Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

_Oleksandr_

Цитата: Володимир від 24 Квітня 2020, 10:42:13
Цитата: ВКБ від 23 Квітня 2020, 20:17:10
У мене при 3000 на спідометрі 90 км.
Спідометр не в ту сторону бреше, має брехати в плюс а не в мінус.
Около 90 будет, если главная пара 4.1

Toris

Цитата: Володимир від 24 Квітня 2020, 10:42:13
Цитата: ВКБ від 23 Квітня 2020, 20:17:10У мене при 3000 на спідометрі 90 км.
Спідометр не в ту сторону бреше, має брехати в плюс а не в мінус.
У мене так само, як у ВКБ, 90 км/год при 3000 об/хв.

Цитата: _Aleksandr_ від 24 Квітня 2020, 11:25:45Около 90 будет, если главная пара 4.1
Дякую, друже! Якраз ламав голову над тим, як взнати передаточне число моєї головної пари. :clap:

Вчора ввечері, після роботи, гасав хвилин зо 30 дорогою туди-сюди, надиктовував на відеореєстратор статистику по передачах, обертах і швидкостях.

Дані обертів брав з тахометра люксової панелі, дані швидкості брав і спідометрові, і з програми GPS Test для Android (одночасно відслідковувалось 20+ супутників, слід увімкнути режим блокування автогасіння екрану). Славутко люксове, карбюраторне, 2004 р.в., двигун 1,2 л. Шини зимові, Rosava WQ-101, візуально тиск менше 2 бар, праве колесо чомусь трошки більше приспущене.

Оскільки дані по тахометру та швидкості збирались не одномоментно (треба перевести погляд, а це втрачений час), збір даних здійснювався на трасі загального користування, а самі заміри здійснювались дуже неточними пристроями, то я надиктовував приблизні значення, наприклад, не 81.4 км/год, а 80 км/год, не 2450 об/хв, а 2500. Стрілочний спідометр панелі - взагалі жах з точки зору лабораторної точності, бо інерційний, груба стрілка коливається від нерівної дороги і взагалі. По-доброму треба було б якогось радара та довжелезну гладеньку злітну смугу, але немає. Тож гасав трасою, маневруючи мід автомобілями, тракторами та велосипедами. Під час експерименту, коли пер під сотню, довелось загальмувати і вдалось НЕ збити рудого песика. На пагорбах не обганяв, щоби не влупитись в зустрічку. Люди повертаються з роботи... Небезпечний експеримент, половину часу згаяв з міркувань безпеки в дорожній обстановці. Було страшно і дуже страшно, бо максимум уваги був на приладах та сенсорних відчуттях бойової колісниці, звуки, вібрації та інші жопометри. Увімкнув фари, щоби стати більш помітним. Дуже не вистачало червоної бликалки та сирени. Страждав, боявся, однак продовжував експеримент, оскільки цікавість - це найперша ознака інтелекту і жага знань перевищує інстинкт самозбереження.

Траса була горбочками вверх-вниз, тож я стабілізував оберти і газючкою, і гальмом в залежності від тангажу - це має покращити статистику. Було зібрано 47 контрольних точок. Дані було зведено в таблицю, відкинуто помилкові дані, мінімізовано кількість повторів. Результат маю ось такий:


_Oleksandr_

Цитата: Toris від 24 Квітня 2020, 11:45:05Дякую, друже! Якраз ламав голову над тим, як взнати передаточне число моєї головної пари. :clap:
:ok:

К слову о замерах: у меня на летней резине при скорости на приборке 100 км/ч (3000 об/мин.) - по GPS около 94-95. Но на зимней резине (видимо из-за высокого протектора и как следствие - большей длины окружности колеса) +1-2 км/час как по приборке так и по GPS.   

Toris

Гасаючи 23 квітня і збираючи статистику по передачах, якось непомітно для себе вирвався у ближні села і трохи дав гарі двигуну. На зворотньому шляху мав спонукання заглянути під капот, бо вже давно не заглядав туди. Виявив зниження рівня антифриза у бачку. Долив з резервної банки і поїхав додому, контролюючи температуру на панелі приладів.

