Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Salek від 12 Вересня 2019, 10:36:57
Цитата: Володимир від 12 Вересня 2019, 10:06:10
Наші бачки зроблені з гівняного пластика, і навіть якщо він не трісне від тиску, то він трісне від старіння пластику.
Таки да.
Но с уменьшенным до 0.9-1.0 давлением живут дольше.
У меня уже третий,когда лопнет установлю "шарик".
В мене вже 3 штуки лопнули, з рідними постійна проблема, як не лопне, то десь сопливить на патрубках чи горловині датчика. Єдине що за два роки в мене так не дійшли руки зробити адаптера на датчик рівня рідини.








Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

Цитата: Алекс від 12 Вересня 2019, 11:28:48
У одного дядьки система зажигания было выстроена на контроллере ,без трамплера 
Но он Зил 131продал,с форума ушел ...Контролер неизвестен
Скорей всего, стояла система СЕКУ-3 (https://secu-3.org/forum/). Только она адекватно поддерживает работу дрыгателей с числом цилиндров более 4.
Цитувати виділенеО Микролуч  что скажешь ?
Для автомобилей - примитив.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

Цитата: Володимир від 12 Вересня 2019, 10:06:10Навіщо міряти горловину, коли клапан в середині має менший діаметр і зусилля пружини треба менше.
Опа... Вчора так захопився розбиранням, що провтикав схему роботи кришки. Дякую Вам, Володимире, за підказку! Одна голова - непогано, а більше - взагалі зашибісь. :drinks:

Щойно спеціально ходив до авто, приніс у кабінет стокову кришку, препарував її та зняв такі розміри:

1. Дійсно, на великій пружині працює великий поршень, діаметр зони роботи якого становить 15 мм (по відбитку на гумі). Тобто робоча площа клапана становить 1,77 кв.см.
2. Обміряв стокову пружину: товщина витка 1,2 мм, довжина пружини у стиснутому стані становить 10 мм, довжина стиснутої пружини у зібраній кришці становить 16 мм.
3. Поки тримав пальцями пружину повністю стиснутою, то ледь встиг попрацювати штангенциркулем: пружина дуже туга, мінус 2 витки з такої пружини - мабуть, дуже замало. Пробував щось підкласти під пружину і попрацювати вказівним пальцем на стиснутій до 16 мм пружині, як зі спуском пістолета - дуже важко, мабуть, як в ПМ при самозведенні. Втім, це дуже суб'єктивно, тактильні відчуття на шкіру значно спотворюють сприйняття.
4. Для спрацювання на тиск 1,2 кг/кв.см пружина при стисненні 16 мм має тиснути на 2,124 кг. Для тиску 1,5 кг/кв.см - на 2,655 кг. Тобто робимо експромтом динамометр, чіпляємо 2,124 кг - і обрізаємо пружину доти, поки вона не почне стискуватись під цією масою до 16 мм. Маю на сьогодні домашнє завдання. :-D

...На такій кришці я відкатав півтора роки. Сцуко! :facepalm: Не дивно, що воно тисне рідину...

UPD: в паперовій "мурзилці" знайшов таке:
"Проверьте давление открытия клапана, которое должно быть в пределах 0,05+-0,005 МПа. При необходимости пробку заменить."

Нормальний атмосферний тиск 101325 Па при 0°C. Технічна атмосфера - 1 кілограм сили на квадратний сантиметр - дорівнює 98 066,5 Па.
0,05 МПа або 50 кПа - це приблизно половина атмосферного тиску. Отже, в "мурзилці" мають на увазі тиск надлишковий від атмосферного.
50000/98066,5=0,51 кг/кв.см.

0,51*1,77=0,903 кг. Йобушкі-варобушкі, то це пружина при 16 мм стиснення має тримати лише 900 грамів?! :facepalm: :facepalm: :facepalm:
п.4. закреслюємо.

UPD2: тут не бачок VAG/Lanos купувати треба, а одразу до монастира йти. Я дуже сильно вражений... :facepalm:

Toris

Цитата: Salek від 12 Вересня 2019, 14:49:30Чё то тебя куда то несёт.
Подрежь пружинку по давлению!
Неужели такая проблема насос с манометром!!!
Маю компресор з манометром. Проблема з перехідником від компресора до кришки.

