Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Цитата: Сволочь від 02 Квітня 2019, 17:01:26Самое интересное, "царём" его считают не россияне, а именно их противники. Видать из зависти!
У нас тут кожен може варнякати що завгодно на кого завгодно (ну, Ви в курсі) - і нічого за це йому не буде. А на роССії - не так. Тому там правду в очі можуть говорити лише одиниці, а всі інші - заздрять нам у цьому плані.

Алекс

Цитата: Toris від 02 Квітня 2019, 18:42:40
Цитата: Сволочь від 02 Квітня 2019, 17:01:26Самое интересное, "царём" его считают не россияне, а именно их противники. Видать из зависти!
У нас тут кожен може варнякати що завгодно на кого завгодно (ну, Ви в курсі) - і нічого за це йому не буде. А на роССії - не так. Тому там правду в очі можуть говорити лише одиниці, а всі інші - заздрять нам у цьому плані.
Як би ото менi зробити квинтэссенцию для нашего сайту ...как раз обсуждение выборов ваших,заодно и политикоперепихон ...
Хотя и так все ясно -больше трех не собираться

Цитата: Сволочь від 02 Квітня 2019, 17:01:26
Цитата: Toris від 02 Квітня 2019, 15:01:46
Цитата: Сволочь від 02 Квітня 2019, 11:40:47А чем отличаются "руССкомірці" от " УКРОПскомірців"?
Тем что одни ближе к "царю" а другие к "БОХу"?
Та хоча б тим, що на рівні териториальних громад голова ОТГ разом з ОТГ спокійно і законно посилають Президента на йух, якщо той робить спроби покерувати на місці.

На роССії ж місцеві керівники бігають перед паханом як орангутани, червоними сраками догори.
Самое интересное, "царём" его считают не россияне, а именно их противники. Видать из зависти!
Царем козла  у нас считают ибанутые ...их есть немного
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Toris

Цитата: Алекс від 02 Квітня 2019, 19:32:48Як би ото менi зробити квинтэссенцию для нашего сайту ...как раз обсуждение выборов ваших,заодно и политикоперепихон ...
Хотя и так все ясно -больше трех не собираться
Что-то я не понял Ваше сообщение. Надо чем-либо помочь?

Алекс

Помочь  :wacko:
Разговор про матрас был ...кто проспал на работу спя на новом матрасе,марка матраса ? :dunno:
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Toris

emm sleep & fly Extra
https://sleep-fly.com.ua/matras-extra

На величезній етикетці галочкою помічений "Артикул 09".

Моя маса понад 100 кг, тому взяв максимально жорсткий. Якщо виявиться занадто жорстким -  матрац зверху завжди можна накрити ковдрами (одеялами).

Кожна пружина в матраці знаходиться в окремому мішочку, тому матрац не рипить і не дзвенить. Також у ньому є так званий єврокаркас - стальна стяжка та поролонові боковини по периметру, які тримають форму. Якщо замок матраца розстебнути, то можна побачити лише периметральний поролон (єврокаркас), кокосову хрінь та поролон хвильками зверху та знизу. Можливо, там ще що є, але я не роздивлявся, працює - то й добре. В матраці зручно заначку робити, але секретності ніякої, бо замок штатний і не замаскований.

Рекомендую пошукати продавця самостійно по найпершій стрічці мого повідомлення, бо щось по вказаній мною сцилочці ціна зависока, я брав дешевше. І розміри обов'язково дивіться, бо від них ціна змінюється. Думаю, що в РФ теж такі матраци випускають десь недалеко від Ростову.

Зашибісь матрацик, комфортний.

Toris

Поки при пам'яті, занотую.

Вчора, у вівторок, 09 квітня 2019 року проводилась заміна прогорілих "штанів" на новенькі Bosal та розваленого-підвареного резонатора з трубою на новенький Bosal. Колектор, глушник та вихлопну трубу ("сопілку") залишив старі, бо вони ще живі. Колектор прогорить не скоро, а глушник і "сопілку" нескладно замінити в будь-який момент, думаю, що справлюсь сам.

Загальний пробіг по одометру = 95721 км.

Попередник у телефонному режимі сказав, що вихлопну систему він взагалі не чіпав. Я третій власник по базі МВС. Отже, замінені частини вихлопної системи могли бути навіть рідними. Цікаво, як взнати точніше?

Toris

Сьогодні звернув увагу, що передні колеса у мене якісь сумні... Попритуляв манометра до сосків - ой леле, у кожному колесі лише +1 бар! Негайно підкачав їх  компресором до +2 бара. Вперше ці колеса з нуля накачував шиномонтажник у 2017 році, коли монтував новенькі шини на новенькі диски і балансував, потім підкачав у 2018 році перед зимою, а оце сьогодні, у 2019-му я їх підкачав втретє. Щось воно часто доводиться підкачувати... Цікаво, а як часто люди підкачують колеса?

Мабуть, правильніше було би не підкачувати, а поміняти зимові колеса на літній комплект, але ж лінь... Та й м'якенька ця зимова Росава WQ-101... :-D

...А після підкачки руль став крутитись геть легесенько, одним пальцем.

Toris

Таки спромігся вчора поміняти передні зимові колеса на літній варіант. Встиг підкачатись і обкататись, додому повертався вже з увімкненими фарами.

Літня гума твердіша і щось під капотом знову торохтить, бува. Зате з літньою гумою в поворот входить впевненіше і слухняніше, сьогодні колега з правого ковша волав своє вето коротше, ніж вчора. :mitsu: Вже кілька тижнів поступово обробляю колегу, щоби десь підкалимив якого лівака та йшов до автошколи на навчання, постійно у підходящих ситуаціях пропоную йому ключі та техпаспорт - а він не ведеться на провокації і хоч ти що йому роби... Ну то хай поки катається зправа, все одно якось переконаю його.

Ivan1988

Цитувати виділенеТаки спромігся вчора поміняти передні зимові колеса на літній варіант
Та шо их там менять? Поменять 4 колеса, с подкачкой и окультуриванием снятых зимних уходит меньше часа времени. Давно пора уже было это сделать. Я ещё в начале марта сменил колеса. И давление нужно проверять в шинах не раз в два года, а раз в две недели, это и безопасность и расход топлива...

Toris

Цитата: Ivan1988 від 24 Квітня 2019, 10:31:56Та шо их там менять? Поменять 4 колеса, с подкачкой и окультуриванием снятых зимних уходит меньше часа времени. Давно пора уже было это сделать. Я ещё в начале марта сменил колеса. И давление нужно проверять в шинах не раз в два года, а раз в две недели, это и безопасность и расход топлива...
На роботі запарка, поки туди-сюди - вже й темно... А попередній місяць часу пішов на медогляд та лікарняний, якась епідемія в нас була. Тому й так.

А за тиск не знав, що так часто його контролювати треба. Перед виїздом візуальний огляд зробив - і поїхав.

Toris

Всьо, згорів від сорому... :sad: Присягаюсь перевіряти тиск у шинах! :gvozd:

Toris

Купив правильне моторне мастило Addinol в Бузяна. :clap: І для КПП теж. Порадувався. Пофоткав. Поставив під стіл. Другий день відпустки, на роботі реформи і рейвах, усі плани відпустки шкереберть. Мастило в славутці не міняється, гараж не будується... І ще ця погодка харить... Спека, течу - і хмари з дощем кружляють над головою, дражняться... Таки доведеться вирощувати рис і продавати китайцям... :hysterics:

...А завтра, кажуть, велике свято, працювати ну зовсім не можна. Погріти пузо під сонечком, якщо воно буде, чи що?

Toris

1. Цегляний сарайчик, з якого я маю зробити нормальний пацанський гараж, потребує серйозної реставрації. До кінця відпустки точно не встигну. Добре, що провів обстеження, щоби не придавило Торіса бетонним блоком... Доведеться запросити архітектора-будівельника для професійного обстеження та консультацій.

2. Славкозавр уже давно не митий, за час відпустки припав пилом-брудом так, що крізь скло мало що видно. За допомогою швабри, поролонки, літри шампунного розчину та 20 літрів води якось відмив. Спека неймовірна, славутик сохне на очах, а Торіс чим далі, тим мокріший. :download:

3. Поки спека, прийняв рішення перетрусити-просушити намет і надувний матрац після вилазки на Дніпро. Закинув до помитого славутика намет з матрацом та й поїхав шукати яку галявину, щоби нікому не заважати. По дорозі стрельнула думка, що непогано було би намазати корпус авто яким спеціалізованим кремом, поки він чистенький. :-D Заїхав до автомагазину, купив тюбик воскової пасти за 45 грн ($1.68), ось такої: https://www.k2car.com/ru/catalog/product/1221-k2-turbo-120-g

...Під час розтяжки під сонцем намет і матрац виявились сухими, лише пісок пострушував і правильніше поскладав.

Перегнав славку в затінок і почав робити йому кремову маску "на всю морду", як навчив продавець: одим шматком байкової сорочки розмазую крем по корпусу тонким шаром, а після паузи іншим шматком розтираю "маску" насухо. Виявив, що треба заполірувати підфарбовані подряпини, бо після воскової маски вони дуже контрастують з корпусом завдяки своєму рельєфу. У трьох місцях виявив маленькі сколи фарби та іржу на сколах. Якось треба буде зачистити-загрунтувати і підфарбувати.

