Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Toris

Цитата: Sergik32 від 11 Вересня 2019, 11:48:45поки не перевіриш манометром то ніяких різати, в моїй при1,1-1,2 починає зтравлювати
Ясно. Треба їхати на розборку за бачком і на базар за ніпелем. :(

Ivan1988

Цитувати виділенеСкільки там витків на кожній з пружинок різати, щоби отримати правильно тюнінговану кришку?
Анализировал этот вопрос по отзывам. Обычно если крышка исправная давление сбрасывает клапан при 1,4-1.5 атм. Обрезают два витка пружины, тогда давление 1-1.2. Я себе так сделал, не захотел тратить лишние деньги на бачок для испытаний.

Toris

Тобто, з кожної пружини обрізати по два витки? З великої пружини мінуснути 2 витка і з маленької пружини мінуснути два витка?

Ivan1988

Цитата: Toris від 11 Вересня 2019, 14:30:12
Тобто, з кожної пружини обрізати по два витки? З великої пружини мінуснути 2 витка і з маленької пружини мінуснути два витка?

Только большую. Если нет возможности проверить манометром то лучше перестраховаться.

Олександр 1968

Я відрізав практично третину пружини,працює,не кипить,не рве

Серёга

Я раз доэксперементировался, решил поставить оригинальную необрезанную пружину и посмотреть что будет, в тот же день разорвало патрубок и вылился тосол или что там было у меня залито.
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Алекс

Luzar это кЕтай ниже ширпотреба
Если не забуду сфотаю две крышки ,ничё не обрезал
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Toris

Цитата: Алекс від 11 Вересня 2019, 21:33:37Luzar это кЕтай ниже ширпотреба
Если не забуду сфотаю две крышки ,ничё не обрезал
Буду дуже вдячний.

---------------------------------------------------------

На сон грядущий прийшла мисля: тиск є величиною питомою (давление есть величиной удельной).

1. Тобто тиск - це сила, поділена на площу. Отже, площа отвору горловини бачка, яка контактує з гумою клапан пробки, поділена на силу пружини дасть нам реальний тиск, при якому клапан відкриється та випустить зайвий пар. Вранці заміряю штангенциркулем внутрішній діаметр горловини бачка. Вдень спробую лабораторними гирями встановити силу стискування великої пружини. В принципі, можна одразу навантажувати клапан в зборі, покроково підрізаючи пружину.

2. Хід великого клапана мізерний, менше 1 мм, мабуть, 0.5мм. Для точніших вимірів треба тиски. Тобто кришку закручувати сильно не можна, бо не буде ходу клапана. І кільце гумове має бути з тонкої гуми, щоби був більший хід клапана. З тонкою гумою можна буде сильніше закручувати.

Володимир

Цитата: Toris від 11 Вересня 2019, 14:05:18
Цитата: Sergik32 від 11 Вересня 2019, 11:48:45поки не перевіриш манометром то ніяких різати, в моїй при1,1-1,2 починає зтравлювати
Ясно. Треба їхати на розборку за бачком і на базар за ніпелем. :(
Купи один раз бачок від фольксвагена або шкоди (так званий шарик) і більше з тим не парся, днями відкрив капот на гарячу і перевірив як зжимається кривий патрубок, то тиск в два рази меньший ніж було на рідній пробці з відрізаним витком.
Цитата: Toris від 11 Вересня 2019, 14:30:12
Тобто, з кожної пружини обрізати по два витки? З великої пружини мінуснути 2 витка і з маленької пружини мінуснути два витка?
Малу не чіпай, вона на впуск повітря.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Salek від 12 Вересня 2019, 06:36:05Toris установи "шарик" vag и не люби себе мозг.
https://cutt.ly/GwFzwbw
Цитата: Володимир від 12 Вересня 2019, 08:19:00Купи один раз бачок від фольксвагена або шкоди (так званий шарик) і більше з тим не парся
Досконале розуміння здобувається практикою. Салєк та Володимир уже пройшли практику і тепер мають досконале розуміння. Я ж саме на шляху досягнення досконалого знання.
За підказку - дякую вам, хлопці! :drinks:

