Плохая работа тормозов

Автор Стас, 09 Січня 2008, 09:36:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: drone від 09 Червня 2020, 15:13:37
Цитата: Володимир від 09 Червня 2020, 12:25:13
Колодки якого виробника поставив, те що нові не означає що вони будуть тормозити, плюс їм треба ще притертись.
Фрико
Якщо педаль тормоза йде не до упору, то можуть бути колодки з поганими фрикційними властивостями.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Цитувати виділенеконструктив однаковий як на більшості
Нет. Сравни с жигулями класикой, найди одно главное отличие.
Цитувати виділенето все видно що куди і з якою силою тисне.
Вот любишь Вы вумними словами писать, а так и не поняли, в чём конструкторский просчёт. Как раз оно и видно, что трёт не там где надо.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

#1172
Віталя все там залюбісь. Невистачає клинового автопідводу ручника. Скоро буде, деталі на підході.

Віталя, якщо Ви за ексцентрикові підводи зазору з доступом без розбопу бараьана, то ясно, але тоине те, що автопідвід ручника, де на скобі урівняння не треба буде регулювати.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Цитувати виділеневсе там залюбісь
Нет. Хоть я без аспирантского образования, но я виже несовершенство механизма. Стыдно должно быть Костя, что Вы это не видите.
Цитувати виділенеякщо Ви за ексцентрикові підводи зазору
Нет. Мне вполне устраивает центральный подвод.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Віталя, який там нафіг в славуті центральний підвід, там же планка з двома діапазонами.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Kudrik

Цитата: ВКБ від 09 Червня 2020, 12:35:28
Віталя, конструктив однаковий як на більшості, і не в коридорі чи на кухні продуманий. Там якщо розкласти на вектори то все видно що куди і з якою силою тисне.
Не одинаковый конструктив. Мне , например видится неудачное место зацепления нижней стяжной пружины таврии... Вроде как наоборот поднимает обе колодки вверх(как мне кажется)
Если глянуть, как вариант, на классику ваз.....там наоборот нижняя пружина стремиться стянуть колодки вниз.
В реале, на классике, если прсмотреться...когда зацепляется нижняя пружина...то она даже чуток перегибается, через нижнюю опору колодок. Как бы стягивает вниз концы колодок.
Ну и диаметр заднего цилиндра !!!!конечно явно детский 16мм, против 21 мм на классике.
Хотя и классика  тоже особо не блистала задними тормозами........

ВКБ

#1176
Не забуваємо, що задні гальма для підтормозки і ручного та на себе беруть не більше 20% енергії  сили гальмування. Перше- вушка в балці і сайлетблрки невеликі і не для великих зусиль. Це не помилка!!!. Задні повинні завжди!!! запізнюватись, оскільки при одночамному гальмуванні взимку буде занос і дтп. Задні колеса вступають в роботу лише при сильному гальмуванні . Їх коченні в момент, коли гальмують передні - тримає авто на курсовій стійкості , особливо при юзом передні. Відсутність юзу залніх тримає задок і авто не заносе! Вони не можуть бути рівноцінними по теорії і практиці. Толку від дискових нуль, лише при перевантаженні задка, але тоді вони повинні вступати перші а передні в роботу. І все одно енерція переносе всю вагу легковика на перед. При гальмуванні завантаженої славути все одно енерція опрокидує 70% ваги на передок.
Колодки в славуті витискуються в верх  для центрування на барабані 180мм в діаметрі.
Діаметр циліндрів не є показником, показник передаточне число редукції ГТЦ і виконуючих та важільної системи.
Протестувати запізнення гальмів можна на битому снігу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Kudrik від 10 Червня 2020, 13:22:15Ну и диаметр заднего цилиндра !!!!конечно явно детский 16мм, против 21 мм на классике.
Хотя и классика  тоже особо не блистала задними тормозами........
На класиці стоїть регулятор тиску від нагрузки, він же в народі "колдун", тому там можна і циліндри побільше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Але колдун, може колдонуть не так як тре і авто розверне :hysterics:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Vitaliy.

Цитувати виділенеякий там нафіг в славуті центральний підвід, там же планка з двома діапазонами.
Ценетральный, это гайка под днищем на малом тросике.
Цитувати виділенеМне , например видится неудачное место зацепления нижней стяжной пружины таврии... Вроде как наоборот поднимает обе колодки вверх(как мне кажется)
Именно!
И плоская пружина, которая придерживает планку чтобы она не звенела, она так же пытается сдвинуть колодки вниз, но мало эффективно.
Цитувати виділенеЕсли глянуть, как вариант, на классику ваз.....там наоборот нижняя пружина стремиться стянуть колодки вниз.
Та не, там просто параллельные края упора. А у нас наклонные как буква * л *
Цитувати виділенеНу и диаметр заднего цилиндра !!!!конечно явно детский 16мм, против 21 мм на классике.
Хотя и классика  тоже особо не блистала задними тормозами........
У нас одинаковый ГТЦ как и у класики. Но там магистрали разделены помостово, а у нас диагонально. Но там есть ещё колдун, который добавляет радости когда закиснет.
Цитувати виділенеЗадні повинні завжди!!! запізнюватись, оскільки при одночамному гальмуванні взимку буде занос
Наверно не соглашусь. У длинномеров с шаландами прицеп срабатывает чуть раньше чем тягач.
Цитувати виділенеЗадні колеса вступають в роботу лише при сильному гальмуванні
С чего так решили? Там есть перепускной клапан, с настроенным давлением срабатывания для задка?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Віталя, у фури прічип грузоровий як і тягач, там інше. Як видно задні причіпа ідуть юзом бо пепебалансування ваги на передні причіпа, от і ковзаютьб задні.