Ввечері підріжу пружину по млинцю від гантелі. Теоретична база приведена до норми, так що все буде добре. ;)

Toris

Цитата: Алекс від 12 Вересня 2019, 11:24:58
Цитата: Алекс від 11 Вересня 2019, 21:33:37Luzar это кЕтай ниже ширпотреба
Если не забуду сфотаю две крышки ,ничё не обрезал
На крышке логотип Ладья,где взял на помню,такие вещи беру само дорогие,сейчас это  Автоприбор 2108-1311065-01
Ви не повірите: Ваша кришка - рідня лузарівській, але, мабуть, з іншою пружиною. Щойно сфоткав свою стокову в упаковці.



На правому фото зверху справа бачимо, що кришка спроектована спрацьовувати при 100 кПа, а не при 50 кПа, як нам треба.

Цитата: Salek від 12 Вересня 2019, 15:21:04
Какой переходник?! :dunno:
Подключаешься к тонкому штуцеру,толстый глушишь.
О, то так теж можна? Але ж треба курочити ті хомути, на бачку та на компресорі... І ще невідомо, ЩО насправді показують ті китайські манометри.
Краще я вдома з гантельками пограюсь, в лабораторних умовах, так скажемо. :)

UPD: Згадалось про атмосферу стандартну та гори: на висоті 2 км ми маємо 80 кПа атмосферного тиску, а на висоті 4 км 61,7 кПа.

Виходить наступне.
1. Для нормативного спрацювання на рівні моря абсолютний тиск в бачку буде 150 кПа (100 кПа атмосфери + 50 кПа клапана кришки).
2. На висоті 2 км над рівнем моря клапан відкриється при 130 кПа (80 кПа атмосфери + 50 кПа клапана кришки).
3. На висоті 4 км над рівнем моря клапан відкриється при 112 кПа (62 кПа атмосфери + 50 кПа клапана кришки).
Виходячи з того, що я ніколи не бачив, щоби після добрячого прогону двигуна при відкриванні кришки рідина кипіла, роблю висновок, що навіть на висоті 4 км тиску в бачку 112 кПа буде цілком достатньо. Припускаю, що двигуну раніше не вистачить кисню в повітрі, ніж він закипить.

N.B. Це виходить, що при збільшенні висоти над рівнем моря суміш необхідно забіднювати, щоби впустити більше повітря з киснем для такої ж кількості палива за одиницю часу?

Toris

Саме у цю хвилину, шановні читачі, я веду прямий репортаж з Toris's Lab.

Експеримент зі стоковою необрізаною пружиною з кришки, фото якої я виклав вище, показав, що вона стискується до 16 мм тягарем масою 2.1 кг. Що приблизно відповідає задекларованому на упаковці тиску 100 кПа. Точніше: 2,1кг/1,77кв.см=1,186кг/кв.см або 1,186*98066,5=116,35кПа. Зважаючи на інструментальну неточність технічної бази моєї "лабораторії", вважатимемо, що китайці непогано дотримались задекларованої величини спрацювання клапана.

В якості тягара використовуємо пластикову каністру з водою, шнурком та олівцем у якості штопора шнурка.
В якості терез використовуємо китайські електронні кухонні терези з верхньою межею вимірювання 5 кг та декларованою похибкою +-1г. Зрозуміло, що терези ніхто ніколи не калібрував, не повіряв та ніколи не повірятиме, але в даному експерименті для нас важливий радше порядок розмірів, ніж точне значення.

Отже, приступаємо до експерименту з обрізанням пружини.

Ставимо каністру, шнурок та олівець на терези і наливаємо воду в каністру, щоби сумарна маса всього на терезах сягала 903 грами.
Просовуємо шнурок крізь пружину і запихаємо в петлю олівець, який буде стискувати пружину. Тобто конструкція така, що пружина вільно пересувається по шнурку, до якого з одного боку прив'язана каністра, а з іншого боку олівець, так, що шнурок знаходиться посередині олівця.

Ставимо пружину на рівну горизонтальну поверхню зі щілиною так, щоби шнурок вільно проходив крізь щілину. До шнурка під поверхнею прив'язана каністра з водою. Олівець лежить горизонтально на пружині, відцентрований. Шнурок тягне олівець донизу, а пружина опирається олівцю і стискується.