Нормально доїхав, запаркувався - аж бачу, що з-під капоту валить дим! Заглушив двигун, смикнув ручку капота, майнув до багажника за вогнегасником і обережно відкрив капот. Дим валить з-під "каструлі" з обох сторін! Полум'я не виявив. Запах антифризу. Так і є, десь розгерметизувалась система охолодження і антифриз пішов на колектори, де закипав та випаровувався.

Хутко відкрутив пробку розширювального бачка і влив туди залишки резервного антифризу. Почув звук води, яка виливається на асфальт. Заглянув під дно - калюжа.

Переляк минувся. Вимкнув фари та живлення відеореєстратора. Хвилин зо 5 шукав ключі від авто. Після огляду багажника почав розбирати кишені на одязі. Так і є, ключі всунув до інших ключів, щоби легше знайшлись. Хазяйська рука так вдало застромила, що не виявив їх навіть після трикратного обмацування кишень. :facepalm:

Поскладав вогнегасник та речі, заспокоївся і почав вичати підкапотку, де ж воно там що тече так гарно. Зняв "каструлю" з газовою врізкою. По вологих поверхнях та бризках виявив центр зрошення десь у зоні блоку підігріву карбюратора. Коритце карбюратора було залите антифризом. Підійшов сусід-жигуліст, почав вивчати свіжим поглядом. Не виявив нічого, як і я. Втім, вже почало сутеніти і в сплетіннях охолоджувальних та газових шлангів годі було щось побачити. Розклав під капотом акуратно розібрану "каструлю" та інструмент, закрив капот і дав машинюшці спокій.

Наступного дня, 24 квітня, на спокійну голову зняв статистику з реєстратора, опрацював і виклав у таблиці в попередньому повідомленні.

Передивився ще раз відео з реєстратора. Набрався страху ще більше, ніж за кермом напередодні. Після роботи не хотілось вже нічого крутити, тож капот навіть не відкривав.

У суботу, 25 квітня, погода була якась похмура і не оптимістична, небо і прогноз погоди показували дощ. Тож вирішив влаштувати собі шаббат.

Сьогодні, 26 квітня, ближче до вечора отримав натхнення попрацювати у підкапотному просторі, тож прихопив інструмент і канистру з дистилятом та й вирушив до славутки.

...От що то яскраве сонячне світло! Практично одразу виявив тріщину в шлангові поруч з хомутом. Газовик якось дико завів той доточений шланг. Виклав шланг оптимальним шляхом, доточив відрізком нового шлангу і закріпив. Залив пів-літра дистиляту у бачок і почав вивчати рух антифризу при відкритій пробці. Щось кілька разів булькнуло, втім, на асфальт нічого не лилось.

Запустив двигун, виставив підсосом якісь оберти і мерщій до карбюратора. Вимакав серветкою антифриз з карбового коритця. Тим часом колектори почали парувати. Відійшов в сторону. Пар виглядає як димок над шашликами. :) Десь до 60°C колектори перестали парувати і насичений запах антифризу майже щез. Заглушив двигун. Закріпив "каструлю" з газовою врізкою і запустив двигун вже на пропані. Прозорий дистилят у бачку змінився рожевим антифризом із системи. Рівень антифризу не зменшився.

Догрів двигун до 80°C, трохи погазував і дав машинюшці спокій.

Серёга

А тоненькие шланги подогрева карбюратора не могут лопнуть? Или сам подогрев рассыпался, у меня так было недавно. 

Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Toris

Так саме один з підігріву тріснув, правий (на фото верхній).
Блок підігріву зняти не вдалось, бо до гвинтика (хрестик) просто так не можу добратись, а знімати карбюратор якось не маю бажання.

До речі, на фото цей шланг теж підходить знизу, як і в мене тріснутий підходив. Зараз той шланг я зверху пустив, від редуктора повз бачок, обійшовши колектори по перегородці салону.

Toris

Знайомий порадив промивку для двигуна. Покладу тут, щоби не загубити.

"Промывочное средство - это BG 109, или как с новым названием BG EPR. Добавляется в двигатель перед сменой масла, на холостых оборотах 15 минут. Сливается вся отработка вместе с этой хренью, меняется фильтр, заливается промывочное масло (то же самое, что будет для езды). Снова гоняется двигатель минут 20 на холостых с прогазовочками до 1500 оборотов. Потом сливается нахрен, меняется фильтр и заливается свежее масло.