Toris

1. Зібрав докупи мастило моторне Addinol, мастило для КПП Addinol, правильні ущільнювачі та пильники кременчуцького заводу для валів передніх колес. Готовий робити Славутику добре, але майстер поставив до черги на кілька тижнів, бо зайнятий, каже, хаммера розібрав. :)

2. На вихідних то спека, то дощ. У спеку звозив будівельні матеріали до сарайчиків.

3. У дощ проштудіював і частково промодерив (поправив лінки на фото Володимира) геть усю тему про шумоізоляцію, усі 84 сторінки https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=360.0;topicseen . Ледь не чокнувся: славутоводи не хочуть навчатись та вникати в теорію, кожен пише, що хоче і не бачить, що було сказано до цього. До десятка людей пробували розібратись у цій справі, а інші - мрак... І питання навіть не в грошових знаках... Втім, так воно завжди в інтернетах і в житті: людей багато, "брахманів" - одиниці.

Зробив висновок, що вібру та шумку в Україні треба купувати лише трьох брендів:
Acoustics: http://acoustics.ua
Шумoff: https://shumoff.ua
Стандартпласт: https://stp.in.ua

Dynamat ( https://www.dynamatstore.com http://www.dynamat.com ) якось трохи дорого... :(

Цікаво було би розібратись в історіях заснування брендів, який від чого починав: від музичної акустики чи від боротьби з технологічними вібраціями та звуками.

Ще більше цікаво, чим користуються в авіабудуванні? Вібра+шумка чи щось інше? http://www.dynamat.com/commercial-industrial-o-e/
В процесі пошуків надибав активні системи (сигнал в противофазі), але для славуток то однозначно перебір.

4. Сьогодні в обід простукав Славутика - і пусто задзвеніла лише одна дверка, а усе інше звучало приглушено. Не дерево, але все одно глухо. Мабуть, попередники постарались; треба буде якось глянути, що воно там і як.
А от пластикові накладки на задніх стійках - то таки дзвенять, їх треба вібрити-шумити однозначно. Цікава штука фонендоскопія. Треба буде взяти медичного фонендоскопа і пройтись по всьому ще раз. :P

Toris

У суботу, 29 червня 2019 року, зорі вишикувались у правильному порядку і я загнав славутку на профілактику. Були виконані такі роботи:

1. Замінене мастило в моторі на Addinol Super MV 1045, напівсинтетика. Buzyan сказав, що при моїх пробігах (7000 км за півтора року) не має сенсу лити синтетику, все одно буду міняти не від пробігу (бо він у мене мізерний), а від часу окислення. Дякую форуму і Бузяну! :drinks:

2. Замінені правий і лівий сальники на півосях з коробки. Кременчуцькі, руді, з правильної гуми. Майстер показав, що там є якась спеціальна насічка, щоби при обертанні вала мастило динамічно заганялось назад. Виявляється, сальники мають різну насічку для правої та лівої сторони. Дякувати Господу, продавці правильно їх зкомплектували.
Дякую форуму, Salek`у та Алексчуку за "писком тиць" у магазин https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=4418.msg527048#msg527048 ! :drinks:
В магазині помилки з реєстрацією, але на електропошту таки приходить усе, що треба. І без реєстрації там теж можна купувати, що я й вчинив.

3. Замінені праві пильники, внутрішній та зовнішній. Ліва сторона в порядку, майстер сказав, що поки що не треба міняти. Маю тепер стратегічний запас пильників. :yahoo:
Дякую форуму, Salekу та Алексчуку за наводку! :drinks:

4. Замінене мастило в КПП на Addinol GX 80W90. Дякую форуму і Бузяну! :drinks:

5. Замінений фільтр моторного мастила на MANN FILTER W914/2 (128 грн). У звичайному автомагазині купив з тих, які були в наявності.
Спочатку взяв ще й WIX WL7168 (61 грн), бо в мене такий стояв. Але майстер сказав здати його назад, тому що MANN кращий. Здав того WIXа. У магазині був ще якийсь суперовіший, дойчляндівський, найдорожчий, але він мені поки що невідомий і на форумі такого не зустрічав.

6. Замінений паливний фільтр на якийсь з магнітами. Напередодні виявив у себе поклади паливних фільтрів: а) дешевий проточний, б) з відстійником, в) з відстійником і магнітами. І коли тільки встиг накупувати? :dunno:

7. Замінений повітряний фільтр на якийсь синій польський гламурний, який у звичайному магазині купив колись давно.

8. Замінений правий передній підкрилок, який протерся новою зимовою гумою, ще коли у мене були не проточені реактивні тяги і колесо затирало на поворотах об виступ внизу з боку салона. І взагалі щось там неправильно було, бо коли кермо вивертав максимально вправо, то терло правим колесом гарно, мені всі казали, що ШРУСу каюк. Тепер підкрилок встановлено новий і встановлений правильно, з феном і формуванням правильного рельєфу. Маю надію, що зимою це все не стягнеться від охолодження.

Пробіг авто на одометрі 96390 км.