Пружина з одним (1) обрізаним витком стискується до 27 мм.
Пружина з двома (2) обрізаними витками стискується до 22 мм.
Холєра, то так ми геть почикаєм пружину...

Пружина з трьома (3) обрізаними витками стискується до 17,5 мм. Розжата обрізана пружина вже має розмір від обрубка 27,5 мм...
Один виток додає приблизно 5 мм при стисненні. Нам залишилось 1,5 мм до цільового значення. Отже, якщо обрізати ще 0,3 витка, то має бути щось очікуване. Добре, обріжу ще чверть (0,25) витка, це якраз 90°, якщо дивитись по довжині кола.

Так і є, при 3,25 обрізаних витках пружина стискується майже до 16 мм. Насправді можна було би вкоротити і на -3,3 витка, але щось страшнувато. Довжина розжатої пружини від обрубка становить 26 мм. Для порівняння: стокова розжата пружина має 49 мм довжини.

Витки рахував по повній висоті, 1 виток вільної пружини приблизно 7,5 мм.

Роблю порівняльне фото і викладаю його сюди:



При збиранні кришки слід перевернути маленьку гумову шайбу на клапані, щоби обрізана пружина притискала її до кришки, яка сформує на шайбі новий герметичний слід. Старий слід від тиску необрізаної пружини видно на фото, там, де напис "26 мм".

Підіб'ємо підсумки:

1. Отримали кришку розширювального бачка шляхом модифікації старої стокової кришки.
2. Отримали методику вимірів "на коліні".
3. Зекономили час та гроші на процедурах пошуку, придбання та встановлення розширювального бачка VAG або Lanos.
4. Візуально зберегли стокову конфігурацію бачка, тобто візуально втручання у заводську конструкцію відсутні.

Лабораторна робота виконана. Було весело і цікаво.
Збираю кришку з правильно обрізаною великою пружиною та йду накручувати її на бачок.

Toris

1. Вранці долив ОР до верхньої мітки. Приїхав на роботу, відкручую пробку - пшикає нормально. Роблю висновок, що не перестарався, обрізана 26-міліметрова пружина таки працює.

2. Проблема з блиманням напису "STOP" на холодному двигуні вирішилась доливом невеликої кількості гальмівної рідини в бачок гальмівної системи. Ночі стали холоднішими, рідина зменшилась в об'ємі і рівень її якраз був десь на межі спрацювання поплавка, чим і пояснювалось мерехтіння синхронно з нерівностями поверхні. Вчора долив, вчора та сьогодні вже не світило і не блимало. Асфальт під колесами на паркомісці чистий. Дякую Maister47 за підказку! :drinks:

Пробіг 97427 км.

Валерий

чи то я неправильно живу, чи може чогось не розумію, це скільки потратити часу, коли всі сказали на скільки тре обрізать, в мене коли погнало замінив кришку і все
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

Toris

Цитата: Валерий від 13 Вересня 2019, 15:02:44чи то я неправильно живу, чи може чогось не розумію, це скільки потратити часу, коли всі сказали на скільки тре обрізать, в мене коли погнало замінив кришку і все
:)

1. Таки чогось не розумієте.
1.1. Коли я навмання обійшов три магазини, на прохання "дайте кльову кришку бачка на "славуту"" мені пропонували виключно Лузарівську кришку на 100 кПа, що неприпустимо. На прохання "дайте на 50 кПа" продавани відмовляли - "немає". Мабуть, якщо добре пошукати, то можна знайти правильну кришку, але ще не факт, що вона буде відповідати деклараціям. Правильна кришка для наших бачків у продажу відсутня.
1.2. Внаслідок використання неправильних кришок в людей протискує шланги та рве бачки. Люди колгосплять ланосячі та вагівські бачки, вкладають сили, кошти та час, щоби отримати надійне авто. Проблема настільки серйозна, що навіть Володимир та Салєк - а це розумні та відповідальні люди - прийняли вагівські орієнтири. Колгоспити бачок - дорого, у порівнянні з вартістю кришки.
1.3. "Всі сказали, скільки тре обрізать" - це орієнтир, але в конкретному випадку - легенда/міф. Експеримент показав, що у конкретно моєму екземплярі треба різати 3,3 витки - а таких рекомендацій я не бачив і не чув.

