ZAZ 11030840 Slavuta 1,3 Li 2003 -> Lanos SE 1.5i 16/SOHC 2011

Автор Ivan1988, 23 Травня 2018, 14:21:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Ivan1988 від 02 Липня 2023, 00:20:58Тепер потрібно наважитись на перепрошивку)). Я просто пам'ятаю, що в мене раніше не виходило ЧіпЛоадер підключити до Ланоса, не впевнений що цей раз вийде.
З мого досвіду лодера.
Спочатку  досягти впевненого, стійкого, без помилок  ЗЧІТУВАННЯ прошивки. (це і настройка порта на компі...) Краще все ж користуватись ноутбуком (менше шансів що пропаде 220В під час заливки,  в мене нажаль комп). Зчитати і зберегти  поточну, діючу (повністю з бутлодером -не економити).
Ось з неї робити дворежимку. При заливанні обовязково перерахунок КС  та заливаю ВСЕ  (з бутлодером).
Раз з переляку зупинив при заливанні - мікас замовчав, авто не заводилось. Але якось таки викрутився.  :facepalm: 
Я не розумію - що ніхто не їздить на ланосі на газу і не можна знайти прошивки? Залити її з вказаними вище опціями? Ну або по максімуму -бути готовим купити новий мікас. Хоча якщо впевнене зчитування -то навряд чи. Хіба що помилка у структурі файла прошивки. Теоретично - перезалити назад ту що попередньо зберіг. Я роблю кожний раз пнрнрахунок КС та заливаю повністю не тільки калібровки. Наче спрацьовує.
У лодера зверни увагу - звездить що перевів у діагностику. Можеш спробувати -відключити шнур від діагностики. Контроль веди по лампі чекінж. В мене буває на макс швидкості не з першого разу переходить на програмування. Нічого, довбаю поки не перейде. Зазвичай пару раз. Ліньки зменшувати швидкість.
Ну і вірно вибирай вкладку в лодері свій блок. В ньому "Блок микас 10.3+(11) и 10.3 это разные блоки"
Я заливав чужу 096 (Ромка давав), потім правив свою збереженну і теж заливав.
Завжди заінчуй командой  "Перевести в діагностику". Переривання чи не перевод  завісить блок.
---------------
Цей пункт для 10.3+  як з просто 10.3 не пробував . (дивись внизу поста)
НІКОЛИ не пробуй зчитування в режимі програмування, або якщо не певен що режим діагностики.
--------------
Якщо блок переходитьь з програмування  в діагностиу він перезагружаеться - чути насос. Це тільки з режиму програмування в діагностику.  Якщо просто довбать " в діагностику" - нічого не почуєш, а ОК буде.
Там ще цікаве
Spoiler
Кнопка установить связь подразумевает перевод в режим програмирования.
ЭБУ в режиме программирования остается даже после того, как отключается, а затем заново включается питание ЭБУ
Команда перевести ЭБУ в режим диагностики (дя чтения прошивки и ее сохранения)
Кнопкой установить связь ты переводиш ЭБУ в режим програмирования (для заливки FLASH)
После окончания работ по чтению/записи FLASH памяти ЭБУ необходимо перевести в режим диагностики командой меню \"Команды -> Перевести ЭБУ в режим диагностики (Ctrl-D)\":
[close]

Ну і саме мабуть головне _для тебе_ бо в мене 10.3+ тому я не перевіряв цей пункт, це мабуть підкажуть ті в кого без плюса.
Spoiler
Для \"безплюсового\" блока нужно нажимать \"установить связь\", что бы прочитать родную прошивку.
Но рекомендую сразу  убедиться, что это 100% М10,3, а не М11. Если это все-таки М11 (10,3+), то считывать родную прошивку после \"установки связи\" - низя, блок \"уснет\".

Взято здесь
http://www.auto-bk.ru/forum/topic/860/page__st__20
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

Цитувати виділенеЯ не розумію - що ніхто не їздить на ланосі на газу і не можна знайти прошивки? Залити її з вказаними вище опціями? Ну або по максімуму -бути готовим купити новий мікас.
В мене рідкісний Ланос з силовим агрегатом від Чери на 109 к.с., кому не покажу всі кажуть, що вперше таке бачать)))) Славута в мене також була рідка, з двигуном 1,3 і Мікасом 7.6 на 66 к.с.

