Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Toris від 15 Вересня 2019, 15:26:022. На бачку лютеранському є роз'єм для датчика - славутка його прийме чи необхідно додатковий інтерфейс?
В вагівському бачку в якості датчика два електроди що макаються в тосол, потрібна спеціальна релюшка, бо інакше буде працювати навпаки. Або робити адаптера на основі тригера, але в мене поки що руки не доходять.
Цитата: Toris від 15 Вересня 2019, 15:26:023. Як його вимити всередині?
Попробуй оцту налити і витримати кілька днів.
Цитата: Toris від 15 Вересня 2019, 15:26:02Там якась лабіринтна система. І бачок, схоже, не розбирається...
Там просто в середині спеціальний відсік на електроди. Клапан якщо справний то не чіпай, я думаю що він справний, бо там така система що тосолом не омивається.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр 1968

Якщо це прості електроди то думаю буде достатньо якогось польового транзистора середньої або великої потужності та пара резисторів з конденсаторами.правда не знаю який потенціал подається на контакти(плюс чи мінус),від цього залежить тип провідності транзистора.В мене стандарт і цієї штуки в мене немає.

Алекс

Система охлаждения моется Трилон Б -этой штукой нумизматы пользуются еще
Описание в советские учебники есть,активен пр рабочей температуры
Лимонная кислота еще с аппетитом кушает накипь ....кипящей разве залить ?
Как вариант сода кальцин рованная -ею мыл радиатор медный
Доза заливается кипятком и выдерживается 5-10 мин,я куплял польскую фасовку аналог Крот ,сухую гранулы ,люминь жрет
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Ivan1988

Цитувати виділенеСистема охлаждения моется Трилон Б -этой штукой нумизматы пользуются еще
Первый раз слышу, хоть я и нумизмат в том числе. Трилон-Б использовал только когда хелатировал микроудобрения для аквариумных растений. Также знаю что Трилон-Б используется при проведении химанализа охлаждающей воды дизелей тепловозов и котловый воды паровых котлов.

А если по теме, то думаю у кока-кола низкокалорийная справится)))

Володимир

Цитата: Олександр 1968 від 15 Вересня 2019, 19:06:20
Якщо це прості електроди то думаю буде достатньо якогось польового транзистора середньої або великої потужності та пара резисторів з конденсаторами.правда не знаю який потенціал подається на контакти(плюс чи мінус),від цього залежить тип провідності транзистора.В мене стандарт і цієї штуки в мене немає.
В бачку два електрода з нержавійки, якщо поміряти напругу між кузовом і будь яким з електродів, то там щось порядка 0,5В. Я спочатку також думав що треба щось зробити щось простеньке на двох транзисторах щоби тупо інвертувати сигнал, але там може получитись дуже швидке мигання лампочки на панелі коли буде рідина на грані. Тому краще схема з тригером, щоби був певний зазор між включенням і виключенням лампи.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

А де продається цей "Трилон-Б" (динатрієва сіль ЕДТА)? У відділі побутової хімії?

Алекс

Цитата: Toris від 16 Вересня 2019, 10:13:33
А де продається цей "Трилон-Б" (динатрієва сіль ЕДТА)? У відділі побутової хімії?
у ниумизматов и тех,кто копает типо археологи
Но для пластика каустиком можно,Крот и т д
Почитай технологию чистки медных радиаторов
Но слебеут учесть то,что хорошая помойка  отмывет  все грехи и трещины
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Олександр 1968

Цитата: Володимир від 16 Вересня 2019, 09:54:51
Цитата: Олександр 1968 від 15 Вересня 2019, 19:06:20
Якщо це прості електроди то думаю буде достатньо якогось польового транзистора середньої або великої потужності та пара резисторів з конденсаторами.правда не знаю який потенціал подається на контакти(плюс чи мінус),від цього залежить тип провідності транзистора.В мене стандарт і цієї штуки в мене немає.
В бачку два електрода з нержавійки, якщо поміряти напругу між кузовом і будь яким з електродів, то там щось порядка 0,5В. Я спочатку також думав що треба щось зробити щось простеньке на двох транзисторах щоби тупо інвертувати сигнал, але там може получитись дуже швидке мигання лампочки на панелі коли буде рідина на грані. Тому краще схема з тригером, щоби був певний зазор між включенням і виключенням лампи.
Найпростіше що при таких умовах,використати мікросхему цифрової логіки.CD(HEF)40106 мені здається цілком вистачить і для тригера і для вихідного струму.Шість інверторних трігерів Шмідта.Один чи два для основної схеми,всі інші в паралель на вихід.Поріг переключення складає приблизно половину напруги живлення.Максимальна напруга живлення складає 18 вольт що цілком достатньо на відміну наприклад від найближчого нашого аналога К561 лн2(12в)Хоча враховуючи викиди імпульсів до 60 вольт в проводці варто поставити щось по живленню(стабілітрон,варистор,супресор)

Серёга

Я себе мыл бачёк, снимал полностью засыпал песка с водой и тряс очень сильно, правда потом очень долго песок вымывал с бачка
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Toris

Цитата: Серёга від 16 Вересня 2019, 21:28:36Я себе мыл бачёк, снимал полностью засыпал песка с водой и тряс очень сильно, правда потом очень долго песок вымывал с бачка
Цитата: Salek від 17 Вересня 2019, 04:59:40Из "шарика" его можно весь и не вымыть.
Так точно, з "кулі" неможливо просто так злити воду, пісок там точно залишиться.
Купив учора лимонної кислоти багато. Якщо братиме не дуже, то всиплю кульок для пневмата. Магнітом витягну, якщо не захоче висипатись.

