Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Игорь

Цитата: Toris від 11 Травня 2018, 19:00:36
Народ! Продайте руля! :mitsu:
Вот тебе продам, а сам буду без руля?  :nea:  :-D
Королевский синий. 1,2Sі.2008г.

Toris

Цитата: Игорь від 12 Травня 2018, 00:13:29Вот тебе продам, а сам буду без руля?  :nea:  :-D
Так можна запасного продати. :rolleyes:

Toris

Пацани, ощасливте мене штатним кермом на Славутика! :mitsu:

Сволочь

Могу осчастливить от, дай бог память, " мазды" или "мицыка, с микролифтом.
Но там нужно поработать напильником, в прямом смысле.
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Toris

Ой, дякую, але хочу штатний. Та й патрульні не оцінять...

Toris

{мемуари}

...Так от, їдемо, значить з інструктором, веду боротьбу з педальками-важільками, інструктор щось там розповідає повчально і допомагає курсанту своїми педальками. Планета крутиться, життя рухається належним чином, я оптимістично здобуваю новий досвід. Знову виїхали на головну дорогу, дисципліновано так йдемо в потоці. Звернув увагу, що автомобілі ззаду стараються не наближатись до мене близько і обганяють також обережно, аж якось навіть шанобливо. :) Заспокоївся: навколишні автівки таки тримаються на відстані від навчальної славутки.

Доїжджаємо до перехрестя, де маю повернути наліво, випускаю спереду кілька машин, дисципліновано блимаю поворотником - аж тут бачу, що з того повороту наближається до мене здоровенний такий білий автобус з пасажирами! Інструктор командує їхати, а я відмовляюсь і показую йому на автобус, мовляв, давай пропустимо його. Інструктор гне йоби, каже, що в нас головна дорога, з нами правда і той автобус зараз нас пропустить. А в мене інстинкти увімкнулись, затягую ручник і кажу, що хай йому грець, не поїду я під той автобус! Автобус тим часом зупинився. Інструктор показує: "Він тебе пропускає". А я здаю назад трохи і показую автобусу через переднє вікно, щоби їхав. Ззаду сигналять, інструктор лютує, я червоний від стресу. Автобус, бачачи таку драму, таки вирішив їхати. Проїхав. Інструктор каже: "Все. Їдь." Я рушаю, аж тут інструктор різко гальмує своїми педальками. Я дивуюсь, а він показує здоровенного мерседеса зправа, який летить туди ж, куди і я маю заїхати, але по іншій смузі. Я знову дивуюсь і кажу, що він нам не заважає. А інструктор пояснює, що невідомо, хто там сидить за кермом, що воно собі думає, права можуть бути куповані і тому він запросто може звернути прямо нам в борт без попередження про маневр поворотником. Пропускаємо мерса, який не порушив та входимо в поворот. Трохи проїхали, інструктор командує зупинитись біля чогось там, вискакує з машини і прикурює цигарку. Каже, що з тим мерсом і мною його вхопив стрес. Тут я усвідомлюю всю ситуацію і мене розбирає сміх. Розповідаю інструктору, що не треба на мене так реагувати - а він ображається, що я його не слухаюсь. Обіцяю надалі бути більш слухняним. Повертаємось на базу. "Круті" мерси більше не траплялись, стрес минув, я отримав задоволення від процесу.

Додому йду пішки, перед очима стоять яскраві моменти першої тренувальної місії. Ми вижили. Життя - прекрасне! :clap:

YUKON

Цитата: Toris від 12 Червня 2018, 08:59:09
{мемуари}

...
Додому йду пішки, перед очима стоять яскраві моменти першої тренувальної місії. Ми вижили. Життя - прекрасне! :clap:
Дядьку Торіс, ти думав, що ти один такій?
Я, коли вперше сів за баранку КАМАЗа 4310, да і взагалі вперше за баранку такого здоровенного авто, за малим не відкрив двері стоячому біля обочини Москалю ( ...афтамабіль Мацквіч, паслєдняя мадєль), власник якого відкрив тії двері на "всю"...дякуючи інстракторові...дверина отієї валяки залишилась на місті, бо він зумів вчасно викрутити баранку.
Таким чином я з 16 років вважав і до сих пір вважаю...що москалів треба забирати на дорозі і замість них видавати метлу, що є повним його (москаля) еквівалентом. Отаке! ;)

