Автор Тема: Який коеф. по кисню ( KLZ) максимального ККД лля ДВЗ роботи на газу  (Прочитано 4260 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 7232
  • Карма: +563/-1
  • Злий папа
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    155000 KM
  • По городу (л / 100 км): 10
  • По трассе (л / 100 км): 8
  • Получил спасибо: 245
  • Сказал спасибо: 156
Встановлюємо коеф. КLZ по кисню для максимального співвідношення ККД/розхід (динаміка/розхід) роботи на газу з опорою на джерела літератури.

Моя думка 1.2 тримати треба і кути завалити в плюс. Літературу не можу технічно підгрузити.
Кожну п'тницю я в гіфно! Кожен понеділок я огірком! Але, незважаючі на змінний настрій, різниця в літр. розході бенз/VS/газ 20% в сторону збільш. газу, а от по енергоємності в Мдж - розхід їх рівний!

Slavuta-club.info


Оффлайн KOT

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1557
  • Карма: +302/-1
  • Зарегистрирован: 2013-05-09 Откуда: Запорожье
  • Получил спасибо: 114
  • Сказал спасибо: 29
соотношение вроде как должно быть 15 с чем то там кило воздуха к 1 кг пропан бутановой смеси.
Углы я делал более ранние так как газ горит дольше.
А если честно то я бы не парился, ну получите вы выгоду 5%, потратит время на это все, и это скорей всего не окупится в виде знаний и экономии топлива, разве что для души.

Оффлайн Toris

  • Ordnung muß sein
  • Глобальный модератор
  • Славутолог
  • *****
  • Сообщений: 4932
  • Карма: +860/-2
  • Зарегистрирован: 2017-12-01 Откуда: UA.BX
  • Авто: Славутко 1.2L carb./LNG
  • Получил спасибо: 817
  • Сказал спасибо: 2971
Про кути випередження запалювання. CNG - метан, LPG - пропан.



   Тести шин: http://www.tyrereviews.co.uk/

Оффлайн KOT

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1557
  • Карма: +302/-1
  • Зарегистрирован: 2013-05-09 Откуда: Запорожье
  • Получил спасибо: 114
  • Сказал спасибо: 29
Про кути випередження запалювання. CNG - метан, LPG - пропан.
неа, не те углы, это старые графики для трамблера, для Микаса ну и соответственно более оптимальные они более ранние.
Также угол должен быть подобран вручную на диностенде и зависит он от наполнения топливо-воздушной смеси.

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 7232
  • Карма: +563/-1
  • Злий папа
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    155000 KM
  • По городу (л / 100 км): 10
  • По трассе (л / 100 км): 8
  • Получил спасибо: 245
  • Сказал спасибо: 156
У мене МІкас по БК видає кут наче як для пропану. На 2000 обертах десь 22градуси. НА 3000 десь 34 градуси. Це візуально по БК підлавлюю.

Щодо втрачати часу то чому це, якби змінити та дати результат, схоже що економія повинна бути непогана, і розхід наближений до бензину в літражу.

По книжці 1:20 суміш...а щодо коеф...то питання.

Література пише що на кут впливає бідна та багата, а також свої кути м сомент прискореного насосу повинні бути. АН бідній із за меншої швидкості згоряння кути більші, і таки ламбада повинна приймати участь у збрасуванні в розрахунок показника суміші і корекції кута.


Це кути, питання по співввідношенню потужності та стехеометрії суміші, та відповідно KLZ.  :mitsu:
Кожну п'тницю я в гіфно! Кожен понеділок я огірком! Але, незважаючі на змінний настрій, різниця в літр. розході бенз/VS/газ 20% в сторону збільш. газу, а от по енергоємності в Мдж - розхід їх рівний!

Оффлайн KOT

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1557
  • Карма: +302/-1
  • Зарегистрирован: 2013-05-09 Откуда: Запорожье
  • Получил спасибо: 114
  • Сказал спасибо: 29
Угол опережения зажигания зависит также от давления во впускном коллекторе, там 3д график в микасе. А не только зависимость по оборотам. Даже в трамблере ваккумный регулятор стоял.
Для того чтоб рассчитывать угол опережения по количеству топлива, нужно выбросить микас, обычную лямду, поставить конструктор аля https://rusefi.com/, научится программировать, купить оборудования стоимостью десяток славут, потратить несколько лет жизни и получить хороший алгоритм для управления МЕМЗ.
У нас же калорийность газа летом и зимой разная из за разного соотношения пропан/бутан. - для этого лямда нужна.

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 7232
  • Карма: +563/-1
  • Злий папа
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    155000 KM
  • По городу (л / 100 км): 10
  • По трассе (л / 100 км): 8
  • Получил спасибо: 245
  • Сказал спасибо: 156
Кот нужність оямбли понятно.
Вакуум з.язок по куту поняв...є логіка, мабуть потріьен для контролю суміші  в алгоритмі також при відключеній лімбді...бо на визоді таки буде відчутно по залишку кисню..
Щошо дороговизни - не зголен, тому що є готовий двз..інжектори і карби, оише покрутити , скласти факторний експеримент..тобто записати показники 5 градацій і відчути динаміку та коззід по періоду щаправки. Обладнання і формули потрібні коли немає прототивів та установок...а вони є. Гоовне птьання для користувача не матиматична модель формульна та продажа алгоритма мікаса, а адаптувати простими рекомендаціями авто на газ і максимально з економією.
У мене врадення що підстройка не склална а ми паоимо на 20% більше газу.
Кожну п'тницю я в гіфно! Кожен понеділок я огірком! Але, незважаючі на змінний настрій, різниця в літр. розході бенз/VS/газ 20% в сторону збільш. газу, а от по енергоємності в Мдж - розхід їх рівний!

Оффлайн Toris

  • Ordnung muß sein
  • Глобальный модератор
  • Славутолог
  • *****
  • Сообщений: 4932
  • Карма: +860/-2
  • Зарегистрирован: 2017-12-01 Откуда: UA.BX
  • Авто: Славутко 1.2L carb./LNG
  • Получил спасибо: 817
  • Сказал спасибо: 2971
а адаптувати простими рекомендаціями авто на газ і максимально з економією.
Просто плюсуєте початковий кут на 6 градусів.

У мене врадення що підстройка не склална а ми паоимо на 20% більше газу.
Так вже прояснилось, що пропану має йти +півторашка на сотню до бензину, це фізика і її неможливо обійти.

Після виконання цих двох простих рекомендацій в душу має прийти святий спокій. Якщо спокою недостатньо - провести обряд шашликінгу. :popcorm:
   Тести шин: http://www.tyrereviews.co.uk/

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 7232
  • Карма: +563/-1
  • Злий папа
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    155000 KM
  • По городу (л / 100 км): 10
  • По трассе (л / 100 км): 8
  • Получил спасибо: 245
  • Сказал спасибо: 156
Ви мене не почули. Що буде як збіднити по паливу 1.15-1.2 і задрати кути до граничних по детонації.
У мене і так + 1.5-2л...і без +6град. ...тобто бензоналаштування але на газу. А якщо +15град як себе веде і розхід?
Навіщо піднімати формули бензину і газу і пепераховувати теплоємність...якщо є готовийдевайс і уми тут з доступом до прошивок. Фізика мій улюблений підручний предмет. Але інфи мало яке в двз найкращий показник суміш-потужність-кути для газу.
Кожну п'тницю я в гіфно! Кожен понеділок я огірком! Але, незважаючі на змінний настрій, різниця в літр. розході бенз/VS/газ 20% в сторону збільш. газу, а от по енергоємності в Мдж - розхід їх рівний!

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 7232
  • Карма: +563/-1
  • Злий папа
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    155000 KM
  • По городу (л / 100 км): 10
  • По трассе (л / 100 км): 8
  • Получил спасибо: 245
  • Сказал спасибо: 156
Поєхалі - теплоємність 1 кг бензу-
                                             1 кг пропану-
                                              1 кг бутану -
Пропорція пропан-бутан - б

Фрмула бензину має вухлецевих спарок 5-6; пропану С3Н8. Формула бутану С4Н10  бензин С9Н20 в середньому.
Горіння породжуєприєднання СО2 + Н2О.
Хімічне співвілношення 14.7 :1 треба прощупати щоб вийти на пропан бутанову суміш. В повітрі 21% кисню....інше азот як робоча парова машина- пружина адіабатна без якої теж рух не буде можливий...хоча зто зга якщо доти чистий кисень і паливо що буде і зменшити камеру...аое возити з собою кисневі балони то тільуи на марсі бензолуноходом треба

Кожну п'тницю я в гіфно! Кожен понеділок я огірком! Але, незважаючі на змінний настрій, різниця в літр. розході бенз/VS/газ 20% в сторону збільш. газу, а от по енергоємності в Мдж - розхід їх рівний!