Цитувати виділенеЗчитати і зберегти  поточну, діючу (повністю з бутлодером -не економити).
Ось з неї робити дворежимку. При заливанні обовязково перерахунок КС  та заливаю ВСЕ  (з бутлодером).
Я трохи не розуміюсь, як взнати файл це повна прошивка чи тільки калібровки.
Справа в тому, що вже шив свій Ланос ОпенБоксом, все було нормально, заливав тільки калібровки я так розумію. Дворежимку зробив якраз з того файла, який тоді заливав.

Цитувати виділенеНу і вірно вибирай вкладку в лодері свій блок. В ньому "Блок микас 10.3+(11) и 10.3 это разные блоки"
Справа в тому що в мене і не 10.3, і не 10.3+ (11.3). В мене по факту 11.4. І я не знаю, чи взагалі може цей ЧіпЛоадер писати 11.4. Десь читав що окремий платний модуль потрібен.


vladishtm

Цитата: Ivan1988 від 02 Липня 2023, 18:30:11В мене рідкісний Ланос з силовим агрегатом від Чери на 109 к.с., к
Думаю що який агрегат не важливо, якщо вже зараз він працює з Мікасом.
Цитата: Ivan1988 від 02 Липня 2023, 18:30:11В мене по факту 11.4. І я не знаю, чи взагалі може цей ЧіпЛоадер писати 11.4. Десь читав що окремий платний модуль потрібен.
Оце мабуть важливо.  І тут питання - зразу купляти модуль до проги не знаючи чим закінчиться, чи краще спочатку  найти СТО чи щось  подібне хто зробить тобі дворежимку ( і це вже під їх відповідальнисть, а тоді рухатись далі - а може вже буде не потрібно нічого рухати. Просто їздити і не експерементувати.  Бо великої різниці не отримаєш, а от втратити можна.

Цитата: Ivan1988 від 02 Липня 2023, 18:30:11В мене по факту 11.4. І я не знаю, чи взагалі може цей ЧіпЛоадер писати 11.4.
В хелпі такого блоку немає. Скоріш за все і не може.
А цікаво розпіновка Мікасів 11.4 та 10.3+ співпадає? Якщо так - то можливо простіше купити 10.3 та гратись, маючи завжди відкат з 11.4. Але це так -теоретично  :dunno:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

Цитувати виділенеДумаю що який агрегат не важливо, якщо вже зараз він працює з Мікасом.
Зовсім інший двигун і КПП, прошивка також зовсім інша.

Той же OpenBox пише М 10.3+, він же 11.3, а також 11.4 однією вкладкою, яка називається "Микас 10.3", при цьому класичний М 10.3 М103... не пише. Але мені хтось сказав, що він не пише двухрежимки. Хоча можна з цього зробити висновок, що 11.3 та 11.4 максимально схожі. Не можу в інтернеті знайти інформацію про успішний чи невдалий досвід прошивки чіпЛоадером 1.97 Мікаса 11.4

vladishtm

Ось тут мабуть всі відповіді на твої сумніви. Ціна питання 200 баксів - і мабуть іншого варіанту отримати робоче ПО немає.
Spoiler
Скоріш за все тобі потрібен лодер 2.0
Старе але
Spoiler
Дивись там від Дениса Київ
https://www.chipsoft.com.ua/forums/viewtopic.php?t=1021&start=1365
....
К сожалению уже продан.
Но принимаются заявки на блоки микас 11.4 . Еще должны быть на сл неделе.
http://www.reprog.com.ua
Продажа модулей к редактору ChipExplprer 2
цены тут chipsoft.com.ua/forums/viewtopic.php?t=6211
Тюн прошивки на заказ.


