Охлаждение Славуты

Автор YUKON, 21 Травня 2010, 21:09:12

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Romka

Цитата: ВКБ від 14 Червня 2020, 22:40:50
Зверну увагу. Треьа десь дати тирєй мотору щоб проявилось
Спробуй перчатку на бачок і на холодну погазуватть, хоча в мене не перло. Так років зо два проїздив, доки в масло не поперло і  в циліндр.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Sadist

Цитата: ВКБ від 13 Червня 2020, 14:33:56
То я на пічку планую. Але на термостат теж реально таке поставити, і керувати може мікас откр/закр.
Якщо на пічку ставити електрокран, то його може відкривати перше включення вентилятора радіатора, тоді і він буде рідше вмикатись.

ВКБ

Цитата: Romka від 16 Червня 2020, 21:54:33
Цитата: ВКБ від 14 Червня 2020, 22:40:50
Зверну увагу. Треьа десь дати тирєй мотору щоб проявилось
Спробуй перчатку на бачок і на холодну погазуватть, хоча в мене не перло. Так років зо два проїздив, доки в масло не поперло і  в циліндр.
Не дує. Не пре. Бачу є кізяк в системі. Не знаю чи до кінця термос позчахається, і мабуть за 5 років глянуть на крильчатку. Бачек траве..на заміну, прогнута горловина.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цитата: Sadist від 18 Червня 2020, 09:06:27
Цитата: ВКБ від 13 Червня 2020, 14:33:56
То я на пічку планую. Але на термостат теж реально таке поставити, і керувати може мікас откр/закр.
Якщо на пічку ставити електрокран, то його може відкривати перше включення вентилятора радіатора, тоді і він буде рідше вмикатись.

Цікаво, якось потім закрити подати зворотню напругу. Релями якось пошаманить. Тоді буде електротермостат на 92..95градусів по уставці вентилятора. Я так поняв уставка вентилятора в Мікасі прошивається?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

ВКБ, втуліть який розбірний іномарочний термостат: не треба буде городити зайвий клопіт. Навіть два термостата паралельно з клапанами від різних виробників, щоби вже геть надійно. А якщо з різними температурами, то заодно будете бачити, що "холодний" клапан уже заклинило в закритому положенні і пора лізти під капот на розборки. :)

ВКБ

Поки неперемию каналізацію і не встановлю трабл, неповноцінно все. Я б для початку лише бачек замінив і кришки штатні на якісні, чи і займаюсь. Тупо хоббі стало. А вдруг банально немає 1 атм тиску і із за цього. В реалії з герметичністтю проблема. І еіколи такого не було за роки при жарі. І як варіан засрана. Завтра все буде ясно. Кран пічки електро то для покращення, вивільнити ричажек під важіль зима-літо. І ще один врізати в панель ноги не ноги.
Тут заз опозорився з перемикачами. Інженерів відать зачмирили і вони бездіяли. Якісь дідки проектували на кульманах. Ну ппппц.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#981
Про 1 атм надлишкового тиску не партесь: я собі підрізав пружину лузарівської кришки, щоби зменшити тиск зі 120 до 50 кПа (з 1,2 до 0,5 атм. у Вашій термінології). То коли після прогріву кришку відкручував, був лише тихенький короткий "пшик". Нічого не закипало.

Зараз катаюсь з бачком від ланоса, пружину ланосячої кришки теж підрізав, але щось замало, бо пшикає сильніше. В одній з моїх паперових книжок пише про тиск у системі 50 кПа. Мова йде про надлишковий над атмосферним тиск. Я пошарився по таблицях атмосфери і порівняв з характеристиками антифризів - у нас в Україні немає таких висот, щоби тиск з кришкою на 50 кПа падав до температур закипання антифризів. Цифр уже не пам'ятаю, але двигуни без турбопіддуву там все одно не катаються, мало кисню. У моєму бортовику є розрахунки, подивіться на рік назад.

Знайшов свої розрахунки: https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=14724.msg532496#msg532496
Там нижче крутіть.

