Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Нормальне пушсало 1 кг пачка те що зараз продається.. Вже й все пішло. Все що підконсервоване до кращіх фарбувальних часів пушсалом, все як було. Суперметод щоб не пішло далі. Я взагалі чистим пушсалом задував пороги гарячим. Наступного разу скоро з відпрацьовкою і пушсалом компот.
Як тільки рижик небезпечний, шкуркою і мазанути пушсалом. Не розумію сому люди роками дивляться як гниє до дирок...яка б марка авто не була.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

...Заморочився мотором для мотопараплана.



Порахував вартість години польоту якісного нового мотопараплана.

Ось, наприклад, ціни: такий собі мотор https://www.miniplane-usa.com/pages/motor.htm

кльовий мотор http://www.skyrunner.ru/product/-stratos-400/

запчастини до таких моторів http://www.aerocorsair.com/id24.htm

Це двотактні двигунці з малим ресурсом. Отой кльовий мотор матиме ресурс десь годин 700, якщо працюватиме на низьких обертах. 5800 ойро ділимо на 700 годин і маємо 8,3 євро на годину.

Вчора рахував собівартість години польоту лише самого параплана (2000 євро новий, статистичний ресурс 250 годин у досвіченого пілота), без врахування мотоустановки і палива - вийшов на 8 євро на годину, якщо параплан не загине раніше через пошкодження чи неправильну експлуатацію/зберігання.

І, якщо літати спокійно, ще хай зо 4 літри якісного бензину А-98 з якісним 2-тактним мастилом по 800 грн за літр - це 4,5 євро на годину.

Разом маємо 8,3+8+4,5=20,8 євро за годину польоту або 20,8*33,40=695 грн за годину. Або 24,54 долара на годину.

Якщо йти по неновому обладнанню, то все одно буде десь 400 грн за годину. І це чисто для задоволення, ніякої комерції! Ні когось покатати, ні попутника взяти...

Я в прострації... Але все одно хочу літати.

Цікаво, а скільки вартує година славутки з амортизацією, ремонтами та розхідниками?

Комплект літньої гуми 180 доларів, комплект зимової гуми 100 доларів, комплект кременчуцьких дисків 70 доларів. Разом 350 доларів. Термін експлуатації 5 років.
За три роки експлуатації авто я проїду десь до 12 тис.км.
Моторну оливу міняю раз на рік, тобто хай кожні 4000 км. 25 доларів на рік.
Хай половину шляху я пройшов на пропані по 0,5 долара за літр, а іншу половину по 1 долару за літр. Середня швидкість руху хай 70+ км/год. Тобто 1000 км - це 14 годин життя, 65 літрів бензину або 80 літрів пропану (насправді більше, але зараз неважливо, вважатимемо, що у нас строго траса).

Тобто колеса нам обходяться у 70 доларів на рік або на 4000 км.
Мастило обходиться 25 доларів на 4000 км.
Пропан обходиться 80 доларів на 2000 км. Бензин у 130 доларів на 2000 км.
Разом 305 доларів на 4000 км.

4000 км ділимо на 70 км/год і отримуємо 57 годин руху. 305 доларів ділимо на 57 годин - отримуємо вартість розхідників моєї славуто-години 5,35 долара.

Кажуть, що славутко колись вартувало 4000 доларів. Приймемо термін експлуатації 10 років і матимемо амортизацію 400 доларів на рік або на 4000 км у моєму випадку. 400 доларів ділимо на 57 годин руху і отримуємо амортизацію 7 доларів на годину. З урахуванням ремонтів, ГБО, покращень та всяких хотілок хай буде 10 доларів на годину.

Вийшли на вартість славутогодини 15,35 доларів. Параплан 24,54 долара.

Добре, не так воно вже й дорого, той параплан... Врешті решт один раз живемо. Буду провітрювати бейци в небі замість того, щоби катати їх у мерседесі. :-D

Відео для настрою:

Spoiler
[close]

Момент

А теперь прикинь иномарку новую за 20тыс.у е. Выходит что проще такси на каждый день как барину. Кто-то делал тему про себестоимость 1 км. Нужно найти и иномарку подсчитать.
Совершенствование безгранично.

