Як би у продажу була для МЕМЗ 16-ти клапанна голівка з супутніми деталями

Автор ВКБ, 06 Квітня 2020, 22:12:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

я розсуждаю як звичайний водій звичайного відра з болтами на колесах і навіть не задумуюсь якого тухеса немає 16 клопової голови на славутах, ну от такий я є, і вкладати в славуту тисячі, виключно для того щоб її удосконалити до класу шкоди фабії, наприклад, не бачу ніякого резону, вона не буде шкодою. Це виключно моя точка зору. Я нікому нічого не кажу проти, що не робіть, не лізьте, будь-ласка, це ваше право і бажання.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Славута то кластер свій мотоколяски з кришею і закривається замками від дітей.
  Можна підітожити що кластер таких відер з болтами мотоколясок як Славута таврія вичерпані і відсутні на ринку нових автрмобілів . Тобто норма зараз інша і вища як і ціна. Слава богу зарплати хоч не вище бо тоді б все подорожчало :))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

_Oleksandr_

Цитата: Sergik32 від 15 Квітня 2020, 09:14:21
я розсуждаю як звичайний водій звичайного відра з болтами на колесах і навіть не задумуюсь якого тухеса немає 16 клопової голови на славутах, ну от такий я є, і вкладати в славуту тисячі, виключно для того щоб її удосконалити до класу шкоди фабії, наприклад, не бачу ніякого резону, вона не буде шкодою. Це виключно моя точка зору. Я нікому нічого не кажу проти, що не робіть, не лізьте, будь-ласка, це ваше право і бажання.
Отличная точка зрения. Не понятно одно: если она Вам не интересна, зачем Вы принимаете обсудение в таких темах?

Sergik32

вона мені цікава тим, що вона в мене є і на даний час у мене немає можливості купити авто вище класом. мені цікаво почитати і подивитися хто що ще думає про славуту, невже ще є якісь сумніви що вона не стане шкодою. і напевно вже пройшли ті часи, я маю на увазі років так 5-10-15 обратно взад, коли власники славут вкладали в неї і в шумку і в ходовку і в двигун і від того ся тащили, але зараз вони цього не будуть робити, навіть якби і була голова на 16 клопів, її ніхто б не купував і не ставив, ну і гідрики так само. Я люблю конкретику.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Славута шкодою не стане як і вася миколою,бо різні імена і суб.єкти.
Припустимо перекуплять назву "Славута" і нова конструкція ляже в лінійку якогось локомотивного заводу який деверсифікувався і набрав штат та обладнання, закупив коплекти не гірше шкоди чи ситроєна і їх же з 10-к. То чого це славута не стане кращою. Я ж не каду ці дрова перекрасити :)) Навіть більше скажу, що на нове авто не зовсім то простому мислящему і зараз не потрібно ні гідрики ні 16...бо того мотора і чути не буде під піздатим кузовом . Навіть я іноді на славуті не чую холостий, а я на дровах їзджу.
Сержик, я не передьоргую нікого особисто, але пересісти на клас вище це нормально і потрібно, але ж таки погодся, що це лікування вави в голові...змагання понтами більше, ніж набути практичкість чи переміщуватись в рази швидше і економніше. І нафіга...навпаки виходе дорожче і витратніше. Понти дороже денег :)) очі люблять красиве і дороге і то є ми порочні. :))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: ВКБ від 15 Квітня 2020, 14:14:04
...пересісти на клас вище це нормально і потрібно, але ж таки погодся, що це лікування вави в голові...змагання понтами більше, ніж набути практичкість чи переміщуватись в рази швидше і економніше. І нафіга...навпаки виходе дорожче і витратніше. Понти дороже денег :)) очі люблять красиве і дороге і то є ми порочні. :))
ВКБ,  Я вас немного не понимаю, вы пишете что пересеть на авто классом выше это нормально, но тут же пишете что это вавка в голове. Мне кажется что вавка в голове и нормально это противоположные вещи, нет? Почему вы расцениваете авто дороже только со стороны понтов? Я уже писал в соседней ветке про безопасность, а кто то может вобще не хочет заморачиваться с ремонтом и каждые 5 лет покупает новую машину в салоне.
Также я вас спрашивал почему если вы авто дороже считаете понтами, то не пересядите на общественный траспорт или велосипед.
Я уже не говорю о квартире без обоев, или зачем квартира может ведь в землянке, а то квартира это понты и вавка в голове.
Никаких претензий просто интересно ваше суждение.

