Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 8 Гостей дивляться цю тему.

Toris

#330
Під час обідньої перерви у порядку зорового та психологічного розвантаження провів дослідження передаточних чисел КПП за допомогою нововстановленого тахометра та додатку смартфона DigiHUD, який показує швидкість по навігаційних сателітах (GPS etc.). Стрілку штатного спідометра ігнорив, бо вона поки що завищує "процент жиров у маслі".

Отримав таку табличку:

Передача 2: 2000 об/хв=25 км/год; 3000 об/хв=37 км/год. Редукція ≈ 80...81 (об/хв)/(км/год).
Передача 3: 2000 об/хв=39 км/год; 3000 об/хв=55 км/год. Редукція ≈ 51,3...54,6(об/хв)/(км/год).
Передача 4: 2000 об/хв=55 км/год; 3000 об/хв=83 км/год. Редукція ≈ 36,1...36,4 (об/хв)/(км/год).
Передача 5: 2000 об/хв=74 км/год; 2500 об/хв=90 км/год; 3000 об/хв=105 км/год. Редукція ≈ 27...28,6 (об/хв)/(км/год).

Оберти ловив і тримав як розгонами, так і сповільненнями, тобто кожне значення отримане зверху та знизу.
Точність така собі, бо стрілка, кут зору і все таке; старався рівненько стрілкою на поділку втрапити і так потримати, поки значення швидкості по GPS стабілізується.
Першу та задню передачу не заміряв, бо не актуально.
Зимова "Бєлшина" 175/65R14, останній сезон (протектор <4 мм).

З Києва пер деколи 130 км/год по GPS, це було {27...28,6}*130={3510...3720} об/хв. На пропані.

Toris

#331
1. Гонка.

Сьогодні вранці, їдучи на роботу, на прогрітому двигуні не зміг догнати "Таврію". І ніби розумію, що там більше тяги на кілограм маси, а все одно хотів хоча би догнати. Де там! Я вже і мотор крутив, на стрілку тахометра дивився - а таврушка стрімко віддаляється у горизонт. Дременула від мене і звернула до якогось заводу. Мабуть, тавровод також спішив до праці.
В принципі, не дуже й треба. :beee:

2. Щось бахнуло.

Після невдалої гонки заходжу у правий поворот 90° і чую хлопок ззаду зліва. Відчуття авто ніби не змінились. Опустив ліве скло, слухаю. Не шипить, не лопотить, авто нормально їде, нічого не перекошено і не затирає. Серце калатає. Розігнався. Входжу у лівий поворот і чую хлопок ззаду справа, але трохи тихіший. Знову слухаю, знову без змін. А серце вже добре так калатає, режим ахтунга увімкнувся. Запаркувався, повзаю по стоянці, шукаю розриви та гулі шин, гойдаю кузов, перевіряючи амортизатори. Колеса рівні та цілі, амортизатори без змін, ну всьо ніби зашибісь! На стресі забігаю в курилку, там якраз десяток водіїв чекають путівки. Питаю поради. Отримую відповідь "перевір багажник, там щось літає". І тут я розумію, що 6-літрову пляшку з водою, яка стояла на підлозі за водієм, я забирав з лежачої позиції, тобто пробкою вона дивилась на задню праву дверку. Виходить, що на правому повороті пробка влупашила по пластику карти задньої лівої дверки, чим добряче мене налякала. А на лівому повороті пляшка перекинулась вправо і влупашила якраз по тонелю, де вихлопна проходить...
Трохи попустився. Але остаточно стрес відпустив уже після планірки, коли включився у робочі завдання. Отаке воно буває...

User2108

І на яких швидкостях це було?

Toris

Не скажу, бо задивлявся на тахометр. Полюбе перевищення, понад 50 км/год. Це про гонки з таврушечкою.

А якщо з бутлем води, то у поворотах мене трохи викидало з крісла, спішив я. До повороту швидкість 70...80 км/год. У повороті сенса кренить не так сильно, як славутку. Гупнуло якраз на зниженні швидкості та вході у криволінійну траєкторію.

