Выбираем видеорегистратор для авто

Автор Nemetsss, 17 Березня 2012, 11:14:04

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Ivan1988

Цитувати виділенеПочитайте відгуки і спробуйте собі уявити гарантійний ремонт чи заміну через АліЕкспрес. ;) Та й Алі вже не настільки дешевий, як раніше.

Я спочатку парився ціною реєстратора по відношенню до вартості автівки, особливо, коли подивився вартість системи периметрального огляду з чотирма камерами (12000...16000+ грн). А потім відкрилось мені, що вартість адвокатського захисту, якщо що, перевищить вартість реєстратора, яким би дорогим він не був. Та й завдання реєстратора - гарно знімати, а не безглуздо займати місце на склі. Можливо, з часом прикуплю на заднє скло ще й F720, вони у парі із замовленим F735 працювати можуть.

...Протягом року розглядав різні відео з різних реєстраторів, денні та нічні відеофрагменти. Розглядав на моніторі FullHD і дивився відео з матриць FullHD та вище у якості YouTube FullHD. Зробив висновок, що для чіткого читання номерних знаків до 10 метрів матриця сенсора має бути з роздільною здатністю не менше FullHD (1920х1080). Саме матриця, а не екстрапольоване відео 1920х1080 з матриці 640х480. Приносили мені хлопці "подивитись" пару дешевих реєстраторів за 500+ грн. Там така срака! :facepalm: Відеопотік ніби FullHD, а показує шумну акварель навіть вдень...

Кожному своє. Я за менші гроші на алі брав пристрій з 7-дюймовим екраном на андроїді з відеорегістратором (також пише координати та швидкість), GPS-навігатором, камерою заднього виду, примутив ще по блютузу діагностику та бортовий компютер до нього (ну це для інжекторних авто), також можна фільми дивитися по ньому і т.д. і все в одному пристрою. А тут один відеорегістратор коштує стільки, що ніби ним фільм на Оскар знімати будуть.

vladishtm

 
Цитата: Ivan1988 від 28 Січня 2019, 19:21:51

Кожному своє. Я за менші гроші на алі брав пристрій з 7-дюймовим екраном на андроїді з відеорегістратором (також пише координати та швидкість), GPS-навігатором, камерою заднього виду, примутив ще по блютузу діагностику та бортовий компютер до нього (ну це для інжекторних авто), також можна фільми дивитися по ньому і т.д. і все в одному пристрою. А тут один відеорегістратор коштує стільки, що ніби ним фільм на Оскар знімати будуть.

Если не секрет - что за  изделие у вас? Можно  на гугл диск с примерами видеорегистрации в разных условиях?
А то вот такое попалось, но не вижу как организовать там регистратор. Хотя мож вариант андроид + кам заднего вида да + ПО из  интернета?
А вообще прикольно, даже нам в Славуте станет. https://www.gearbest.com/car-dvd-players/pp_009621258235.html?wid=1433363&currency=USD&vip=4264322&gclid=EAIaIQobChMIzdPZvYSR4AIVwZmyCh1lqwgcEAEYASAFEgLHJPD_BwE

С виду будет вроде  просто радиоплейер типа Pioneer и пределывать место не нужно


и вдруг Бац! и уже с экранчиком!  :o



Цена конечно кусается - почти 5Кгривасиков.
Ну и трошки дешевле
https://www.gearbest.com/car-dvd-player/pp_853680.html?wid=1433363
Но все же еслибудет выполнять функции видерегистратора то имеем все же несколько устройств и цена тогда вроде адекват.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Цитата: Ivan1988 від 28 Січня 2019, 19:21:51Кожному своє. Я за менші гроші на алі брав пристрій з 7-дюймовим екраном на андроїді з відеорегістратором (також пише координати та швидкість), GPS-навігатором, камерою заднього виду, примутив ще по блютузу діагностику та бортовий компютер до нього (ну це для інжекторних авто), також можна фільми дивитися по ньому і т.д. і все в одному пристрою. А тут один відеорегістратор коштує стільки, що ніби ним фільм на Оскар знімати будуть.
Тут дійсно jedem das sein. :) Я опрацьовував і такий комбайн. Бульше того, я стартував з нього. Але відмовився з  таких причин:
1. Навігатор мені потрібний лише кілька разів на рік, а весь інший час Славутик катається постійними маршрутами (нєфіг відволікатись).
2. Вмонтована камера та екран обмежують зони та кути установки пристрою.
3. Демонтований пристрій вже потребує кейса чи сумку, а не просто кишеню в куртці чи шортах. Екран демонтованого пристрою потребує захисту від ударів твердими предметами.
4. У випадку виходу пристрою з ладу ми втрачаємо одразу все: навігатор, реєстратор, програвач, бортовий комп'ютер та діагностику. В общєм раз - і свєт погас. :-D
5. Крім того, універсальний пристрій, яким є Ваш комбайн на Андроїді, не застрахований від критичного зниження продуктивності, тобто не виключені провали в роботі відеореєстрації.