[close]
Mikas-11.4 - OBDII Подключение к разъему ЭБУ
Spoiler
распиновка пощук ..
Spoiler
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Ivan1988 від 02 Липня 2023, 21:49:21Той же OpenBox пише М 10.3+, він же 11.3, а також 11.4 однією вкладкою, яка називається "Микас 10.3"
Що тут гадати у опенбокса мікас 11.4 вказаний у лодера 1.97 = НІ
Всі експерименти можуть вийти боком - бо мабуть не зря ж зробили пізніші версії прог.
Spoiler
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Ось ще інфа
"ОпенБоксу пофиг, мика 10.3+ или мика 11.4 У него есть одна вкладка "Микас 10.3", и он их делает без проблем. Проверено лично."
"576кб - размер прошивки, скачиваемый комбилоадером и понимаемый чиптюнингпро. 512кб - размер прошивки, скачиваемый чиплодырем и понимаемый чипэксплорером."

https://www.chipsoft.com.ua/forums/viewtopic.php?t=1258&start=315

Ну і вже
https://www.chipsoft.com.ua/forums/viewtopic.php?f=19&t=11442
ChipLoaderNG 3.7
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

Цитувати виділенеОсь тут мабуть всі відповіді на твої сумніви. Ціна питання 200 баксів - і мабуть іншого варіанту отримати робоче ПО немає.
200 баксів це 350 літрів газу. Якщо після пршивки зменшиться витрата палива на 0,5 л, то окупаємість буде через 70 тис. км. при нинішніх цінах. Такі собі інвестиції ))


Цитувати виділенеЭБУ Mikas-11.4 аппаратно похож на Mikas-10.3+, однако работа с Mikas-11.4 по чтению-записи прошивки кардинально отличается от ЭБУ Mikas-10.3+.
це пишуть маркетологи чіплоадера. чому ж тоді
Цитувати виділенеOpenBox пише М 10.3+, він же 11.3, а також 11.4 однією вкладкою

Ivan1988

Цитувати виділенеЩо тут гадати у опенбокса мікас 11.4 вказаний у лодера 1.97 = НІ

Я писав тоді опенбоксом 3.16.9. Там одна вкладка Микас 10.3, при цьому класичний М103 не пише, а тільки М113 (він же 10.3+) и М114.

vladishtm

Цитата: Ivan1988 від 02 Липня 2023, 21:49:21Зовсім інший двигун і КПП, прошивка також зовсім інша.
Мікасу, як залізу,  абсолютно НЕ відомо який двигун авто.
Мікас це програмно - аппаратний засіб. Інша справа що можливо Мікасу 7 не хватає можливості зробити для поточного діигуна те що може М10, М11..
Ну і звісно під кожний Мікас буде вже своя версія ПО. І старше ПО не поставити на молодший апарат Мікас.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Ivan1988 від 02 Липня 2023, 22:14:35200 баксів це 350 літрів газу. Якщо після пршивки зменшиться витрата палива на 0,5 л, то окупаємість буде через 70 тис. км. при нинішніх цінах. Такі собі інвестиції ))
Отож. Ти ж на цьому не зароблятимеш. Тому мабуть дешевше, щоб тобі залили специ, хто на цьому заробляє.
А от якщо б заробляв, робив бажаючим прошивки - то вже можна купувати прогу.
Або пробуй замінити на блок 10.3+ (якщо це взагалі можливо).
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

Цитувати виділенеОтож. Ти ж на цьому не зароблятимеш. Тому мабуть дешевше, щоб тобі залили специ, хто на цьому заробляє.
Не дуже довіряю я "спецам". Можливо для початку спробую ломаним ЧіпЛоадером скачати флеш в режимі діагностики, якщо скачає то можливо і запише. Можливо Опенбоксом спробую все-таки залити двухрежимку зроблену за допомогою "МікасОнлайн" і "Кріт". Можливо взагалі не буду чіпати, нехай так працює, подумаю ще

Toris

Якщо нічого не вийде, то можна, мабуть, налаштувати граничні оберти, вище яких газомозок переходитиме на бензин. У газомозку мого Сенсовича там виставлено 3500 обертів.

Ivan1988

Цитувати виділенеЯкщо нічого не вийде, то можна, мабуть, налаштувати граничні оберти, вище яких газомозок переходитиме на бензин. У газомозку мого Сенсовича там виставлено 3500 обертів.

Це не з цієї опери. Вище 4000 об/хв в мене і так стоїть довприск бензину. Мені кути для газу хочеться підняти в межах до 4000 об/хв. Можливо зробити якийсь компроміс в однорежимній прошивці, щоб і на бензині не було детонації і на газу їхала краще, підняти на 2-3 градуси і все.