Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Toris

#1005
Лінзи та маслова лабораторія накриваються мідним тазом: вклався в апаратуру дроновода-початківця, уже витратив приблизно 18-19 тисяч гривень - і це лише початок. З цією скотинячою владою нас до весни вигребуть геть усіх. А я вже не бігун і не боєць, старий, важкий та з болячками. Якщо ми переможемо - то виключно в асиметричній боротьбі. А в симетричній нас тупо винищать масою, бо фашистів тупо більше і вони системно переозброюються. Без технологій нам пізда. Тому тренуюсь хоча би на дроновода. Записався на курс "Інженер БПЛА. Базовий курс": https://prometheus.org.ua/course/course-v1:Prometheus+UAV_EB101+2023_T3

Роблю, що можу. Добре, хоч Порох офіційно заявив про фінансову підтримку виробників БПЛА та закупівлю виробів для фронту. У групах виробники БПЛА вже самоорганізовуються та проводять якесь міжгалузеве спілкування з метою виробити якісь стандарти та спеціалізуватись на окремих напрямах, щоби не дублювати "гаражні розробки". З власних джерел знаю, що бізнес фінансує навіть дуже серйозні розробки. ukr Лише Укроборонпром шаройобиться. Дуже не люблю не-мою Z(e)-владу.

О, може почати окремий бортовик дроновода?

Skiper

Цитата: Toris від 14 Листопада 2023, 17:54:20може почати окремий бортовик дроновода?
Не потрібно, бо все, що з цим зв'язано для москаля - законна ціль. Можно згадати останню трагічну виставку дронів в Чернігові.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Toris

Цитата: Skiper від 14 Листопада 2023, 20:25:20Не потрібно, бо все, що з цим зв'язано для москаля - законна ціль.
Ой, йа Вас прошу!.. :-D Більша частина каналів в Ютубі, де беру корисну інфу для навчання - москалячі. Усе давно вже пройдено та викладено в загальний доступ. І ми геть усі великим гуртом - "законна ціль". Так що піфуй два з половиною рази.

Закриті лише навчальні курси для військових, де є частина, котру ведуть бойові оператори з передової та діляться особливостями з нюансами. А загальні курси, як отой інженерний, куди я записався, завжди відкриті, бо є овердофіга англомовної відкритої інфи геть про все у дроноводстві.

Toris

#1008
...Давно сюди нічого не писав. Сенсович возить мене туди і сюди, користь приносить. Мабуть, пора йому масла поміняти, фільтри, те, се... То ще не вистачає часу, то вже ліньки...

За пів-року трохи осягнув дао дронороба. Квадрокоптери вже не такі цікаві. Закуповлюю електронне начиння для літака (БПЛА). В авіації для людей економічно літаки значно дешевші коптерів/гелікоптерів і в придбанні, і в експлуатації. А в дрібних БПЛА чомусь воно не так і літак з одним мотором чомусь зовсім не дешевший коптера з чотирма моторами. І всі оці експерименти з пізнанням стартують за власні кошти...

Вже трохи ознайомився з iNav. У порівнянні з BetaFlight виглядає якось сирувато і менш популярно. Але треба призвичаюватись, бо польотні контролери крил мають прошивки лише для iNav та ArduPilot. Хотів ще й ArduPilot подивитись - а ось дідька, там взагалі незрозуміло, з чого стартувати треба володіти вільно розмовною англійською. Колись долучусь і туди.

Літун БПЛАшний з мене такий собі. Значно цікавіше конструювати і налаштовувати усе це. Плекаю думку зібрати-таки персонального літака і стабілізувати його за допомогою тих же польотних контролерів для спортивних БПЛА, дуже вже вони чітко роблять свою роботу і коштують 50-200 доларів, на відміну від "дорослого" автопілота.

До речі, дядьки, хто дружить з осцилографом та паяльником, наполегливо раджу пройти Інженерний курс «Народний FPV» та отримати сертифікат: https://apps.prometheus.org.ua/learning/course/course-v1:Prometheus+FPV101+2024_T1/home

У курсі цілком достатньо інформації для самостійного збирання квадрокоптера. Хто ще не долучився - долучайтесь. Люди і донатять на збори, і звертаються персонально, щоби придбати одну чи кілька пташок своїм рідним. Інженерів дуже не вистачає.

Сертифікати, отримані на цьому та попередньому курсі (див. мій попередній допис), не мають юридичної сили, однак у паперовому вигляді з QR-кодом можуть надати перевагу при розумному розподілі мобілізаційного ресурсу в ЗСУ. Котрийсь з проектів "Victory Drones" https://www.victory-drones.com вже отримав офіційну сертифікацію МО. Тому з часом отримані сертифікати лише набиратимуть вагу.

Skiper

Добру справу робиш.
Цитата: Toris від 23 Травня 2024, 10:14:50при розумному розподілі мобілізаційного ресурсу
Якщо приземлитися, то в більшості випадків деяким ТЦК це до дідька, саме як і військова спеціальність, зазначена у військовому квитку. Там, куди прийшла потреба на сьогодні, туди й направляють. Такі реалії.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

_Oleksandr_

Цитата: Skiper від 23 Травня 2024, 19:15:20в більшості випадків деяким ТЦК це до дідька, саме як і військова спеціальність
Це правда. Знаю людину яка після підготовки на аеророзвідку за кордном поїхала штурмувать посадку. Потім хлопчина все ж потрапив туди куди мав потрапити, але це коштувало йому неабияких зусиль.