Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 7 Гостей дивляться цю тему.

Toris

Знайдемо лабораторію - заодно перевіримо інтервали заміни. У мене ще є залишки та непочата сіра каністра ліквімольного 10W-40 з молібденом. Після синтетики заллємо її і також відлабораторимо. Так і порівняємо.

romuald

Ги...про Лікві з молібденом. Таки з ним двигун тихіше працює. Злив Лікві і залив ZIC і зразу почув різницю...

Toris

Цитата: _Oleksandr_ від 18 Січня 2023, 12:24:52Звідки інформація, що синтетика "старіє" повільніше?
До речі, Ви взагалі запитували про синтетику чи про "100%-синтетику" без жодного граму синтетики? Запитую з такої нагоди: колега придбав дизельне авто 2017 р.в. у повному фарші та з АКПП, заливає у двигун дорогий Motul 8100 X-clean+ 5W-30 (лише дизельний допуск) - то я йому сьогодні качнув MSDS та показав, ЩО він заливає насправді (очищена мінералка з гідрокряками). Завтра порекомендую додати ще 500 грн, перейшовши, таким чином, до нормального класу мастила і заливати не дуже зношеному двигунцю нормальну синтетику, а не вот ето накохалово... На етикетці та в описі цього мотулЯ пише "100% fully syntetic". Суки... }-) Написали би чесно, що чиста мінералка, здобрена щирим гідрокрекінгом - слова не сказав би. А так - нэгодую!

Володимир

Існує думка що всі присадки на основі мінералки, також існує думка що чиста синтетика на металі не тримається, тому до неї додають мінералку.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

#904
:-D Також існує думка, що у паливо йде максимум 45% нафти, а відходи просто нікуди дівати у таких кількостях, от і влаштовують автоводам паради присадок та написи "Full syntetic" імені Castrol (у мене цей бренд під анафемою, вони почали першими почали обманювати споживача). Погано липнуть поліальфаолефіни, але до них додають естери, то усе нормалізується і результат ще й кращий.

Проблема у тому, що сама по собі нафта уже має сполуки, котрі синтезують з газу - але тих сполук у нафті зовсім мало і вартість виділення тих сполук з нафти економічно нерентабельна, а проблема відходів стає ще гострішою, оскільки видаляється найцінніше з відходів нафти. Тому й синтезують з газу правильну синтетику та розмішують її з нафтовими відходами, щоби і здешевити каністру споживачу, і утилізувати ті відходи.

Якщо класифікувати моторні олії за кількість застосованих відходів, то можна зробити таку градацію:
0W-40: трохи газової синтетики розмішують з очищеними воднем відходами (група III по API); для здешевлення вливають трохи простої мінералки з відходів;
5W-40: кращі з гірших мінеральні відходи, у які залили трохи очищених воднем відходів (група III по API);
10W-40: суцільні відходи найнижчої якості; якщо споживча якість геть кепська, ситуацію спасають додаванням очищених воднем відходів і крапелькою (1%) газової синтетики.

Саме в останніх двох категоріях найбільше голосять про молібдени з хуїбденами. У ліквімольному 0W-40 я бачив також немало тих молібденів, однак увагу на цьому вже не акцентують.

До речі, у якогось виробника бачив у відкритому доступі багато різних MSDS на одне і те ж мастило. У різних роках там були різні пропорції інгредієнтів. Припускаю, мінялись види вхідної нафти і хіміки по ходу міняли рецептури.

User2108

Щодо лабораторії, а звертались до:
цих
ось цих
чи цих
чи навіть цих?

Toris

#906
Перші та другі - чисті хіміки, фігачать строго по хімії. У перших взагалі неадекватний прайс, мабуть, працюють руками на обладнанні, розміщеному на грудях цнотливих школярок; або взагалі вручну працюють. Спректрометра не мають. Нецікаві.

А за крайніх двох - дякую! Я їх не бачив, треба буде поспілкуватись з ними за нагоди.

_Oleksandr_

#907
Цитата: Toris від 18 Січня 2023, 15:22:15Знайдемо лабораторію - заодно перевіримо інтервали заміни.
Їх вже перевірили в лабораторії компанії, якої Ви купили масло. Якби інтервал заміни був би збільшений - там би було написано "Long life" чи шось таке.

Цитата: Toris від 19 Січня 2023, 22:13:51Завтра порекомендую додати ще 500 грн, перейшовши, таким чином, до нормального класу мастила і заливати не дуже зношеному двигунцю нормальну синтетику, а не вот ето накохалово...
Я б перевірив чи є у того "мастила нормального класу" відповідний допуск виробника авто, куди його зібрались лить.

