Зимняя резина

Автор gavryusha, 15 Вересня 2008, 17:28:10

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

User2108

Цитата: Toris від 11 Лютого 2021, 11:03:21
ВКБ, а нахіба вся ця математика та цікаві досліди, якщо практика показує відчутну вібрацію, яка негативно діє на всю систему?
Та йому математика ради математики, зробити псевдонаукову викладку.

ВКБ

Ну ок, імпульс кулі 5,45 АК-74  біля 3кг/сек. Казалось би рукою зупинити.
А спрацювання з перешкодою тобто час контакту до погашення її енергії від максимума до нуля перешкодою - 3/0,001сек= ~3 тонни 3,14здюль об перепону і її руйнування чи передачі імпульсу чи енергії через тертя чи руйнування цілі. Час має значення. Тому числові значенні биття і грузики важливі коли дійсно переходять межу, там трясе руль і при балансуванні не трясе. А коли полупуки, то нафіг його ото балансувати.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 11 Лютого 2021, 11:36:52Тому числові значенні биття і грузики важливі коли дійсно переходять межу, там трясе руль і при балансуванні не трясе. А коли полупуки, то нафіг його ото балансувати.

Хм... А тоді що це таке:
Цитата: ВКБ від 10 Лютого 2021, 16:08:56Дрон зніми ті грузики, викинь.

Сеанс трансцендентної телеметрії чи банальна гіперважливість Вашої власної думки?

Sergik32

відбалансувати тавробублики важко, це всі знають але роблядь вигляд що відбалансували. я зимові гудіери балансував і вони їдуть без биття, бо то брендова гума, літні баруми і зимові ескімоси сави я балансував і вони хер відбалансувались, міняю місцями на машині то буває пропаде вібрація, а буває навпаки з'являється. останні що купляв то літні баруми, то що балансовані що ні один хер при 95-100 трясе руль, ну може балансувальник не вміє чи не хоче, а це вже інша справа.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#2254
Цитата: Toris від 11 Лютого 2021, 11:49:43
Цитата: ВКБ від 11 Лютого 2021, 11:36:52Тому числові значенні биття і грузики важливі коли дійсно переходять межу, там трясе руль і при балансуванні не трясе. А коли полупуки, то нафіг його ото балансувати.

Хм... А тоді що це таке:
Цитата: ВКБ від 10 Лютого 2021, 16:08:56Дрон зніми ті грузики, викинь.
Сеанс трансцендентної телеметрії чи банальна гіперважливість Вашої власної думки?
Господьупасі. Нашару поділився досвідом що можна і так, можна не дякувати. Краще не ділитись мобуть досвідом. А васька слухає до їсть.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир


Цитата: ВКБ від 11 Лютого 2021, 10:51:37
У тавроінструкції забули зробити пояснення, що не можна до усирачки на суху грязними з піском гайками затягувати колеса, оскільки продавлюється фаска , розбивається і різь мілка яка не є саморозгвинчуєма. Що кріпити треба колесо в підвішаному стані, почергово для центровки фаски колеса і гайки і затягувати не до усирачки, але надійно.
Радіус шини, якщо саме там той груз 0,1 кг, то при 1500обертах радіальна метрова секундна швидкість  по шині під навантаженням сягає 0,26м буде 0,26м*2*3,14*1500=2449,2 м/хв, або 40,42м.сек.
F=0,1*40*40/0,26=615Н. При 61,5кг сили амортизатор би танцюаав брейкденс, якби частота була 2 оберти в секунду чи біля трого, наче мудмк скаче на капоті.. Але є частота оьертання і амплітуда зміщення мала бо є поняття інерційності, тобто невстигає колесо зміститись бо ще й закріплене, тобто інерційність ..відставання маси за силою штовхання (тягнення.)
при 15г, F=0,015×40×40/0,26=92H (швидкість ~150км)
Колесо не має одного ступіню свободи в лощині обертання , має лише три.
Інертність груза який обертається має зусилля яке болтає колесо і цю силу розмазує частота обертання 1/1500=0,0006сек за мінусом маси колеса M= 10кг а також маси підвіски, а краще 1/4авто, так як колесо саме ж не котиться і передає енергію авто. Тобто інерційна сила вібрації Р= F-M×10*0,00066сек= 615-100*10*0,0006сек= 3,99Н, це ту штовханину що сприймає авто і водій, навіть , і чим менше швидкість тим менше сила, яка при зупинці рівна масі дисбалансу тобтотрізниця між двома половинками колеса в 100г. Тобто 1Н. Десь так наче якщо не переплутав нулі 9 клас.

