Тюнинг штатной печки

Автор ВКБ, 05 Листопада 2013, 16:47:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Чи потребує пічка Славути реконструкції

Ні
3 (10.3%)
Так
13 (44.8%)
Частково, так як конструкція має недоліки і конструктри недоопрацювали
3 (10.3%)
Ні, лише належна діагностика несправності ії усунення
0 (0%)
Так, лише вентилятор
4 (13.8%)
Так, лише радіатор
0 (0%)
Так, лише кран
1 (3.4%)
Так, лише елементи керування потоком
3 (10.3%)
Так, додати кондиціонер
2 (6.9%)

Всього голосів: 29

ВКБ

Зворотньому центробіжному не требаинаружний корпус якщо забирати з центру поток, а центробіжному обов'язково треба облачити в корпус для збору потоку і вивести поток.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

ВКБ, негайно беріть гайку, прив'язуйте її до нитки, тримаючи за нитку, розкручуйте гайку, як пращу, над головою, спочатку за годинниковою стрілкою, а потім проти годинникової стрілки. Зверніть увагу, при якому напрямку розкручування гайка прилетить в центр обертання. :wallbash:

Це наочний посібник того, як рухаються молекули газів у крильчатці при будь-яких кутах атаки лопатей.

А поки що Вам незадовільна оцінка по кінетичному руху шкільної програми з фізики.

igo61

Цитата: Toris від 10 Листопада 2020, 11:34:24
А поки що Вам незадовільна оцінка по кінетичному руху шкільної програми з фізики.
Угу, і Нобелівка зірвалася. Пічалька.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Торіс, лопатки , лопатки гребуть в середину у разі руху зубцямт вперед. Не та аналогія. Вам попередження уважно вивчити матеріл, сідайте. На наступний урок уважніше ))
Центр при русі повітря в центр залежить від кута дотичної і вектору руху уявної точки молекули повітря N2+O2
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Та не питання як варіант 2, зробити центробіжний вентилятор, теж відрізати півкрильчатки але замітити їх місцями, і всмокруаання піде в центр крильчатки, тоді закрити пластинами спеціальними по іншому трохи. Тут як раз треба дивитись що простіше, бо такі два варіанти можуть бути. ККД більше буде при центробіжній схемі.

Уточню, при центробіжному вентиляторі повітря отримує центробіжну силу а вентиляторна лопатка центронаправлену, при зворотньому обертанні навпаки, частка повітря центронаправлену, лопать центробіжну свою + реакцію від частки в ту ж сторону від центру.

То який ефективніше принцип при доробці тавропічки?  В центр чи від центру повітря?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

#95
Так, усе! СидимО тихо, уважно слухаємо. Революція тавропічки нае забариться. Ще трохи залишилось.
ВКБ, продовжуйте.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Цитата: igo61 від 10 Листопада 2020, 11:53:05
Так, усе! СидимО тихо, уважно слухаємо. Революція тавропічки на забариться. Ще трохи залишилось.
ВКБ, продовжуйте.
Я упав зі сміху зі стулу ))) .
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

ВКБ, те, що Ви розповідаєте, є паразитним явищем обтікання поверхні. Але в цілому вектор руху лопаті у момент удару по молекулі є дотичним до кола обертання, тому молекула розганяється і вилітає за межі кола, оскільки її нічого не тримає, на відміну від лопаті.

А ще внутрішня поверхня лопаті рухається з меншою локальною швидкістю, ніж зовнішня, внаслідок чого маємо різницю локальних тисків та підсос повітря із зони високого тиску (всередині ротора) в зону низького тиску (зовнішня поверхня лопаті ротора).

Я розумію, що Ви йдете шляхом аналогії молекул з механічними кульками, але закони аеродинаміки суттєво змінюють уявну модель. Є така штука, як граничний шар (пограничный слой), у якому молекули практично залипають на поверхні лопаті і не відбиваються, як механічна кулька.

Та й механічно, якщо розкладати вектори при різних кутах атаки лопаті, то вектор сили та швидкості тангенціального прискорення молекул газу завжди перевищуватиме вектор сили доцентрового прискорення відбивання, внаслідок чого молекули розлітатимуться від центру назовні. Взагалі підозрюю, що тангенціальні ротори якраз і працюють на ефекті "залипання молекул" при низьких швидкостях, щоби не створювати зайвого шуму, а рух потоку працює виключно на різниці отворів з різних боків за принципом "куди більше вилетіло - там і вихід". Детально не розбирався, бо воно не застосовується в авіації, що означає низьку ефективність для створення тяги.

VAZ 21053

народ не зупиняэмось, батл тільки розпочався "суха теорыя VS практичні поради" тепер буду слідкувати уважніше а то окрім ворогів у лютих заздрощах  ще й Я помру від такого напруженого протистояння - в мене вже серце починає потихеньку приклинювати, цікаво чий удар буде наступний , а може він буде вирішальний , ставлю на торіс один лайк :clap:
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

#99
Абзац два останього посту Торіса категорично не згоден. Мою незгоду як приєднаного лише до договору оферти як гість на планеті , договір під назвою закони природи доводе, що при так вами названих різних шводкостях верхньої і нижньої частини лопаті при русі лопатей гостряками вперед, (ізогнутих по логарифмічниій спіралі або інші розразунки) частки повітря як раз тримає лопать і проштивхує в центр крильчатки своїм кутом і поверхнею, як і у водяного насосу центробідного при реверсі. За вашою теорією він не буде качати в зворотньрму напрямі, вважаю невірно бо качає і ккд залежить від шорсткості поверхні і кута, хоча менше ккд еіж у нормальному обертанні здається, зоча не впевнений.
. Ви праві лише у випадку при русі лопатей гостряками назад при одному напрямі і при рівних лопатей , також і при рівних лопатей в реверсі качатиме рднаково (всі направлені у вісь крильчатки) і буде рух часток на зовню. Приклад - пропелер охолодження електромотора ,прямий,   зовнішній , під кришкою  асинхронного електродвигуна , який при реверсі однаково викидає повітря нащовню і протягує його повздовж мотора на себе при любому еапряму руху обертання ротора (якоря)
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