А еще одно в нашей стране недвижимость в некоторых регионах может стоит и 2 тысячи долларов, на какой машине должен ездить хозяин такого дома в селе, к примеру если у него есть общий семейный доход скажем в 1000 долларов? Ну вот трудится он там, ростит клубнику, продает и тем и живет и ему не нужен Киев или Лондон. Он должен сначала поставить себе золотой унитаз, а потом только кембри покупать, чтоб 5% машина стоила от его дома?

Sergik32

Я з КОТом погоджуюсь, клас вищий це не понт, це нормальний стан речей, безпека, зручність, надійність. Можна і на МТЗ горати поле, але в ДжонДірі зручніше, хоча роботу виконують одну і туж, то чому б тоді не робити цю роботу в більш кращих умовах.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Теж дивно, невеличке покращення не сприймається. Прогорить у таврона голова, наче ж всі люблять вищий клас, а підуть міняти голову. Тобто клас вищий в запчастинах і на ринку. То хіба погано мати на ринку вибір? І чи не прокорме 16 голова виробника? Ніхтот не поняв цього маркетивгового ходу. Малий але ж маркетинг.
Щодо житла, то вартість його для власника обраховується не у вартості пропозицвї, а у фактично вклалених в дитло коштів. Якщо мені вмкиєві вулиця не подобажться і поверх, чи  третя вона мені не треба, чи врна для мене буле вартувати там більше 2000, якщо я й це не хочу віддавати і гаяти час? Тому з вартісттю тут понять багато. Так само чи варти для того хто не любе великий теніс перемоги чемпіона чи його призовий? Лише призовий...без тенісу.
Порівняння тракторів взагалі ні туди...робота адна а час виконання інший.

Про замінити авто то дійсно психологічний фактор, тому що то не є перша необхідність. То вторинна потреба - покращення і понти, але покращення пшик,.чисто психологічна таблетка. Зробіть по шкалам порівняльну табличку і самі побачите. Зустрічають по одедці, випроводжають по уму.
Ееее, всі так люблять брехню... У мене що славута завтра не заведеться чи їх законом заборонили що підштовхуєвперти гроші в авто нове? Чи податок ввели? Ні...мозок боїться дтп, хоче зміни картинки перед очима, пропонтуватись, мол я ж успішний, не відставати та не бути лохом, а що ж скажуть сусіди...що я лох. Ну чи не так? :)) Мені подобається піздец сучасні авто як і смартфони та монітори і тєлєкі і компи, але перша необхідність в великий родині це таки якість житла та харч, одежа.
Покращення всіх чекає то норм...то річ., я просто розкладаю мотив на молекули і все, замість перекуру :)) Де кому це треба більше за дитло та їдло, ну хвороба у людей в акто вкидувати...от час пік стукнув, все...пока. От круто інженери взяли світ товарами в облогу :))) красави :)))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Авто само по себе является частью удобства, поэтому покупка более дорого вполне нормально. Если не нормально тогда нужно продать то что есть, это ж не первая необходимость.
Человек тратит деньги не только на еду и жилье, а на одежду поудобней, на конфеты пиво, сигареты и это большая часть бюджета, развлечения, ну я по себе сужу и не считаю это вавкой в голове.
Что скажут соседи мне глубоко все равно, а вот что скажут друзья - мне не все равно, но друзья знают меня такой какой я есть и без понтов.
На счет ДТП, тут как бы статистика может сама за себя говорить, нас сейчас пугают короновирусом, но на сегодня вероятность умереть  в Украие в ДТП выше чем умереть от короновируса.
Люди покупают пистолеты, газовые балончики для самообороны в плохих районах, из за понтов?
Вот у меня при разложении другие молекулы))

А если по теме, то славута уже как 9 лет снята с производства, скоро она станет аля запорожец. Вот если бы у вас был москвич 2140 вы бы купили на него 16 клапанную головку? да не важно что, вы бы вобще что-то делали с ним? через 10 лет количество славут уменьшится, запчасти на них будет купить трудней, будут они отвратительного качества как сейчас на москвич.
Я бы не купил головку, разве что ради гонок, но делать гоночную из славуты я бы тоже не стал.