Володя, візьми нитку 40-ку, крікріпи грузик 15грам і 0,33м вильот і крутни на 500обертів (окружна 14, м сек), і що нитка витримає 8,9 кг?
О, точно сила в нютонах, то треба ділити на 10, але всерівно, не варто забувати що на машині два колеса на осі, а також не варто забувати про резонанс.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Цитата: Sergik32 від 11 Лютого 2021, 12:20:15
відбалансувати тавробублики важко, це всі знають але роблядь вигляд що відбалансували. я зимові гудіери балансував і вони їдуть без биття, бо то брендова гума, літні баруми і зимові ескімоси сави я балансував і вони хер відбалансувались, міняю місцями на машині то буває пропаде вібрація, а буває навпаки з'являється. останні що купляв то літні баруми, то що балансовані що ні один хер при 95-100 трясе руль, ну може балансувальник не вміє чи не хоче, а це вже інша справа.

Гума роль грає і ще більше грає, як ви колесо прикручуєте.
Бо відбалансовані колеса, коли крутили монтажники, били, а коли я сам прикрутив, - то ні.
Причина в тому, що монтажники зразу пневмою прихерячують намертво одну за іншою гайку! А потрібно вручну, обертаючи колесо, затягувати поперіодично гайки, а потім вже дотягти ключем.
Монтежери заморочуватись не бажають.

ВКБ, просто написали б, що є купа рукожопів монтажників і прибите обладнання, так що буває краще такого "балансу" не робити і їздити без грузиків.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Vadim_K

Цитата: Romka від 11 Лютого 2021, 14:02:36ВКБ, просто написали б, що є купа рукожопів монтажників і прибите обладнання, так що буває краще такого "балансу" не робити і їздити без грузиків.
Це точно.
Зі свого досвіду.
Десь через пару років після придбання Тавріїї (приблизно 1995 рік) робив балансування в Дніпрі на вул. Янтарній (лівий берег). Там такий толковий дядько був, він навіть пояснював мені що самого станка мало, потрібен "смалець" в голові. (до речі балансував на ще совдеповському станку, де були вказані марки авто а не розмір гуми чі відстань якась кудись. Звісно тавріїї там в переліку не було, а ось ЗАЗ 968 був. Саме на цоьому положенні перемікача і робили балансування). На той час гума була ще заводська Бл 85. Так після балансування машина прямо прилипала до асфальту. Було так приємно керувати, що просто не передати. Після того за весь час експлуатації авто ніколи і ні де не балансували так гарно.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

Все здаюсь, але не балансуватиму. І перезаживаю сам і на шиномонтажці наживлюю сам гайки. Постійно кажу не перетискувати, крутять без смальцю в голові.

Володя, нитка рветься? ))
З резонансом згоден.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Цитата: ВКБ від 11 Лютого 2021, 09:23:00і ями та нерівність дороги і 1000 разів залізу (Віталя і для тебе)
Я с такой швидкистю по ямах не гупаю. И бублики цили, и машина не россипаеться.
Цитата: ВКБ від 11 Лютого 2021, 11:36:52Ну ок, імпульс кулі 5,45 АК-74  біля 3кг/сек. Казалось би рукою зупинити.
А выстрели в упор в гирю, килограмм на 16, свободно плавающую в тазике, опущенного в речку? На сколько миллиметров отодвинется гиря? Скорость и масса= мощность. Так же, что мешает тебе остановить молоток рукой, если маленький ребёнок на тебя замахнётся? Это всё закон сохранения энергии.

Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Це все Віталя моменти інерції )) не плутай.
Швидкість кулі 3,4 грама початково 920 м/сек
Імпульс 0,0034*920=3,128Н.
Енергія 920*920×0,0034/2=1439Дж.
1л.води щоб нагріти всього на 1 градус цельсія треба 4200Дж
Тобто наче мізерна енергія втричі менше.
Тобто 0,33л куля нагріє на 1 градус, або 1л.на 0,33градуси
Але ж прошиває живу ціль.
А суть саме в часі.
Енергія вибуху Ф1  всього 68Вт . Що таке 68 Вт на годину, лампочка. А якщо в 0,0001сек? Це вибух.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Цитата: ВКБ від 11 Лютого 2021, 20:35:30
Це все Віталя моменти інерції )) не плутай.
Швидкість кулі 3,4 грама початково 920 м/сек
Імпульс 0,0034*920=3,128Н.
Енергія 920*920×0,0034/2=1439Дж.
1л.води щоб нагріти всього на 1 градус цельсія треба 4200Дж
Тобто наче мізерна енергія втричі менше.
Тобто 0,33л куля нагріє на 1 градус, або 1л.на 0,33градуси
Але ж прошиває живу ціль.
А суть саме в часі.
Енергія вибуху Ф1  всього 68Вт . Що таке 68 Вт на годину, лампочка. А якщо в 0,0001сек? Це вибух.
:facepalm:
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

User2108

І все це на 23% покращено

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алекс

Один важный момент -есть мнение шо балансировать сразу новые не следует....а покататцо,обмять ...и лишь потом на стенд ,с правильным блином
P S сейчас катаю ToYo Garit Giz ,без балансировки ...не замечаю вибрации или дисбаланса
Резина так себе,разочарован ,предыдущая , Garit G4 намного зацепистей була,продила 10 лет,т е зим ...стерлася ...один скат винтом пошел,один порезал бок,заварили шо не найду  где ..
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328