Який коеф. по кисню ( KLZ) максимального ККД лля ДВЗ роботи на газу

Автор ВКБ, 04 Квітня 2020, 11:47:02

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Іго 61 спробуй сам і поясни чому мікас пілеімає оберти при задиранні на кута в 23 градуси при 950хх.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 11 Квітня 2020, 12:13:16Іго 61 спробуй сам і поясни чому мікас пілеімає оберти при задиранні на кута в 23 градуси при 950хх.
Мабуть, у мікаса спрацьовує інстинкт самозбереження і він старається мінімізувати час перевищеного навантаження на пальці, шатуни та колінвал?

igo61

Цитата: ВКБ від 11 Квітня 2020, 12:13:16
Іго 61 спробуй сам і поясни чому мікас пілеімає оберти при задиранні на кута в 23 градуси при 950хх.
Із тої курячої писанини зрозумів тільки: "Іго 61 спробуй сам і поясни чому мікас...".
Тому відповідаю: Тому, шо "Мікас" ого-го!  :rofl:
А взагалі, дядьку, дайте хоч трохи дух перевести та вилізти з-під столу.
Годі вже знущатися над читачами і рідною мовою.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

KOT

Цитата: Toris від 11 Квітня 2020, 12:24:38
Цитата: ВКБ від 11 Квітня 2020, 12:13:16Іго 61 спробуй сам і поясни чому мікас пілеімає оберти при задиранні на кута в 23 градуси при 950хх.
Мабуть, у мікаса спрацьовує інстинкт самозбереження і він старається мінімізувати час перевищеного навантаження на пальці, шатуни та колінвал?
Это врядли, на сколько я знаю то по датчику детонации идет только управление зажиганием, он уменьшает опережение.
Вот если бы ВКБ привел данные с датчика детонации, посмотрел шаги РХХ, время впрыска итд то мы могли бы дальше развивать теорию. А так действительно получается что Микас это шайтан коробка с искусственным интеллектом)).
А обороты меняются и на карбюраторе в зависимости от текущего угла опережения. Я думаю просто что Микас не может заткнуть воздух, может болт регулирования заслонки стоит так что количество топлива/ воздуха /угол дают обороты выше при полностью закрытом клапане РХХ.

ВКБ

Відключу датчик детонації і подивлюсь на рхх.

КОТ так все вірно, я помітив, коли пішов стукін в двз,  він  зависив оберти , бо кути я захвати бк..Мікас по алгоритму прийняв рішення рхх це зробити.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: ВКБ від 11 Квітня 2020, 15:28:28
Відключу датчик детонації і подивлюсь на рхх.

КОТ так все вірно, я помітив, коли пішов стукін в двз,  він  зависив оберти , бо кути я захвати бк..Мікас по алгоритму прийняв рішення рхх це зробити.
Это на бензине или на газу? вы уверены что РХХ начал открываться?

ВКБ

На газу. Не святий же дух додав оберти з 950 на 1300 в момент коли я кут задрав з 5 на 23 на хх через бк. Піднімати оберти почав з відмітки 23 кута. Нога не була на педалі.

Ще раз щоб ви поняли: на ХХ 950 ДВЗ МЕМЗ на пропані прекрасно себе відчуває з кутом запалення 20 градусів і менше жере  газу на 10% (з 1л./год. впав на 0.9 л/г) з базового десь 5 градусів. Як піднялись оберти - звісно мікас спасаж ДВЗ при 23 і вище гралусах і прекрасно себе ДВЗ МЕМЗ почуває при 1300 обертах на 23-25 градусах. Чи то програмно обмедення чи то датчик детонації дає сигнал і двз дав розкриття рхх. В ходу робрчому мікас  думаю зменшить кут запалення бо оберти то мезанічно жорстко з колесами при увімкненій передачі.


https://konspekta.net/infopediasu/baza12/3132692632822.files/image258.gif
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Ага, представим я программист для Микаса
И вот я конечно же знаю что в меня по K линии подключится какой-то чувак и начнет вручную менять УОЗ. И вот я такой ага, это ж может привести к детонации, значить чтоб не было детонации я начну повышать обороты, буду их повышать пока она не прекратится)).
Повторюсь, Микас  не искусственный интеллект, а программисты хоть и пытаются обезопасится, но не до такой же степени, если бы там был алгоритм то точно не такой, а только на уменьшение УОЗ вопреки вашей установке УОЗ в БК.
Короче хрень какая то - неверю.

ВКБ

Може і алгоритмічні схеми ви ж не бачили і ісходний код?  Вірите чи ні а пару раз пробував ..те саме.
Не важко обмежити програмно і долати рбертів на ХХ через РХХ при захваті кутів...блокування їх. Це єдиний антидетонаційний захід на ХХ при блоці кутів.
Програмно або через датчик детонації, або через порівняння критичних кутів, які запрограмовані. Умовний програмний пепрехід, нічого складного.

При робочому ході захват НЕ ПРАЦЮЄ., перевірено.
В ходу лише датчик детонації зміщенням кутів., або тапкою водій.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

ВКБ, може, Ви вийли за межі коригування МІКАСа? Він там поправив, скільки зміг, а далі почався типовий трамблерний ефект? В трамблері при такому задиранні оберти взагалі під 2000 були, здається.

ВКБ

Поспостерігаю за рхх . По логіці якщо не піднімати хх збільшенням повітря і палива то буде детонувати і може заглохнуть якщо далі задирати кути . Сам себе заглуше .
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: Toris від 12 Квітня 2020, 15:22:00
ВКБ, може, Ви вийли за межі коригування МІКАСа? Він там поправив, скільки зміг, а далі почався типовий трамблерний ефект? В трамблері при такому задиранні оберти взагалі під 2000 були, здається.
Я об этом же. Возможно что РХХ уже полностью закрыт о чем я и писал выше.

ВКБ

Якщо рхх закритий , кути піднімаються, то піде спалах за втм і заглохне. Тому щось підняло оберти, і це мікас. Чим - завтра спостерігатиму.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Не перестаю удивляться.
:popcorm:
Если "Славута" выживет после этих надругательсв, она будет достойна памятника.  :rofl:
Spoiler
Може там где-то лишаковый подсос воздуха, если при закрытом РХХ обороты повышаются при увеличении УОЗ, а?  ;)
[close]
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Вчора експериментував.
Дійсно в цей раз оберти не піднімались. На прогрітій рхх-38, оберти 930, паливоподача 80, розхід 1.07л/год.
Але здивувався, що при захваті початкового кута 5градусів почав піднімати до 45 градусів і далі просто не вистачило часу. Оберти трималист десь так само, трохи розхиталась стабільність не критично хх, і з 5 до 45 градусів кута паливоподача зменшилась до  0.85 л/год . Та до детонації не довів. Просто не вистачає часу поки. При тому що двз голосніше не став працювати.
Я можу це пояснити лише підвищкнням ккд двз при збільшенні кута на газу. На робочих режимах можлива та сама ефективність. При прогазовці теж норм зі кутом 45.

Якщо кут задрати на 20-25 градусів, то питання виникає лише в належній корекції мікасу по тиску в рампі при повністтю відкиитій заслонці, малих обертах і максимальному навантаженні. І саме тут вступе в дію і датчик детонації. Думаю мікас має в формулі також залежність кут= тиск/паливо/оберти/кут заслонки/лямбда. Можливо щось лишнє і самовиключаюче з цих параметрів або табличне
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.