_Oleksandr_

Цитата: Toris від 18 Вересня 2020, 22:12:28Приймемо термін експлуатації 10 років і матимемо амортизацію 400 доларів на рік або на 4000 км у моєму випадку.
Мне кажется, нужно от конечной суммы отнять стоимость автомобился после 10 лет эксплуатации (в конце концов его же можно просто продать). В этом конкретном случае если ездить по 4000 в год, то, считаю, что через десять лет такая Славута еще будет стоит не плохих денег (ну уж явно больше нуля).

igo61

Дивіться на це діло філософськи: хоббі кошту не рахує.  ;)
Дорого - не користуйся.
Користуєся - не скигли за вартість.  :drinks:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

igo61
Так точно. Мені завжди казали, що свобода коштує дорого, але вона того варта.

Момент
_Aleksandr_


Насправді воно непорівнянно. Якщо рахувати моє ненове славутко і взяти амортизацію з моменту купівлі мною (а я вже третій власник), то спокійно вийду на 7-8 доларів/година. І при цьому якщо старий чотириколісний іржавий корч ще буде якось соватись дорогами і навіть мати якусь ринкову вартість, то параплан просто не злетить. Тому я рахував усе від нового стану.

А з точки зору природостійкості то взагалі: в лютий дощ славутко буде нормально пересуватись, а в параплана повитягуються стропи і тканина крила, що просто знищить ресурс. Або якщо в кущах/деревах заплутатись, то теж біда. Чи будяки пошкодять тканину на старті/фініші. Жесть.

Єдиний плюс такої ніжної цяцьки - компактність. Сучасне велике крило має масу до 5 кг, хай ще запасний парашут 1,5 кг і мотоустановка моя буде десь в межах 20 кг. Плюс бензин, прилади, екіпірування, вода/їжа - сумарно до 40 кг вкладаємось. Запихнув усе це до багажника, поклав великий статевий болт на "все" - і поїхав куди на старт. Не треба причіпа, гаража, ангара - ніяка контролююча впадь не може взяти тебе за сраку і вимагати якісь дозволи/документи. Пришкварене на всю голову населення теж не має на тебе управи, бо тобі не треба ні злітної смуги, ні ангара, ні охорони території. За нагальної потреби можна стартанути прямо зі стадіону чи невеличкої площі.

Свобода.

KOT

Toris, так вы планируете собрать себе параплан? Я просто тоже когда-то хотел, но все откладывается в долгий ящик и я даже не посмотрел цены и с чего начинать.

Еще вопрос, а почему у вас зимняя резина на славуту 100 долларов, а летняя 180?
Я себе купил 205/55 R16 Hankook W616, обошелся за 1695 за 1 колесо, рассчитываю время эксплуатации 3 года.
Летнюю я брал более экономную по 1400 грн  за колесо, также время эксплуатации 3 года. Но правда я потом ее продаю, люди покупают где -то за 1/3 стоимости без проблем.


Toris

KOT

Починати правильно по канонах: спочатку найти групу "чистих/вільних" парапланеристів, які без моторів літають. Там проходите курс навчання (приблизно 400-600 євро з виїздами і з орендою всього). В процесі зрозумієте, чи до душі воно Вам. Якщо до душі, то починаєте тусуватись з мотопланеристами і скуповувати усе необхідне. Якщо Ви не важче 90 кг і купувати б/в, то вартість власного входу в небо десь до 2000 євро.

Мені не вдалось цього року виїхати з групою: то карантин, то погода/вітер неправильні, то у мене не складалось. Тому рухаюсь планом "Б". :)

paragliding.in.ua
Спочатку там ошиваєтесь, читаєте і задаєте питання. А потім Вас запросять до однієї чи кількох груп у Вайбері - і почнеться "спека". :) Постійно якийсь двіж.

Я ще не до кінця визначився з крилом. Цілком можливо, що весь цей рух у мене закінчиться мотодельтапланом. У всякому разі моторщики кажуть, що трайк краще, ніж стартувати/приземлятись з ніг.

