Чип-тюнинг диагностика Микас

Автор Александр, 14 Квітня 2008, 15:47:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

#1845
Цитата: Володимир від 04 Листопада 2021, 11:56:38Щоби трохи збіднити чи збагатити, то є графіки семетрії.
Він (S62_Lk4) побудований на залежності від тиску і обертів. Це треба викатувати по режимах, аналізувати.....   S62_Lk4 в мене зараз, і також в стоковій 111тій завжди нижче одиниці. Діапазон 0,5-0,85. Тоб то збагачена  на 50%-30% утримується лямбда-регулятором довше ніж збіднена. Хм :dunno:
"Полностью симметричное регулирование в зоне 1.0 по альфа достигается при значении поверхности S62 = 1.0.
Значения, меньшие 1.0, увеличивают скачок регулятора в сторону обогащения и в той же степени уменьшают скачок в сторону обеднения. Это приводит к тому,
что коэффициент регулятора большее время находится в зоне обогащения и средний состав смеси становится меньше 1.0."

Передивився по всіх  чужих прошивках, що назбирав. Ця (S62_Lk4) практично у всіх однакова, навіть без особливої різниці -1.3 - 1,2 - навітьЛанос1,4 з 092 прошивкою  -всі практично однакові і не відрізняються від 111тої особливо. Всі загнані в менше одиниці навіть на холостих.
Тоб то завод мені  заклав більший розход? Цікаво.  :psih:

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Я думаю що ці графіки не просто так малювали.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Сьогодн випробував особисто почутий від СТОшника  аргумент чому він їздить з відключеною лямбдою (теж 1.3люкс 111та сток ). Його аргумент "при пдключеній розход майже вдвічі більший"  Чесно - я дуже сумнівався. І взагалі до його висловлювання в цьому напрямку не замислювався. Так от.
По тим же самим участкам гарної дороги, де я на днях знімав лог, і як написав трохи вище розход на крейсерскій  (90) більше 7,3-7,5 просто з ввідключеним штекером лямбда зонда розход був значно менше, менше  }-) :clap: я побачив ті цифри розходу, що написані в паспорті! Більше нічого я не робив! Авто вело себе так само добре і розгон (на розгоні не було тих шокуючих 20-30 літрів в розході  :wallbash:)  і прискорення  -короче все так як і з лямбдою Я навіть поїхав на той участок , на якому провіряв заглохи -все норма.
Пізніше вставлю в цей пост скріни сьогодняшніх логів. Саме єкономне було на четвертій-пятій діапазон  60-70км/час -розход пять і менше  :heppy_dancing: На 100-120км-час такий як і з лямбдою - більше семи до восьми. Нормально стабільні оберти 2т-2,5т
Ось так виходить що
Цитата: Володимир від 05 Листопада 2021, 08:51:01ці графіки не просто так малювали.
. Цікаво яка ж була ціль в такому ненажерловому режимі лямбда регулювання? А друге - все ж треба виходить робить щоб так було і з лямда зондом  :gvozd:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

 :lol: не зі зла. Але я говорив про невдалу роботу з блоками 10.3+ . Чіпувальник, ще в далекому 2009 говорив, що  якби просто 10.3 і нижче, - залив би з лямдою прошивку. А цей блок не працює коректно з нею, як вони не боролись, тому без лямди прошивка. Надіюсь Ви поборете 10.3+ і таки матимемо феншуйну прошивку.  :clap:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

vladishtm

#1849
Короче получилась містика.  :psih: Все що написав вище https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=374.msg557283#msg557283  про економію без лямбда зонда. В логах я нічого економного не побачив. Все практично теж саме, що і з лямбдою. Що я бачив :dunno: (навіть часовий розход не попадає.) Спробував ще пару раз покатать з лямбда і без -практично однакові розходи показує мікас. Бачу поки що самий простий варіант це константи С61 і С62. Так можна і симетрію попробувати S62_Lk4, але то треба  з ноутом катати. Не маю поки що такої можливості.

Не зрозумілий момент (лог нижче). Якщо уставки С61 і С62  0,58-0,48В то чому на графіку лога напруга злямбда все рівно добігає в повний діапазон від 0,2 до 0,9. :dunno: Довжна ж відпрацьовувати програма лямда регулятора На час форсунок також не видно сильного впливу. Чи це нюанси лога опендіага.  :dunno: В той же час видно що программа лямбда регулювання тримає одиницю з" маленьким плюсом, практично ніколи не падає нижче.