2. ...і неправильно живете.
2.1. Купуючи неправильну кришку, Ви не привели систему до норми, бо поставили те саме невідповідне ("в мене коли погнало замінив кришку і все") і продовжуєте гвалтувати систему охолодження.
2.2. Промивши стару кришку, особливо контактні поверхні клапанів, Ви отримаєте ефект такої ж самої кришки, невідповідної та нової. Гроші варто економити, навіть, невеликі - бо це якийсь еквівалент нашого часу життя.

Не ображайтесь на мене, Валерію, бо це моє недопрацювання, що Ви задаєте такі питання. Дякую Вам за небайдужість. Напишу зараз нову рекомендацію для всіх великими буквами:

З великої пружини кришки розширювального бачка охолоджувальної рідини
LUZAR LL 0108 2108-1311065 на 100 кПа
слід обрізати 3,25-3,3 витки,
щоби довжина вільної пружини зменшилась з 49 до 26 міліметрів.


Кришка з обрізаною пружиною буде стравлювати надлишковий тиск у розширювальному бачку, тримаючи тиск приблизно на рівні 150% атмосферного тиску або 50 кПа надлишкового тиску, що одне і те ж саме.

UPD: Строго кажучи, я не маю морального права наполягати на правильності отриманих мною результатів, оскільки умови проведення експерименту не відповідають науковому методу, метрологічним та статистичним методикам:
1) не було дотримано поверхні, строго перпендикулярної вектору земної гравітації;
2) усі засоби вимірювання - інженерна металева лінійка, штангенциркуль, електронні терези - не проходили повірку та не мають сертификатів про відповідність класу точності;
3) вимірювання проводились без спеціального штокового пристрою для тестування пружин між паралельними поверхнями;
4) внаслідок відсутності спеціального пристрою лінійка та штангенциркуль прикладались рукою, тобто умови інструментальної  перпендикулярності не були витримані;
5) не було забезпечено достовірної вибірки тестових пружин з різних партій: проводились випробування лише однієї пружини;
6) не було проведене тестування складеної кришки у різних температурних, кліматичних та географічних умовах; моя кришка тестувалась на висоті над рівнем моря приблизно 300 метрів, при температурах навколишнього середовища 15...25°C.

Серёга

Цитата: Toris від 14 Вересня 2019, 08:21:49
1.2. Внаслідок використання неправильних кришок в людей протискує шланги та рве бачки. Люди колгосплять ланосячі та вагівські бачки, вкладають сили, кошти та час, щоби отримати надійне авто. Проблема настільки серйозна, що навіть Володимир та Салєк - а це розумні та відповідальні люди - прийняли вагівські орієнтири. Колгоспити бачок - дорого, у порівнянні з вартістю кришки
Категорически не соглашусь! У меня в родной крышке сгнила пружинка и крышка вообще недержала давление, а бачки я всё равно менял. Подкладывал со всех сторон резину и всё равно они лопались.Напомню что сменил я 8 шт!!! Как если небыло давления вообще? Значит это проблема самого бачка, вот люди и ищут что понадёжнее. Я например поставил с Ланоса потому что про круглый ВАГ ещё незнал, небыло таких записей, я б себе наверно лучше ВАГ поставил, но меня и ланос бачёк устраивает на данный момент.
Цитата: Toris від 14 Вересня 2019, 08:21:49
1.3. "Всі сказали, скільки тре обрізать" - це орієнтир, але в конкретному випадку - легенда/міф. Експеримент показав, що у конкретно моєму екземплярі треба різати 3,3 витки - а таких рекомендацій я не бачив і не чув.
Ланос бачёк и крышку я не покупал (забегу на перёд скажу бачёк у меня оригинал), после того как мне привезли оказалось в крышке нет клапана, я достал крышку которую покупал на родной бачёк чуть другого типа и там был такой же клапан. Вот с той крышки я решил переставить на ланосовскую клапан с пружинкой. На пустом бачке я подсоединил компрессор и начал накачивать, когда отметка перевалила 2 атм я выключил и начал резать пружинку, обрезал по чуть, собирал и снова пробовал, давление понижалось и тогда я оставил давление в 1 атм, обрезав при этом 3.5 витка, но это было неправильно, бачёк был пустой. Покатавшись я понял что он постоянно стравливает, с жидкостью он стравливал где то на 0.8 атм, если не раньше. Потом с ещё одной крышки я поставил целую пружинку точно такую же, не обрезал ничего и в тот же день у меня разорвало верхний шланг. После я настраивал с жидкостью, непомню сколько обрезав но получилось давление 1.1 атм, щас всё отлично работает, я забыл когда последний раз лазил туда.
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Toris

