Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 8 Гостей дивляться цю тему.

Romka

Ок, 10 мА, але імхо багато.
У мне з магнітолою, сігналкою, МІКАС 2 мА жрало.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

KOT

Цитата: Олександр 1968 від 12 Листопада 2022, 00:07:192мА?Це хіба що якийсь древній самокат без годинника та мозгів з гавнітолою?.Про сигналку мовчу(10-15мА)
Якраз на мій погляд, те що сигналка жре 10-20 ма, мікас 2-10ма, а якщо ще й годинник більше 1ма то це якраз древня електроніка. Зараз навпаки всі стараються зробити електроніку яка потребуе мікроампери, окрім автомобиільної, тут всім начхати. Начепляв одне друге третє и все, в тебе електромобіль, якій потребує підзарядки з розетки:-D
Розбирав недавно тільки куплену сигналку за 70 долларів. Трохи не по собі стало, ніякої культури електроніки, ніякого захисту від дурня та звісно нема відповідності до старих стандартів автомобільної мережі. Можливо я забагато хочу за таку ціну.

vladishtm

Цитата: Олександр 1968 від 12 Листопада 2022, 00:07:192мА?Це хіба що якийсь древній самокат без годинника та мозгів з гавнітолою?.Про сигналку мовчу(10-15мА)
Нуу.... :rolleyes:  якщо авто в своєму дворі, поїздки з гаража  в гараж , то можна наприклад гараж ставити на сигнал, а авто відрубувать  (массу). І будемо мати  НУЛЬ ампер  на розряд акума :yahoo:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

#843
1. Турецький акум поводиться гарно:
Цитата: Toris від 24 Жовтня 2022, 16:39:41
Цитата: Toris від 22 Жовтня 2022, 19:28:0222 жовтня 2022 року, 19:00. Дві доби відстою турецького акумулятора. На клемах 12,85В. Вдень, коли тепло, показувало 12,87В.
23 жовтня 2022 року, 19:00. Три доби відстою турецького акумулятора. На клемах 12,83В.
Під час тривоги встановив "турка" під капот. Стартує бадьоро.
25 жовтня 2022 року, вівторок, 07:45. На клемах 12,67В. Температура у гаражі +10°С. Вчора на цьому акумуляторі 3 рази стартував.
26 жовтня 2022 року, середа, 07:45. На клемах 12,67В. Температура у гаражі +10°С. Вчора 2 рази стартував. Перед поверненням до гаража витирав дощ з Сенсовича при заведеному двигуні.
27 жовтня 2022 року, четвер, 07:45. На клемах 12,60В. Температура у гаражі +9°С. Вчора 6 разів стартував і трохи погасав по заправках у пошуках пропану.
28 жовтня 2022 року, п'ятниця, 07:45. На клемах 12,59В. Температура у гаражі +8°С. Вчора 6 разів стартував.
05 листопада 2022 року, субота, 11:00. На клемах 12,50В. Температура у гаражі +6°С. Протягом тижня Сенсович їздив та простоював, сьогодні трохи посоваюсь містом. Щоденну статистику припинив. На роботі трохи рейвах та нерви, в організмі почав зростати артеріальний тиск, для зниження котрого перейшов на "піший транспорт". Почав більше ходити - знизився артеріальний тиск та в цілому розвиднілось. Гарні краєвиди сприяють.
15 листопада 2022 року, вівторок, 07:45. На клемах 12,37В. Температура у гаражі +6°С. Усі 10 днів Сенсович відпочивав у гаражі. Стартував без питань. Прогнозую, що в осінній період у режимі коротких підскоків турецький Helden-Silver-60 спокійно витримає 1 місяць до регламентного обслуговування.

2. Ввечері, як не було електроенергії, натер Сенсовичу антидощем заднє та бокові вікна. Таки добре, коли є гараж: очистив вікна, дав просохнути, натер антидощем, привідкрив вікна, закрив гараж і не переживаєш, чи просохне все, чи не залетить з вітром дощ у салон.

Romka

Цитата: Toris від 15 Листопада 2022, 08:56:22Почав більше ходити - знизився артеріальний тиск та в цілому розвиднілось. Гарні краєвиди сприяють.
:ok:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Сьогодні другий день зими. Мороз без сонця. Набагато цікавіше, ніж ото вчора, мокрий сніг з вітром по писку.
Вийшов з дому раніше, щоби до службового автобуса втрапити. Однак, вийшовши та розглянувшись навколо, прийняв рішення неспішно прогулятись пішки такою красою. :clap: Скільки тої жизні, треба насолоджуватись, якщо є можливість. Бо ми гості на цій планеті і дні наші - як пісок, котрий тікає крізь долоні...

Сенсович вчора цілісінький день стояв під мокрим снігом, настраждався та обмерз, бідолаха. :( То я його вичистив і просушив у гаражі, скільки зміг, та й залишив відпочивати до суботи.

Гуму зимову ще не переставив. Чекаю, коли дороги проїздяться-просохнуть, щоби й далі катати літніми шинами. Із зимовою "скандінавкою" Goodyear я трохи перестарався, для транснульових температур вона надто м'яка і коли їдеш - то прямо відчуваєш, як вона зношується і серце кров'ю обливається від усвідомлення, що така класна гума так бездарно убивається. :facepalm:

Romka

Що сказати :facepalm:
Дешевше ремонтувати комусь авто не вийде :dunno:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

User2108


Toris

#848
Та всьо, всьо, не фейспалміть так люто, перевзув я Сенсовича у зимову взувачку. ;)

Погода підкачала, мокра якась і плюсова, сніг з болотом та водою, якраз зимовою гумою по такій каші їздити. Накохався біля тих колес понад півтори години! Сенсовича я ще не перевзував власноруч і в гаражі робив це вперше. Також переставляв у правильні позиції Сенсовича руками, як трактор, за фаркопа витягав з гаража на метр, щоби зручно працювати сидячи на стільчику. Славутко якось простіше та легше перевзувалось, біля будинку хвилин за 40-50 вправлявся неспішно переставити усі 4 колеса. А біля Сенсовича змок, аж капало з лоба. На шиномонтажці деякі болти трохи тугувато затягли, а в мене лікоть травмований, не можу з усієї сили ні штовхнути, ні смикнути того ключа. То човп обережно дерев'яним бруском по ключу. І домкрат крутити важко, хоч і змастив його гарно - дається взнаки збільшена відносно Славутика маса Сенсовича.

Пробіг 151698 км.

Заодно зняв турецкий акум Helden на профілактику і встановив під капот чеську Varta B20 після профілактики (зняв з буферизації - і одразу встановив під капот). На Варті стартанув двічі та й загнав авто у гараж. До речі, виявив на акумуляторі лейбу "Power Frame" - це маркування свинцевих пластин з правильним малюнком струмопровідників.

Перший цикл турецького акумулятора Helden Silver у режимі коротких підскоків в осінню пору:
Spoiler
Цитата: Toris від 24 Жовтня 2022, 16:39:41
Цитата: Toris від 22 Жовтня 2022, 19:28:0222 жовтня 2022 року, 19:00. Дві доби відстою турецького акумулятора. На клемах 12,85В. Вдень, коли тепло, показувало 12,87В.
23 жовтня 2022 року, 19:00. Три доби відстою турецького акумулятора. На клемах 12,83В.
Під час тривоги встановив "турка" під капот. Стартує бадьоро.
25 жовтня 2022 року, вівторок, 07:45. На клемах 12,67В. Температура у гаражі +10°С. Вчора на цьому акумуляторі 3 рази стартував.
26 жовтня 2022 року, середа, 07:45. На клемах 12,67В. Температура у гаражі +10°С. Вчора 2 рази стартував. Перед поверненням до гаража витирав дощ з Сенсовича при заведеному двигуні.
27 жовтня 2022 року, четвер, 07:45. На клемах 12,60В. Температура у гаражі +9°С. Вчора 6 разів стартував і трохи погасав по заправках у пошуках пропану.
28 жовтня 2022 року, п'ятниця, 07:45. На клемах 12,59В. Температура у гаражі +8°С. Вчора 6 разів стартував.
05 листопада 2022 року, субота, 11:00. На клемах 12,50В. Температура у гаражі +6°С. Протягом тижня Сенсович їздив та простоював, сьогодні трохи посоваюсь містом. Щоденну статистику припинив. На роботі трохи рейвах та нерви, в організмі почав зростати артеріальний тиск, для зниження котрого перейшов на "піший транспорт". Почав більше ходити - знизився артеріальний тиск та в цілому розвиднілось. Гарні краєвиди сприяють.
15 листопада 2022 року, вівторок, 07:45. На клемах 12,37В. Температура у гаражі +6°С. Усі 10 днів Сенсович відпочивав у гаражі. Стартував без питань. Прогнозую, що в осінній період у режимі коротких підскоків турецький Helden-Silver-60 спокійно витримає 1 місяць до регламентного обслуговування.
16 листопада 2022 року, середа, 07:30. На клемах 12,45В. Температура у гаражі +5°С. Вчора 3 рази стартував. Сьогодні йду пішки.
17 листопада 2022 року, четвер, 07:45. На клемах 12,37В. Температура у гаражі +3°С. Вчора Сенсович стояв у гаражі. Сьогодні вирішили на роботу їхати, бо перший сніг.
20 листопада 2022 року, неділя, 15:00. На клемах 12,33В. Температура у гаражі +2°С. У п'ятницю стартував 4 рази. Сьогодні двічі стартанув і зняв акумулятор на профілактику.
[close]
Роблю висновок, що у моїй повсякденній моделі використання (без дальняка) акумулятору треба робити профілактику щомісяця.

