Микас OnLine

Автор Володимир, 23 Березня 2013, 19:02:35

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Це до і після? Не детонуэ твый 10 гр запалення? Бо в мене 5-4 то не детонуэ звісно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБЦе до і після?
Так.

Цитата: ВКБНе детонуэ твый 10 гр запалення? Бо в мене 5-4 то не детонуэ звісно.
Хіба що якщо їхати в горку без нажимання газу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Нэ, ну по паливу це реально показатель. хочу так, при 950 об хх - 0,8 паливо. Це було б гуд. тобто здвигаэмо ХХ кут запалення ы можна ы фазу вприску.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБНэ, ну по паливу це реально показатель. хочу так, при 950 об хх - 0,8 паливо. Це було б гуд. тобто здвигаэмо ХХ кут запалення ы можна ы фазу вприску.
В тебе завелика паливоподача на ХХ, повинно бути в районі 60, в мене якщо орієнтуватись на ДК то виходить порядка 40- ка а може і менше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Ну на звичайному бензині та і є, 45/135, а на спиртовому 65/165. Але розхід в обох випадках однаковий.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Дякую що розібрався, завтра гляну, я також замітив що щось не так, але ніяк не міг догнати що і де.

---------------------------------

Цитата: ihortarasukА нашо так високо піднімати фазу? Хіба не при 450 відкривається клапан?
Не забувай що ти редагуєш таблицю закінчення фази впорскування, тому ставлячи фазу до відкриття клапану, вприск іде на закритий клапан.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

А як на рахунок мікас 10,3, реально фізично доробити під дворежимку?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ihortarasukА хіба початок вприску, йде не на закритий клапан?
Так, але ми правимо фазу завершення вприску, логіка зміни фази вприску полягає в тому, щоби максимальна кількість бензину впорскувалась прямо в циліндр.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Думаю від 360 до 550 гр від ВТМ до НТМ мотік попітря великошвидкісний і реактивний, плюс пари від гарячого клапану, і по об.єму облако бензу перед циліндром заходить все і турбулентно перемішується.
Досилка крапель палива і майже раптове його зтискання буде нормально допалювати пайку? Я так поняв у відскритий тільки 1/4 або 1/3 частки циліндр?

Розхід і ККП буде суддєю. Треба по розходу якось перевірити точно. Тоді варто.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБДумаю від 360 до 550 гр від ВТМ до НТМ мотік попітря великошвидкісний і реактивний, плюс пари від гарячого клапану, і по об.єму облако бензу перед циліндром заходить все і турбулентно перемішується.
Досилка крапель палива і майже раптове його зтискання буде нормально допалювати пайку? Я так поняв у відскритий тільки 1/4 або 1/3 частки циліндр?

Розхід і ККП буде суддєю. Треба по розходу якось перевірити точно. Тоді варто.
Після 540 градусів поршень вже іде в верх, хоча впринципі вакуум у циліндрі буде зберігатись. І враховуючи що фаза вприску буде на потужних режимах розтягнута і буде більша за фазу роботи форсунки, то можна ставити і пізніше, але тут потрібно врахувати ще один момент, швидкість потоку повітря, тобто щоби паливо з форсунки попало в циліндр, потрібно затратити час, тому фаза вприску повинна закінчуватись раніше, щоби дати час бензину попасти в циліндр.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цікаво як веде себе порція палива з повітрям перед циліндром до відкриття клапана, чи не підсмоктує з трубки індивідуальної інші циліндри. Як воно там  дружить
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Анатолий

Цитата: ihortarasukНе підскажете, який хто паяв номінал?Просто цікавить, чи там два резистори по 4.7кОм втулити. Чи 47кОм і 4,7кОм...
Я свій розбирав, то у мене все було запаяне, в роз\'єм тільки добавив мамку і в прошивці добавив переключення таблиць.

ВКБ

Цитата: talyan
Цитата: ihortarasukНе підскажете, який хто паяв номінал?Просто цікавить, чи там два резистори по 4.7кОм втулити. Чи 47кОм і 4,7кОм...
Я свій розбирав, то у мене все було запаяне, в роз\'єм тільки добавив мамку і в прошивці добавив переключення таблиць.

Ви за мікас 10,3 чи 11?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Анатолий

Цитата: ВКБ
Цитата: talyan
Цитата: ihortarasukНе підскажете, який хто паяв номінал?Просто цікавить, чи там два резистори по 4.7кОм втулити. Чи 47кОм і 4,7кОм...
Я свій розбирав, то у мене все було запаяне, в роз\'єм тільки добавив мамку і в прошивці добавив переключення таблиць.

Ви за мікас 10,3 чи 11?

Ага, недогледів. У мене 11.

Володимир

Поновив програму на сайті, виправлені помилки зі збереженням.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion