Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Toris

#1005
Лінзи та маслова лабораторія накриваються мідним тазом: вклався в апаратуру дроновода-початківця, уже витратив приблизно 18-19 тисяч гривень - і це лише початок. З цією скотинячою владою нас до весни вигребуть геть усіх. А я вже не бігун і не боєць, старий, важкий та з болячками. Якщо ми переможемо - то виключно в асиметричній боротьбі. А в симетричній нас тупо винищать масою, бо фашистів тупо більше і вони системно переозброюються. Без технологій нам пізда. Тому тренуюсь хоча би на дроновода. Записався на курс "Інженер БПЛА. Базовий курс": https://prometheus.org.ua/course/course-v1:Prometheus+UAV_EB101+2023_T3

Роблю, що можу. Добре, хоч Порох офіційно заявив про фінансову підтримку виробників БПЛА та закупівлю виробів для фронту. У групах виробники БПЛА вже самоорганізовуються та проводять якесь міжгалузеве спілкування з метою виробити якісь стандарти та спеціалізуватись на окремих напрямах, щоби не дублювати "гаражні розробки". З власних джерел знаю, що бізнес фінансує навіть дуже серйозні розробки. ukr Лише Укроборонпром шаройобиться. Дуже не люблю не-мою Z(e)-владу.

О, може почати окремий бортовик дроновода?

Skiper

Цитата: Toris від 14 Листопада 2023, 17:54:20може почати окремий бортовик дроновода?
Не потрібно, бо все, що з цим зв'язано для москаля - законна ціль. Можно згадати останню трагічну виставку дронів в Чернігові.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Toris

Цитата: Skiper від 14 Листопада 2023, 20:25:20Не потрібно, бо все, що з цим зв'язано для москаля - законна ціль.
Ой, йа Вас прошу!.. :-D Більша частина каналів в Ютубі, де беру корисну інфу для навчання - москалячі. Усе давно вже пройдено та викладено в загальний доступ. І ми геть усі великим гуртом - "законна ціль". Так що піфуй два з половиною рази.

Закриті лише навчальні курси для військових, де є частина, котру ведуть бойові оператори з передової та діляться особливостями з нюансами. А загальні курси, як отой інженерний, куди я записався, завжди відкриті, бо є овердофіга англомовної відкритої інфи геть про все у дроноводстві.

Toris

#1008
28 листопада 2024 року встановлено трубу-вставку Bosal замість старого каталізатора, котрий геть здох.
Також замінені "штани", бо вже підварювались та підходили до фінішу.
Робота 600грн або 15.87USD за курсом 37,80UAH/USD.
Вставка 600грн або 15.67USD за курсом 38,30UAH/USD.
"Штани" Bosal з усіма шпильками/гайками/прокладками 1230грн або 32.11USD за курсом 38,30UAH/USD.
Пробіг 155696км.

...Давно сюди нічого не писав. Сенсович возить мене туди і сюди, користь приносить. Мабуть, пора йому масла поміняти, фільтри, те, се... То ще не вистачає часу, то вже ліньки...

За пів-року трохи осягнув дао дронороба. Квадрокоптери вже не такі цікаві. Закуповлюю електронне начиння для літака (БПЛА). В авіації для людей економічно літаки значно дешевші коптерів/гелікоптерів і в придбанні, і в експлуатації. А в дрібних БПЛА чомусь воно не так і літак з одним мотором чомусь зовсім не дешевший коптера з чотирма моторами. І всі оці експерименти з пізнанням стартують за власні кошти...

Вже трохи ознайомився з iNav. У порівнянні з BetaFlight виглядає якось сирувато і менш популярно. Але треба призвичаюватись, бо польотні контролери крил мають прошивки лише для iNav та ArduPilot. Хотів ще й ArduPilot подивитись - а ось дідька, там взагалі незрозуміло, з чого стартувати треба володіти вільно розмовною англійською. Колись долучусь і туди.