Оффлайн Ivan1988

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 743
  • Карма: +171/-1
  • Зарегистрирован: 2017-05-25 Откуда: г. Пологи
  • Авто: ЗАЗ-110308 "Славута" 1,3 Li ГБО-4 2003 г.в.
  • Пробег:
    133000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 164
  • Сказал спасибо: 119
Цитировать (выделенное)
Ви мене не почули. Що буде як збіднити по паливу 1.15-1.2 і задрати кути до граничних по детонації.
Ничего хорошего не будет. Если обеднить смесь до 1,15-1,2 то лямбда все равно будет подымать топливоподачу, кроме переходных режимов. Разгон будет вялым, возможно с подергиваниями. Расход газа только вырастет. Настраивать нужно чтобы лямбда-коррекция была 1 +-0,02. С углами тоже нельзя сильно переусердствовать, детонацию на газу ни когда не слышал, но если зажигание сделать слишком ранним, то вырастет сопротивление, которое нужно преодолеть цилиндру до ВМТ, КПД упадет и расход соответственно вырастит, больше чем в всеми известном графике я бы не подымал углы. Так что не занимайся ерундой. Газ по 10 грн, куда ещё экономить.

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 7232
  • Карма: +563/-1
  • Злий папа
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    155000 KM
  • По городу (л / 100 км): 10
  • По трассе (л / 100 км): 8
  • Получил спасибо: 245
  • Сказал спасибо: 156
Ніхто не заважає в прошивці підняти на робочих реживмах уставку для лямбади яка тримати буде те що задано 1.15. Якщо тиск максималтний на газу при 1.2 коеф такий самий як при 1...а це невідомо поки, то кути як раз дадуть той ефект максимального ккд. Може таки хтось бавився кутами при 1.15-1.2 і випалював бак? Це не агалдєле бажання але ж таки нормальна тема для встряски щодо газорегулювання. Я помітив що непогано біжить при 1.2...а кути бензинові.
Кожну п'тницю я в гіфно! Кожен понеділок я огірком! Але, незважаючі на змінний настрій, різниця в літр. розході бенз/VS/газ 20% в сторону збільш. газу, а от по енергоємності в Мдж - розхід їх рівний!

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 7232
  • Карма: +563/-1
  • Злий папа
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    155000 KM
  • По городу (л / 100 км): 10
  • По трассе (л / 100 км): 8
  • Получил спасибо: 245
  • Сказал спасибо: 156
Кожну п'тницю я в гіфно! Кожен понеділок я огірком! Але, незважаючі на змінний настрій, різниця в літр. розході бенз/VS/газ 20% в сторону збільш. газу, а от по енергоємності в Мдж - розхід їх рівний!

Оффлайн Toris

  • Ordnung muß sein
  • Глобальный модератор
  • Славутолог
  • *****
  • Сообщений: 4932
  • Карма: +860/-2
  • Зарегистрирован: 2017-12-01 Откуда: UA.BX
  • Авто: Славутко 1.2L carb./LNG
  • Получил спасибо: 817
  • Сказал спасибо: 2971
http://www.forum.kostagas.com.ua//post10721.html
В нього там стиснення дизельного двигуна і пропан має теплотворну здатність метану. Далі можна не читати.
   Тести шин: http://www.tyrereviews.co.uk/

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 7232
  • Карма: +563/-1
  • Злий папа
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    155000 KM
  • По городу (л / 100 км): 10
  • По трассе (л / 100 км): 8
  • Получил спасибо: 245
  • Сказал спасибо: 156
Я про напрямок. Стискання 23 це клапана у МЕМЗ повибива. Нам  кути і суміш .
Кожну п'тницю я в гіфно! Кожен понеділок я огірком! Але, незважаючі на змінний настрій, різниця в літр. розході бенз/VS/газ 20% в сторону збільш. газу, а от по енергоємності в Мдж - розхід їх рівний!

Slavuta-club.info


 


*Последние сообщения

    Тема / Автор / Раздел Последний ответ
    First PostВопросы по ошибкам ЭБУ

    Автор f3s about 1 hour ago в Вопросы и ответы

    0 Ответов
    5 Просмотров
    Последний ответот f3s
    about 1 hour ago
    First PostRe: Тюнинг штатной печки

    Автор ВКБ about 7 years ago в Технический тюнинг « 1 2 3 ... 23 »

    340 Ответов
    23776 Просмотров
    Последний ответот ВКБ
    about 3 hours ago
    First PostRe: кто знает критический износ заднего барабана?

    Автор Сергей about 9 years ago в Ходовая, Рулевая, Тормозная системы « 1 2 3 4 »

    49 Ответов
    12702 Просмотров
    Последний ответот ВКБ
    about 3 hours ago
    First PostRe: Встречи в Мариуполе

    Автор Gr0tz about 4 years ago в Регионы

    2 Ответов
    2638 Просмотров
    Последний ответот игорь волноваха
    about 4 hours ago
    First PostRe: Выбор аккумулятора

    Автор JeepKa about 5 years ago в Электрооборудование « 1 2 3 ... 19 »

    271 Ответов
    31197 Просмотров
    Последний ответот Алекс
    about 8 hours ago

    • Обычная тема
    • Hot Topic
    • Very Hot Topic
    • Заблокированная тема
    • Прикрепленная тема
    • Голосование