Машина-пуля ВКБ

Автор ВКБ, 21 Червня 2020, 12:06:55

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Алекс

Цитата: ВКБ від 23 Лютого 2021, 15:14:15Одночасно
Не айс
Рекомендательно водителя,пассажира и задние ....в свое время покатал на крыше чилавека -знаю шо почем
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

igo61

Цитата: ВКБ від 23 Лютого 2021, 15:14:15
тягами замість тросиків або силіконове рідке мастило, а перед цим промивка в керосині чи бензині  і сушеа. Потім силікон.
До сраці ті промивки і той же силікон з мастилом. Діє лише деякий час. Вже перевірено неодноразово. Мастило натягує на себе пилюку, пилюка вбирає вологу і тросик знову клинує. Тільки тягово-ричажна доробка врятує світ і збереже спокій душі.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Я 80% за тяги. Все готово, лише якісно зібрати і ще лишніх 3 набори лишиться цинкованих.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алекс

Цитата: igo61 від 24 Лютого 2021, 06:17:41Тільки тягово-ричажна доробка врятує
Как бы так ...Т е от электропривода к палице  :gvozd: :facepalm:
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

Цитата: Алекс від 24 Лютого 2021, 13:16:32
Цитата: igo61 від 24 Лютого 2021, 06:17:41Тільки тягово-ричажна доробка врятує
Как бы так ...Т е от электропривода к палице  :gvozd: :facepalm:
З актуатором понятно паровозом совати механізм. Тросік некоректно заявив себе.Скільки раз він в мороз мене дрюкав.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Цитата: Алекс від 24 Лютого 2021, 13:16:32
Те от электропривода к палице  :gvozd: :facepalm:
Ничего не перепутал? В механизме блокировки замков задних дверей убирается тросиковый рукав (клинящий в самый неподходящий момент) и устанавливается рычажный механизм. Где проблема?
https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=14465.msg493236#msg493236
Что, при достаточных навыках, можно и своими руками изготовить.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Romka

Ричажні механізми стоять з заводу, 12 років, працюють бездоганно.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Цитата: Romka від 24 Лютого 2021, 13:46:07
Ричажні механізми стоять з заводу, 12 років, працюють бездоганно.
В задніх дверях славути чи інший пепелац? Якщу в задніх  славути то який рік випуску?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

User2108

Цитата: ВКБ від 24 Лютого 2021, 15:27:09
Цитата: Romka від 24 Лютого 2021, 13:46:07
Ричажні механізми стоять з заводу, 12 років, працюють бездоганно.
В задніх дверях славути чи інший пепелац? Якщу в задніх  славути то який рік випуску?
в брабусі

Алекс

Цитата: igo61 від 24 Лютого 2021, 13:36:18Ничего не перепутал? В механизме
Если честно то я забув як воно там ïбется -как йожик с йежихой и ли наибарот ...привод с задней правой перенес в Зил ,а там оно завыйеживалрось и йя бросил тему
А щас заклинили обе задние двери и буду учитцо ...как Морозко уйдет
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

#130
Прибрав я графік температури щоб почати з початку. При погоді 0 градусів температура газа так і почалась з 0...бо патрубки холодні під капотом теж і дійшла через 12км і півгодини руху містом до 47. Помню влітку 62 було. Тобто це температура і випаровування і рампи та требак газофази до моменту вприску в циліндр .
Налагодив так множник , при 2мм дюци 1,35 і спадає на 1,25 навеличкою гіркою у хх Криві співпадають. Суміш по лямбді повторює бензин. Наче все норм.
Паливоподачі бензинові заводські 60/170. Динаміка машина-пуля., на інше не погоджуюсь. Розхід 9 показує і гріюсь  до редуктора 30, а тосол по БК 45 показує.
І ось що спостерігаю. На холодну при 0 на вулиці чи мінус, лямбда показує 0,85 до 50 град, потім 0,95...і при 70 коеф 1.
На газу 0,8....і поки не прогріється газ до 25..30 показує 0,92 коеф. При прогріві газу до 40 співпадає з бензином креф.
По ізабарному закону газофаза -33°С = 2,3кг.куб, при 100°С=1,4кг.куб. тобто на діапазоні 130°С = 63%
Як поставив лінію покату в ГБО -40°(50%)+90°С(+13%) на пепетині з 50°С.
На холодно норм, схоже на бензинові порції палива по вихлопу. На 50°С і вище корекція  бачу що не потрібна, хоча зараз не можу про це сказати бо до 60 не доходе, лише літом.
Побудував залежність в ексел графік, по наведеній таблиці вона лінійна.
http://thermalinfo.ru/svojstva-gazov/organicheskie-gazy/plotnost-propana-c3h8-pri-razlichnoj-temperature
Хто що може сказати з свого досвіду. Як я спостерігав що Стаг не має корекції по щільності газу по температурі і на це не зважають уваги.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 06 Березня 2021, 07:35:14І ось що спостерігаю. На холодну при 0 на вулиці чи мінус, лямбда показує 0,85 до 50 град, потім 0,95...і при 70 коеф 1.
Це на безнині чи на газу, бо в мене хоч і є корекція по температурі газу, але доки двигун не вийшов на робочу температуру, то коефіцієнт на газу також може бути настільки заниженим.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 09 Березня 2021, 10:25:07
Цитата: ВКБ від 06 Березня 2021, 07:35:14І ось що спостерігаю. На холодну при 0 на вулиці чи мінус, лямбда показує 0,85 до 50 град, потім 0,95...і при 70 коеф 1.
Це на безнині чи на газу, бо в мене хоч і є корекція по температурі газу, але доки двигун не вийшов на робочу температуру, то коефіцієнт на газу також може бути настільки заниженим.

На газу сильно (коли без корекції по температурі), на бензі не дуже і понятно. Знову додав криву пониження на 60% перетин з нулем% - 50 градусів. Тобто ліворуч від 50 градусів -40% часу, а в більше 50градусів- +10% . Так краще і схоже на мікас суміш. Не вірю що газ з форсунок не змінює щильність, фізика є фізика.
Буде нагода сфоткаю.
Їздю часто на короткі поїздни то +20% лишнього газу не дуже дає економію з бензином. Вже на дизеля поглядаю.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 09 Березня 2021, 11:17:32Їздю часто на короткі поїздни то +20% лишнього газу не дуже дає економію з бензином. Вже на дизеля поглядаю.
Краще збільшіть ступінь стиснення "під 98-й бензин", поки двигун робите. Двигун 1,2 л має це нормально пережити.

ВКБ

#134
Цитата: Toris від 09 Березня 2021, 14:28:18
Цитата: ВКБ від 09 Березня 2021, 11:17:32Їздю часто на короткі поїздни то +20% лишнього газу не дуже дає економію з бензином. Вже на дизеля поглядаю.
Краще збільшіть ступінь стиснення "під 98-й бензин", поки двигун робите. Двигун 1,2 л має це нормально пережити.

Як головка підійде, а вже підходе до ремонту, як раз зроблю 11.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.