Toris

{мемуари}

Для наступної моєї поїздки знову довелось відпрошуватись з роботи. Пройшовся по інструкторах - усі, як один, сказали, що працюють лише в робочий час. Мабуть, шабашать десь після роботи. Я їм додатковий прибуток пропонував на їхній вибір, гроші показував у новеньких двохсотгривневих купюрах - а вони "зайняті". :wallbash: Холєра, доведеться брати відпустку, щоби відкатати навчальну програму...

...Заняття відкатали нормально, інструктор вже трохи попустився після минулого тренування. Я так зрозумів, що він не відчуває мене, тому не знає, як правильно пояснити, а в стресі просто казиться. Старанно слухався його геть усю місію. Навіть по команді десь трохи їхав 40 км/год по місту, хоча було дуже страшно. За годину добряче втомився. Та й спека... А інструктор задоволений, каже, що я правильно його слухався і все правильно робив. Авжеш, я вже потроху починаю бачити дорогу, хоча знаки ще не маю часу роздивлятись. Тако згадую, що кілька секунд тому там щось висіло - а що воно там було, невідомо. Тренер прогнозує, що до 5-6 поїздки маю вже непогано їхати, як на курсанта.

Остаточно переконався, що навколишні автівки таки добряче остерігаються нашу навчальну славутку. Воно й правильно. Трохи позловживав ситуацією. Весело. :rolleyes:

Виявив проблему з відчуттям зчеплення лівою ногою: грім його знає, де там вільний хід, де там хапає і який хід того хапання. Не відчуваю ту педалю продовженням свого тіла, хоч убий. Славутка смикається, інструктор лається, я свідомо не беру це все до серця і вперто пробую намацати та запам'ятати правильні позиції ноги та м'язові відчуття. Не вдається. Правду кажуть, що для закріплення м'язової пам'яті необхідно 10000-15000 правильних рухів. Хочу проїхатись без взуття, щоби відчути педалі шкірою ступнів без ізоляції підошвами взуття. Інструктор дає добро. Кладу босоніжки під задні сидіння і пробую їхати босоніж. Курва! Додалось ще більше відчуттів і я геть заплутався в педалях! Сенсорна система перевантажилась і когнітивний модуль перейшов у режим споглядання (созерцания) ситуації, замість того, щоби навчатись. :hysterics: Пройшовся, поскакав босоніж по гарячому асфальту, щоби збити "сенсори". Пригадав, як змолоду після занять йогою бігав по гранітних камінцях роззутими і нічого мені не було. Розслабився. До завершення місії так і катався босоніж. Все одно глючив на зчепленні, але педалі у просторі відчував гарно.

...З дозволу інструктора сам себе відвіз додому. Розписався в щоденнику занять і роздивився, нарешті, навчальну програму водіння. Еге, та я стану нічого собі їздуном, якщо ми її здолаємю, цю програму. :mitsu:

Sergik32

ну ти і писун, дійсно писати книжки можеш, на кшталт "спогади босого курсанта". Тобі потрібно когось з друзів-подруг з машиною, але з досвідом обернено протилежним до твого, і там в полі чи десь в лісочку щоб з горками і спусками була дорога, от там і повчитися як керувати зчепленням. Босими ногами нізя, не той компот, а саме краще то взагалі дубовим взуттям, щоб ти відчував машину а не педаль.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Щось ніби накльовується... Завтра має розвиднітись. :)

Toris

Розвиднюється: маю пропозиції аж двох руликів... Вибираю...