Літун БПЛАшний з мене такий собі. Значно цікавіше конструювати і налаштовувати усе це. Плекаю думку зібрати-таки персонального літака і стабілізувати його за допомогою тих же польотних контролерів для спортивних БПЛА, дуже вже вони чітко роблять свою роботу і коштують 50-200 доларів, на відміну від "дорослого" автопілота.

До речі, дядьки, хто дружить з осцилографом та паяльником, наполегливо раджу пройти Інженерний курс «Народний FPV» та отримати сертифікат: https://apps.prometheus.org.ua/learning/course/course-v1:Prometheus+FPV101+2024_T1/home

У курсі цілком достатньо інформації для самостійного збирання квадрокоптера. Хто ще не долучився - долучайтесь. Люди і донатять на збори, і звертаються персонально, щоби придбати одну чи кілька пташок своїм рідним. Інженерів дуже не вистачає.

Сертифікати, отримані на цьому та попередньому курсі (див. мій попередній допис), не мають юридичної сили, однак у паперовому вигляді з QR-кодом можуть надати перевагу при розумному розподілі мобілізаційного ресурсу в ЗСУ. Котрийсь з проектів "Victory Drones" https://www.victory-drones.com вже отримав офіційну сертифікацію МО. Тому з часом отримані сертифікати лише набиратимуть вагу.

Skiper

Добру справу робиш.
Цитата: Toris від 23 Травня 2024, 10:14:50при розумному розподілі мобілізаційного ресурсу
Якщо приземлитися, то в більшості випадків деяким ТЦК це до дідька, саме як і військова спеціальність, зазначена у військовому квитку. Там, куди прийшла потреба на сьогодні, туди й направляють. Такі реалії.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

_Oleksandr_

Цитата: Skiper від 23 Травня 2024, 19:15:20в більшості випадків деяким ТЦК це до дідька, саме як і військова спеціальність
Це правда. Знаю людину яка після підготовки на аеророзвідку за кордном поїхала штурмувать посадку. Потім хлопчина все ж потрапив туди куди мав потрапити, але це коштувало йому неабияких зусиль.

Toris

#1011
08 лютого 2024 року отримав з НП чудовий шланг з клапаном для перекачки палива.

Цитата: vladishtm від 26 Червня 2023, 13:24:42А ось ще на цю тему попалось. От з цим можна і на пивко відволіктися  :drinks:
Spoiler
[close]
Надихнувся і таки придбав. Знаєте, дуже шикарна штука! Каністру на багажних (щось підстеливши, щоби лак не шкрябати), вихід шланга у бак, вхід шланга з клапаном трохи подрочити у каністрі - і всьо, стоїмо збоку і контроліруєм, щоби правильно текло. Відро висмоктує десь за хвилину. Після процедури акуратно струсив шланг у бак, акуратно витяг, провітрив - і всьо, ніяких крапель, калюж та силових вправ з великою каністрою. Радіємо та плещемо у долоні! Почуваюсь, як оті самогонники з комедії Гайдая, поки пес Барбос не прибіг. Уже двічі у бак качав, щоразу суцільний позитив.

Оскільки все одно гасаю лише локально і на газу, то зберігаю цю смоктовиту шлангу у гаражі на гвіздочку, щоби не смерділо у багажник.

vladishtm дуже дякую за наводку! :thank_you: А всім іншим люто рекомендую!

Бюджет 257,50грн разом з доставкою або 6.72USD за курсом 38,30UAH/USD.

Toris

#1012
...А потім весна прийшла, травичка позеленіла і коли вже стало зрозуміло, що таки треба міняти колеса зимові на літні, виявилось, що домкрат рідний трохи сумний: щось кудись вкрутилось і тепер він не хоче повністю складатись у транспортне положення. Ось вам фото сумного домкрату:

Toris

#1013
Рідний домкрат має спеціальне місце у ніші запаски, куди прикручується спеціальним гвинтом (на фото зверху бачимо). Однак довіри йому вже немає, тому прийняв рішення купити веселішого домкрата.

