Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Ivan1988

Цитувати виділенеДійшов висновку що на газу треба їздити з середнім коефом по лямбди по вихлопу 1,05, оскільки на кілограмі газу енергії на 2 Мжд більше, тому йому нормально бути зі збитковим повітрям та прогріти його для пружиніння як робочого тіла, чим замість 23.33% різниці в літровій різниці газ/бензин буде 15% орієнтовно. Найвищий ККД. Стехеоматрія теж вища, де треба більше повітря. Це звісно не істина...чуйка така.
И что это даст? Датчик кислорода будет подгонять смесь под стехиометрию. Хоть 1, хоть 1.05, хоть 1.15.

ВКБ

Цитата: Ivan1988 від 30 Серпня 2020, 22:11:18
Цитувати виділенеДійшов висновку що на газу треба їздити з середнім коефом по лямбди по вихлопу 1,05, оскільки на кілограмі газу енергії на 2 Мжд більше, тому йому нормально бути зі збитковим повітрям та прогріти його для пружиніння як робочого тіла, чим замість 23.33% різниці в літровій різниці газ/бензин буде 15% орієнтовно. Найвищий ККД. Стехеоматрія теж вища, де треба більше повітря. Це звісно не істина...чуйка така.
И что это даст? Датчик кислорода будет подгонять смесь под стехиометрию. Хоть 1, хоть 1.05, хоть 1.15.

Буде. Я ж і кажу що так би було ефективніше. Тобто зміщати калібровки лямбди  під газ. Бажано двурежимку.
Доречі я помітив що він керегує поступово пристрілюєттся і потрохи підтягує, а іноді біднить чи багатить сам, відать так алгоритм відпрацьовує і вносе якісь правки.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитувати виділенеБуде. Я ж і кажу що так би було ефективніше. Тобто зміщати калібровки лямбди  під газ. Бажано двурежимку.
Доречі я помітив що він керегує поступово пристрілюєттся і потрохи підтягує, а іноді біднить чи багатить сам, відать так алгоритм відпрацьовує і вносе якісь правки.
Это всё конечно интересно. Я конечно же знал что пропорции для стехиометрии на разных видах топлива разные. Но разве датчику кислорода не пофиг какое топливо сгорает в цилиндрах. Я конечно не углублялся, но мне так кажется что датчик учитывает оставшийся кислород в выхлопных газах, а какое топливо он окислял мне кажется ему всё-равно и калибровки тут не причем. Могу конечно ошибаться, так как детально не изучал этот вопрос.

ВКБ

Все вірно, лямбді хоч НОО яка горить з 120Мдж, при згоранні якої теж кисню не буде . Кажу що зробити лямбдорегулятор на 1,05 для газу щоб до нього тягнкв суміш і похибки правив, я про це. Внести смуту в таблиці чи калібровки як їх там..
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Перевірив, мікас не багатить на хололну на бензині так як стаг  т
. Річ не в множнику, бо нормальна суміш на низах на прогріиій. Бачу що графік коеф. розширення газу треба зміщувати вправо ціляком.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

пробував в пятницю їздити як пенціонер то криві збігаються, а коли навалюєш то біднить або багатить, такщо ті всі настройки херня, походу окрім кута запалювання там нема що більше регулювати
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#351
Цитата: Sergik32 від 31 Серпня 2020, 08:09:19
пробував в пятницю їздити як пенціонер то криві збігаються, а коли навалюєш то біднить або багатить, такщо ті всі настройки херня, походу окрім кута запалювання там нема що більше регулювати
Біднить багатить то норм, бо прискорювальний вкидує шоб гарантовано використовувати всю потужність, мені це не подобається в мікас. А після розгону біднить як педаль попускаєш.  Тому середній буде 1. Тут питання щоб повторював стаг як макака вкидування палива в Мдж для лямбди 1.
Щось в мікасі перестарались з збагаченням і я б підправив функцію по дроселю і тиску , тобто по різкій тапкі вкидувати не більше 1..095, толку немає збагачувати, викинуті відсотки палива на вітер.

Якщо криві збігаються і стаг повторює 1:1 за мікасом суміш - то тоді супернастройка. Якщо не співпадає суміш, а графіки зведені - тоді цедрюкає коефіцієнт розширення сухого загу і без правки ніяк .
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Костя, ти так швидко не навалюй на клавіатуру бо багатить суміш буквами, я то розумію, але деколи через раз.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 31 Серпня 2020, 08:09:19
пробував в пятницю їздити як пенціонер то криві збігаються, а коли навалюєш то біднить або багатить, такщо ті всі настройки херня, походу окрім кута запалювання там нема що більше регулювати
Щоби не була фігня, в газомозку має бути 3Д таблиця корегування паливоподачі, бо газосуміш в циліндри вже попадає готовою, а бензосуміш напів готовою, відповідно при однаковій вазі палива газ займає більший об"єм ніж бензин, тому в потужних рожимах є сильне розходження.
Цитата: ВКБ від 31 Серпня 2020, 08:27:50Якщо криві збігаються і стаг повторює 1:1 за мікасом суміш - то тоді супернастройка. Якщо не співпадає суміш, а графіки зведені - тоді цедрюкає коефіцієнт розширення сухого загу і без правки ніяк .
Так не буде, чому, описав вище. Плюс, я так розумію що газомозок не знає в якому положенні знаходиться КВ, а фаза впорскування на мікасі не завжди відбувається в один і той самий час, тому прив"язка моменту вимірювання тиску напевне є до форсунок, а при різних фазах розрідження в ресивері різне, плюс затримка на АЦП перетворення з МАП сенсорів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

А яка може бути затримка в мсек мап шмап контроллеру? Давай пощупаємо цифри і реакцію системи.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну на мій Q box basic немає 3Д таблиць, точніш в програмці цій немає, просто тупо совалка множника і все
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Короче, щоб перепровіритись і зробити спостереження я зробив автопідбір множника і все на автомат стагу, скинув температурний коректор і поспостерігаю пару днів, щлб і досоухатись до думки інших форумчан і фізики, і придивитись, можливо в стагу дійсно зашито коректор температури. Так без спостережень реальних можна помилитись. Цікавить робота саме в режимі прогріву як себе веде лямбда. Пепепровірка потім графіків . Хай стаг поки сам побориться. Автовідкалібрував.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

almetr

Цитата: Володимир від 31 Серпня 2020, 09:22:55Щоби не була фігня, в газомозку має бути 3Д таблиця корегування паливоподачі, бо газосуміш в циліндри вже попадає готовою, а бензосуміш напів готовою, відповідно при однаковій вазі палива газ займає більший об"єм ніж бензин, тому в потужних рожимах є сильне розходження.
И это то же. Но самое главное что заставляет править 3Д -  это "тормознутость" газовых форсунок,  разница в законе изменения давления в бензиновой и газовой рампах , а ещё разница  чувствительности к фазе впрыска бензофорсунок и газовых. Но это всё надо учитывать когда нужно чтоб прям "писечка в писечку".

ВКБ

Я думаю "п в п" важлива по ітогу заправки за залон або місяць. А в цьому періодіхай гуляють пісєчки. ))
Перша перевірка показала що стаг автоматом збіднив на 15%. На холодній лише зранку завтра побачу. Якщо помилився офіційно тут і визнаю, якщо ні треба буде встановити фіззалежності для любих умов...лише бенз і газ умова основна
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Постійний глюк в стаг 200, поки живлення не знімеш з газомозку - вдруге після відключення не під'єднується . У кого ще така проблема?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.