Чип-тюнинг диагностика Микас

Автор Александр, 14 Квітня 2008, 15:47:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

#1800
Взагалі не розумію як в збагачених режимах лямбда взагалі показує про кисень щось якщо кисень згорів весь? Як від може реєструвати щось менше від одиниціне пойму? Чи олиниця це не все згоряння кисню?

І по друге, Володя, то що саме показує мікас? Коеф. розрахунковий чи миттєвий факт !! суміші ? Поміркуємо давай.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

#1801
Цитата: Володимир від 27 Жовтня 2021, 09:04:10Коефіцієнт повинен бути нижче одиниці, так в потужних режимах ти маєш часткове забагачення і кращу динаміку, плюс двигун працює м"якіше в перехідних режимах.
Я ж проти цих стверджен і не сперечаюсь. Вони вірні.
Підкреслене в цитаті теж вірно, АЛЕ я пенс, стиль і потреби дінаміки трохи інші. Крім того зі швідкістю 90-105 я можу їхати тут тільки в Миколаїв (десь раз в рік і можливо). Тут 50-60 наше всьо (погане в цьому що на пятій не поїдеш, а на четвертій розхід вже показує більший нвж на пятій( на пятій саме менший на 100км) Дінамічно обгоняти, тим більш на Славуті, мені вже якось невдобно, "стесняюсь я"  :rolleyes:
З усього того роблю висновок, що можу спробувати все ж погратися. Поки засмучує один момет -правильно наче міняти кількість повітря - але ж це лізти в графіки. От чому глянув на константи "С61" і "С62".
Spoiler
C61 Порог перехода бедный -> богатый
C61 Порог перехода бедный -> богатый   C62 Порог перехода богатый -> бедный
Определяют пороги напряжения датчика кислорода для детектирования  переходов бедный->богатый и наоборот с гистерезисом.
[close]
}-) блін що ж зі вставкою картинок}-) раз виправилось і знову.  }-)
Вимушений так показати таблицю лямбда-тип суміші
Характеристика смеси по лямбда
Характеристика смеси         лямбда                               Мощность         Расход топлива                 Характерные признаки
Переобогащенная         0,6-0,8                         Падает на 20-25%   Увеличивается на +15-25%   Черный дым, хлопки в

Богатая                                0,8-0,9        Макс для данного мотора       Увел  +10-15%   Норм работа, хорошая динамика

Стехиометр                        1,0      Сниж на 4-5% от макс             Увел  +4-8%         Нормальная работа

Обедненная   1,05-1,15         Сниж на 5-10%         Мин расход топлива   Норм работа,  дин хуже

Бедная   1,2-1,4   Значительно снижена   Увеличивается на +8-12%   Хлопки на впуске, перегрев, ухудшение динамики

В мене стабільно тримає десь 0,98....одиниця дуже рідко. Так стара лямбда. Але наче підтведження- розход 7,4-,76 на сотню на крейсерскій на пятій. тож наче можу спокійно довести до 1,05-1,1
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

ВКБ, Володимир для Вас уже неодноразово наголошував, що сигнал з лямда-зонду і коефіцієнт лямбда-регулювання - це різні параметри. Лямбда-регулювання це щось коригуюче і взагалі "неадекватний" показник у тому сенсі, як Ви його інтерпретуєте. Вже навіть я, "карбюраторник", зрозумів.

vladishtm

Цитата: Toris від 27 Жовтня 2021, 11:05:59
ВКБ, Володимир для Вас уже неодноразово наголошував, що сигнал з лямда-зонду і коефіцієнт лямбда-регулювання - це різні параметри. Лямбда-регулювання це щось коригуюче і взагалі "неадекватний" показник у тому сенсі, як Ви його інтерпретуєте. Вже навіть я, "карбюраторник", зрозумів.
Тоб то сигнал лямбда ніяк не впливає на регулювання? суміші (на РХХ і на час відкритої форсунки?) ну не  :dunno: По моєму не так. Канал лямба зонда це не індікатор -це найшвидший регулятор  (зворотній звязок )в системі паливоподачі двигуна. Інше питання чи допоможуть тут С61 і С62?  :dunno: Звісно б саме правдиво було б побачити блок схему керуючої программи мікаса (не калібровок)
Spoiler
У знаймого відключена лямба на Славуті. Навіщо? "менший розход так" каже. " Включаю -більше" Так впливає лямбда чи ні?
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Цитата: vladishtm від 27 Жовтня 2021, 11:21:26Тоб то сигнал лямбда ніяк не впливає на регулювання?
Там два параметра читається, один власне лямбда-зонд, а інший - оте лямда-регулювання. ВКБ здуру фапає саме каоефіцієнт лямбда-коригування думаючи, що то чиста лямбда. :facepalm:

ВКБ

#1805
Цитата: Toris від 27 Жовтня 2021, 11:35:06
Цитата: vladishtm від 27 Жовтня 2021, 11:21:26Тоб то сигнал лямбда ніяк не впливає на регулювання?
Там два параметра читається, один власне лямбда-зонд, а інший - оте лямда-регулювання. ВКБ здуру фапає саме каоефіцієнт лямбда-коригування думаючи, що то чиста лямбда. :facepalm:
Саме так і є і ці поняття співпадають, просто коеф переведений з напруги на коеф для людиносприйняття. Тому що напруга лямбди  коли бідна співпадає з коеф.Тобто бідна напруга вище опорної біля 1В, багато менше опорної біля 0,1В. То питання, хіба коеф не відображає моментний стан? Коеф 0,9 це напруга часом не біля 0,1В, а коеф 1,1 не біля 1В в данний момент?
Я розумію що такти факт і регулювання розфазовані в часі. Де той параметр фактичного стану тоді? Чи лише долісекунди частоти регулювання є розмежування їх щоб побачити? І варто тоді казати що тотне фактичний стан суміші? Такт це ж не хвилина...це долісекунди.

Ще раз..коли оямбда показує 0,9 я реєструю прибором низьку еапругу...то про що мова!?

І ви так мене і не розтлумачили чому бідну показує зонд не маючи ніби то кисню в суміші. Читайте питання вище.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Ось збаратив на газу до 0,9. Напруга скаче тули сюди, але резульиуюча менше опорної видно по стагу по грібенцям і коеф тримається 0,9. Тобто напруги в бвльшості ближче до 0,3В приблизно..менше опорної 0,5. То хіба це не ті самі яйця тільки в круту?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 27 Жовтня 2021, 10:21:47Взагалі не розумію як в збагачених режимах лямбда взагалі показує про кисень щось якщо кисень згорів весь?
Значить не весь, бо інакше з вихлопної труби буде іти чорний дим. Відкрий це повідолення браузером відмінним від гуглхрома щоби переглянути кантинки нижче з описом роботи датчика.




Цитата: ВКБ від 27 Жовтня 2021, 10:21:47Як від може реєструвати щось менше від одиниціне пойму? Чи олиниця це не все згоряння кисню?

І по друге, Володя, то що саме показує мікас? Коеф. розрахунковий чи миттєвий факт !! суміші ? Поміркуємо давай.
Як казав мій вчитель математики, не путай сіно з соломою. Є датчик кисню, який міряє залишок кисню у вихлопних газаз і видає на виході напругу в вольтах яка міняється в діапазоні від 0,1в до 0,9в. 0,1в це бідна суміш (багато кисню в газах), 0,9в багата суміш (мало кисню в газах), і приблизно 0,46в стехіометрія.

І є блок керування, в нашому випадку МІКАС, який дивиться на цю напругу і малює КОЕФІЦІЄНТ лямбдарегулювання яким корегує паливоподачу для досягнення стехіометрії, тобто спочатку паливоподача відбувається по основним таблицям що зашиті в блок керування, а потім лямбдарегулятор на основі даних д датчика кисню визначає коефіцієнт на який потрібно помножити паливоподачу для приведення її до стехиометрії. Детальніше як працює регулятор читаємо тут http://vlad5229.narod.ru/MIKAS/const/lz_p1.html
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: ВКБ від 27 Жовтня 2021, 13:48:55Ось збаратив на газу до 0,9. Напруга скаче тули сюди, але резульиуюча менше опорної видно по стагу по грібенцям і коеф тримається 0,9. Тобто напруги в бвльшості ближче до 0,3В приблизно..менше опорної 0,5. То хіба це не ті самі яйця тільки в круту?
Це означає що ти помилився з паливоподачею на 10% в сторону збагачення, тому лямбдарегулятор щоби усунути твою помилку множить паливоподачу на коефіцієнт 0,9 щоби зменшити твою криву паливоподачу на 10% і привести її до стехиометрії.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#1809
Так дивись, багато 0,9 так? То який буде лямбда для неї по БК? Особливо коли довго показує 0,9 і напруга довго 0,7В десь відповідно
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 27 Жовтня 2021, 14:49:59
Так дивись, багато 0,9 так? То який буде лямбда для неї по БК? Особливо коли довго показує 0,9 і напруга довго 0,7В десь.
0,9 означає що ти багато накрутив паливоподачі, але по факту на виході в тебе 1,0.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