Спрацювання раніше передніх виражено швидкісттю наповнення заднього зведеного пружинами і непіджимного переднього пружинами, який має мінімальний зазор з диском завжди і не відпружинюється. Пружини вичавлють назад рідину і стискають циліндри.

Швидше і ефективніше задні працюють коли ручник трохи підрягнути з місця водія перед гальмуванням, перевір сам. І відповідно коли є автопідвід ручника який вибирає зазор і не дає пруджинам задавити циліндри, завжди підпирає мінімальний зазор.
Чим більше знос колодок і ручного, тим більше запізнення.
Це конструктивно вдало зроблено. Якби був задній дисковий теж повинно бути запізнення і менше зусилля. Те що запізнення збільшується то побочний ефект.
У випадку автопідводу ручного, пружини не можуть стягнути на початковий зазор. І все одно передній буде швидше і ефективніше, оскільки притискання коліс до грунту більше, конструктив відповідно міцніше, ніж вуха балки задка, який і не народжений гальмувати на рівні з передком.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

У мене зараз тормоза ппц цупкі і ефективні після прокачки і переборки. Диски зношені 7.7мм, і Золекс 55%зносу колодок. Задні якісь українські м.які. Задні БАРАбаНИ на 152тис.км зносу майже нема, а міняв 4 компоекти кололок.

Але як міняв шарову розбирав супорт тормозний і диск знімав, то де який час ефективності не було, бум момент притирання. Відать диск розвернув трохи і борозди притерті пішли трози з биттям відносно попереднього кріплення.

Треба десь набрати банку термоусадрчної пасти і перемазати між диском і фланцем при наступному розборі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Romka від 10 Червня 2020, 21:19:21
Але колдун, може колдонуть не так як тре і авто розверне :hysterics:
Завдання колдуна міняти тиск на циліндриках в залежності від нагрузки на задню вісь.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 11 Червня 2020, 10:13:15
Цитата: Romka від 10 Червня 2020, 21:19:21
Але колдун, може колдонуть не так як тре і авто розверне :hysterics:
Завдання колдуна міняти тиск на циліндриках в залежності від нагрузки на задню вісь.
в залежності від кута вісі центра маси авто, викликаного наватаженням, де про кут повідомляє тяга я так поняв і відкриває клапан коли вісь центра мас авто паралельно чи зворотньо грунту і задок гальмує більше перелка, по по вісям розподілення тиску гальмівної рідини. Коли клює вперед, то майже закритий колдун і все бере на себе передні гальма.

А що в класиці кріплення задньої вісі потужніша від славутської?

У славути конструктивно крімлення дадка лише для підгальмовки і ручного.
Іноді по слідах зимою помічаю на асфальті зі снижком при екстреному гальмуванні коли пустий то задок взалалі підлітає, тобто вага задка нуль кг.)
А при загрузці передок все одно перебирає 50% ваги . Я підтягую з салону важіль щоб прибрати зазори і натягнути пружину , підгальмую вперше, а за другим гальмуванням відчуваю як додають ефективності задні.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Цитата: ВКБ від 07 Червня 2020, 15:59:38
Дрон, я теж колись змішав рідини, взяв ...тіпа б...ть дорожче , і почали пропадати гальма, не блокуватись вплоть до полу. Аналіз показав завоздушення, скоріше що рідини вступають в реакцію і виділяється якийсь газ. Прокачка полікувала.
Рекомендації мої - купи рекомендовану рідину і повніссю прожени її як слід по підпучнику по всій системі, спусти з усіх штуцерів, не жалій рідину.
Жидкость поменял. Не помогло. Вскрытие ГТЦ показало наличие некой клейкой субстанции черного цвета и микрокаверну. Кременчуцкий ремкомплект нормально встал и после сборки тормоза снова нормально работают. В ходе снятия ГТЦ выяснилось, что с завода не поставили пыльник толкателя из-за чего там все начало ржаветь несмотря на пластиковую втулку ВУТ.
В инете советуют срывать пробку ГТЦ не снимая с авто. Попробовал, но в ходе процесса стало жалко ВУТ который начинал искривляться при приложении сколько-то заметной силы. В тисках пробка пошла при ~14кгсм, благо советский метровый динамометрический ключ позволяет прикладывать такой момент без особых усилий. Боюсь даже представить что было бы с ВУТ при таком моменте. Правда во время сборки после затяжки пробки сорвал резьбу ограничительного винта. Ничего, холодная сварка сила  :-D
З.Ы. И чего в ремкомплект не кладут медные шайбы? Вроде ж понятно, что их нужно менять при вскрытии. Нет, нужно чтоб человек лишний раз бегал в магазин за каждой мелочью.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"