Slavuta 1,2Si 2006г

Автор Sergik32, 22 Січня 2013, 15:06:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

В МІКАСІ, звісно ж. Як - не знаю, у мене карбюратор. ;)

Алекс

Цитата: Sergik32 від 17 Червня 2020, 09:58:30
ото тако в теперішній час і шкода тих 1,5 тисячі викинути на той кутоздвиг регульований, може він і не треба для їзди 10 тисяч в рік
На газе 10 не будешь ездить
У мну на бензе не любит ездить ,подозреваю шо углы не в последнюю очередь виноваты
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

SWarlock

Газомозг использует импульсы от бензиновых форсунок для работы с газовыми форсунками.
Поэтому, на любом авто: иномамка это или порочное дитя автопрома, ЭБУ знать не знает, что в качестве топлива используется газ. Исключением являются автомобили, которые с завода работают только на газе. Там коррекция угла в прошивке.
А остальным желательно ставить вариатор УОЗ. Разница есть и по изменению мощности, и по расходу, и я думаю, что и по долговечности выпускных клапанов.  :drinks:
А СТАГ не внедряет вариатор в прошивку мозгов своего ГБО, потому что это отдельное устройство, за которое он же может взять дополнительную плату: как за само устройство, так и за сервис. А если это одно устройство, то изменение в цене не существенно. Бизнес.  :mitsu:
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

Sergik32

Хлопці, мо кому тра коврики в машину, стан чудівий, їздив по них мало. збираю пессо на варіатор УОЗ

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

romuald

Скільки за них хочеш..?..в Таврію підуть?

Sergik32

да напевно підуть, тож будки то однакові
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

romuald

То скільки хочеш?

Sergik32

199 + 1, торг біля капота

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

Хлопці дайте заключення що може бути, після заміни сцепи маю неприємне тарахкотілля чи то первичного валу чи то диск так тарахкотить. при вижимі сцепи все стає тихо відпущу то тарахкотить, пару разів вижму і відпущу буває пропадає. ну сука притивний такий звук, прям дизель. Що то може бути, свобідний хід вижимного в нормі, на вилці 3-5мм і коли їду на 1 то на деяких обертах таке враження що як підшипник підвиває при нагрузці. невже це підшипник первічного вала.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Ану спробуй коли тарахкотить на стоячій  недовмикнути 1-шу, а потім 4-ту чии5-ту. Що буде зі звуком. Педаль щеплення при цьому не трогати. Ну і щоб не втикнути, лише придавити трози синхрон передач.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

я оце засарєв відосики про таку проблемку то виходить проблемка в диску, а саме в брязкотінні демферних пружин, лікується заміною диска, а він у мене недорогий, або підгинанням там чогось кудись щоб пружинка не болталася. Напевно виберу третій варіант, заб'ю на то всьо раз то не підшипник вала
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 03 Липня 2020, 14:40:08
я оце засарєв відосики про таку проблемку то виходить проблемка в диску, а саме в брязкотінні демферних пружин, лікується заміною диска, а він у мене недорогий, або підгинанням там чогось кудись щоб пружинка не болталася. Напевно виберу третій варіант, заб'ю на то всьо раз то не підшипник вала
Забий до зносу.
Але я своє валєо вже 70 тис викатав...диве ще.
Ти зробив я як писав? Так хрюкає?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цитата: ВКБ від 03 Липня 2020, 15:03:54
Цитата: Sergik32 від 03 Липня 2020, 14:40:08
я оце засарєв відосики про таку проблемку то виходить проблемка в диску, а саме в брязкотінні демферних пружин, лікується заміною диска, а він у мене недорогий, або підгинанням там чогось кудись щоб пружинка не болталася. Напевно виберу третій варіант, заб'ю на то всьо раз то не підшипник вала

Забий до зносу.
Але я своє валєо вже 70 тис викатав...дживе ще. І це міський режим.
Ти зробив я як писав? Так хрюкає?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

хрукає тіко на хх коли немає навантаження, коротше проблему я вияснив, і вирішив.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

А мені здається що там втулка центральна послаблена і має гульбу в 1мм туди сюди. Коли вижав сцепу, вал первинний зупинився на стоячій і фередо змістилрсь на 1 мм вниз під тяжінням. Бо тарільчаті ослабли. Потім відпускаєш сцепу, мазовик і прижимний схватили з перекосом і давай гойдать ото все бряскало по колу з ексцентриком в 1мм. Як найде себе центрально..то норм. Лікується заміною фередо або якось на існуючому як зняти ужесточити тарільчаті дві що притримують шліцеву влулку. Пружини там розперті, а якщо прослаблені то бринчать із за ексцентрика. У мене на заводському таке було  Прийду в гараж воно в мене переклепане ще лежить, розгляну і відео викладу. Посмикаю пружини 6 шт. А у валео зазаз 4 крупніші . На валєо теж іноді підхрюкує.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.