Самая важная фишка - эта промывка профессиональная и она промывает каналы маслосъемных колец на поршнях. Все остальное мытье не имеет значения.

То, что люди думают они промоют двигатель от шлама - это фигня. Шлам и лакообразование внутри ни на что не влияет. Самое главное это каналы маслосъемных колец, а эту работу делает только BG.

Я меняю масло каждые 5000 км, хотя на упаковке производитель пишет "смена после 30 тыс.км". Я-то знаю, что после 7000 км любое масло -уже дерьмою. Поэтому лью самую дешевую полусинтетику и меняю раз в полтора-два месяца.

Так что, учитывая мой годовой пробег, порядка 25-30 тысям миль (40-50 тыс км), то я в год меняю масло 8-10 раз без всяких промывок. Один раз сделал с BG и забыл на следующие 5 лет."

Toris

Тут мені лист прийшов з проханням порадити літню гуму. Розповів, як на сповіді. А коли відправив лист, то побачив, що багато написав. Тож вирішив не ховати від колег і виклав основний текст сюди. Можливо, стане кому в нагоді.

Весна 2018 року. Початківця-автолюбителя обсіли думки про літню гуму. Першу свою зиму відкатав нормально, тож час подумати про нормальну літню гуму... Рачкував по парковці, вивчав гуму колег. Ледь радикуліт не вхопив. В нормальних авто нормальна гума, дідька зекономиш... Утім, на здоров'ї не економлять. Краще вкладатись у профілактику, тобто в гуму, ніж у ліки.

Вибирав навесні 2018 року по європейських тестах, де ганяють шини на спеціально підготованих трасах з контрольованими параметрами.

Міркував наступним чином: якщо по поганій поверхні з вибоїнами їдеш повільно, жаліючи автомобільчик, то марка шини не має значення, оскільки будь-який бренд та неаварійний стан шин забезпечить необхідне зчеплення. А от коли поверхня якісна, де можна розігнатись, то гума вже має велике значення. Тому забив болтяру на відгуки і керувався виключно тестами. Тим більше, що відгуки пишуть люди з різним досвідом та світосприйняттям, що призводить до точності в оцінках +/- 500%. :) Як шукав джерела більш-менш надійні - то вже інша історія.

Вичитав усі "білі" бренди, хто, де коли, чому і кому яка рідня. РФію та Азію фінансувати не хочу, тому відмовився від усіх брендів, де є хоча би можливість випуску шин на вражій чи азійській території. Тобто Nokian і Toyo, як Ви вже зрозуміли, відпадають. Залишаються Michelin, Goodyear, Continental, Dunlop та браття їхні менші. Повивчав тести, визначився у якостях продукції під мої задачі (швидкість до 110 км/год, мокра та брудна поверхня) і почав вивчати протектори на сайтах виробників. Уся класна гума має напрямлений малюнок. Але ж хочеться гнучкості.

Тому обрав Semperit Comfort Life 2 (Румунія) з симметричним малюнком протектора. Цю гуму можна не лише по осях переставляти для рівномірного зносу, але й міняти сторонами, тобто протектор у зворотньому напрямку працює так само. Цього року вже поміняв сторони. Гуму замовляв з передплатою, тобто заплатив і тижні через 2-3 приїхала перша пара. Потестував, уподобав і замовив ще пару, також з попередньою оплатою. На момент покупки така гума була доступна під замовлення лише на двох фірмах. Цінова група - як Nokian чи Continental.

Відкатав на цій гумі тепло 2018 та 2019 років, зараз катаю вже третій сезон. Оскільки це моє перше авто, перші шини і взагалі мої пробіги невеликі, то не можу сказати щось погане чи щось добре про гуму. Їздить собі та й усе. На швидкості трохи шумить. Трохи твердіша, ніж зимова (логічно, протектор нижчий). Зносу не бачу, внутрішня та та зовнішня сторони усіх 4-х шин однакові, тобто розвал-сходження нормально налаштовано. До індикаторів зносу ще ого як далеко. Але й пробіг у мене 10000 км за 2,5 роки, це з літньою та зимовою гумами.