Ось, дивіться, яка класна штука:

Spoiler
[close]

А ось так на практиці:

Spoiler
[close]

Серёга

Вместо параплана))) Просто юмор))   

Spoiler
[close]
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Момент

Реальная нормальная идея и желание мотопароплан наплечник или мотокаляской.
Совершенствование безгранично.

KOT

Цитата: Серёга від 19 Вересня 2020, 12:54:35Вместо параплана))) Просто юмор))   

Это мне немного ближе и легче, по цене наверно также. Но душа требует крыльев, вертолеты как то не то.

Toris, а электродвигателями никто не развлекается? Вроде как должно выйти дешевле и долговечней. Время полета конечно ограничено.

Toris

Крило, на відміну від гвинта коптера, є енергонезалежною несучою поверхнею. Тобто у випадку виходу з ладу силової установки параплан/літак завжди може приземлитись горизонтально і пілот має набагато кращі шанси вижити.

Я від початку своїх авіаційних бажань облизувався від чогось такого:

Spoiler


[close]

Однак заглиблення в тему показало, що літальний апарат з пасивним крилом дешевше разів у 10-20 від аналогічного за надійністю коптера.

Військові розробки мініатюрних персональних гелікоптерів 1950-1960 років припинились з появою дельтаплана. А нині взагалі рулить параплан: компактно, короткий зліт і неймовірна дешевизна у порівнянні з гелікоптером.

З електроприводом параплана експериментують активно. За наявності висхідних потоків мотор потрібний лише для набору висоти і час від часу для маневрів, тому можливо використовувати дешеві потужні авіамодельні двигуни, які через 10 хвилин хочуть розплавитись.

Але 15-20 кінських сил - це не просто так: мотор висить у затіненій зоні за спиною і погано охолоджується повітрям. Якщо для ДВС 150...250°С не критично, то неодимовим магнітам та обмоткам це швидка смерть. Рідинне охолодження та збільшення масо-габаритів працює не на користь електромотора. При швидких польотах та при аеророзвідці на низькій висоті політ взагалі повністю моторний, енергозатратний, з великою каністрою. Тому поки що найбільш практичними та дешевими є лише 2-тактні двигуни.

Момент

Что мешает  наплечному мини  4 тактным с картерной смазкой быть двух цилиндровым с принудительной улиткой воздушной охлаждения. В кинофильме был помечен с водяным охлаждением и вынесеным радиатором перед винтом.
Совершенствование безгранично.

Toris

Цитата: Момент від 20 Вересня 2020, 15:40:15Что мешает  наплечному мини  4 тактным с картерной смазкой быть двух цилиндровым с принудительной улиткой воздушной охлаждения.
Заважають низькі оберти і менша потужність при більшій масі.
Цитата: Момент від 20 Вересня 2020, 15:40:15В кинофильме был помечен с водяным охлаждением и вынесеным радиатором перед винтом.
То 2-тактник з водяним охолодженням і скаженими обертами. Так сконструйовані двигуни Rotax 125 і ще якісь від Yamaha чи Honda.

На тематичних форумах багато різних ідей, але практика все одно тицяє писком у 2-тактник.

Момент

При ссср прекрасно моторы от мотоцикла двух цилиндровый 4 тактный К750 сфорсированый под степень сжатия с 7,6 на 10 летали на матодельтопланах на два и на один карбюратор и одну или две свечи. Прекрасная реберность охлаждения.  Та самая минимодель. У опозитного прекрасное атмосфернре охлаждение при разнесеных цилиндрах. Лишних 2 кг деталей для форсирований минимадели К750 и имеем расход меньший при той же осевой тяге. Основное в резулттате  иметь нужную осевую тягу на 1 кг моторвам и расход на 1кг расхода/ 1 кг тяги.  Суть в картерной смазке. Винт не маловажно. Возьмем пример мотора 4 цилиндрового цесна. Не спорю, 2х тактник легче и дешевле будет аналога ести до грамов и принципа соревнования по весу. Это клас моторов который есть и конкурирует, выбор по принципу какой подходит наиболее под конкретную задачу и економику процеса.
Совершенствование безгранично.