Тобто відеореєстратор у моєму розумінні має бути простим у вжитку та надійним, як пістолет ПМ чи Глок і виконувати свою функцію якнайкращим чином.
Так само БК та діагностику я б тримав окремим спеціалізованим пристроєм, щоби вимірні інтервали були строгими, а не коли вирішить операційна система. І обидва навігатори теж спеціально оптимізовані для своїх функцій (багато апаратних паралельних каналів для супутників, оптимізована ОС, відсутність інших задач).

А музика/розваги - то вже можна і якого смартфона чи планшета втулити, навіть у кожний підголовник. :drinks:

Ivan1988

Цитувати виділенеТут дійсно jedem das sein. :) Я опрацьовував і такий комбайн. Бульше того, я стартував з нього. Але відмовився з  таких причин:
1. Навігатор мені потрібний лише кілька разів на рік, а весь інший час Славутик катається постійними маршрутами (нєфіг відволікатись).
2. Вмонтована камера та екран обмежують зони та кути установки пристрою.
3. Демонтований пристрій вже потребує кейса чи сумку, а не просто кишеню в куртці чи шортах. Екран демонтованого пристрою потребує захисту від ударів твердими предметами.
4. У випадку виходу пристрою з ладу ми втрачаємо одразу все: навігатор, реєстратор, програвач, бортовий комп'ютер та діагностику. В общєм раз - і свєт погас. :-D
5. Крім того, універсальний пристрій, яким є Ваш комбайн на Андроїді, не застрахований від критичного зниження продуктивності, тобто не виключені провали в роботі відеореєстрації.

Тобто відеореєстратор у моєму розумінні має бути простим у вжитку та надійним, як пістолет ПМ чи Глок і виконувати свою функцію якнайкращим чином.
Так само БК та діагностику я б тримав окремим спеціалізованим пристроєм, щоби вимірні інтервали були строгими, а не коли вирішить операційна система. І обидва навігатори теж спеціально оптимізовані для своїх функцій (багато апаратних паралельних каналів для супутників, оптимізована ОС, відсутність інших задач).

А музика/розваги - то вже можна і якого смартфона чи планшета втулити, навіть у кожний підголовник. :drinks:

Як на мене то як раз дуже зручно коли все в одному. Я його не демонтую, постійно в автомобілі на кронштейні, нічого не відволікає, також користуюсь навігатором декілька раз на рік, але без нього би не впорався. Відеорегістратор постійно працює в фоновому режимі, можна з вимкненим екраном. Діагностика зручна в тому що постійно працює з БК в фоновому режимі і про помилки якщо вони є відразу сповіщає звуковим сигналом, а на екрані текстом про суть помилки. Ну то таке, кожний буде хзвалити своє.  :drinks:

vladishtm

Цитата: Ivan1988 від 28 Січня 2019, 20:04:04
Цитувати виділенеТут дійсно jedem das sein. :) Я опрацьовував і такий комбайн. Бульше того, я стартував з нього. Але відмовився з  таких причин:
1. Навігатор мені потрібний лише кілька разів на рік, а весь інший час Славутик катається постійними маршрутами (нєфіг відволікатись).
2. Вмонтована камера та екран обмежують зони та кути установки пристрою.
3. Демонтований пристрій вже потребує кейса чи сумку, а не просто кишеню в куртці чи шортах. Екран демонтованого пристрою потребує захисту від ударів твердими предметами.
4. У випадку виходу пристрою з ладу ми втрачаємо одразу все: навігатор, реєстратор, програвач, бортовий комп'ютер та діагностику. В общєм раз - і свєт погас. :-D
5. Крім того, універсальний пристрій, яким є Ваш комбайн на Андроїді, не застрахований від критичного зниження продуктивності, тобто не виключені провали в роботі відеореєстрації.