Виставив "турку" 1 ампер та режим десульфатації-зберігання. Перед цим акумулятор відстоявся вдома (+20°C) годину після вулиці (+2°C). Холоднючий та з конденсатом на поверхні. Протер-просушив конденсат навколо клем та самі клеми також. Оскільки градієнт температур "вулиця-житло" невеликий, то не став чекати дві доби нагрівання акумулятора. "Розумний" зарядний пристрій малим струмом зробить усе чотко, поки акумулятор домуватиме.

KOT

Гідравлічний домкрат дуже допомагає, коли тяжко крутити.
З акумулятором ви щось занадто заморочились.
На днях вперше екстренно гальмував на шипованій гумі - але по асфальту це вийшло дуже погано, краще б літня була.

Toris

#850
О, то не дарма я думаю про гідравлічний домкрат! Давно придивляюсь, але чи є економічна доцільність? Втім, здоров'я важливіше, таки треба купити гідродомкрата. Долоні сьогодні болять, натиснувся вчора того ключа...

А на шиповку я не ризикнув саме з причини гальмування асфальтом, оскільки у моїй місцевості шини контактують з асфальтом 95% усього часу, а на дальняк то взагалі усі 100%. Ось, наприклад, сьогодні вранці на дорогах до роботи лід, а за кілька днів проїздять до сухого асфальту, якщо не буде нової вологи з неба.

З акумулятором після всього пережитого зовсім не занадто морочусь. Бажаю володіти максимально надійною технікою при заданих фінансових витратах. Обчитався літератури, надивився відосіків, включно з офіційними вартівськими - то роблю усе, що пише книжка. До речі, документація на мій акумулятор Varta B20 (12V 44Ah EN400A) каже, що акумулятор слід заряджати вже при <12.5 В, хоча, по їхніх же мануалах, це >75% повного заряду.

KOT

Тільки з гідравлічним домкратом треба подивитись, щоб зручно було його під машину ставити.Я взяв собі бочкоподібний - не завжди зручно, він високий.
Мені гума з шипами дісталась разом з машиною. Минулу машину також с шиповкою купив. Але вона старюча була, то замінив на хенкук 616, наче норм. В Запоріжжі також тільки зранку лід на дорогах та дуже рідко, але не всі це розуміють, та летять наче в лікарню народжувати.
В мене Varta на тавроні стоїть - нарікань нема, подобається. Але нічого їй не робив та не слідкую.

Toris

#852
Економні автовласники.

Вчора та сьогодні катаюсь до роботи службовим автобусом. То маю сказати, що практично усі пасажири - власники автомобілів та одночасно власники гаражів. Запаркували свої авто та й чекають кращої погоди. Економісти! :-D

Досліджуємо турецький акумулятор.

А холодний акумулятор усе ж таки слід гріти до кімнатної температури. У книжках не дарма так записано.

Цитата: Toris від 20 Листопада 2022, 18:53:13Виставив "турку" 1 ампер та режим десульфатації-зберігання. Перед цим акумулятор відстоявся вдома (+20°C) годину після вулиці (+2°C). Холоднючий та з конденсатом на поверхні. Протер-просушив конденсат навколо клем та самі клеми також. Оскільки градієнт температур "вулиця-житло" невеликий, то не став чекати дві доби нагрівання акумулятора. "Розумний" зарядний пристрій малим струмом зробить усе чотко, поки акумулятор домуватиме.
Позавчора за перші дві години струм на холодному акумуляторі знизився до мінімума і зарядка перемкнулась у буферний режим. Ще годину побуферив і вимкнув зарядку до наступного дня.

Вчора вранці перед роботою та на початку вечора знову вмикав зарядку - і стартувала зарядка зі встановленого вручну струму. Тобто акумулятор розмерзається і починає приймати струм. Ввечері світло то було, то не було, а остаточно з'явилось лише близько півночі. Втикнув зарядку на автоматику та й ліг спати - бо інакше цей акумулятор ніколи не зарядиться: вдень немає мене, а ввечері немає електрики.

Сьогодні вранці показало напругу буферизації 13,63В. Маю надію, що акумулятор остаточно набув кімнатної температури та  набрався електричного заряду по саме годі. Ввечері перевіримо. :)

UPD: 2022-11-22, вівторок: При температурі повітря у кімнаті >19°С напруга буферизації коливається в межах 13,61...13,63В. на дотик акумулятор вже не холодить долоні і не викликає прохолодних відчуттів. Таки треба давати 1 добу відстою на кожні Δ10°С.

Romka

Оце у вас цяцька появилась. :-D
Навіть заряджений відстояний АКБ практично завжди старує з номінально струму, далі швидко скине.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Авжеш, нефігове таке тамагочі. :-D

Вчора струм брався дуже довго, тому й залишив на всю ніч, щоби набрався, а буферизацію побачив лише зранку.