29 травня 2024 року після роботи заїхав до офлайнового магазину, власноруч помацав там гвинти з гідравліками і прийняв рішення на користь гвинтового домкрату, оскільки він не такий вибагливий до зовнішніх умов, як гідравлічний.

Бюджет 664грн або 16.04USD за курсом 41,40UAH/USD.

User2108


igo61

Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

#1016
Не вгадали. Просто робив Сенсовичу харашо, інтриган такий. :-D
Чуть папізже розпишу з фотками.

UPD: Інтриги зняв. Працюю далі.

Toris

#1017
20 червня 2024 року поміняв моторне масло, масляний фільтр, повітряний фільтр, фільтр салону.
Залив знову мінералку. Тому що знайшов свій старий стратегічний запас, а запасу в зуби не заглядають.

Масляний фільтр MANN 914/2 270грн або 6.68USD за курсом 40,40UAH/USD.
Повітряний паперовий фільтр Solgy 100грн або 2.65USD за курсом 37,80UAH/USD.
Фільтр салону 160грн або 3.96USD за курсом 40,40UAH/USD.
Робота 500грн. або USD за курсом 41,10UAH/USD.

Пробіг 157352км. Попередня заміна на 151920км.
Масло синтетичне Liqui Moly Synthoil Energy 0W-40 відпрацювало півтора роки на коротких поїздках 5432км. За холодний сезон потемніло, бо було багато бензину на прогрівах і деколи гасав не на газу (краще тягне лісами-полями). У білому відрі відпрацьовка виглядала чорною, а на шупі бурою і ще досить прозорою. Доливав і синтетику, і старий залишок найдешевшого Liwui Moly 10W-40 у чорній каністрі ще від Славутика. За тиждень-другий до заміни взагалі влив залишок Comma X-Flow 10W-40 також ще від Славутика.

...У стратегічному запасі було 2 сірих каністри з отим молібденовим маслом: одна вже закінчувалась з попереднього перед синтетикою разу, а інша ще запломбована. То старіше масло залив і новішим долив. Тепер маю десь 2.5 літри чорного молібденового мінерального ліквімольного масла і десь 0,5л ліквімольної синтетики у фіолетовій каністрі. Бачу, що залишку майже вистачає на ще одну заміну. :-D

Toris

#1018
26 червня 2024 року отримав через НП опорні підшипники для передніх стійок, перероблені з Daewoo Nubira на Daewoo Lanos. Хто не знає - у ланосах стоять звичайні радіальні підшипники і з часом вони просідають і в запущених випадках стійки протикають капот наскрізь. У перероблених нубірівських підшипниках такий трюк неможливий.

Коли міняли масло, то дохтур оглянув авто і зауважив, що рідні підшипники уже помітно розтягли захисну гуму, тому можна їх замінити. Знайшов на OLX фахівця з Умані і купив у нього комплект.

Бюджет 2546грн комплект підшипників разом з OLX-доставкою або 61.80USD при курсі 41,20UAH/USD.

Записався у чергу до свого ж ремонтера. Заодно і старіші амортизатори Sachs на новіші Sachs поміняємо. Потім на розвал/зходження. А потом костюм с отлівом - і в Ялту. :-D Або у Часів Яр, х/з, де ми будемо за два-три тижні...

Toris

Цитата: Toris від 23 Травня 2024, 10:14:50Закуповлюю електронне начиння для літака (БПЛА).
Два тижні тому купив таки собі літачок Heewing T-1 Ranger PNP. Класична схема, два двигуни на крилах, позитивні відгуки в ютубах. Очєнь інтєрєстная вєщ, маю сказати. Зашибісь сдєлано. Трохи напхав його електронікою, але чекаю правильного акумулятора, тож експеримент у стадії очікування.