Ivan1988

Цитувати виділене1. Сьогодні вранці, їдучи на роботу, на прогрітому двигуні не зміг догнати "Таврію". І ніби розумію, що там більше тяги на кілограм маси, а все одно хотів хоча би догнати. Де там! Я вже і мотор крутив, на стрілку тахометра дивився - а таврушка стрімко віддаляється у горизонт. Дременула від мене і звернула до якогось заводу. Мабуть, тавровод також спішив до праці.
Я на своей 1,3 Li  когда еду по трассе Сенсы обгоняю как и старые Жигули, а когда под гору то объезжаю как стоячие. Как-то разговаривал с предыдущим владельцем своего авто, он после Славуты 1,3 купил Сенса. Сказал что машина очень тупая после Славуты с таким же двигателем. Вес авто таки сказывается. Быстро продал и купил Ланос 1.5.

Romka

Сенс для спокійних водіїв. :gvozd:
Нічого не поробиш, їдеш і насолоджуєшся спокоєм, спостерігаючи через притоноване віконце за вічно спішними Тавріями та Славутами, що пролітають мимо. :-D
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Цитата: Romka від 10 Червня 2021, 10:11:27Сенс для спокійних водіїв. :gvozd:
То є так.
Цитата: Romka від 10 Червня 2021, 10:11:27Нічого не поробиш, їдеш і насолоджуєшся спокоєм, спостерігаючи через притоноване віконце за вічно спішними Тавріями та Славутами, що пролітають мимо. :-D
А ось тутечки, пане Romka, хрєн - далеко не кожна реальна таврославутка має відповідний технічний стан і ризикне розганятись до комфортної швидкості мого Сенсовича. 110 км/год - це межа відносного комфорту для більшості таврославуток. Сенсович буде навалювати 120-140 км/год з комфортом для водія та пасажирів, а водій таврославутки вже ловить дорогу і тримається від "вагонів" подалі.

А в місті таки так, таврославутки легкі на старт, пам'ятаю, як кілька коротких світлофорів підряд взував мерседеса на зелене світло. Він взув мене лише на довгому перегоні. Образився, мабуть. :-D

Таврославутка - для маневрів, чисто хазяйське авто для доброго господаря. А сенс уже для траси.

До речі, з габаритними вантажами вже кілька разів ностальгував за славутським багажником з лядою. І роздільні спинки у Сенсовича складаються, і диван задній знімається - а поличка і петлі/дуги кришки багажника люто заважають.

User2108

Цитата: Toris від 10 Червня 2021, 10:43:39А ось тутечки, пане Romka, хрєн - далеко не кожна реальна таврославутка має відповідний технічний стан і ризикне розганятись до комфортної швидкості мого Сенсовича. 110 км/год - це межа відносного комфорту для більшості таврославуток. Сенсович буде навалювати 120-140 км/год з комфортом для водія та пасажирів, а водій таврославутки вже ловить дорогу і тримається від "вагонів" подалі.
От це все легко вирішується встановленням нормальної гуми, замість гівняної белшини.

Romka

100% і слідкувати за авто.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

_Oleksandr_

Цитата: Toris від 10 Червня 2021, 10:43:39Сенсович буде навалювати 120-140 км/год з комфортом для водія та пасажирів, а водій таврославутки вже ловить дорогу і тримається від "вагонів" подалі.
Без проблем езжу 120 по трассе, до 140 на обгонах (шины лето - Toyo, зима - Uniroyal). Ехала б и дальше но, видимо, у меня колеса кривые - после 140 вибрация на руле не дает расслабиться.
А вот что не нравиться, так это маленький вес - реагирует на сильный боковой ветер/проезжающие мимо большегрузы.




Toris

#340
Цитата: User2108 від 10 Червня 2021, 13:15:43От це все легко вирішується встановленням нормальної гуми, замість гівняної белшини.
Яку би гуму не ставили, все одно недостатня жорсткість кузова славутки + незалежна підвіска + вузька колія на швидкості зовсім не сприяють курсовій стійкості. Сенсович на старій зимовій "Бєлшині" (!) тримається на тій самій трасі набагато стабільніше моєї славутки, яка обкатана і на зимовій росавці WQ-101, і на кльовій літній Semperit Comfort Life 2.

