Прошивки на Мікас (Обговорення прошивок і ЕБК Мікас)

Автор Володимир, 22 Травня 2011, 17:59:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Андрій



[img]http://s

Karff

Владимир Добрый вечер! Подскажите пожалуйста, у меня родная прошивка  с ДК
(AEC 02.33.111 Dec 27 2007). Если ставить Вашу прошивку к примеру Т4 без ДК. Обязательно заливать Вашу прошивку, или достаточно перенести калибровки КРОТОМ в (AEC 02.33.111 Dec 27 2007) и залить. Будет ли какая то разница ????

Володимир

Цитата: Karff від 17 Квітня 2019, 20:09:26
Владимир Добрый вечер! Подскажите пожалуйста, у меня родная прошивка  с ДК
(AEC 02.33.111 Dec 27 2007). Если ставить Вашу прошивку к примеру Т4 без ДК. Обязательно заливать Вашу прошивку, или достаточно перенести калибровки КРОТОМ в (AEC 02.33.111 Dec 27 2007) и залить. Будет ли какая то разница ????
Не бажано, в нових версіях прошивок додаються параметри які не видно в чіпексплорері, а в попередніх версіях прошивок не задіяні байти рівні FF, то мікас може потім глючити, та й в такій ситуації крот не потрібен, в лоадері включаєш опцію шити одні калібровки і керуюча програма залишиться не чіпаною.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

bigboy999


Володимир

Погортай сторінки назад, мають бути інші посилання.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Karff

Расшифровка маркировки прошивок контроллера Микас-10.3, устанавливаемых на автомобили производства ЗАЗ


Например, на шильдике написано: М113092SA112010


М113 - тип блока (М103 - Микас 10.3, М113 - Микас 11.3 (он же Микас 10.3+), М114 - Микас 11.4)

092 - версия программы

SA - модель авто (SA - машина с ручным управлением (инвалидка), SL-славута , SS-сенс , TF-ланос)

11 - обьем двигателя (11 - 1.1л, 12 - 1.2л, 13 - 1.3л, 14 - 1.4л)

20 - нормы токсичности (00 - Е-0, 20 - Е-2, 30 - Е-3)

10 - версия калибровок


pensioner.pvp

надо прошить славуту1.3 виницкая обл.кто есть поблизости.

Алек

Добрий день. Хочу перепрошити машину. Потрібна прошивка на Мікас 10,3 двигун 1,2 під 92 бензин

Vadim_K

Наскільки знаю під 92 бензин прошивок заводських немає.
Зі слів Володимира заводські прошивки ідуть уже з заниженим КВЗ і можна сміливо кататься на 92 бензині без проблем.
До речі багато хто так і робе і не заморачується. Я також деколи 92 заливаю.

Ну а якщо сильно хочеться, то готов ен-ну суму гривень і шукай в кого "тіпа" є така прошивка і тобі продадуть, або будеш висилать Мікаса їм на перепрошивку.
Але це із розряду купування кота в мішку.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Ivan1988

Цитувати виділенеПотрібна прошивка на Мікас 10,3 двигун 1,2
Заводские прошивки можешь скачать здесь
https://chiptuner.ru/content/dw_ser/

Алек

А не заводські прошивки є? Бо в мене в так заводська так на ній дьорганя є на 2 передачі

Toris

Цитата: Алек від 22 Липня 2019, 12:01:51А не заводські прошивки є? Бо в мене в так заводська так на ній дьорганя є на 2 передачі
Якщо яка комірка флеш-пам'яті пропала, то повторна перепрошивка може допомогти.

Володимир

Цитата: Алек від 21 Липня 2019, 20:53:58
Добрий день. Хочу перепрошити машину. Потрібна прошивка на Мікас 10,3 двигун 1,2 під 92 бензин
З заводу стоїть прошивка під 92-ий бензин. Моя машина 95-ий пробувала два рази, різниці з 92-м ніякої, якийсь період мішав зимою на 10 літрів 92-го з літрою 80-го, їхала краще ніж на чистому 92-му. На літньому бензині така алхімія не проходила.
Цитата: Алек від 22 Липня 2019, 12:01:51
А не заводські прошивки є? Бо в мене в так заводська так на ній дьорганя є на 2 передачі
Тебе послухати, то всі машини з заводу на 2-ій сіпаються.  :-D

Порівняй потужність іскри на 1-2 та 3-4 циліндрах, але свічку при порівнянні виктористовуй ту саму. Якщо буде різниця, то можливо проблема в модулі.
Цитата: Toris від 22 Липня 2019, 12:03:30
Цитата: Алек від 22 Липня 2019, 12:01:51А не заводські прошивки є? Бо в мене в так заводська так на ній дьорганя є на 2 передачі
Якщо яка комірка флеш-пам'яті пропала, то повторна перепрошивка може допомогти.
В такому випадку блок не запуститься, бо прошивка має контрольну суму, якщо не співпаде то діла не буде.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Ivan1988

Здравствуйте. Нужна очередная помощь. Пол года назад я перепрошивал ЭБУ Микас 7.6 на автомобиле под Евро-2, так как вернул в систему датчик кислорода. Прошивку корректировал сам на основе прошивки для сенса от MLG. Сделал прошивку двухрежимную, в первой части для бензина УОЗ поднято относительно того что было на стоковой прошивки на 3,8 град, а во второй для газа углы подняты ещё больше но на разных участках графика по разному и на участке графиков до 4000 оборотов. Суть в том что двухрежимную прошивку я сделал и залил, проблем не возникло, но 2 режим так и не подключил. Теорию я знаю, чтобы ЭБУ переключился на таблицы режима №2 нужно 42 ножку ЭБУ соединить с массой автомобиля и всё это нужно реализовать через реле запитаное от электроклапана редуктора. Но кроме теории я вообще не понимаю как всё это реализовать физически. Как добраться к ЭБУ (люксовая торпеда)? Как я только не ложился и подлазил, не могу до него добраться. Как подключить провод к 42 ноге ЭБУ? Какое нужно реле и какая схема всего этого? В интернете не нашел такой информации. Если можно мне все подробно расписать шаг за шагом, можно с фото и ссылками. Буду очень благодарен.