Тормозной диск

Автор Максим, 16 Грудня 2014, 12:36:36

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Я аж заніяковів.  :-D

ПРосто проніс все це на руках. Раніше нудними довідниками нехтував, невихордило. Один старий технолог порадив,каже, ти свій гонор засунь подалі, візьми книжку, а там весь досвід від Петра першого. Роби по ній і отримуй насолоду, не роби дослідів 300 річної джавнини і сил більше понесеш у постіль до молодої дружини. Так і роблю що стосується свого напряму. І о чудо, получається. Просто треба прочитати інструкцію.

Короче, не получається працювати - працюй правильно.


Я просто кажу чого так зі свердлами виходить. Вони то в гаражі нема коли внікати в це. ПРосто треба схаменутись, заточить нормально, втикнути середні оберти і потихеньку свердлити і тискати. Як тільки семісторний регулятор накритий і дріль рве як скажена - пилить миттю і різання немає, бо на оберт не получається дати стабільної подачі.
А свердла на ринку є непогані, є для дереваі цветнини - ну в основному це шуллери. Воно не красностійке, тобто не з Р6М. Саме вольфрамо млібденовий сплав зносостійкий не тільки на тертя а ще й тримає твердість при нагріві в зоні різання. З 9ХС тільки на малих обертах треба царапати. Ну і такі свердла не потребують соляних ван. А ле соляні ванни там шкідливість жесть, півшостої у чоловіків не довго заробить.
На базарі важко поняти, бо і ті і іт тверді, але одні склонні до відпускної некрасностійкості, інші не склонні, проявляється тільки при свердлінні. Лохотрон на лице присутній. Але при неправильному свердляннві і з нормальним свердлом можна кізяк зробить. Напільником на базарі теж не варіант - обидва сковзаються.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

я і сам вже руку набив і морду на свердлінні і знаю як треба і всеодно буває свердло поламаю, бо впадло інше поставити і трошки покругу махну дай буде пару десяток в плюсі, а деколи свердло каже - херушки тобі, а не пару десяток мм, а бздень і маю попадаловку на пару десяток грн.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#77
Свердла дешеві вже закінчились з СРС чи з добитих підприємств.

Сержик, Савутоводи, як думаєте, як себе буде стальний диск вести при гальмуванні? Мажина буде гальмувати? 65Г на прикметі. Хочу для екскременту собі зробить по феншую як тра.

Диски себе на знос вудуть у чорноземі прекрасно при дискуванні.


Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

прабуй. мене самого цікавить якого балабена з 90-80км гальмуєш сильно то вібрує, значить перегрівається його веде, або іменно в тих місцях де перегрівається міняється коеф тертя, а враження ніби диск луляти починає
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 08 Червня 2016, 16:36:00
прабуй. мене самого цікавить якого балабена з 90-80км гальмуєш сильно то вібрує, значить перегрівається його веде, або іменно в тих місцях де перегрівається міняється коеф тертя, а враження ніби диск луляти починає

А не люфтики у пsдшипниках случайно? Колесо тіліпа на якісь десятки? На мумці є ще різностінність, бо гул в частоту з обертанням іде. 900 обертів/хв. колеса це десь 90км/год, а це десь 15Гц. На звук наче так і є.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Жулик

Цитата: Kritik від 08 Червня 2016, 14:27:31
Брембо грьобані
Поставив на Форда колодки/диски Брембо, пищать курва

на власній шкірі переконався
Ате - рулить
Феродо - норм
Брембо - гімно
Отето я записал на заметку)
Хоть для себя уже нашел что ставить чтоп не ипало. И шо самое интересное шо не дорого..

Володимир

Цитата: Sergik32 від 08 Червня 2016, 16:36:00
або іменно в тих місцях де перегрівається міняється коеф тертя, а враження ніби диск луляти починає
Скоріш за все так воно і є. Якщо фоток не видно, то взяті вони звідси http://tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=7113&highlight=%E4%E8%F1%EA%E0%F5+%F2%EE%F0%EC%EE%E7%ED%FB%F5 Там велика тема про диски.




