алюмінієвій штанзі, пропановий пальник і балон з пропаном для нагріву газового редуктора перед запуском двигуна. Повернувся у двір і почав розкопки. Копав помалу, з перепочинками, довго, навколо славутика, потім спереду і ззаду. Упрів та обсох, поки сніг перекидав з місця на місце. Молодий сусід, поки прогрівав свою Авео, також достав лопату і допоміг мені, коли я завів мову, що по приїзду місце може бути зайняте. Закінчили розчистку вже разом. За потреби місця буде на 3 автомобіля, якщо тісненько стати.

Власне славутика звільняв від снігу спочатку лопатою, потім уже шкрябалкою та щіткою. Ретельно зачистив лід та сніг. Крізь щілини не повністю піднятих вікон (для вентиляції) до салону також насипало трохи снігу; зачистив. Підняв капот, заглянув до розширювального бачка - чиста рідина хлюпається, не холодець. Олива зі щупа капнула. Незамерзайка в бачку також хлюпається. Отже, минулий мороз -13°С не такий уже й страшний, якщо зараз при -4°С так усе позитивненько. Помацав редуктор - холодний. Прийшла думка спробувати покрутити стартер без подачі газу. Увімкнув бортмережу, посвітив фарами для прогріву акумулятора. Бортовий вольтметр показав 11,8 В. Крутанув, двигун раз чмихнув на залишках газу у фільтрі. Я здивувався: минулого разу, тижні зо два тому, я розрядив заряджений акумулятор, але завестись не вдалось. А тут отаке... Подав газ, крутнув стартер - і двигун завівся практично одразу. Дивний якийсь акумулятор, деградований, розряджений і після морозів він не повинен був так поводитись...

Погудів у дворі до робочої температури, прогрів заднє скло і салон, зішкрябав залишки льоду та снігу зверху під відкритою лядою та під капотом. Катнув до заправки і назад, зарився у сніг і успішно виїхав, майже не злякався. Повернувся у двір, під час паркування забуксував і тричі глох. Холєра, втратив навички їзди снігом.


Повернувся додому. Погуглив ціни про авто до 3000 доларів з пробігом до 130 тис.км. Показало сенси-ланоси та старі ніссани з мерседесами 1990-х років (до 130 тис.км, ага :-D ). Знайшов якогось сенса поруч за 2700 доларів. Цікавості ради по VIN-коду поліз за довідкою до сервіс-центру МВС. Зняло з мене 57 гривень, але показало останню операцію 10.10.2020р., 3 власника і 1 ДТП. Ще якась дивна штука: рік випуску 2006, але перша реєстрація 2013 рік. Мабуть, треба брати того безаварійного сусідського сенса за 2500 доларів, ремонтувати коробку, ставити кондиціонер і комфортно кататись. Все одно логани від 5000 доларів мені поки що не світять...

ВКБ

У мене сусід по гараду на сенсі мікас 7,6 папу раз в полі стояв із за смерті модуля.  :facepalm: Лямбди там нема. Тахометра.  :dunno:
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитата: ВКБ від 15 Лютого 2021, 06:38:41
У мене сусід по гараду на сенсі мікас 7,6 папу раз в полі стояв із за смерті модуля.  :facepalm: Лямбди там нема. Тахометра.  :dunno:
Микас 7.6 поддерживает работу с датчиком кислорода (у меня же работает), также с тахометром (себе ж подключил). И с кондиционером тоже.  Все дело в комплектациях. А модуль зажигания это отдельная история. Мой знакомый на сенсе тоже два раза менял модуль зажигания. У меня ещё родной и проблем не было, но вожу с собой запасной. Один раз выручил знакомого на сенсе, дал свой запасной чтобы до автомагазина доехать.

ВКБ

Кузов сенс краще та і сам сенс тут згоден і не сперечаюсь. Я наприклад зі славути не злазю і сам часто, то 200кг лишніх то є витрати , от і все. Комфорт і вихід з клуба "фу" є нормальний потяг свідомості ))
"Хорошые сапоги, надо брать."
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Торіс з клуба не піде, а от славутку продасть і візьме сенса, вже і місце більше розчистив, на перспективу працює.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алекс

Цитата: Sergik32 від 15 Лютого 2021, 09:10:34
Торіс з клуба не піде, а от славутку продасть і візьме сенса, вже і місце більше розчистив, на перспективу працює.
Невже вiн прикован до галери?
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

Поки хоч ожна деталь з конструкції авто генетично пов'язана з заз, то це наше коло )).
Я колись давно теж хотів взяти в 2016р. золотистий колір, тоді хотіли 4400, просто не вспів. Там згнив глушак і кпп перебрали і модуль замінили пепед продажем. Ідеальний кузом, невеличка м'ятина біля бачка і крила, каже вурдалаки зробили як виштовхували з замету та погнули. Незамєтно. В салоні ідеал. Гнилі нуль. Але модуль сказали кинь в багажник як і реміні і сосок запасний. Так би вже їздив на сенсі і славуті, бо брелок до ключів то не обговорюється.

Знайомий таксист убавав довго іншого сенса, кпп в хоам як виделкою в відрі з гайками треба було вмикати, по ітогу на трасі к иїв одеса мотор показав кулак. Але авто амортизувплось плюс з прибутком, та ще й продав за 2200  ппппц я дивувався.

Торіс, шумить в кпп 5-та передача, міняється без розколу КПП. Я варіант про 5-ту
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.