Тобто відеореєстратор у моєму розумінні має бути простим у вжитку та надійним, як пістолет ПМ чи Глок і виконувати свою функцію якнайкращим чином.
Так само БК та діагностику я б тримав окремим спеціалізованим пристроєм, щоби вимірні інтервали були строгими, а не коли вирішить операційна система. І обидва навігатори теж спеціально оптимізовані для своїх функцій (багато апаратних паралельних каналів для супутників, оптимізована ОС, відсутність інших задач).

А музика/розваги - то вже можна і якого смартфона чи планшета втулити, навіть у кожний підголовник. :drinks:

Як на мене то як раз дуже зручно коли все в одному. Я його не демонтую, постійно в автомобілі на кронштейні, нічого не відволікає, також користуюсь навігатором декілька раз на рік, але без нього би не впорався. Відеорегістратор постійно працює в фоновому режимі, можна з вимкненим екраном. Діагностика зручна в тому що постійно працює з БК в фоновому режимі і про помилки якщо вони є відразу сповіщає звуковим сигналом, а на екрані текстом про суть помилки. Ну то таке, кожний буде хзвалити своє.  :drinks:

Имя, имя, скажи Имя брозер?  :rolleyes:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Цитата: vladishtm від 28 Січня 2019, 19:45:53А вообще прикольно, даже нам в Славуте станет.
<...>
С виду будет вроде  просто радиоплейер типа Pioneer и пределывать место не нужно
Такий стаціонарний пристрій - приманка для злодія-наркомана. Залишене на стоянці авто має бути голим-стоковим-нецікавим для злодюжок.

Цитата: vladishtm від 28 Січня 2019, 19:45:53и вдруг Бац! и уже с экранчиком!  :o
Ага, якраз затулятиме органи керування пічкою (якщо люксова торпеда). А ще незручно заглядати кудись вниз-вбік. Екран має бути на одному рівні з панеллю приладів. В ідеалі було б добре розширити козирок приладів у сторону пасажира і напхати туди навігаторів з камерами та відеоцентрами.

vladishtm

Цитата: Toris від 28 Січня 2019, 20:19:29
Цитата: vladishtm від 28 Січня 2019, 19:45:53А вообще прикольно, даже нам в Славуте станет.
<...>
С виду будет вроде  просто радиоплейер типа Pioneer и пределывать место не нужно
Такий стаціонарний пристрій - приманка для злодія-наркомана.

Цитата: vladishtm від 28 Січня 2019, 19:45:53и вдруг Бац! и уже с экранчиком!  :o
Ага, якраз затулятиме органи керування пічкою (якщо люксова торпеда). А ще незручно заглядати кудись вниз-вбік. Екран має бути на одному рівні з панеллю приладів.
Боже я ж ту пічку кручу прямо постійно.  :happy:  З панеллю приладів? -ну перевернимо девайс догори дригом  :-D або опустимо органи керування пічки на штатне місце магнітоли.
То все фвгня -головне ціна.
Взагалі то ці штуки не для того щоб пялитись на неї постійно під час руху -так і приїхати не довго.  :psih:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

Цитувати виділенеИмя, имя, скажи Имя брозер?  :rolleyes:
Устройство
https://ru.aliexpress.com/item/7-inch-Android-Car-GPS-navigator-MTK8127-Quad-Core-1080P-Car-DVR-Recorder-Dual-Camera-WIFI/32825672496.html?spm=a2g0s.12269583.0.0.137c2e95vbA7D3
К нему память MicroSD на 32 Гб обязательно не меньше 10-го поколения, можно и на 16 Гб взять.
Также переходник GM12 - OBD2 (для тех у кого старые диагностические колодки GM12)
https://ru.aliexpress.com/item/Newest-OBD-Connector-12pin-for-GM-Vehicles-to-OBD2-16Pin-Diagnostic-Cable-Adapter-Gm12-pin-OBD2/32815389814.html?spm=a2g0s.12269583.0.0.3e5551d1j8YrkB
Сам ELM327 с кнопкой для меньшего энергопотребления в режиме покоя
https://ru.aliexpress.com/item/Mini-ELM327-Bluetooth-ELM327-V-1-5-OBD-II-OBD2-Scanner-Diagnostic-Scanner-for-Android-PC/32818277483.html?spm=a2g0s.12269583.0.0.98e339acveAIiK

Вроде бы все, правда нужно будет посидеть в настройках и отключить не нужные программы, чтобы все нужные поставить, так как внутренней памяти маловато.
Также подумать куда камеру заднего вида втулить, я под спойлер поставил.

