Охлаждение Славуты

Автор YUKON, 21 Травня 2010, 21:09:12

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

у вас що кипить мотор в усіх і відразу, а що ви зимою робитимете коли буде гарно ганяти. то поставте додатковий насіс з газелі, Зимою цю жужу хер нагрієш. Що не подобається в стоковому варіанті помпи?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#946
У мене зимою норм. Термос на 87 просто треба.

Серж, коли арбайтен гуд  помпа, гуд арбайтен і пічка, якщо не поре бока термос. Закон збереження жужоенергії.

Мужики, пропоную загнатись і поразувати скільки тепла забирає газ при випаровуванні редуктор від теплобалансу жуди 1.2. Якшо максимальний розхід 18л.газу в годину і з них 50% , 25% на колеса механічна і 25% в трубу тепловий баланс.
В принципі все є доя цього, треба лише енергію довілникову випаровування газа.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 11 Червня 2020, 17:27:45В принципі все є доя цього, треба лише енергію довілникову випаровування газа.
Мабуть, немає такої довідникової інформації. Спробуйте порахувати через ентальпію (внутрішню енергію) вже розжатих газів і математично "стисніть" їх адіабатично до тиску зріждення. Через стрибок температури буде зрозуміло, скільки енергії потрібно для зворотнього процесу. Показники адіабати вирахуєте з хімічних формул еталонних пропану та бутану.

Тільки в процесі розрахунків притримуйтесь системи СІ (кілограм, Ньютон, квадратний метр, Паскаль, Кельвін, секунда), будь ласка, та обов'язково коментуйте кожну цифру, щоби я не доходив до сказу, здогадуючись, що ж то за цифри і в яких одиницях, як ото днями було, коли Ви повітря в салоні "конденсували" (я так і не перевірив розрахунки).

Підходити до процесу слід дуже акуратно, я колись таке робив і в електронній таблиці, і на папері, кілька днів перестраховуючись, щоби не накосячити. Бачато часу та повна концентрація на процесі. Краще вночі чи від ранкової зорі, коли ніяка падла не смикає.

ВКБ

#948
У нас пропан і бутан 60/40. Кипіння -46 і -0.5. В середньому -20.
Теплоємність в середньому 1.8 кДж,/кг.
Далі :
Газ кипить при -20, але газ прогрівається до 50
9кг×1.8 Кжд×(20гр.+50гр.)=1134кЖд за годину.

1.134Мдж÷3.6=0.315кВт

Вийшло грубо що за 9 кг максимального навантаження відбор тепла комариний.

Оскільки авто працює на 9л.за годину в міському режимі, то це приблизно 4.5кг пропану 0.315/2=0.158Вт. ?!
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Нє, "в середньому" ми не порахуємо: поки не випарується ВСЕ, суміш буде неправильна. Рахуйте окремо пропан і окремо бутан. Без теплоємності, бо при фазових переходах вона може кілька разів змінюватись. Макропоказники тут не працюють, надто широкий діапазон. Рахуйте через термодинаміку газів, без рідини.

ВКБ

Я ж не закінчив. Перервали. Повертаюсь у попередній пост.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо такі малі величини то можна 100Вт спіраллю в полость редуктора організувати безбензиновий підігрів редуктора.
Також модна визначити охолоддення форсунки доя рідкого гбо без редуктора та зрозуміти величини.

Також для нагріву редуктора достатньо трубочек перерізом з бензопровід.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

При мвйже повному еавантаженні по грузу, тискмв шинах 2.2, при вище швидкості за 80км/год по трасі термостат на 87градусів - автотпрогрівається до 97 та за 100 градусівсяк дрти за 90 швидкість. На вулиці 32 градуси. Раніше не помічалось.
Радіатор не новий, помпа 5 років десь, термостату півроку. Які можуть бути варіанти ?
На мою думку і радіатор пропускна погана.
Помпа крильчатка зїлась.
Термостат не розкривається як слід.









Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

На 130 вібрація відмутня без балансування. Невеликючка місцями, думаю що це ексцентриситет по формі і яєчко, яке ьалансуванням не виводиться. Не напрягає.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#955
Все, знайшов трабл. Пічка не була виключена і частина тепла йшла через пічку. А пічка заслонкою-жалюзями стряла на літо, тобто не продувалась. Тросик треба натягнути щоб з салону належно закривалась.
Причина, частина тепла не йшла на головний радіатор і йшап по короткому колу пічки та віднімала тепловіддачу від основного радіатора.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Джикичан горить бо немає лямбди тимчасово, і джикічан (авторське Сержик 32) би загорівся би по перегріву.  :mitsu: Ну і рік високосний 2020, третій похорон рідних на півроку. Жужа старається  і не здається.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ



Такий планую поставити 12V. Закриттяза 2сек. Кнопкою з салону. Хотів ставити на вумний дім колись в опалення...не сталось.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Серёга

Вчера на драйве в одной из записи видел человек поставил регулируемый электронный термостат, совместил его с ланосовским корпусом. Там от него провода отходят и к нему напряжение, а в салоне контроллер, в зависимости какое напряжение, на ту температуру он и будет открываться.
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

ВКБ

То я на пічку планую. Але на термостат теж реально таке поставити, і керувати може мікас откр/закр.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.