Володимир

Цитата: Олександр 1968 від 16 Вересня 2019, 13:58:01
Цитата: Володимир від 16 Вересня 2019, 09:54:51
Цитата: Олександр 1968 від 15 Вересня 2019, 19:06:20
Якщо це прості електроди то думаю буде достатньо якогось польового транзистора середньої або великої потужності та пара резисторів з конденсаторами.правда не знаю який потенціал подається на контакти(плюс чи мінус),від цього залежить тип провідності транзистора.В мене стандарт і цієї штуки в мене немає.
В бачку два електрода з нержавійки, якщо поміряти напругу між кузовом і будь яким з електродів, то там щось порядка 0,5В. Я спочатку також думав що треба щось зробити щось простеньке на двох транзисторах щоби тупо інвертувати сигнал, але там може получитись дуже швидке мигання лампочки на панелі коли буде рідина на грані. Тому краще схема з тригером, щоби був певний зазор між включенням і виключенням лампи.
Найпростіше що при таких умовах,використати мікросхему цифрової логіки.CD(HEF)40106 мені здається цілком вистачить і для тригера і для вихідного струму.Шість інверторних трігерів Шмідта.Один чи два для основної схеми,всі інші в паралель на вихід.Поріг переключення складає приблизно половину напруги живлення.Максимальна напруга живлення складає 18 вольт що цілком достатньо на відміну наприклад від найближчого нашого аналога К561 лн2(12в)Хоча враховуючи викиди імпульсів до 60 вольт в проводці варто поставити щось по живленню(стабілітрон,варистор,супресор)
В неті є готові схеми на NE555.
Тут треба ще один транзистор додати щоби інвертувати сигнал. https://www.drive2.ru/l/479078382894579791/

Попробую поритись на алі, може є щось готове.

Цитата: Toris від 17 Вересня 2019, 08:06:07
Цитата: Серёга від 16 Вересня 2019, 21:28:36Я себе мыл бачёк, снимал полностью засыпал песка с водой и тряс очень сильно, правда потом очень долго песок вымывал с бачка
Цитата: Salek від 17 Вересня 2019, 04:59:40Из "шарика" его можно весь и не вымыть.
Так точно, з "кулі" неможливо просто так злити воду, пісок там точно залишиться.
Купив учора лимонної кислоти багато. Якщо братиме не дуже, то всиплю кульок для пневмата. Магнітом витягну, якщо не захоче висипатись.
Думаю варто попробувати пройтись керхером.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Володимир від 17 Вересня 2019, 08:14:15Думаю варто попробувати пройтись керхером.
Зовні я його автомобільною пастою відмив. А всередині стоїть якась вставка трубчата, крізь яку видно лише отвір нижнього випуску. А стінки кулі - недоступні для прямолінійного контакту з горловини.

Володимир

Цитата: Toris від 17 Вересня 2019, 09:56:05
Цитата: Володимир від 17 Вересня 2019, 08:14:15Думаю варто попробувати пройтись керхером.
Зовні я його автомобільною пастою відмив. А всередині стоїть якась вставка трубчата, крізь яку видно лише отвір нижнього випуску. А стінки кулі - недоступні для прямолінійного контакту з горловини.
В мене напевне трохи інша конструкція, хоча я не пам"ятаю чи там видно стінки.

Ще одна схема датчика на транзисторах http://www.elektrik-avto.ru/publ/glavnaja/skhema-datchika-urovnja-okhlazhdajushhej-zhidkosti/22-1-0-892 при відсутності рідини лампа мигає.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Без показометра відсутності ОР можна запросто жити, особливо коли система робоча на 100%, як буде зара у вас. А коли вже нічого робити, то можна і замутитити. ;)
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Олександр 1968

Е-нєє.За останні два,три місяці не менш як три чоловіки дуже просили (ті що купили бляхи після жигулів) що якось поставити показометри температури,бо на їхніх машинах їх немає,а їм стрьомно.Так що скільки людей,стільки і переконань.Я наприклад можу перевірити рівень масла один раз на місяць,а то й рідше,бо впевнений в тому що воно там є.Можна підтримувати авто в повній комплектаціі,а можна потихеньку перевести все на соплі та шнурки(була в мене на прийомі таврія з повністю зогнившим піддоном для акумулятора то він висів на вязці резинок,тих що кріплять вантаж на багазнику,і прикольно так гойдався-нормась сказав власник)