Ivan1988

Цитувати виділенеТакий стаціонарний пристрій - приманка для злодія-наркомана. Залишене на стоянці авто має бути голим-стоковим-нецікавим для злодюжок.
За 14 місяців користування не вкрали ))
Цитувати виділенеАга, якраз затулятиме органи керування пічкою (якщо люксова торпеда). А ще незручно заглядати кудись вниз-вбік. Екран має бути на одному рівні з панеллю приладів. В ідеалі було б добре розширити козирок приладів у сторону пасажира і напхати туди навігаторів з камерами та відеоцентрами.
Якраз стоїть на кронштейні-присоскі на рівні приборної панелі, нічого не затуляє.

Володимир

Цитата: Toris від 28 Січня 2019, 20:19:29
Ага, якраз затулятиме органи керування пічкою (якщо люксова торпеда). А ще незручно заглядати кудись вниз-вбік. Екран має бути на одному рівні з панеллю приладів. В ідеалі було б добре розширити козирок приладів у сторону пасажира і напхати туди навігаторів з камерами та відеоцентрами.
Не переживай, в люксі той монітор до кінця не вилізе, бо блок керування пічкою трохи виступає над магнітолою.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитувати виділенеНе переживай, в люксі той монітор до кінця не вилізе, бо блок керування пічкою трохи виступає над магнітолою.
+
Дельное замечание, нужно глянуть. Хотя  по цене действительно интереснее железо Ivan1988. Есть там вроде и посвежее андроид. Увидеть бы какое какчество видео регик пишет.  Хотя теоретически к таким можно прилепить свою фронт камеру покруче .
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

YUKON

Цитата: Toris від 28 Січня 2019, 18:51:47
Ваша моделька була у списку претендентів, Юконе, однак до фіналу не пройшла через відсутність вбудованого GPS (хочу (!) координату та швидкість), наявність екрану (шкрябається у кишені, а на склі займає огляд, що дратує) та кріплення.
Пане Торісе, ГПС, у вказаному реєстраторі йде опціонально і коштує 15$, окрім того як і моя Сяомка без приставки Про, вказаний реєстратор має голосове управління.
Дивимось -
Наведіть переконливі доводи щодо необхідності ГПС у реєстраторі!

Toris

Цитата: YUKON від 29 Січня 2019, 06:56:44Пане Торісе, ГПС, у вказаному реєстраторі йде опціонально і коштує 15$, окрім того як і моя Сяомка без приставки Про, вказаний реєстратор має голосове управління.
<...>
Наведіть переконливі доводи щодо необхідності ГПС у реєстраторі!
Модулі - від лукавого. Все має бути в одному корпусі та без проміжних інтерфейсів.
Голосове управління - ненадійне, тому теж від лукавого. Кнопка, навіть виносна - надійніша.
GPS дає можливість локалізувати спрацювання G-сенсора, кнопки, маршрут і т.д. Можливо, ще й час по цьому GPS-у синхронізується, що є гут.

В моїй концепції реєстратор має автономно робити свою роботу максимально якісно, не відволікатись самому і не відволікати увагу водія. Як люстерко заднього огляду. ;)
А коли, не дай, Боже, доведеться знімати з нього інформацію для доказів, то краще, коли там будуть координати, які ще й можуть свідчити про нерозривність відеопотоку.

А тепер, Юконе, наведіть Ваші переконливі аргументи необхідності відеореєстратора взагалі. ;)

YUKON

Нууу, тут питання, які завдання кожен ставить для реєстратора!
Я ставив:
1. Блище до макс. показників знімання відео (FHD і вище з частотою кадрів 30-60).
2. Простота і зручність користування, невеликі розміри.
3.Цінник не більше 30$.
Своє завдання мій 70 mai виконує на всі 100, ще й як русифіцирував і автоматом з'явились голосові команди на рос.мові (конструкційно передбачено було тік на рідному для Жуліка) :-D то взагалі бімба.
Ви пишите, що "Модулі - від лукавого. Все має бути в одному корпусі та без проміжних інтерфейсів."
Для техніки модульність - бімба. В разі виходу з ладу якогось модуля основний пристрій не втрачає своїх основних властивовстей...з можливістю заміни модуля і все ,апарат далі працює з опцією.
На сьогодні більшість світових брендів пропагують модульність...Соні, Самсунг...да той же Сяомі.