Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

al.dudka

на ходу это 1-2 сек , по сравнению с 2 м поколением это мгновенно, на стоянке-глохнет

Володимир

Цитата: Romka від 11 Червня 2020, 14:18:10
А расход какой? Т.к 2.5 мм - ну это перебор, по всем канонам.
Тут ще питання в ходу клапана, якщо він був настроєний на 1,5 мм, а тепер розсверлили до 2,5 мм, то там дирки в самому клапані може не хватити для отвора 2,5мм.
Цитата: Sergik32 від 11 Червня 2020, 14:24:11до, згоден, коли заводиться машина то тиск падає до 2,2бара бо форси розгружають, а коли машина на газу то в системі до рампи 4,5 бар а після рампи 3 бара і не розгружається а в баку тільки лишній тиск. а коли я виключу і там все розгружене, чим я завдаю небезпеки?
З тиском бензину на газу і без нічого не міняється, бо тиск регулює регулятор тиску на рампі відносно розрідження, в він має патрубок для стравлення лишнього бензину в бак, на відміну від редуктора, коли набрав тиску, то щоби його зменшити треба щоби форсунки стравили.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Головне що лямбада показує.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

їжжу з включеним насісом, бо коли вимкну то горить джекічан, не люблю коли він горить. на рахунок форсунок з отвором 2,5 то може і перебор, вистачилоб і 2,2-2,3, ну вже зробив то зробив, поїжжу і побачу кіко вон жере той МеМЗ 2477.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Кажу лямбаду тобі б по коофіцієнту помоніторить що на ХХ маєш , які встановлені паливоподачі.
Який в тебе множник там вийшов? Тиск який?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

тиск 0,91-0,92, множник менше 1
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Made in ВКБ. Спецконструкція власнам лише  для славутоводів. Лишився олин комплект. Резинки в наявності. Під сіменс форсунки. Сталеві. Поновлений гальваноцинк. Випробувані особисто, пробігли 60тис. Поняття б/в тут немає в цій деталі.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Про всяк випадок нагадаю, що тут лише хвалимось. А даруємо та продаємо - у купи-продайці.

ВКБ

Похвалився )))
Зараз стоять такі самі. Ці були перші без цинку. Простояли на ура без корозії, потемніли лише. Були трохи в літолі зверху спеціально. Тому перецинкував. Можу навалить таких латунних чи стальних ..думаю , а воно комусь треба зараз.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ZaVa

Штука непогана, але я собі зробив врізки. Погрався один раз, але зробив добротно.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Ivan1988

Проще врезки делать или покупать проставки заводского изготовления, там где впрыск газа идёт под углом.

ВКБ

#161
Іван там під гострим кутом  до потоку бензину. Ця вставка заводська і я не кондитер ))) . Зараз такі самі стоять. При цих вставках шлангочка коротка бо розвертаються до рампи. Шлангочки всі по 70мм. То навпаки у врізки відсутній кут виходить, а у вставки він є. Бензин і газ подаються у всіх двз коли клапан закритий, тобто не в циліндр, а на клапан, тому ті кути доспини трохи...під питанням.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитувати виділенеІван там під гострим кутом  до потоку бензину.
По фото не побачив,  якщо так то добре.
Цитувати виділенеШлангочки всі по 70мм
Це на рампі Вальтековській? Якщо так, то це дуже не поганий результат. Взагалі краще ставити форсунки - одиночки.
Цитувати виділенеТо навпаки у врізки відсутній кут виходить, а у вставки він є
Згоден.
Цитувати виділенеБензин і газ подаються у всіх двз коли клапан закритий, тобто не в циліндр, а на клапан, тому ті кути доспини трохи...під питанням.
Не задумувався, бо вчив дизельні двигуни, там вприск у циліндр.

ВКБ

Іван, помню тут на форумі 15-16рік Володя і інші  фази вприску розбирали на молекули , я теж тоді внік, то на гарячий закритий клапан припадає. Бензин перетворюється в парк а потім всмоктується.
Да, всі трубочки 60..70мм приблизно переміряв, однакові бо різав в ровінь, без хомутиків сидять. Штуцер вкручується від ГБО комплектний, трохи підрізається на пару вітків точилом, щоб прохід бензиновприску без перешкод був.

Згоден шо окрема форса і мікротрубка-муфта треба то суперправильно.

В трубці газу лишається мабуть четвертина порцвї, але при першому імпульсі, потім чергово виштовхується.

Ця муфтамсталева та інша відлита розвертається до валтекарампи і скорочує шлях. Дві центральні можуть бути по 3..4см. Дальні ні. Можна було б на дві рампи розділити, не було такої рампиипо дві, тоді трубочки по 2..3см.
Валтеки теж розділіти б, норм було. Рампочки одиначки тре ба.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

в мене трубочки 32мм, а якщо ще відняти по 15мм посадку на штуцер то виходе між форсункою і проставкою 15мм. проставочки на 2 колечка, я взяв щоб не свердлити калєхтар, бо ліь було знімати. А на рахунок під яким кутом пшикає газ то там засмоктує його, це не рідка фаза бензину, такщо там все нормально
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0