Toris

#908
Штирить

...У герра Торіса весняне загострення: знову Пріуса хоче, аж не може!.. Побачив учора на OLX ось таке повідомлення на продаж, знайшов його на Auto.RIA та ледь не захлинувся слиною, як опис читав.
"Опис пропозиції"
Особисте авто, куплене рік назад тільки пригнаним з Нідерландів, була найживіша в Україні, і куплена по верху ринка, Європейка(спідометр в км, клімат в Цельсія, адекватне світло фар), з повною сервісною історією-від покупки новою до пригону в Україну.Найнадійніше покоління пріус.В рідній фарбі.Повністю справна і не потребує ніяких вкладань.Піднята в коло.Свіжотонована.Нові гальма в коло.Все працює.Камера заднього виду.Комплектація на шкіряному салоні.Заміна Кому потрібне економне найнадійніше живе авто-не пожалкуєте.Без ржавчини.Дуже практична-куча бардачків і ніш, багато місця спереду і сзаду, рівна підлога коли складені сидіння.Ломатися просто нічому-цепний простий мотор, відсутність привичних генератора, стартера та ГУРа, під капотом однесенький ремінь і той тільки на помпу.Безступенева вічна цепна акпп, проста надійна ходова.Майже вічна батарея.Можливий обмін на 15-20 річний преміум SUV(дизель або з гбо):Touareg, Lexus RX, LX, Mercedes ML, Infiniti FX, Land Cruiser100, BMW X5.Бізнесменам не турбувати-торгів великих не буде.
[close]
Йому навіть кліренс збільшили! (стогне)

А взагалі була думка купити Smart'a, щоби скромненько їздити до роботи - і то я читав опис Smart'a цього ж продавця, коли стартувало слиновиділення...
"Опис слиноточивого Смарта"
Продам Mercedes Smart, авто купувалось жінці як перше особисте весною того року.До покупки підходив максимально правильно, шукав довго й найживіший щоб їздила і я не думав про поломки.Авто має повну історію обслуговування за останні 4 роки, обслуговувалось тільки на смарт сервісах, має всі акти ремонтів, а саме-заміна комплекта грм, комплекта щеплення, подушок двигуна, перебрана вся ходова, тормоза, заміна генератора, нові ремені, ролики, аккумулятор, масло в кпп, антифріз, тормозна, масло в двигуні мінялось кожних 5 тисяч, двигун масла не бере, не димить, не капає, заводится з пів оберту, турбіна без проблем.Кузов без гнилі, весь в рідній красці, пластик весь оригінал, і без тріщин(мінялось тільки ліве пер.крило на ориг).По авто працює абсолютно все, світиться, крутиться, сів і поїхав.Всі захисти дна, пластмаски на місці.Збита, не потребує вкладань.Зимова резина.Жорстка криша(не панорама, від якої зимою холодно, літом жарить в голову).Рестайл, не рівняйте з авто до 02 року-ця вже має аморти спереду(в рази комфортніше дорестів), більший бак на 35л, без проблемну электроніку.Музика с блютус, аукс, usb.Рекомендую їхати дивитися мою вже після переглядів якихось смартів тих років такіх цін.На фото грязна.Дивитись в м.Бровари, до 10 год ранку або ввечері.Не пошкодуєте про покупку.Росхід 4.5-5.5л.Коробка безпроблемний 6ступ робот.Все покажу, розкажу, авто готово до перевірок, додаткові фото по запросу.Автобізнесменам не турбувати, торгів великих не буде.
[close]

Вже зібрався продавати все та душу на додачу - і мерщій пекти по обновку. Ледь утримався. І знаю ж, що я не один письменник на планеті - а душа все одно хоче шматочок чуда...

Пріуса хочу!.. :hysterics:

User2108

#909
Перекуп гарно пише.
Нах воно вам треба, краще лабораторію для масла знайти :)
Смарт, після 230к пробігу (реальний мабуть не менше 250к) це вже труп. Двигун 0,6 це такий овоч, що капець. Витрати 4,5-5,5 не реальна, в районі 6-7 реально.

Skiper

Якщо обслуговувалося на оф СТО смарт сервісу, навіщо все було міняти?
Цитувати виділенезаміна комплекта грм, комплекта щеплення, подушок двигуна, перебрана вся ходова, тормоза, заміна генератора, нові ремені, ролики, ..
По переше, завжди при словах, що машина із під жінки або дедушкіного гаражу - зразу насторожує.
По друге, там живого місця вже немає, гемор з цією табуреткою буде ще той, при тому не дешевий.
По третє - далі і продати табуретку за ті гроші, що заплатив плюс те, що вклав - буде нереально.
ІМХО - це утіль, який підготовили тільки для подальшого продажу/перепродажу, а далі хоч кінь не валяйся.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Володимир

З під жінки авто зазвичай червогого коліру, як на мене, то колір бамперів відрізняється від кузова, також автор оголоження виклав фото в низькій роздільній здатності щоби було менше видно вад.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

_Oleksandr_

Чого всі одразу кидаються відмовляти? Хоче людина - хай бере, а нам буде цікаво послухати про досвід експлуатації.

User2108

Автор все це виклав спецом для нас. Щоб ми написали чого того нічого не варто брати і погріти собі душу, що він не драма не взяв з тих автівок нічого. :)

Toris

Ох, браття, дякую вам дуже-дуже за розраду та напучування! Ледь не вхопив мене блуд і ледь на наробив гріхів великих та меншечких. Воно ж як працює: залипаєш на машинюшку, відкриваєшся усім своїм багатим внутрішнім світом - і всьо, ти у пастці! Цілковито весь у пастці, усіма світлими і темними закутками щирої душі! Согрішив і ледь не загинув... Каюсь!
Короче, не дали пропасти пацану. Тепер я ваш боржник. :drinks:

Цитата: User2108 від 24 Січня 2023, 19:13:12Автор все це виклав спецом для нас. Щоб ми написали чого того нічого не варто брати і погріти собі душу, що він не драма не взяв з тих автівок нічого. :)
От же ж відчуваєте споживача, одразу видно фахівця по душах людських. Поважаю. B)