Цитата: Серёга від 14 Вересня 2019, 12:38:31У меня в родной крышке сгнила пружинка и крышка вообще недержала давление, а бачки я всё равно менял. Подкладывал со всех сторон резину и всё равно они лопались.Напомню что сменил я 8 шт!!! Как если небыло давления вообще?
Що за містика? Якщо бачки лопались, то кришка таки нічого не випускала.

Цитата: Salek від 14 Вересня 2019, 13:06:32
Цитата: Серёга від 14 Вересня 2019, 12:38:31
Покатавшись я понял что он постоянно стравливает, с жидкостью он стравливал где то на 0.8 атм, если не раньше. Потом с ещё одной крышки я поставил целую пружинку точно такую же, не обрезал ничего и в тот же день у меня разорвало верхний шланг. После я настраивал с жидкостью, непомню сколько обрезав но получилось давление 1.1 атм, щас всё отлично работает, я забыл когда последний раз лазил туда.
Без разницы есть жидкость или нет. Просто много отрезал.
Мало відрізав.

Серёга

Цитата: Toris від 14 Вересня 2019, 14:06:29
Цитата: Серёга від 14 Вересня 2019, 12:38:31У меня в родной крышке сгнила пружинка и крышка вообще недержала давление, а бачки я всё равно менял. Подкладывал со всех сторон резину и всё равно они лопались.Напомню что сменил я 8 шт!!! Как если небыло давления вообще?
Що за містика? Якщо бачки лопались, то кришка таки нічого не випускала.

Как раз выпускала я проверял, давление она не держала совсем. А трещины внизу бачка появлялись.
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Володимир

Цитата: Salek від 14 Вересня 2019, 13:06:32
Цитата: Серёга від 14 Вересня 2019, 12:38:31
Покатавшись я понял что он постоянно стравливает, с жидкостью он стравливал где то на 0.8 атм, если не раньше. Потом с ещё одной крышки я поставил целую пружинку точно такую же, не обрезал ничего и в тот же день у меня разорвало верхний шланг. После я настраивал с жидкостью, непомню сколько обрезав но получилось давление 1.1 атм, щас всё отлично работает, я забыл когда последний раз лазил туда.
Без разницы есть жидкость или нет. Просто много отрезал.
Там швидше за все зі збільшенням температури сила пружини падає, тому і вийшло що забагато відрізав, бо тестував на холодну.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Згідно народного принципу "на кришку надійся, а бак заміни" купив-таки я бачок VAG з розборки. Прийняв віру вагівську і купив. З пробкою. З00 грн.

Якщо в Серьоги вже 8 (вісім!) бачків пішло до предків, в Салєка 2, то, мабуть, правильніше зварганити кріплення по образу та подобі володимирському - і вчепити бачок вагівський, щоби шлях славутика був спокійний та рівний.

Класно з вами, хлопці!
:drinks:

1. І шо, вагівську пробку геть не потрібно калібрувати, пружини різати?
2. На бачку лютеранському є роз'єм для датчика - славутка його прийме чи необхідно додатковий інтерфейс?
3. Як його вимити всередині? Там якась лабіринтна система. І бачок, схоже, не розбирається... На стінках центральної труби липкий (бактеріальний?) наліт, зняв пальцем, скільки дістав. Але ж всередині такий самий наліт, у верхній частині аж темний. Fairy туди залити? Чи одразу щось для унітазів?

Toris

Цитата: Salek від 15 Вересня 2019, 17:46:14Б/у обязательно проверить,оба клапана!!!
Обов'язково перевірю компресором.

Але як вийняти з пробки клапанний модуль? Пробую викрутками розвести пелюстки замків - нічого не виходить, викрутки ковзають, боюсь виламати пелюстки.