Який коеф. по кисню ( KLZ) максимального ККД лля ДВЗ роботи на газу

Автор ВКБ, 04 Квітня 2020, 11:47:02

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Рома, можна коли на домашньому компі з чашкою кави і ніхто не смикає. Зараз пишу і на хх двз працює...бо справи. Пишу і не перечитую ..таки сподівають попав на потрібні букви. Якщо помітив то опечатка то сусідні букви на смартфоні.

Володя, перевірив тільки що що на хх 1000 кут до 23 тримає авто норм і падає витрата на газу. Як тільки до 25 завалюю кути то піднімає Мікас оберти сам до 1300. Тобто висновок 1300об.-23градуси то комфортно Мікасу і ДВЗ. От не пойму то датчик детонації піднімає чи обмеження в мікасі? Лямбди поки немає.

Також помітив що при тормозінні ДВЗ кути падають вдвічі (накатом, дросильна закрита, педаль газу відпущена, передача увімкнена)...при тому неважливо чи є паливоподача чи ні...ще поспостерігаю за тормозінням двз. Тобто паливо не йде а іскра йде чи то розрахунк ов ий кут індикується?

Придивлююсь до варіатора щоб з мікасом не крутити, треба максимум витягти з економії...не дарма той варіатор є як товар.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

І все ж таки як його перевірити 1 чи 1.15 коеф. йому подобається тому Мемзу.?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 08 Квітня 2020, 16:34:42
І все ж таки як його перевірити 1 чи 1.15 коеф. йому подобається тому Мемзу.?
Не вірна постановка задачі, в залежності від того як будеш крутити основні паливоподачі, КЛЗ буде мінятися від 0,75 до 1,25.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Володя, а є в Мікасі доступний параметр зміщення (корегування) нульмітки коленвалу..тобто маховика, щоб можна було через БК її зміщувати з фіксацією в пам.яті мікаса?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 09 Квітня 2020, 13:51:16
Володя, а є в Мікасі доступний параметр зміщення (корегування) нульмітки коленвалу..тобто маховика, щоб можна було через БК її зміщувати з фіксацією в пам.яті мікаса?

Не бачив такого.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Є статистика жоподатчика . Лямбди не має зараз, тому не знаю чи бідна чибагата на газу . Паливоподача виставлена так що при переході газ бензмн не мінявся ні коеф.ні тяга.
Була базова 150 , зараз 135. На хх -80. При 130 трохи не комфортно при відмуску щеплення і прискоренні. Тому різницю між 150 і 135 по прискорегому майже не відчутна, а також при підтримці швидк ості. Відчуваю що 1.15. Кути б задрав від 20 до 10 градусів  (1000-5000 обертів), це вже варіатором буде. Раніше про такий не думав...не до цього було. Зараз просто спортивний інтерес мінімум витрат на поїздку . Хоча сама Славута і є мінімум витрат. Добре що є таке доступне  авто возитись з точки А в точку Б і при цьому модна вільно придбати. На іномарці шв идше і дешевше ніяк не вийде :)))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитувати виділенеПаливоподача виставлена так що при переході газ бензмн не мінявся ні коеф.ні тяга.
Який саме коефіцієнт?
Цитувати виділенеБула базова 150 , зараз 135. На хх -80. При 130 трохи не комфортно при відмуску щеплення і прискоренні. Тому різницю між 150 і 135 по прискорегому майже не відчутна, а також при підтримці швидк ості.
Базова 170. Я коли з 170 опускаю до 150 то відчутно падає прискорення, на 130 вже починає смикатися. При цьому економії немає що на 150, що на 130. Краще ставити 170 і бути впевненим на обгонах, їздити і отримувати приємні враження від їзди. Повторюсь, що задушивши паливоподачу економії не добитися, а клапана спалити можна.
Цитувати виділенеВідчуваю що 1.15.
А я думаю что примерно 1,25 ))
Цитувати виділенеКути б задрав від 20 до 10 градусів  (1000-5000 обертів)
Навіщо??? Від бензинових на А-95 не більше ніж на 9 градусів і по спадаючій до +0 на 3800 об/хв. Якщо сильно задрати кути то поршню буде важко подолати відстань від моменту запалення до ВМТ. Тобто через збішення опору зменшиться ККД. Треба розуміти процеси роботи ДВЗ перед тим як експерементувати.

