Рулевая рейка/рулевое управление.

Автор zerber85, 24 Вересня 2008, 16:09:56

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Vitaliy.

По правильному, в идеале, руль должен быть стоять по центру, между краями, по числу оборотов. От края до края три с хвостиком оборота. Поэтому руль нужно поставить полтора с маленьким хвостиком.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Aryan

Цитата: Vitaliy. від 15 Березня 2018, 22:43:51
По правильному, в идеале, руль должен быть стоять по центру, между краями, по числу оборотов. От края до края три с хвостиком оборота. Поэтому руль нужно поставить полтора с маленьким хвостиком.
а потім тягами виставляти рух прямо на стенді розвала сходження,
в мануалі вказана величина виступання рейки з її корпусу (пошукайте бо не памятаю), це і буде відповідати прямолінійному руху і середньому положенню руля!

Aryan

119 мм у мене в мануалі Таврія 1994 року, в інших 117 мм http://autozaz.org.ua/rukuvodstvo/tavrija1102/tavrija16.html

тут чомусь  175 мм  http://autozaz.org.ua/rukuvodstvo/tavrija/tavrija48.html

Romaken

Оооо, а за мануал дуже дякую!!! :thank_you:

минулі власники (я третій маю цю машинку) залишили книжечку яка з машиною продавалась, почитаю там)

Володимир

Цитата: Игорь від 15 Березня 2018, 22:03:44
Цитата: RomanKyten' від 15 Березня 2018, 21:42:24
Цитата: Володимир від 15 Березня 2018, 09:11:21
Тобто положення руля в крайніх точках має бути дзеркальним.

Я правильно зрозумів - це треба вивернути руль до упору вправо, потім вліво і дивитися куди він більше повертається ???
І переставляти поки не буде рівне положення в обидві сторони ?
Зачем много мудрить, вначале на глаз выставить прямо колёса и переставить руль прямо, сильно не затягивая гайку. Проехать по прямой дороге дороге и подкорректировать, если будет необходимо.
Я давав пораду що треба зробити перед розвалом, якщо перед розвалом не виставити руль по середині, то коли будуть робити розвал, його ніхто переставляти не буде, і зроблять розвал відносно того положення з яким приїхав. А тоді довжина рулювих тяг получається різна, і на трасі машина гірше тримає дорогу, треба підрулювати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Цитата: Володимир від 16 Березня 2018, 08:55:20
Цитата: Игорь від 15 Березня 2018, 22:03:44
Цитата: RomanKyten' від 15 Березня 2018, 21:42:24
Цитата: Володимир від 15 Березня 2018, 09:11:21
Тобто положення руля в крайніх точках має бути дзеркальним.

Я правильно зрозумів - це треба вивернути руль до упору вправо, потім вліво і дивитися куди він більше повертається ???
І переставляти поки не буде рівне положення в обидві сторони ?
Зачем много мудрить, вначале на глаз выставить прямо колёса и переставить руль прямо, сильно не затягивая гайку. Проехать по прямой дороге дороге и подкорректировать, если будет необходимо.
Я давав пораду що треба зробити перед розвалом, якщо перед розвалом не виставити руль по середині, то коли будуть робити розвал, його ніхто переставляти не буде, і зроблять розвал відносно того положення з яким приїхав. А тоді довжина рулювих тяг получається різна, і на трасі машина гірше тримає дорогу, треба підрулювати.
Нормальні спеціалісти перед регулюванням перевіряють кількість обертів рульового колеса в один і інший бік, а потім уже регулюють. Або запитують у власника як робить: по правильному(однакова кількість обертів в кожен бік), або по положенню рульового колеса.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Цитата: Vadim_K від 19 Березня 2018, 11:13:24
Цитата: Володимир від 16 Березня 2018, 08:55:20
Цитата: Игорь від 15 Березня 2018, 22:03:44
Цитата: RomanKyten' від 15 Березня 2018, 21:42:24
Цитата: Володимир від 15 Березня 2018, 09:11:21
Тобто положення руля в крайніх точках має бути дзеркальним.

Я правильно зрозумів - це треба вивернути руль до упору вправо, потім вліво і дивитися куди він більше повертається ???
І переставляти поки не буде рівне положення в обидві сторони ?
Зачем много мудрить, вначале на глаз выставить прямо колёса и переставить руль прямо, сильно не затягивая гайку. Проехать по прямой дороге дороге и подкорректировать, если будет необходимо.
Я давав пораду що треба зробити перед розвалом, якщо перед розвалом не виставити руль по середині, то коли будуть робити розвал, його ніхто переставляти не буде, і зроблять розвал відносно того положення з яким приїхав. А тоді довжина рулювих тяг получається різна, і на трасі машина гірше тримає дорогу, треба підрулювати.
Нормальні спеціалісти перед регулюванням перевіряють кількість обертів рульового колеса в один і інший бік, а потім уже регулюють. Або запитують у власника як робить: по правильному(однакова кількість обертів в кожен бік), або по положенню рульового колеса.
Я робив два рази в різних місцях, то як руль стояв, так і робили.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Цитата: Vadim_K від 19 Березня 2018, 11:13:24
Нормальні спеціалісти перед регулюванням перевіряють кількість обертів рульового колеса
Что то я нормальных и не встречал. Что на своей машине, что по рассказам других. Поэтому с годами приходит осознавание факта- спасение утопающих ...
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Vadim_K

Цитата: Володимир від 19 Березня 2018, 12:23:12
Я робив два рази в різних місцях, то як руль стояв, так і робили.
В одному місці робили так, а в іншому, де зараз постійно роблю, завжди руль туди-сюди до упора крутять. Звісно ж до 1 градуса не виводять, але ж перевіряють хоч приблизно.

Цитата: Vitaliy. від 19 Березня 2018, 15:21:27

Что то я нормальных и не встречал. Что на своей машине, что по рассказам других. Поэтому с годами приходит осознавание факта- спасение утопающих ...


Ну так это не значит что таких нет. Ну а насчет спасения, то таки согласен.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Алек

А я в себе пробував переставляти руль так він стоїть лібо в праву сторону лібо в ліву. ніяк не можу його поставити рівно

Toris

Цитата: Алек від 16 Серпня 2018, 12:07:47А я в себе пробував переставляти руль так він стоїть лібо в праву сторону лібо в ліву. ніяк не можу його поставити рівно
В мене була рульова епопея, то я взагалі забив болт на ідеально рівне положення: все одно рівної дороги в нас не буває, завжди якісь маневри.

А рульові механізми у Вас в нормі?

Володимир

Цитата: Алек від 16 Серпня 2018, 12:07:47
А я в себе пробував переставляти руль так він стоїть лібо в праву сторону лібо в ліву. ніяк не можу його поставити рівно
Руль треба ставити семетрично рулювій колонці, а потім їхати на стенд щоби відносно того центру поставили рівно колеса.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

постав рівно машину, викрути штурвалєн вліво до упора, мальни рисочку на штурвалі і крути руль вправо до упора, порахувай кіко обертів повних і не повних, поліли на 2 і на стільки виверни колеса, якщо руля не зможеш виставити по шліцах рівно(і якщо це має для тебе величезне значення) то тоді як каже Володя на діагностику, а там вони рульовими тягами тобі вирівняють так як книжка пише.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алек

Та був я на на розвалі пробували виставляти всеодно рульстоить криво. Кажутьщо врейці є люфт

Sergik32

ну так попробуй підтягнути гайку знизу, якщо вже не допоможе то знімай на реставрацію. а рукою відчутний люфт чи ні?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0