1. Вранці роміряв штангенциркулем горловину кілька разів - отримав діаметр отвору 36,5 міліметрів. Виходить, що площа перерізу 10,46 кв.см. Одразу можна прикинути, що для спрацювання на 1,5 кг/кв.см пружина має тиснути на клапан з силою приблизно 15 кг. Для 1,2 кг/кв.см, відповідно, пружина має тиснути клапан з силою 12 кг.

2. Оскільки я тепер власник двох однакових кришок Luzar, то на вільній кришці таки вкоротив сильну пружину на один виток (по висоті міряв, не по довжині кола). Якщо вкоротити два витки по висоті, як вчинив Олександр 1968, то пружина вкоротиться якраз майже на третину.

3. Покрутив кришку туди-сюди, втиснув гуму у пластик горловини, вивільнив кришку, знову легенько закрутив, з ніжним таким почуттям. Різьбу горловини, виявляється, теж треба чистити, щоби кришка йшла по різьбі без ривків. Відчув, коли вже досить закручувати.

4. Під час переміщення на роботу встиг нагріти двигун до робочої температури. Заглушився - і до бачка. Акуратно відкручую пробку - і чую легеньке та ввічливе "пшик". Отже, мого легенького вкручування цілком вистачило, щоби кришка не пропускала.

5. На стоянці перехопив колегу-сенсовода і вговорив показати мені сенсівську кришку бачка. Там досконаліша конструкція: на площині кришки стоїть два окремих клапани. Тобто кришку можна закручувати навіть щосили - і клапани все одно будуть працювати, бо горловина з клапанами не контактує.

Цитата: Володимир від 12 Вересня 2019, 08:19:00днями відкрив капот на гарячу і перевірив як зжимається кривий патрубок, то тиск в два рази меньший ніж було на рідній пробці з відрізаним витком.
Отже, треба різати таки 2 (два) витки, як в Олександра.
До речі, пробував пальцями тиснути клапан стокової кришки та обрізаної з одним витком - то різниця десь на рівні плацебо, тобто відрізання одного витка не дає відчутної тактильної різниці.

Олександр 1968

Бачок від ланоса(сенса)теж непогано інтегрується на штатне місце,тільки кріпиться до задньої перегородки.Важливо знайти оригінальний навіть б/в а не базарне китайське чудо

Володимир

Цитата: Toris від 12 Вересня 2019, 08:42:251. Вранці роміряв штангенциркулем горловину кілька разів - отримав діаметр отвору 36,5 міліметрів. Виходить, що площа перерізу 10,46 кв.см. Одразу можна прикинути, що для спрацювання на 1,5 кг/кв.см пружина має тиснути на клапан з силою приблизно 15 кг. Для 1,2 кг/кв.см, відповідно, пружина має тиснути клапан з силою 12 кг.
Навіщо міряти горловину, коли клапан в середині має менший діаметр і зусилля пружини треба менше.

Наші бачки зроблені з гівняного пластика, і навіть якщо він не трісне від тиску, то він трісне від старіння пластику.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алекс

Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Алекс

Цитата: Алекс від 11 Вересня 2019, 21:33:37
Luzar это кЕтай ниже ширпотреба
Если не забуду сфотаю две крышки ,ничё не обрезал
На крышке логотип Ладья,где взял на помню,такие вещи беру само дорогие,сейчас это  Автоприбор 2108-1311065-01
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Алекс

Цитата: igo61 від 05 Вересня 2019, 13:58:48
Я пока помолчу.  :-D  :popcorm:
У одного дядьки система зажигания было выстроена на контроллере ,без трамплера 
Но он Зил 131продал,с форума ушел ...Контролер неизвестен
О Микролуч  что скажешь ?
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328