Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 10 Гостей дивляться цю тему.

Toris

#585
Цитата: User2108 від 20 Грудня 2021, 08:35:03не вздумай таке колхозить!
Цитата: Ivan1988 від 20 Грудня 2021, 08:35:51Разве что от зайцев и другог зверья отбиваться. А так эстетически смотрится не очень.
Після пережитого стресу я вже морально готовий їздити навіть з таким обвісом/дизайном:
Spoiler
[close]

Або з таким у виконанні з бронесталі:
Spoiler
[close]

Цитата: User2108 від 20 Грудня 2021, 08:35:03А щодо світла, теж не радив колхозить оті фари, краще поставити нормальні лампи (Osram Night Breaker Laser) або замовити у Діми лінзований ксенон.
Мушу розвіяти міф про Night Breaker Laser: качаємо даташіт і на сторінці 3 бачимо таке:
"Фотометрические данные
Световой поток 1650/1000 лм
Допуск по отклонению светового потока ±12 / ±15 %
Цветовая температура 3900 K".

У ламп Fog Breaker:
Фотометрические данные
Световой поток 1700/1100 лм
Допуск по отклонению светового потока ±15 %

У ламп ALLSEASON SUPER / ALLSEASON:
Световой поток 1650/1000 лм
Допуск по отклонению светового потока ±15 / ±15 %

Звичайна лампа SUPER:
Фотометрические данные
Световой поток 1700/1075 лм
Допуск по отклонению светового потока ±10 / ±7 %

Також є дуже нев'єбєнні лампи аж на "+200%" NIGHT BREAKER 200:
Фотометрические данные
Световой поток 1650/1000 лм
Допуск по отклонению светового потока ±15 %;±15 %
Цветовая температура 3900 K

Як бачимо, усе це добро світить однаково, різниця лише у кольоровій температурі та невиправданій вартості. Занурюють, суки, колби у лак повністю або малюють кольорові обідки - і впарюють плебсу по ціні ксенону. При цьому перекалюють спіраль, щоби підняти відсоток "холодного" спектру та компенсувати втрати у барвнику чи кольоровому склі. }-)

Ще є такі лампи: SUPER BRIGHT PREMIUM / SUPER BRIGHT:
Электрические параметры
Мощность на входе 100 / 80 Вт
Номинальное напряжение 12,0 В
Номинальная мощность 100/90 Вт
Тестовое напряжение 13,2 В

Фотометрические данные
Световой поток 2900/1700 лм
Допуск по отклонению светового потока ±15 / ±15 %
Цветовая температура 4800 K

Але ці лампи випалять рефлектор та пластик...

Цікавимось конкурентними лампами: Philips Vision +30% 12342PRC1 (або 12342PRC2, там у коробці 2 лампи):
Характеристики світла
Люмен 1815 +4% -15%  лм
Колірна температура До 3200 K.

Ти ба! 90 грн за лампу - а по люменах взуває навіть Осрам, навіть Найтбрекер, навіть Лазер, навіть за 266 грн! :facepalm:

Щоби довго не розписувати, скажу, що у Філіпсів такі ж самі чудеса найобінгу маркетингу. На сайті, правда, приписують, що усі їхні відсотки умовні, а малюнки наведено для маркетологічної зручності. Не можна вірити нікому!

Висновок: у стандартні фари варто брати лише Philips Vision +30% 12342PRC1 або 12342PRC2.
Для кращого світла на розбитих неприбраних неосвітлених дорогах - лише повне порушення нормативів як шляхом переробки фар на злоєбучий лед/ксенон, так і додавання додаткових фар.

Ага, для довгого житія ламп та ще теплішого спектру можна взяти Philips LongLife EcoVision 12342LLECOC1:
Характеристики світла
Люмен 1650/1000 +-15%  лм
Колірна температура До 3100 K.
Лампа на 10 грн дорожча попередньої, проте заявлено 1500 годин робочого часу замість 500 годин.

P.S. Перепрошую за матюки, для мене освітлення важливе, душа болить. Також вибачаюсь за тон - я не хотів нікого ображати, люблю усіх, а "маркетологія" виробників з продаванами - обурює.
На нормальних освітлених трасах штатного світла вистачає з надлишком, можна їхати навіть на габаритах; але таких відрізків мало.

User2108

А даташит по цим ноунеймам RS є? Там дійсно реальні 3000 лм?
Які лампи встановлено зараз? Скільки їм років? Яка напруга на них?

Toris

#587
Цитата: User2108 від 20 Грудня 2021, 08:35:03А щодо світла, теж не радив колхозить оті фари, краще поставити нормальні лампи (Osram Night Breaker Laser) або замовити у Діми лінзований ксенон.
Збираюсь наліпити жовту бронеплівку на мої прожекторці - так буде добряче зменшено трасу променів "холодного" спектру у туман та дощ. На папірцях прожекторців задекларовано 3000 Лм, тобто з двох штук знімаємо 6000 Лм. Додаємо ще 3400 Лм зі штатного дальнього світла - і може, будемо бачити щось. І ще треба щось для узбіччя придумати, мабуть, туманки також підуть в роботу...

Цитата: User2108 від 20 Грудня 2021, 10:14:21
А даташит по цим ноунеймам RS є? Там дійсно реальні 3000 лм?
Які лампи встановлено зараз? Скільки їм років? Яка напруга на них?
Попередник втулив у фари лампи Osram та встановив реле біля акумулятора. Напругу не міряв, але на момент придбання Сенсовича ближнє світло у нього було краще, ніж у славутки з правильними лампами Філіпс трирічної давності.

Про люмени RS не скажу, але візуально ОДНА лампа світила сильно краще, ніж дві дальніх славутки - правда, світло RS cфокусовано у квадрат краще, ніж дальнє славутки, тому й такий вражаючий ефект.
А ще пробував пучок пропускати крізь КАМАЗівський протитуманний розсіювач, щоби рівненько підсвічувалось усе навколо - то смуга такого псевдоближнього також вражала; наліплювання чорної ізоляційної стрічки на розсіювач навіть давало прийнятну СТГ.

Практика покаже, як воно буде. Як зроблю світло, то заміряю смартфоном, щоби хоч якось порівняти у цифрах.

Romka

По лампах - давно  вже рекомендую лампи +30, що Філіпс, що Осрам. Це з власного досвіду та замірів сматфоном.
Ось на деталях публікував.


Провел сравнение ламп Маяк (стандарт), Н4 12V 60/55W PHILIPS +30% и Н4 Р43 12V 60/55W PHILIPS +60.
Фара таврическая, питание + 14 В. Програма люксметр на смартфоне Sony Xperia P на расстоянии 0.7 м от фары.
Точка максимальной освещенности. Имеем:
1. Маяк (стандарт) - 96 000 Lx (Люкс), цвет - желтоват ок. 3200 К
2. Н4 12V 60/55W PHILIPS +30% - 105 000 Lx, цвет - более белый ок 3500 - 3600 К
3. Н4 Р43 12V 60/55W PHILIPS +60%, 106 000 Lx Lx, цвет - не значительно белее, ок 3 600 - 3 800 К
Таким образом в штатной фаре трудно представить выиграш в +60%, но увеличение цены в 2 раза в сравнении +30% есть.
ИМХО оптимальная лампа PHILIPS +30%.

А ваші ледові фари вам допоможуть тільки на пустих дорогах, а таких дуже мало, ну хіба що ви шастаєте по полям, бо світити вони буду сварочним пучком.
Якщо вам важливо весь час мати гарне світло і штатне покращене не влаштовує, то раджу ставити лінзований ксенон чи лед. Зерніться до Діми.

А кенгурятник ІМХО має не переконливу ефективність, а от вид портить і мороки добавить.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

stepankarcev

По поводу лампочек: ставил osram all-season, доволен, хоть и стоят сильно дороже. По времени жизни ещё посмотрим, надеюсь что не сильно хуже обычных.

_Oleksandr_

Цитата: Toris від 20 Грудня 2021, 09:01:28Мушу розвіяти міф про Night Breaker Laser: качаємо даташіт і на сторінці 3 бачимо таке:
"Фотометрические данные
Световой поток 1650/1000 лм
Допуск по отклонению светового потока ±12 / ±15 %
Цветовая температура 3900 K".
Не стоит доверять цифрам которые указывает производитель. Доказательств не приведу, но есть мнение, что световой поток они (производители) указывают для самой яркой точки (но не яркости в целом) по сумме обеих ламп. Я бы обратил внимание на тесты "частников", к примеру этот или есть еще хороший канал TEST LAB.

Toris

#591
Цитата: _Aleksandr_ від 20 Грудня 2021, 20:33:01но есть мнение, что световой поток они (производители) указывают для самой яркой точки (но не яркости в целом) по сумме обеих ламп.
Маю думку, що то лише думка така. ;) У будь-якому випадку універсальні лампи для невизначеного кола застосувань мають однакові геометричні параметри спіралі та центровки для фокусування. Методика замірів стандартизована для відповідності нормативним актам. А якщо міряли люмени саме лампи (не фари!), то там взагалі застосовуються поняття "ізотропне джерело" та "тілесний кут величиною в 1 стерадіан", що для нашого випадку означає голу спіраль без будь-яких рефлекторів, лінз чи розсіювачів.