На дальняку до Києва і назад уже мав чудову нагоду перевірити відмінність сенса від славутки. Сенс однозначно комфортніший і в керуванні, і по фізіології. І м'який, як ГАЗ-21 "Волга". :-D Найбільше шуму було від шипіння повітря крізь привідкриті вікна. Звісно ж, гупання по нерівній поверхні чути, але не так чітко, як у славутці. Двигун чути лише при перегазовках та в населенних пунктах, коли кузов не вібрує від нерівностей і повітря не шипить у вікнах. У Сенсовичі відчуття такі, що автомобіль виконує свою роботу, а водій свою. А в салоні славутки водій та автомобіль мусять бути одним цілим. І це ще моє славутко ремнтники хвалять, кажуть, що кльовий стан і не дуже гримить.

Цитата: _Aleksandr_ від 10 Червня 2021, 14:12:51Без проблем езжу 120 по трассе, до 140 на обгонах (шины лето - Toyo, зима - Uniroyal). Ехала б и дальше но, видимо, у меня колеса кривые - после 140 вибрация на руле не дает расслабиться.
Це саме ВАША славутка така кльова, бо у неї не типовий власник-розгільдяй, а Ви. Думаю, що у наших форумних активістів такі ж кльові славутки, готові до подвигів. Нечасто бачу славутки у чудовому стані, власники люто економлять бабло.

Цитата: _Aleksandr_ від 10 Червня 2021, 14:12:51А вот что не нравиться, так это маленький вес - реагирует на сильный боковой ветер/проезжающие мимо большегрузы.
По правді кажучи, Сенсович теж відчуває сусідню фуру, але чисто символічно, не так, як славутка, яку прямо всмоктує до фури.

ВКБ

Цитата: _Aleksandr_ від 10 Червня 2021, 14:12:51
Цитата: Toris від 10 Червня 2021, 10:43:39Сенсович буде навалювати 120-140 км/год з комфортом для водія та пасажирів, а водій таврославутки вже ловить дорогу і тримається від "вагонів" подалі.
Без проблем езжу 120 по трассе, до 140 на обгонах (шины лето - Toyo, зима - Uniroyal). Ехала б и дальше но, видимо, у меня колеса кривые - после 140 вибрация на руле не дает расслабиться.
А вот что не нравиться, так это маленький вес - реагирует на сильный боковой ветер/проезжающие мимо большегрузы.




Приберіть балансування , тобто грузики
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: User2108 від 10 Червня 2021, 13:15:43
Цитата: Toris від 10 Червня 2021, 10:43:39А ось тутечки, пане Romka, хрєн - далеко не кожна реальна таврославутка має відповідний технічний стан і ризикне розганятись до комфортної швидкості мого Сенсовича. 110 км/год - це межа відносного комфорту для більшості таврославуток. Сенсович буде навалювати 120-140 км/год з комфортом для водія та пасажирів, а водій таврославутки вже ловить дорогу і тримається від "вагонів" подалі.
От це все легко вирішується встановленням нормальної гуми, замість гівняної белшини.
Гума фігня якщо невірні кути розвалу сходження.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

User2108

Цитата: Володимир від 10 Червня 2021, 17:01:32Гума фігня якщо невірні кути розвалу сходження.
Белшина фіговезна гума, незалежно від кутів.

Romka

Комфортність Сенсу беззаперечна. Таки авто від ЖМ. Та й конструкція сучасніша. Тут нічого обговорювати.
А от невігластво ремотників, розвальщиків та повальне жлобство власників на гумі, запчасинах, розхідниках, добивання до ручки зіграло на руку поганій славі як Таврії так і Славуті.
Якщо обути в гарну гуму, правильно відрегулювати розвал-сходженя, замінити розбиті деталі рульової та ходової, мати справні амортизатори, залиті якісні масла, бензин, відкатану прошивку, якісні свічки, не кажучи про нормальний РН, в деяких місцях посилену проводку, змащений редуктор двійника і гарну щітку щітку, гарні лампи. То таврославути тримають дорогу, їдуть в зливу, по заметах, маневрені, швидкісні, 140 км/год рулюються однією рукою та проїжджають там де багато хто на сучасних авто стане. А для говен ще захист двигуна і майже позашляховик.
А якщо обробити антикорозійкою, то 10 р кородувати буде не гірше хундая.
Якось так.
А момент кручіння в Славуті більший чим в 2109 і кінських сил на кг. більше чим в 10ки з священим шіснарем. проводились дослідження і публікували в якомусь журналі.
І тільки комфорту і місця в Сенсі більше.  :dunno:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4