Выхлопная система

Автор Дима, 18 Листопада 2010, 18:22:45

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

drone

Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Серёга

В резонаторе не надо сверлить, в глушителе достаточно
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

ВКБ

#572
Є легенда, що з нейтралізатором води більше.
Але сам порахувавши на бензі С6Н6 і на газу С3Н8 стехеометрію, то точна поняв що її дофіга. З 1літру бензу виходе майже стільки СО2 (1,8л.)та води (0.7л.) в чистому дисцильованому виді. Майже водопровід, а не вихлопна. Одне діло паром, другє діло коли не жира і фронт різниці температур утворює конденсат як в самогонному апараті. Тобто що з нейтралізатором що без вода все одно утворюється хоть і пали бензин в горілці,тому в вихлопній булькать буде завжди.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цитата: Серёга від 05 Липня 2020, 00:26:08
В резонаторе не надо сверлить, в глушителе достаточно
Схоже що там волого, але не мокро, бо теж там ржавіє. Інакше б не розпадався.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Катализатор представляет из себя больше аэродинамическое сопротивление, а значит снижает скорость прохождения выхлопных газов, а значит греется катализатор, а не резонатор и не глушитель. Отсюда в глушителе и вода.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Я коли тижлень тому свій нейтралізатор (каталізатор )розглядав , то він не має майже супротиву оскільки глалка поверхонь сот і видно сонце з зворотньої сторони. А от резонатор і вихлопна має завороти і отвори сепаровані які є опором при швидкості звукк в квадраті і має опір, який перетворюється в коливання при ударах та різкому розрідженні при вивільненні з вузької камери в широку що перетворюється на тепло. Вода є у складі вихлопу і як в самогонному апараті конленсується. Частина при зупинці мотора лишається стікая зі стінок. Отвіт бажаний при глушнику. Лумвю з літра утвореної води 85% виходе з визлопом , інше лишається. Залежить від погоди і прогріву глушника. Взимку парок білий і є водичка у вигляді пари.
,
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Щоб було менше води тра глушаки ватяні, ну набиті ватою, то не буде так литися вона поглине. якщо гарно і довго їхати то потім менше конденсується, вся проблема в коротких перебіжках, завів проїхав заглушив
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#577
Цитата: Sergik32 від 06 Липня 2020, 07:27:27
Щоб було менше води тра глушаки ватяні, ну набиті ватою, то не буде так литися вона поглине. якщо гарно і довго їхати то потім менше конденсується, вся проблема в коротких перебіжках, завів проїхав заглушив
Про утеплення стінок тут ти правий - уход від фронту перепаду температур вихлопу і за стінкою труби.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

глушак як і котел як і будь яка річ що має нагрів повинна бути утеплена от тоді і не буде стільки конденсату
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#579
Цитата: Sergik32 від 06 Липня 2020, 07:42:42
глушак як і котел як і будь яка річ що має нагрів повинна бути утеплена от тоді і не буде стільки конденсату
І грохоту не буде. Вода вилітатиме в процесі.
Тобто критерій херового глушника - вода в ньому і вихлюпування. Вода виходитиме повинна з вихлопом. Доведено!
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну скажу тако, як поставив ГБО то проїхавса тако гарно на газу, він прогріває вихлопну краще, і поставив в гараж то конденсату було маленько, на бензині в 2 рази більше, потім настроїв трошки форси і стало як на бензині, бризгає, хоча в глушаку є отвір для зливу
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#581
Цитата: Sergik32 від 06 Липня 2020, 13:41:01
ну скажу тако, як поставив ГБО то проїхавса тако гарно на газу, він прогріває вихлопну краще, і поставив в гараж то конденсату було маленько, на бензині в 2 рази більше, потім настроїв трошки форси і стало як на бензині, бризгає, хоча в глушаку є отвір для зливу
[/quote
Цитата: Sergik32 від 06 Липня 2020, 13:41:01
ну скажу тако, як поставив ГБО то проїхавса тако гарно на газу, він прогріває вихлопну краще, і поставив в гараж то конденсату було маленько, на бензині в 2 рази більше, потім настроїв трошки форси і стало як на бензині, бризгає, хоча в глушаку є отвір для зливу

Перше, не брискало бо катався на бідній до налагодження
Друге, отвір тоді треба тоді, коли після дирдир заглушить стікає зі стінок лишок що не встиг турбурнутись в сопілку. А коли працює, то краплі з паром там літають як в блендері і по черзі вилітає водичка. Ту що застало в вихлопній стікає і в ту дирочку витікає.
За умови утеплення стінок  не буде ефекту охолодження фтонтального (фронт - границя температур) і шум поглинатиметься утеплювачем та перетворюватись на тепло.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

...А з іншого боку, якщо вода конденсується у вихлопній трубі, то це означає високий ККД теплового двигуна, бо пара встигла остудитись. Треба ставити ежекційну вентиляцію для провітрюваня вихлопної труби. :)

ВКБ

Цитата: Toris від 06 Липня 2020, 15:38:03
...А з іншого боку, якщо вода конденсується у вихлопній трубі, то це означає високий ККД теплового двигуна, бо пара встигла остудитись. Треба ставити ежекційну вентиляцію для провітрюваня вихлопної труби. :)
Якщо буде утеплена то конденсат лише до виходу на тепловий режим буде. І збирається там де падає швидкість і є фронтальні відмінності температур у певних градусах і точці роси відповідно вологості. А відсоток вологи у вихлопах приблизно по масі 35 % не менше при вірній стехеометрії.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Кто які штани (приймальну трубу ) купляв, яку собі взяти? Відірвався фланець кпіплення до яблука.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.