Чуда не буде. Усі стандартні лампи світять плюс-мінус однаково. Ну, ще в допусках отих відсотків може бути яка двіжуха, але на практиці у фарі різниці не буде, 50 Лм на 1700 око не відчує.

А канал TEST LAB - гут, у Вас гарний смак. Я підписався на цей канал ще з часів Славутика, пацанчик там працює чотко, як бальзам на душу.

P.S. Я поінформований про різні форми перерізів вольфрамових ниток спіралей, але то більше для вищого ККД та виробничої економії, ніж для нашого випадку.

Toris

#592
Вчора ввечері уже звив гніздо - аж тут телефонує товариш і просить смикнути, бо засів у якусь канаву у приватному секторі. Прошу скинути координату GPS, стогну, крекчу та йду до гаража виганяти сенсотягача. А снігу вже трохи насипало, дороги вкатані снігом та льодом. Добре, думаю, заодно потестую свої нові шини "скандинавського" типу, котрі призначені саме для таких погодних умов.

За допомогою гугломапу приїхав на координату. Люди біля паркану робили обвідну канаву, яку перед воротами у двір накрили дошками. Сніжок присипав конструкцію, товариш наїхав, провалився і забуксував. Праве переднє колесо зарилось капітально, "десятка" залягла на грунт. Товариш уже одяг на ліве колесо ланцюг, але то марно. Навколо зануреного колеса в обидві сторони обертання - купи свіжонаритого грунту. Товариш та житель з тієї хати лопатами риють та намагаються якісь дощечки запихати під колесо.

Вирішили смикати авто ззаду. Обійшов Сенсовичем "десятку", у якої також є фаркоп, що дуже зручно. Закріпили трос і починаю акуратно тягти. Глухо: Сенсович шкребе шинами по вкатаному снігу, аж присів, йде в сторону, але витягти не може. Розуміємо, що на тому схилі сенс дзьобом догори (усі маси позаду) перемоги не зробить. Приймаємо рішення тягти "десятку" спереду, по схилу вниз. По геометрії ями під його колесом становище ніби ще гірше, але по масах краще: дзьобом донизу по схилу Сенсович має краще зчеплення з поверхнею локально засніженої планети.

...Відв'язаний від "десятки" Сенсович навіть дзьобом догори пішов по схилу без пробуксовки. Акуратно виїхав до найближчого перехрестя, розвернувся. Місцевість там дуже нерівна, ями-пагорби. На кожну сотню метрів шини тестуються на тягу, на гальмування та на крен. Зауважень немає. Повернувся до "десятки", прив'язались до його передка. Акуратно на зчепленні рушаю та дуже повільно їду на зчепленні. Невеличкий ривочок, додаю газку, щоби не заглохнути - і чую ззаду бібікання. Витягли ми ту "десятку"! :clap: Сенсович навіть не буксував.

Сердечно прощаємось, їду в гараж. Мороз вже десь -5°С, під колесами місцями лід хрумтить. Шини гут. Я задоволений і шинами, і успіхом надання допомоги. Вже у місті отямився, що їду з опущеним водійським склом та ліхтариком на лобі. :-D Комфортно: в ноги тепло, а я при цьому дихаю свіжим повітрям. Організм трохи нагрівся від фізичних вправ на свіжому повітрі. Непогана "прогулянка" до сну.

Закрив Сенсовича у гараж. Поки я джипував, біля під'їзду звільнилось одне паркомісце. Дивна річ: я прибрав з двору ДВА своїх автомобіля - а вільніше не стало. І що воно далі буде?

Toris

#593
Не знаю, що то було, але після роботи щось на мене найшло, влаштував набіг на крамницю автомобільного добра і закупився новими лампами:
1) для фар H4 Philips "Vision +30%" 12342PRC1 = 2 штуки;
2) для протитуманних фар H3 Philips "Vision +30%" 12336PRC1 = 2 штуки;
3) для стопів лампи з подвійними спіралями Brevia P21/5W 12303 = 2 штуки. (філіпсів не було)
Лампочки роздивлявсяу крамниці, щоби спіральки рівненько стояли відносно привалочної поверхні лампи. Попросив замінити лише одну лампу.
Вийшов з крамниці - відчуваю, що попустило. Зараз дивлюсь на жовті коробочки філіпсові, на бревії у пакетику - і на душі добре.

326 гривень, курс 27,30 грн за долар. Просідає гривня...

Ще треба у повороти філіпсами закупитись.

UPD: таки глянув - H3 Philips "Vision +30%" 12336PRC1 та "екологічна" лампи декларовані на 1450 люмен при 55 ватах.