До речі, на принципі відбивання молекул повітря працюють гіперзвукові прямоточні реактивні двигуни, які літають з швидкостями 3-5-7 швидкостей звуку. Там так модель відбивання уже працює, оскільки швидкість поверхні (900-1500-2100 м/с) значно більша швидкості вільного руху молекул повітря (десь 400 м/с). Молекули не встигають облетіти поверхню і тому поверхня працює за моделлю напору. Там скажений шум (постійна вибухова хвиля) і дуже низький ККД. Поверхні двигуна та літального апарату розжарюються.

Наша пічка так не працюватиме. :)

Напірну модель несучої поверхні запропонував англійський богослов Ісаак Ньютон. При зародженні авіації користувались саме напірною моделлю. Планери не літали. А потім хтось спробував вигнути поверхні і справа пішла. Але там принцип підіймальної сили уже не ньютонівський...

VAZ 21053

Якщо Я реффері всі хто грає робіть ставки , приймаю до наступного коменту - далі не актуально ,лайки що на кону розподіляються між переможцями у рівній пропорції..
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

Стоп, у нас є крильчатка яка може качати в 3 режимах.
Перший випадок - покращуємо ніж...ножик..х.з..
.чи дифузор і все. Там я бачу є пробоема і віпіна явна.
Підшипники кочення  - прийнято.
Зробити його вентельним - це гемор але буде тихо.
І основне, підлягає модернізації як центробіжний і зворотно центробіжний.
Я за центробіжний. 2108 уоітка те ж центробіжна.
Хтось поняв з моє ваянея  що я мав на увазі зробити центробіжний чи 3д моделі зробити на компі ?
Доречі згадавши тут з вами шановні фізику і універ без гугл навіть, таки краще зробити центробіжний, ккд вищій у нього, переставивши крильчатку місцями ліва право, обрубати на пополам, або якось змінити напрямок обертання.
Доречі як змінити обертання чи краще місцями міняти?

Ще раз : вентильний, підшипники, ніж, або центробіжний 1/2 крильчатка з ккд вище 2108?!
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Пропоную так: скидуємось, купуємо б/в пічку і робимо покращення, перевіряємо. Може хтось дістане вентильний мотор безколекторний. Фонд до 1000грн. Оберемо хто займається чим. Записуємо результати. Корисно і без 3,14здіжу.
То як? На чию картку збираємо. Яка кількість уча ників )) Документуємо.
Верстаємо план спочатку експерименту і дій. Бачив бв пічку 400грн є.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 10 Листопада 2020, 12:39:34Абзац два останього посту Торіс категорично не згоден. Мою незгоду як приєднаного лише до договлру оферти під назвою закони природи доводе, що при так вами названих різних шводкостях верхньої і нижньої частини лопаті при русі лопатей гостряками вперед, (ізогнутих по логарифмічниій спіралі або інші розразунки) частку повітря як раз тримає лопать і проштивхує в центр крильчатки, як і у водяного насосу центробідного при реверсі. За вашою теорієб він не буде качати в зворотньрму напрямі,вважаю невірно
. Ви праві лише при русі лопатей гостряками в перед при одному напрямі і при рівних лопатей , також і при рівних лопатей (всі направлені у вісь крильчатки) та при реверсі буде рух часток на зовню. Приклад - пропелер прямий  зовнішній під кришкою  асинхронного електродвигуна .
Та на здоров'я! :P Зробіть за Вашими уявленнями - і нам покажете.

А теорії не мої, я їх у підручниках для авіаконструкторів вичитав. Окрім підручників також читав лабораторні роботи, курсові та дипломні проекти. Діставав питаннями спеціалізоване начальство та підрядників, які обслуговують турбомашини. Власноруч обдивлявся та обмацував складові компресорів і турбін. До речі, лопатки музично дзвенять, щось середнє між ксилофоном та дзвонами у церквах. У конструкції наших турбомашин також є центробіжні колеса, з яких відбирається технологічне стиснене повітря. Про все це залізяччя спеціалісти-практики розповідали охоче. За кілька років досяг модельного мислення про практичну аеродинаміку різних габаритів на різних числах Рейнольдса десь до рівня інтуїтивних відчуттів. Врешті решт мої запитання перестали суперечити уявленням фахівців, а я перестав обдумувати гіперзвуковий гвинт.

Цитата: ВКБ від 10 Листопада 2020, 13:06:06Пропоную так: скидуємось, купуємо б/в пічку і робимо покращення, перевіряємо.
Нафіг! Нафіг! (перехрещуюсь) :)

О, знаєте що! Зареєструйтесь на reaa.ru, то найбільший авіафорум екссовка. Тільки не світіть своїх проукраїнських поглядів, бо забанять дуже швидко (мене навіть не реєстрували). Там розкажіть свої уявлення про ротор тавропічки і Вам швиденько та наочно розкриють очі про аеродинаміку, оферту разом з правами людини. :-D Скинете сюди посилання на Вашу тему там, а ми усі з цікавістю спостерігатимемо, як Вас там топитимуть усі, хто хоч трохи має клепку.