#1811
Знови ви кудись не туди.  :( пішло, поїхало.
Я не збираюсь АБСОЛЮТНО міняти паливоподачу! Я збираюсь за допомогою констант "С61" та "С62"   (вони у вольтах) змінити поріг визначення яким "лямбда регулятор" (це программна частина куеруючої программи)  :wallbash: визначаЄ що суміш вже багата (чи вже бідна) і переключає паливоподачу в протилежне (бідну чи багату).
"ЛЯМБДА регулятор" - це не лямбда зонд, це частина керуючої програми яка сінусободібно, з великою швідкістю керує паливоподачею, за данними напруги з лямбда-зонду утримуючи коєф в одиниці. Ще є графіки S50LK1 S50Lk2  - але це швидкість (фактично перід для синусоїди) та розмах (амплітуда) залежно від нагрузки і обертів. Іх не трогаемо.
Я продивився декілька сторонніх прошивок. Бачу люди цими С61, С62 гралися. Мені було цікаво - може хто тут пробував ці С61, С62? яке співвідношення, на скільки змінює і т.п....
PSзапрацювала вставка
робота констант С61 та С62

звязок між К_лямбда та процентом складу суміші
з таблиці бачимо що в нас є можливість на +-15% діапазон по коєф лямба. 20% то вже занадто. Мені б було достатньо -10%  (0.6-0,7літра на 100км), а можливо це буде навіть 15%-17% -бо зараз е +5% і якщо зробити в мінум ще 10% будемо мати сумарний ітого15%
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Mazur.Ma1989

Доброго времени суток! Есть Славута 1.2 инжектор. Завести никак не получается. Просканировав ЭБУ (МИКАС 10.3) через ЕЛМ, то показывались некоторые ошибки (p0327, p0336, p0341). На последнюю можно не обращать внимания. Заменил на новые датчик распредвала и датчик коленвала и прозвонил провода, все целое. Сброс ошибок не помогает, все те же вылазят ошибки. При включении зажигания насос топливный работает, все провода прозвонил, заменил реле и предохранители проверил. Метки на месте стоят.
Есть ли вероятность, что МОЗГЫ "сошли с ума" и и ЭБУ надо прошивать?

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

vladishtm

#1814
Цитата: Mazur.Ma1989 від 28 Жовтня 2021, 00:23:56Есть ли вероятность, что МОЗГЫ "сошли с ума" и и ЭБУ надо прошивать?
Практически нет. Мозги кусками не ломаются, а они похоже работают =
Цитата: Mazur.Ma1989 від 28 Жовтня 2021, 00:23:56При включении зажигания насос топливный работает
Наличие топлива, давления топлива в рампе, зазоры и наличие искры на всех свечах (только правильно проверяйте не накрыть медным тазом высоковольтные элементы)....,
И шо даже не чихает? и
Цитата: Romka від 28 Жовтня 2021, 10:23:43После чего это произошло?
В мозги не лазили? с помощью каких нибудь лоадеров?
P0336 Сигнал датчика положения коленчатого вала выходит за допустимые пределы
без нормальной работы датчика ПКВ (и єто также подтверждение работоспособности мозгов и наверное ж чекинжине тоже горит на приборке?) -не заведется ройте в том направлении.p0341 тоже к датчику ПКВ

P0327 Низкий уровень сигнала цепи датчика детонации

советы с инета
"....
проверить следующее: Убедитесь, что проводка не проложена слишком близко к каким-либо вторичным компонентам зажигания (катушке, проводам свечей зажигания и т. д.). Визуально проверьте проводку датчика распредвала на наличие следов ожогов, обесцвечивания, свидетельствующих о перегреве или натирании обо что-то. Визуально проверьте ДПРВ на наличие повреждений. Визуально проверьте зубчатый шкив через отверстие под датчик (если это возможно) на наличие отсутствующих зубов или любых повреждений.). Если всё в порядке — замените датчик...."

Spoiler
PS доречі мікаси не такі вже й мертві - версія «МИКАС 12.3» с 2012 рік  "....УМЗ-4216  Евро-4" газ бензин https://bstudy.net/924311/tehnika/avtomobili_gazel_biznes_sobol_biznes#444574
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2