И еще вопрос в январях динамическая производительность форсунок це корекция времени в зависимости от напряжения  (в нас це в Т5 просто як корекція).
У нас в по Т115 "График определяет линейность динамической производительности
форсунки в зависимости от длительности ее открытия. Используется (вместе с константой статической производительности форсунки)
для расчета расхода топлива в л/час и л/100км."
   - тоб то тільки для показометра.  Можливо ота брехливість в розході правиться Т115.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 11 Листопада 2021, 22:46:39Не зрозумілий момент (лог нижче). Якщо уставки С61 і С62  0,58-0,48В то чому на графіку лога напруга злямбда все рівно добігає в повний діапазон від 0,2 до 0,9.
Думаю тими параметрами ти на суміш не вплинеш, так як сам ДК вузькополосний настроєний на певну суміш, і його задача сизначити чи відносно цієї настройки суміш бідна чи багата.
Цитата: vladishtm від 11 Листопада 2021, 22:46:39В той же час видно що программа лямбда регулювання тримає одиницю з" маленьким плюсом, практично ніколи не падає нижче.
Підніми основну паливоподачу G0b і будеш мати коефіцієнт трохи нижче нуля, це дасть тобі часткове збагачення суміші в перехідних режимах та на розгоні, бо зараз в тебе збіднення. Тому відповідно розгін тупіший і плавність ходу в перехідних режимах гірша.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

А, чи дійсно їзда на збідненій призводить до поганих наслідків з поршневою? В мене зараз якби і немає претензій до розгонів, прискорень, і т.п. мого  авто. Мене дратють оті покази розходу в 7 і більш літрів :dunno: Чи чесні вони? До речі як і розход в 2,4літра на ХХ.  :wacko:  Всі кажуть що мікас бреше. Я хочу щоб мікас чесно показав. Виходю  з того, що ці покази стабільні, плюс є параметри, які працюють тільки на покази (якщо вірити хелпу) - то теоретично можна вплинути на покази в опен діагу. В мене літом гроза накрила монітор Romsat 24" - материнка. Тепер користуюсь теліком 32" -і реально пертися з ним в Славуту на перезапис прошивки не айс :wacko:  :dunno: .  Як би найти материнку монітора, чи ремонт?  Чи з іншого впихнути материнку (матриця то скоріш ціла, на матерінці видно сліди згорання резисторів в зоні вузла живлення, а як там проц  :dunno:)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

almetr

#1852
Цитата: vladishtm від 11 Листопада 2021, 22:46:39Не зрозумілий момент (лог нижче). Якщо уставки С61 і С62  0,58-0,48В то чому на графіку лога напруга злямбда все рівно добігає в повний діапазон від 0,2 до 0,9.  Довжна ж відпрацьовувати програма лямда регулятора На час форсунок також не видно сильного впливу. Чи це нюанси лога опендіага.   В той же час видно що программа лямбда регулювання тримає одиницю з" маленьким плюсом, практично ніколи не падає нижче.
А может даже и сам Микас не отдаёт в диагностику скоропостижно меняющийся коэф регулирования. Я уже писал про эксперимент с существенным уменьшением шага интегратора по ДК. Не меняя в прошивке ни чего по топливу, меняю  только пределы КР и наклон интегратора этого КР. На выходе эксперимента с стандартным интегратором - Корр времени впрыска, как и у вас возле единице, а с медленным и мелким интегратором улетает и в 0,88 и в 1,1 при этом в установившихся режимах наряжение на ДК держит стабильнее, иногда даже в пределах С61 -С62
А говорит это о том что не соответствие смеси, которое видит ДК, к примеру  видит 0,95 то есть не соответствие 0,05, а алгоритм успевает назначить КР типа 0,91, потому как в таблицах в этой режимной точке минимальный шаг к примеру 0,045. Успело пару раз его взять, вот и качели.  Но опять же, почему мы не видим этих скачков КР в диагностике, хотя по поведению времени впрыска и по напруге ДК это явно видно

vladishtm

Та непоняток море. Як ось S62_Lk4  в мене зараз, і також в стоковій 111тій завжди нижче одиниці. Діапазон 0,5-0,85.
В хелпі "Полностью симметричное регулирование в зоне 1.0 по альфа достигается при значении поверхности S62 = 1.0.
Значения, меньшие 1.0, увеличивают скачок регулятора в сторону обогащения и в той же степени уменьшают скачок в сторону обеднения. Это приводит к тому,
что коэффициент регулятора большее время находится в зоне обогащения и средний состав смеси становится меньше 1.0."
А по графіку лога який я показав вище https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=374.msg557360#msg557360 в мене практично завжди суміш збіднена (лямбда більше одиниці)  :wacko:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Ладно. Ось таке питання. Кожна форсунка відкривається ОДИН раз на ДВА оберти колінвалу? так?  Тоб то за вісім обертів колінвалу по разу відкриються всі чотири форсунки? так?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#1855
Цитата: almetr від 14 Листопада 2021, 11:14:41А может даже и сам Микас не отдаёт в диагностику скоропостижно меняющийся коэф регулирования.
Е така "C190 Постоянная времени фильтра индикатора состава смеси Определяет временные характеристики фильтра показаний датчика (обычно около 0.5 сек). Не влияет на регулирование  состава по линейному датчику кислорода." У нас вона через микасонлайн  = 2000сек  :psih: :dunno: Або це в милісекундах, або в зрівнянні з 0.5сек це буде пряма лінія. Бо індікація раз в ТРИДЦЯТЬ хвилин -це абсурд  нікому не потрібний.  Навіть 2сек порівнянно з 0,5сек для автоматики - то вже багато. Тільки кому показує цей індікатор?  :dunno:
Якщо цей фільтр визначає переодичність запису значень коефіцієнту регулювання в комірку памяті з якої вичитують діагностичні програми -то тоді звісно бред сивої кобили те, що ми бачимо в логах по клямбда регулюванню.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Цитата: vladishtm від 14 Листопада 2021, 18:55:03Ладно. Ось таке питання. Кожна форсунка відкривається ОДИН раз на ДВА оберти колінвалу? так?  Тоб то за вісім обертів колінвалу по разу відкриються всі чотири форсунки? так?
За ДВА оберти колінвалу відкриються усі чотири форсунки. Кожну половину оберту спалах у порядку циліндрів 1-3-4-2 від шківів ГРМ.