Toris

#594
...Вранці о 6:00 висунув носа до термометра за вікном: -16°С! Хапнув морозу, закашлявся від сухого холодного повітря.
Звечора полінувався погріти двигун для морозу. Тому прийняв рішення до роботи добиратись службовим автобусом.

Фарбувальник повідомив про готовність нового фарбованого бампера. Заплатив йому ще 1500 грн. Сам бампер заберу завтра, фарбувальник каже, що зараз його краще не чіпати, хай лак стабілізується хоча би добу, щоби робота не пропала. Майстер те ж саме каже. Добре, хай тоді полежить навіть тиждень. Тому сьогодні лише зробимо огляд машини з ями та відновлення електропостачання протитуманок. Битий бампер підмотаю сірим армованим скотчем, щоби не гримів під час руху.

По грошах проект "Бампер" обійшовся 1000 грн бампер + 100 грн підставка номера + 3500 підготовка/фарбування обох деталей = 4600 грн при курсі долара 27,30 грн або ойро 30,80 грн, що складає 168,50 доларів або 149,35 ойро. :facepalm: Наступний бампер буде чорний нефарбований або грунтований та фарбований балончиком.

Епопея "Зайчик до бампера" нефігово просадила мій фінансовий автозапас, вчора зарплати частину отримав, а гроші уже впритик розподілені на все і не факт, що ще щось не вилізе. Вчасно зайчик вискочив, як в анекдоті з бабуською та груповою ДТП...

Spoiler
Ночь, дорога сосны стоят, едет кортеж, два джипа с мигалками, за ними эта членовозка шестидверная тоже с мигалками, за ними еще 2 джипа охрана все с мигалками едут несутся, из лесу бабка такая с хворостом выходит:
- Бля! Дискотека в деревню едет! ).
Ну у бабки габариток не было же, вся эта дискотека как въехала! Бабка перелетает через 1 джип, влетает во 2, они въезжают друг в друга. В них на этой скорости - членовозка.Оттуда вылетает "новый русский", как супермен, щукарём врезается в сугроб. Там влетают ещё два джипа охраны - и вся эта хуйня на дороге начинает взрываться.
"Новый русский" лежит такой в сугробе, смотрит:
- Блядь, красиво умерла, сука...
[close]

...Жаль зайця, так рано загинув... Нагуглив зайцеву швидкість: 70 км/год у ривку. Непоганий перехоплювач поодиноких автомобілів у нічний час... Якщо зайчик валив перпендикулярно напрямку руху Сенсовича 70 км/год і я встиг загальмуватись до 70 км/год, то в точці удару векторна швидкість зайця у момент прикладання до бампера відносно сенсової системи координат була прикладена до бампера під кутом 45° та становила 70*cos(45°) + 70*cos(45°) = 99 км/год. Lepus europaeus interceptor...

Romka

#595
Що там його гріти?  :o Чирконув , обмів і поїхав.
А у вас же в гаражі - то макс 4 хв і покотились.

А ще й вечором, що гріти?????
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

User2108

Тю, що ж тих мінус 16, для авто, та ше й в гаражі?

Ivan1988

Цитувати виділенеПо грошах проект "Бампер" обійшовся 1000 грн бампер + 100 грн підставка номера + 3500 підготовка/фарбування обох деталей = 4600 грн при курсі долара 27,30 грн або ойро 30,80 грн, що складає 168,50 доларів або 149,35 ойро.
Так оно и есть. Покрасочные работы стоят дорого. Помню в январе этого года как попал в ДТП на Славуте (чудик на КИА Церато въехал в зад моей Славуты ) то тогда мне вышло: бампер+плафоны с доставкой 1200 грн, краска и все к ней 1000 грн и работа 1500 грн = 3700 грн. Поэтому и советовал брать с разборки в цвет, в моем случае просто не нашел.

Цитувати виділенеНаступний бампер буде чорний нефарбований або грунтований та фарбований балончиком.
Не настраивайте себя на негатив. Следующего бампера не будет.
Баллончиком красить это ерунда. Будет видно. Без лака будет выделятся и быстро облезет. До первой-второй мойки.

Володимир

Цитата: Toris від 22 Грудня 2021, 21:36:501) для фар H4 Philips "Vision +30%" 12342PRC1 = 2 штуки;
В мене такі від народження машини, якщо дощ не падає і зустрічні в цей момент не сліплять, то світла вистарчає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

stepankarcev

Цитата: Toris від 23 Грудня 2021, 09:41:35
168,50 доларів
Честно скажу: я бы продолжил ездить так... Но в любом случае поздравляю с решением проблемы. Надеюсь вам больше не придётся так тратиться из-за зайцев (да и других животных, в том числе участвующих в дорожном движении)
А анекдот хороший  :-D