Да я в 2016 году катался в Карпаты, так вот очень сильно замена разница в количестве Заз Ваз была, в сравнении с Запорожьем. Мне показалось из за того что граница с Европой близко и  люди в 2016 году платили чуть больше и ездили на евробляхах.
И колхозоксиноншиков в 10тки раз меньше было.
И во время поездки летом я очень хотел кондиционер в славуту, не ради понтов, а чтоб мое тело не кричало засунь меня в более прохладное место, а то тепловой удар получишь.

ВКБ

Все ж таки не на потужність ДВЗ треба дивитись рівнокласових авто, а на співвідношення КД -вага-ціна обслуговування. ККДі є витрати по паливу на одиницю потудності.

Кот- класичні джигалоли старше ніж славута і ще бвгають.

Давайте ж в одному класі авто обговорювати 1.1..1.2 л. ДВЗ, шош Ви почали клас змінювати і о.бєм ...давайте як приклад матіз, чері, хюндаі 1.1, ш-фабія - але ж на клас масогабаритний і потужності вищий клас.

Перейти на вищий клас то можливо вже необхілність, як у мене, повиростали сини що якщо всі сідаємо то довго так не по сидиш. Аое ж поїздки 90% -3ї..40 км на день.

Те що понти давлять на вавку я вже почув, сам такий не залізний :))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

VAZ 21053

@Теж дивно, невеличке покращення не сприймається. Прогорить у таврона голова, наче ж всі люблять вищий клас, а підуть міняти голову. Тобто клас вищий в запчастинах і на ринку. То хіба погано мати на ринку вибір? І чи не прокорме 16 голова виробника? Ніхтот не поняв цього маркетивгового ходу. Малий але ж маркетинг.@
   З цим не можна не погодитись, тому робыть висновки любителы вищого класу, ъздить на ыномарцы скотчем обмотавшись, або на славы де все хочаб на вигляд гаразд :mitsu:
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

KOT

Цитата: ВКБ від 15 Квітня 2020, 17:31:47
Кот- класичні джигалоли старше ніж славута і ще бвгають.
А вы узнавали как на них найти запчасти? и какого качества эти запчасти. Дед моего друга сменил москвич на ваз из за запчастей. А до этого обзывал ваз консервной банкой и говорил никогда не куплю. Я к тому что этот вид автомобилей вымирает, новых не делают, запчасти уже печальные и с каждым годом все хуже.


Цитата: VAZ 21053 від 15 Квітня 2020, 21:01:51
   З цим не можна не погодитись, тому робыть висновки любителы вищого класу, ъздить на ыномарцы скотчем обмотавшись, або на славы де все хочаб на вигляд гаразд :mitsu:
Так машину нужно покупать которую прокормить в состоянии. Я вижу и кучу славут обмотанных скотчем.

_Oleksandr_

Цитата: ВКБ від 15 Квітня 2020, 15:48:02Про замінити авто то дійсно психологічний фактор, тому що то не є перша необхідність.
Да как это "не є"?! Страшно по городу ездить - столько алкашни/дурачков за рулем, каждый день по 3-5 ДТП. А Славута, как бы это помягче сказать, своей прочностью кузова не славится.

Toris

Цитата: KOT від 15 Квітня 2020, 21:59:19
Цитата: ВКБ від 15 Квітня 2020, 17:31:47Кот- класичні джигалоли старше ніж славута і ще бвгають.
А вы узнавали как на них найти запчасти? и какого качества эти запчасти. Дед моего друга сменил москвич на ваз из за запчастей. А до этого обзывал ваз консервной банкой и говорил никогда не куплю. Я к тому что этот вид автомобилей вымирает, новых не делают, запчасти уже печальные и с каждым годом все хуже.
Батько мого колеги, пенсіонер, пів-року тому продав свого престижного 40-річного  "жигуля" і купив таврію з пробігом 37000 км. Зробив з неї "люди" і не може нарадуватись. :) Каже, що набагато краще жигуля.

ВКБ

Торіс знаю тих хто сів в карбюраторну славуту після форда старого і вольво  і задоволений.
Пару знаю де славута і таврія є як друге авто і не буде продаватись. І це непоодиноко.
На ютубі є майстер у якого варені гнилі славути зроблені якісно узодять швидше за іномарки биті варені і вигілніше з зазами працювати.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.