Гума стоїть на окремому комплекті дисків, тому внутрішня сторона гуми не деформується. Колеса відбалансовані одразу при інсталяції гуми та повторно балансуються у правильного шиномонтажника. Маса грузил маленька.

Коли вивчав габарити авто, надрізав бокову поверхню переднього правого колеса об бордюр. Внутрішній корд неушкоджений, лише гуму трохи підрізало. Глибину ушкодження оцінив уже коли на зимову гуму переходив. Спеціаліст заклеїв, завулканізував, зашліфував, перебалансував - і знову катаюсь. Цього сезону це колесо вже заднє ліве.

Коли різко входжу у поворот, то боюсь лише або з'їхати з траси по пилюці, або перекинутись, бо амортизатори потекли і працюють лише на відбій. Тобто до гуми питань немає. Різниці між мокрим та сухим асфальтом не відчуваю. При акваплануванні авто зберігає початкову орієнтацію.

Не наполягаю саме на цьому бренді та шинах (Semperit Comfort Life 2 (Румунія)). Просто розповідаю, на чому катаюсь влітку. Фірма Semperit спеціалізується на гумових шлангах для промисловості і т.д., має багаторічний досвід роботи з хімічною сировиною, тож ризикнув купити маловідомий на нашому ринку продукт. Можливо, зараз купив би й Mishelin чи Continental, але "шило" ніде не крутить, тож цілком задоволений тим, що маю.

Кортить спробувати наші Rosava Integro та BC-11, але спочатку треба ще Semperit зносити. Однак з моїми пробігами, мабуть, заміна буде лише по часу з моменту випуску, а не по зносу. Також цікавить Fulda.

До речі, беріть виключно найсвіжішу гуму, максимум 12 місяців з моменту виготовлення.

Sergik32

Ти хочеш спробувати ВС-11, співчуваю
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Так треба ж якось перевірити, чи правду люди кажуть. ;)
Якщо виявиться, що свіженька росавка (Rosava BC-11 (155/70R13 75T), Rosava Itegro (155/70R13 75T)) нічим не гірше для мене від "іномарок", то для чого підтримувати чужого виробника?
Зимова WQ-101 сподобалась мені дуже, я її ковзав по вкатаному снігу, грязюці на льоду, у місті та на трасі - і мене усе влаштувало.

User2108

Як користувач Rosava Itegro (175/70R13), скажу, що гарна шина. Хоча в порівнянні з Toyo 350 в цьому ж розмірі трохи важче, і здається шумніше. Rosava BC-11 (175/70R13) шумна і слабкувата в акваплануванні - не радив би. Rosava Itegro і Toyo 350 катаю зараз. BC-11 і SQ-201 Aqualine (гарана росавка була) катав до цього.

Володимир

Цитата: User2108 від 26 Травня 2020, 21:52:48
Як користувач Rosava Itegro (175/70R13), скажу, що гарна шина. Хоча в порівнянні з Toyo 350 в цьому ж розмірі трохи важче, і здається шумніше. Rosava BC-11 (175/70R13) шумна і слабкувата в акваплануванні - не радив би. Rosava Itegro і Toyo 350 катаю зараз. BC-11 і SQ-201 Aqualine (гарана росавка була) катав до цього.
Росава добре коли хочеш взяти бронебійну шину, і то в відгуках на ті росави з новомодними назвами пишуть що вони слабкуваті. Для комфорту краще взяти щось імпортне, я наприклад взяв Kelly ST 155/70 R13 75T , на неї в магазині був сертифікат, то зараз після Би-391 просто балдію від тишини і плавності ходу. Днями катався по трасі в дощ, то аквапланування нема, дрібні калюжі не відчуваються,  але знову ж таки якщо на швидкості більше 80 кмг одним колесом попасти в глибоку калюжу що утворилась на колії від коліс грузовиків, то за рахунок того що колесо глибоко занурюється, машину добряче тягне в сторону.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

я на ВС-11 відкатав 6 років, дубова і шумна, поставив брілантіс барумку то небо і земля, тиха мяка і тягне в сторону
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

Зроби розвал-сход і нікуди тягти не буде. :ok:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Sergik32

не допомагає, все в нормі, на зимових не тягне, міняв місцями колеса, всерівно не туйво. забив на те і їжжу на зимових поки. скіко тут уже до снігу залишилося, погода гарна
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0