А тут роблять таврійський диск з диску БМВ, автор винаходу пише що задоволений роботою.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

А це дійсно винахідливо!!!
Якщо товщини там є - красота.
При правильному виставлянні торцьового биття від баз до 0,02..0,04 -  шліфовка не потрібна.!
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Сволочь

Ты писал что маховик чугунный, то из него тоже можно точить.
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

ВКБ

По матеріалу да, але чи по діаметрам підходить я не знаю, не міряв.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну раз чоловік робить то значить підходить. а дійсно, навіщо там та шліфовка, проточити як чисто, можна навіть і радіусним різцем і все буде гарно, а пару раз тормоз нажме і колодки притруться.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#86
Я б таки старі диски не обточував би з інших авто. Там є вже усталость металу і можливі мікротріщині, окисли невидимі. Сігма вже може бути в два рази менше, внаслідок динамічних циклічних навантежень на розрив по периметру. Може лопнути і 10мм при екстреному гальмуванні. Це все ж таки чавун, він не тяк тянеться як сталь.


Річ не як у шліфовці, а у відсутності радіального биття і різностінності, ортогональності. База повинна бути торцьова, куди диск спирається з биттям відносно вісі 0,02 не більше. І верстат технологічно точний і не косить при поперечній проточці. пеервіряти базу по індикаторній стойці. Затискати деталь без суперпотуг - тоді ідйсно не треба шліфувати.

З листової сталі. внаслідок сігми після загартування і відпуску при 40..45НRc можна використовувати диски з початковоъ товщини 7,5...8мм  дотирати до 5,5...5мм. Його не розірве ніколи - це сталь. У 65Г буде сігма розтягу загартованої  в 2 рази більше чавуна високоміцного ВЧ-600 загартованого. Сира сталь 65Г в1,5 рази  буде більше як термооброблений ВЧ-600. Сігма текучесті у сталі більше , тому розриву бути не може при навіть 5 мм остатку і екстреному гальмуванні.

Тобто, сталь 65Г нормалізуквати (нагрів і остивання на повітрі), а це не закалка, майже сирець, обточити і можна статвити. 8мм початок. Рихтовка на теплу після відпускання, що б при обточуванні не було лисин. Заготовка 10мм. Лазером обробка бубликів. Дирки на координатціі. Заготовка квадрат - 7,5кг - це 200грн не менше на одне. Возврат середина бублика діаметром 160мм - ще можна пристосувати. Вага диску десь орієнтовно буде 2,5кг. Термічка , рихтовка 100грн не менше. Обточка самостійно - ітого Експеримент 700-950грн. мін . Можна ризикнути без нормалізації.....тупо обточка сирця.
Порізка і пересилання 150-170 грн. Доречі, відливка одного диску десь 45грн з ВЧ-600.

По короблінню при перегріві - лотерея чесно кажучи. Але радує дюральовий фланець, який все візьмен тепло на себе.
А краще термопастою перемазати торець фланцю і диску.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 08 Червня 2016, 19:01:46
А це дійсно винахідливо!!!
Якщо товщини там є - красота.
При правильному виставлянні торцьового биття від баз до 0,02..0,04 -  шліфовка не потрібна.!
Товщина є, пише що точив диск за один підхід не знімаючи з станка заготовку.
Цитата: ВКБ від 09 Червня 2016, 09:25:17
Я б таки старі диски не обточував би з інших авто. Там є вже усталость металу і можливі мікротріщині, окисли невидимі. Сігма вже може бути в два рази менше, внаслідок динамічних циклічних навантежень на розрив по периметру. Може лопнути і 10мм при екстреному гальмуванні. Це все ж таки чавун, він не тяк тянеться як сталь.
Не рівняй наші диски з дисками для БМВ, бувають випадки що люди їздять до нулювого стирання диску і він при цьому не розлітається.

http://forum.auto.ru/mark/chevrolet/342920/




Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Тоджі то не чавун, то із легованої сталі  - тоді повірю.

І доречі, це задні, а вони не епревантажені так як передні в 3 рази і більше. На 3 мм обірвало б нафіг. Матеріали такі самі за властивостями, питання в термічці, стабільності п.яного терміста, чистоті сталі і тверезості металургів.

Чевун до купи трамаєтьсся при товщинах і тілі, а сталь і листком тримається.

Це ж нада бути таким валянком.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Не експериментуйте з безпекою, міняйте диски гальмівні разом з машиною, і не старшою 5-ти років і буде тоді усім щастя.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0