Володимир

Цитата: vladishtm від 12 Листопада 2021, 10:52:31А, чи дійсно їзда на збідненій призводить до поганих наслідків з поршневою?
Бідна суміш довше горить, відповідно тоді вона не вся згорає в камері згорання, а продовжує горіти коли вже відкрився випускний клапан. Відповідно зменшення ККД та ризик прогару клапанів.
Цитата: vladishtm від 12 Листопада 2021, 10:52:31В мене зараз якби і немає претензій до розгонів, прискорень, і т.п. мого  авто. Мене дратють оті покази розходу в 7 і більш літрів :dunno: Чи чесні вони? До речі як і розход в 2,4літра на ХХ.  :wacko:  Всі кажуть що мікас бреше.
Сам мікас не рахує витрати.
Цитата: vladishtm від 14 Листопада 2021, 18:51:50
Та непоняток море. Як ось S62_Lk4  в мене зараз, і також в стоковій 111тій завжди нижче одиниці. Діапазон 0,5-0,85.
В хелпі "Полностью симметричное регулирование в зоне 1.0 по альфа достигается при значении поверхности S62 = 1.0.
Значения, меньшие 1.0, увеличивают скачок регулятора в сторону обогащения и в той же степени уменьшают скачок в сторону обеднения. Это приводит к тому,
что коэффициент регулятора большее время находится в зоне обогащения и средний состав смеси становится меньше 1.0."
А по графіку лога який я показав вище https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=374.msg557360#msg557360 в мене практично завжди суміш збіднена (лямбда більше одиниці)  :wacko:
Не вірна логіка, регулятор приводить суміш до одиниці на виході а не коефіцієнт до одиниці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Симетрія буде впливати на розміщення графіка відносно умовної штрихпунктирної лінії стехіометрії.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

#1859
Цитата: Toris від 15 Листопада 2021, 09:13:09За ДВА оберти колінвалу відкриються усі чотири форсунки.
Виправляю по
Цитата: Toris від 15 Листопада 2021, 15:22:02Якщо за два оберти чотири форсунки, то, відповідно, за оберт ДВІ форсунки. Тобто при 1000 обертів за хвилину форсунки відкриються 2000 разів
Добре. Примемо для спрощення оберти ХХ=1000об/хв=16,6об/сек і вважаємо їх хстабільними. В натурі трохи менші.
Тоді всі чотири форсунки відкриются за хвилину 1000*2=2000раз
Сумарний час одкритих форсунок за хвилину  приблизно 2мс*2000раз=4000мс=4сек.  (2мс - взято з мого логу на ХХ, приблизний імпульс відкриття однієї форс. в натурі в лог він трохи більший)
За один час роботи двигуна  сумарне время одкритих форсунок  4*60=240сек
Статична продуктивність форсунки =1.653 мг/сек    Це 99мг/хв (у стоковій 111тій записано 97мг/хв)
Тоді  1,653*240=396,7мг/час=0,396кг переводимо в літри=0,528л/час
Отакий десь виходить (приблизно) розход нашого двигуна за час на холостих обертах? А це ж ніяк не 2,4л як показує мікас.  Навіть якщо я допустив похибку у 50%. хай буде 1 литр.
PS пане Toris  :rolleyes: перевірте мене плз ще раз.
Що робити? Є Т115 то можливо помилка  в цьому графіку?
T115 Динамическая производительность форсунки   График определяет линейность динамической производительности форсунки в зависимости от длительности ее открытия. Используется (вместе с константой статической производительности форсунки) для расчета расхода топлива в л/час и л/100км.
Тож Якщо Т115 тільки для "для расчета расхода топлива в л/час и л/100км."
то  він використовується як коректор (множник) показів, і можливо в ньому і є полмилка
Тоб то  за допомогою Т115 можна спробувати скорегувати (в ДВА -три рази?) і отримати більш чесні покази розходу? Наприклад так
Синя лінія як зараз графік Є.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2