Валерий

Цитата: Toris від 19 Червня 2018, 15:10:25
Розвиднюється: маю пропозиції аж двох руликів... Вибираю...
кто ищет тот найдет :-D
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

Toris

Купив два керма. Люксовий на чернігівській розборці тут https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=14855.msg510466#msg510466 , а стандартний на розборці в Рівненській області по рекомендації Dimon4ik`а. Маю тепер два рідних керма. Буду ментів тролити "запаскою". :clap:

За кілька днів зшаманив з двох комплектів один: душа повернулась до старішого стандартного керма, очистив від бруду та іржі, виправ кермо з милом три рази, змазав металеві поверхні, закачав епоксидного клею під гуму верхньої напівдуги, яка відслоїлась, наполіролив кришку бібікалки та гумово-пластиковий матеріал керма (шпиці та центр). Вчора ввечері встановив - тепер в мене є сигнал і повороти вимикаються самостійно. :clap:

Toris

{мемуари}

Таки взяв відпустку, бо з роботи просто так не випускають, а в неробочий час інструктори не навчають. Та й по роботі у відпустці мене не так діставатимуть.

Розпорядок дня такий:
1. Проснутись-поснідати.
2. Повтикати в підручник ПДД з малюнками.
3. Пограти "Сталкера", поки інструктор не приїде під під'їзд по мене.
4. В процесі інтелігентно посилати переадресовувати на колегу дзвонарів з роботи.
5. Відкатати урок і привезти себе на обід.
6. Пожерти, прийняти душ, поспати, якщо душа бажає.
7. Ще повтикати в підручник ПДД з малюнками, долучитися до вічного.
8. Пограти "Сталкера", поки приїде інструктор.
9. Відкатати урок і привезти себе на вечерю або на теоретичні заняття в автошколі.
10. Щасливо виспатись.

Як бачимо, програма насичена, плідна і навіть трохи цілюща. Як в санаторії: процедури та розваги. :-D Настрій піднесений: відчув себе студентом.

Добрий був час, пройшли всю програму практичного водіння. :clap:

...З останніх зайнять водіння запам'яталось кілька яскравих моментів.

1. Виїхали за місто далеко, повертаємось назад - аж тут перехрестя, а зліва пре така собі велика біла фура. Я як глянув на "морду", одразу зрозумів: самець. Якось непомітно для себе перешикувався з третьої смуги на першу. Інструктор фаломорфує і дивується. А мене аж заціпило, хутко маневрую на узбіччя. Інструктор забрав кермо, вирулив на крайню ліву смугу і заставив мене повернути. Я ніби все розумію: в мене головна дорога, я з увімкнутим поворотником, він має зупинитись і вже гальмує - а нічого з собою зробити не можу, пру кудись геть, якнайдалі від тієї маси металу. Треба буде акуратно попрацювати з психікою, щоби не задавити інстинкт животворний.

2. Поїхали десь далеко за місто, в іншу сторону. Зупинились в придорожній кафешці, частую нас кавою, морозивом, цукерками. Травимо байки в холодочку. Краса!
Здорово мати автівку: щойно були в місті - і вже десь зовсім-зовсім далеко!

3. Інструктор згадав, що має з кимось там зустрітись. Знімаємось і летимо. Паркуюсь десь біля озерка, інструктор вийшов погутарити з корешом. Хвилин зо 20, поки вони щось там обговорюють, сиджу в автомобілі, ходжу босоніж по траві - і ловлю кайф від усвідомлення того, що щойно були десь в кафешці, а тепер ось тут, на природі! :clap:
Поки колеги вджобують на роботі, Торіс законно ловить кайф і веде спостереження за власною психікою, яка починає усвідомлювати розширення меж 20-хвилинної доступності навколишнього двомірного простору. Аж тілом відчуваю ці зміни; ось так би їхав та їхав. :rolleyes:

Sergik32

Торіс, я ся тащу, оце в тебе лафа, а не життя, особливо розпорядок твого дня. тобі терміново потрібно змінити інструктора, точніш змінити стать інструктора, і бажано щоб така, до чи після 40-ка була.

Toris: Та немає в них інструкторок, лише мужики. :(
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0