ВКБ

Їздив на 168 базовій..тяга супер, .а цей раз експепементую 135 і не сильно бачу різницю. Обгін більш ніж норм. Повернутись не проблема. На хх 80 пока.
Про прогоряння клапанів причина основна - зазор при закритому внаслідок неправильнрго регулювання і відсутності зазору коромисла та сухаря 0.3мм. Не регулював тис.50 клапана...поліз під кришку і що зря...як були так і лишились. Масло лью недороге, катаю 15 тис. Наша клапанна система як у порневого літака надійна . А от під гідрокомпенсатори умови мастила і засміченості більші.

Про важкість протисканея поршня - тоді краще казати про загальрий інтеграл індикаторної потужності. От як раз до цього кудо не задирати щоб індикаторної потужності площа графіку згорання палива не перезодила до ВТМ .
Тобто я ж писав що на хх задирав угол з 5 до 20...і при 23-25 почалось те пепетікання важкості індикаторної потужності в бік самотормозіння..тобтоив бік осі ВТМ графіку. При 15-20 градусів зменшення розходу палива на 10% при хх, а це і є експеримент з газовими кутами елементарний. І я б на 4000-5000 додав би різницю все одно між газрм і бензом пропорційно дельиі при 1000. Я б сппобував на 18 градусів задрати . У кооо є варіатор можуть спробувати
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

ВКБ, жопометр є дуже неточним інструментом. Я, коли крутив трамблер, знайшов ділянку дороги з відчутним горбом, розганявся по рівному до скількись там км/год, тримав таку швидкість педалькою газу, заїжджав на горб, не змінюючи педальку і засікав на місцевості, коли і де впадуть швидкість та оберти до якогось там рівня.

І так по кілька разів на кожне положення трамблера. Чим далі заїжджаємо при незмінному положенні педальки, тим менше "перетікає інтеграл".

ВКБ

Мій жопомєр і моя мемзолавута це одне ціле...тому мій жопомір є тарований мемзославутою і є прицезійний прибор.

Поставив 170/80...ракєта.  Подивимось що без ламбали за розхвд в місті на 3-х. Бензовихлопи аоняють - каталізатор треба на пєрєдєлку, напищать мочалок з нєржи.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

almetr

Цитата: Ivan1988 link=topic=17023.msg539141#msg539141 date=1586515901
quote]Кути б задрав від 20 до 10 градусів  (1000-5000 обертів)
Навіщо??? Від бензинових на А-95 не більше ніж на 9 градусів і по спадаючій до +0 на 3800 об/хв. Якщо сильно задрати кути то поршню буде важко подолати відстань від моменту запалення до ВМТ. Тобто через збішення опору зменшиться ККД. Треба розуміти процеси роботи ДВЗ перед тим як експерементувати.
[/quote]
9 это наверное если не было предварительной настройки в прошивке, а то настроенный ОУЗ под 95й не отличается если под газ, доказано Январём 5.1 с управлением прошивкой в онлайне. Разница под газ и под 92ой есть - 7-5 градусов в разных режимах, но разница полученных на Январе вообще с заводской картой действительно и 15 есть

ВКБ

Експеримент з захватом і зміщенням кутів показав +15-18 градусів при хх 1000., аж поки латчик летонації сам не почав корегувати обертами по ударам спалазу в втм. Про важкість поршню то річ іде про графік індикаторної потужності...інтеграл його площі за втм...звісно без погіршення ккд кути задирати. Експеримент на хх і є відображення. Про спадіння кутів після 4000 не дуже згоден. Відать похибка спалаху та швидкості горіння там нівелює ці налаштування і не відчувається різниця.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Цитата: ВКБ від 11 Квітня 2020, 09:54:27
латчик летонації сам не почав корегувати обертами по ударам спалазу в втм.
:facepalm: Япатсталом, эта фраза сделала мой день сегодня.  :applause:
Дядьку, изучайте матчасть.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?