ВКБ

1 атм не дає закіпіти навіть при 120градусах, ось у чому прикол. Плбс пароутворення має меншібільбашки що краще контактує тосол з картером. Саме тут була задумка по 1 атм. Він тиску залежить якість охолодження і запас від закіпання при порушенні середнього термобалансу, тобто вихід за розрахункові середні навантаження мотоколяски.
Тут без фізики не обійтись догадками.
Сьогодні вранці перевірив, поки тримав норм, тільки почав шипіти..пропускати..знов почалось.
Книга Фучадди на сторінці 33 абзац 4пише 0,12 +-0,01Мпа (1,2 атм, або 1,2 кг/см.кв), а це сер'єзно. :help:
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

#984
Для правильного конструкторського тиску мають бути правильні конструкторські матеріали. Минулого літа у мене лопнув шланг підігріву карбюратора. Від деградації, бо тиск у системі був уже занижений. Не знаю, що то був за шланг і який у нього вік. Змінив усі шланги з патрубками, окрім пічкових, бо там треба знімати торпедо. Нові шланги купував у "таврійській" точці на автобазарі, продавець каже, що шланги "правильні". Не маю змоги перевірити якість шлангів, тому постійно контролюю температуру, вже інстинкт.

Треба якогось зумера та діода придумати, щоби показувало ахтунг і верещало алярм при нагріві до 95...100°, наприклад.

Цитата: Romka від 18 Червня 2020, 11:37:40Фучаджи є еталон!
Цитата: ВКБ від 18 Червня 2020, 11:31:31Книга Фучадди на сторінці 33 абзац 4пише 0,12 +-0,01Мпа (1,2 атм, або 1,2 кг/см.кв), а це сер'єзно. :help:
Угу... Особливо в парі з 16-клапанною головкою, кутом випередження +40°, розрізною шестернею та іншими апгрейдами. :) (без образ, акуратно потролив)

ВКБ

Оказується 105 літом то ще норм.

Я тупо поновлю тиск як пише книга, тут згоден з ними. Далі цікаво що буде.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Цитата: Toris від 18 Червня 2020, 11:55:32

Цитата: Romka від 18 Червня 2020, 11:37:40Фучаджи є еталон!
Цитата: ВКБ від 18 Червня 2020, 11:31:31Книга Фучадди на сторінці 33 абзац 4пише 0,12 +-0,01Мпа (1,2 атм, або 1,2 кг/см.кв), а це сер'єзно. :help:
Угу... Особливо в парі з 16-клапанною головкою, кутом випередження +40°, розрізною шестернею та іншими апгрейдами. :) (без образ, акуратно потролив)

Шановний, Toris, будь-ласка, котлети окремо, мухи окремо! :thank_you:

Фучаджи  - є фундаментальною книгою по ремонту Таврії, так воно має бути. Це як біблія для християн. А секти, свідки і тп., то вже персональні варіації.

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Sadist

Пришло и у меня время более плотного внимания системе охлаждения. Так как поездки у меня непродолжительные - основные в сад (18км, из них только 2 по  городу), редко на работу (11км проблемных городских) или другие еще меньшие, то особых проблем не ощущалось. Первым загнулся кран печки - просверлил его, печка подключена постоянно. Температура по индикатору не заходила в опасную зону. Особого контроля включения вентилятора радиатора не было. Первый раз о неработающем вентиляторе сообщил инжекторщик при наладке, заменили предохранитель - вентилятор включался и выключался. Но вскоре я уже сам обнаружил сгоревший предохранитель. и вот сегодня опять. А вчера поздно вечером за 1км до дома лопнул шланг обратки (еле нашел под гофром сегодня) - по остановке возле дома из-под капота что-то шипело и слегка паровало, но не из бачка. Подумал, что закипел. Мне кажется, что разрыв и не работающий вентилятор все же связаны, но по показометру критичного не было, хотя по трассе была тянучка - не более 60. Как найти блуждающую причину перегорания предохранителей? Вентилятор вращается свободно и наверное не часто.

ВКБ

Витримай режим щоб тиск в системі охолодження був 1 атм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sadist

Цитата: ВКБ від 06 Липня 2020, 23:10:10
Витримай режим щоб тиск в системі охолодження був 1 атм.
Для цього потрібно перевірити коли спрацьовує клапан на бачку? Спробую, а що робити  з вентилятором та його запобіжником?
Ще питаннячко по датчику рівня ОР - він не дзвониться ні в якому положені поплавочка і відповідно не реагує на критичний рівень.