Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Можливо хтось юзав/юзає масло Shell Helix Ultra 5w-40, чи дає воно довгу масляну нитку коли капає масло, бо ті попередні масла що я юзав від шел HX7 10w-40, HX8 5w-40, коли капає капля то за нею тягнеться довга масляна нитка, а в цьому капля за собою нитку не тягне.

Думаю чи то дійсно підробку продали, чи це така особливість чистого синтетичного масла, бо каністра без наклейки для перевірки ідентичності. На запах схоже на інші масла шел, мають вони специфічний солодкий запах, і каністра з тої самої пресформи що і всі попередні масла шел що я купляв в тому магазині, але те як падає капля насторожує.




Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

олег

Так можно или нет ставить ДХО на заз 1103 ? Нет пишит, все авто должны быть оборудованы ДХО !Тут же пишут, если в авто не предусмотрены ДХО, а ты их поставил, то это штраф и прийдется их снимать!

Romka

Щоб знімати і за це штраф такого не зустрічав, але штаф буде за не включене ближнє свіло фар, бо по конструкції автомобіля ДХО не встановлювалось на ЗАЗ і самостійна установка не прописана законодавчо. Такі світлові прилади не можна використовувати в якості ДХО, так само як і ПТФ.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Vitaliy.

Датчик температуры бывает хреновый, и нормальный (на коробочке ищи обозначение тока- 16А). Физически это можно проверить так- дома в тишине опустить датчик на проволочке в кипяток (огонь выключить), должен быть чёткий щелчёк. Вытащи, через некоторое время тоже щелчёк. Хреновый датчик щёлкать вряд ли может, это поймёт тот, кто разбирал неисправные датчики, там щёлкать почти нечему.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Sadist

Возився зі своєю  машинкою в гаражі у сусіда до пізненька, виїхав з гаражу, розвернувся та став закривати ворота. Аж глядь - за машиною велеченька темна смуга аж до розвороту, заглянув під машину - нічого не тече, а принюхався до плями - бензин. Вмикаю запалювання - а з трубки між  насосом та фільтром (інжекторна) фонтан. швидка вимкнув, придивився детельніше до сліду - з гаража тоненький, а з розвороту вже добрячий. Ото думаю, щоб було це в дорозі. Наступного дня купив шланг та добре, що цілий метр на всяк випадок. Почав міняти, після фільтра кусочок резинової трубки, далі в зворотному - металева, ледь жива, та чудернацької форми, знову кусок резини, а потім основний металевий. Ось виникає питання - ця кострукція сакральна чи знову як вийшло? З'єднав фільтр з основною металевою трубкою новою резиновою (десь 90см), викинувши зворотню металеву та кусочки резинової. Є думка якось більш раціонально розмістити насос та фільтр на майбутнє. Треба буде замінити  і основні паливні труби - наскільки це геморойно, якщо хтось робив?

Володимир

Цитата: Sadist від 29 Травня 2025, 14:52:17далі в зворотному - металева, ледь жива, та чудернацької форми, знову кусок резини, а потім основний металевий. Ось виникає питання - ця кострукція сакральна чи знову як вийшло?
В славуті багато чого дивного, бо мало підходити і на карб і на інжектор.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion