Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Є бажанні повністтю уйти від розігріву бензином, тому треба в редуктор газовий вставити резистор і можливо додатковий АКБ, або завжди в тонусі. Кран перекриття тосолу на редуктор домоменту виходу на режим.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Олександр 1968


[/quote]
Цитата: Toris від 08 Липня 2020, 08:20:23
[quote author=Sergik32 link=topic=14724.msg5

2. Сьогодні вранці штатно завівся і доїхав до роботи. За 100 метрів до стоянки проїхався по вибоїнах і після них дригун задригався. Скинув на меншу передачу - все одно дригає. Щось десь не контачить? Поки запаркувався - попустило...

Хочу подвійне запалювання з двома свічками на циліндр, подвійний двигун, подвійний генератор, подвійний стартер. І кузов теж подвійний, гулять так гулять... :wallbash:
Варіант перший:подивитись стан роз,ємів на датчику хола та комутатора.Іноді там вилазять клеми при спробі надіти роз,єм.Варіант другий:розкрутився датчик хола(малоймовірно)але перевірити,якщо роз,єми в порядку,можна

Toris

Цитата: ВКБ від 08 Липня 2020, 09:32:42Є бажанні повністтю уйти від розігріву бензином, тому треба в редуктор газовий вставити резистор і можливо додатковий АКБ.
Взимку до -5°C без проблем запускався на пропані. А Maister47 взагалі розповідав мені про одну зі своїх славуток в таксі, яка працювали на сухому метані і мотор бензину не бачив у принципі. Ніби до цієї пори на ходу. Треба лишень на мастилі не економити.

Цитата: Олександр 1968 від 08 Липня 2020, 09:51:00Варіант перший:подивитись стан роз,ємів на датчику хола та комутатора.Іноді там вилазять клеми при спробі надіти роз,єм.Варіант другий:розкрутився датчик хола(малоймовірно)але перевірити,якщо роз,єми в порядку,можна
Дякую, Олександре. Ввечері пошаманю. Сьогодні до Вас не приїду, маю купу стаціонарної роботи на роботі, не випустять.

igo61

Цитата: Toris від 08 Липня 2020, 08:20:23
Хочу подвійне запалювання з двома свічками
:applause: Ще трішки і мона буде замислятись про МПСЗ. Якщо дійдеш до ціеї межі, знайди можливість встановити "инжекторний" маховик.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Серёга

У нас на работе 2 волги на газу, на одном даже бака под бензин нету и зимой заводилась с пол пинка, 2-ая волга на газе заводиться с пол пинка и подсос не надо а вот на бензе не очень
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Володимир

Цитата: Toris від 07 Липня 2020, 11:48:55
Цитата: ВКБ від 07 Липня 2020, 08:38:31Оте місце де кришечка над кермом що на защелках я пробив шилом двома малесенькими чорними гвинтиками прикрутив - красота, не знаю проблем.
Ця кришка у мене нормально фіксується і тримає, але тре пластиковий стакан керма. То я її відстебнув. Чи торпедо занизько, чи рульова стійка зависока - не знаю, але не напружує і додає харизими.

Холєра, треба вже торпедо і салон вичищати... З польовими поїздками пилюки багато набирається.
Там під тубусом справа від руля є болтик, піднімаєш колінами торпеду, кронштейн тиснеш руками вниз і затягуєш болтика, я собі додатвово висвсерлив ще біля того болтика отвір і вкрутив заморіз, бо постійно сповзав.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Торіс, завтра зфоткаю камулятора
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

На моїй весті сплошні одиниці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Toris від 08 Липня 2020, 09:56:49
Цитата: Олександр 1968 від 08 Липня 2020, 09:51:00Варіант перший:подивитись стан роз,ємів на датчику хола та комутатора.Іноді там вилазять клеми при спробі надіти роз,єм.Варіант другий:розкрутився датчик хола(малоймовірно)але перевірити,якщо роз,єми в порядку,можна
Дякую, Олександре. Ввечері пошаманю.
Ввечері не шаманив, бо накидали завдань так, що після роботи залишився, частину взяв додому і частину переніс на завтра.

Однак, оскільки робота не закінчується ніколи, а ми у себе єдині, то виїхав в обід проїхатись промзоною, там якраз такий рельєф, як ото в совіцькій пісні спаівають "па далііінаам іі паа взгоорьяям". Не відкриваючи капота, завівся на газу. Мотор гудить рівненько, рушив без проблем. Зі стоянки їхав на низьких обертах і повільно, щоби інерція високих обертів не спасала несправну ситуацію. Без пригод доїхав до промзонівської грунтовки з ямами, каменями та звивистими напрямками. Як тільки досяг цільової ділянки - одразу й почались пропуски запалювання. Критичні зони проїжджав на обертах близько 2000, щоби не заглохнути посеред здоровезної калюжі. Двічі глохнув і запускався стартером. Нарешті заглох так, що вже не запускався. По інерції дотягнув до сухої та рівної поверхні.

Відкриваю капот. Роз'єм комутатора не чіпаю, бо вчора якраз діагностив і заглядував туди. Рухаю роз'єм з датчика Холла на трамблері. Одне вушко погано зафіксоване. Знімаю роз'єм і втикаю назад. Ніби нормально стало. Завівся з пів-оберта. Прогазовуюсь і кидаю газульку кілька разів - усе нормально, двигун не глохне. Закриваю капот і рухаюсь в низьких обертах тими ж ралійними вибоїнами з калюжами, спочатку швидше, потім повільніше. Усе гут, більше нічого не глохне. Як приємно їхати на "рівному" двигуні!

Роблю висновок, що була проблема незакритого роз'єму на трамблері. Олександр 1968 вказав правильний варіант, дякую Вам, Олександре!

Було би непогано поміняти джгут запалювання. Взимку роздивлявся такий у магазині, але якийсь він сумнівний і дохленький, відмовився від купівлі. Мабуть, є сенс заморочитись самостійним виготовленням, правильні дроти з правильною ізоляцією обтиснути правильними клемами, правильно усе змастити і безпечно зафіксувати на кузові.

Toris

Вчора батько знову закомандував везти його за грибами. Ну що, відвіз. А сам дивлюсь на одометр і відчуваю, що "кругле" число таки наближається. Вирішив змотатись на автобазар та в "Епіцентр". Повештався автобазаром, завів кілька нових знайомств, потусувався, пошопінгував, заодно засмаг трохи. Продаванам нудно і вони охоче базікають.

Познайомився з бінесменкою, яка спеціалізується на чохлах. Запитав її чохли на крісла славути, щоби бежеві/пісочні, як у лексуса. Витягла кілька варіантів. Забракував, сказав, що на дотик якісь не лексусні, дешеві. "Дайте", кажу, "щось достойне, я готовий платити за якість". Проснулась. :) Каже, що можна замовити на правильній фабриці, з правильних тканин та символікою ЗАЗ-Daewoo. Тут вже я проснувся. :) А вона мені тиць каталог: "Дивись". Дивлюсь - а там перелік авто і наша славутка там також є (таврія також йде окремою позицією). Крісла, задня лавка, підголовники - повний фарш. Можна замовити від окремих позицій до повного комплекту. Продавчиня каже, що будуть сидіти, як влиті. Кудись зателефонила і озвучила цінник у 1700 грн, з частковою передплатою та готовністю від процесу завантаження фабрики. Записав її телефон, зробив тестовий дзвінок. Думаю.

З одного боку наші крісла поганенькі для спини, а з іншого боку ніхто не забороняє вшити ортопедику в чохли. Ще згадав, що маю в знайомстві кравчиню, яка трохи займається перешивкою автокрісел з повною заміною поролону, хвалилась мені колись і показувала це все у процесі. Треба ще у неї прицінитись. Все одно опелівських крісел бежевих не бачив, треба буде чохли. І доведеться оплатити свою хочулку. То, може, одразу зафігачити беж/пісок ортопедичний на штатні крісла і не паритись опель-кріслами?

Toris

Поспілкувавшись з продавчинею чохлів, почав чергове коло автобазаром уже в пошуках декоративних ковпаків на наші фірмові коліщатка. В ідеалі, звісно ж, краще їздити без ковпаків, так ступиця охолоджується краще. Але блискучі гайки та ковпачок ніпельний краще не виставляти напоказ. А ще душа бажає якоїсь естетики, тому мусимо йти на компроміс, щоби вона не скавчала "хочу мерседесик!" :-D

Барражую, значить, базаром і роздивляюсь розсипи ковпаків. Цікаво, що у нашому 13-му розмірі у кожного продавця свій неповторний асортимент.
Для кращої вентиляції площа отворів має бути максимальною. А для більшої міцності навпаки, чим менша площа отворів, тим краще.
Нарешті надибав щось схоже на правду: симуляція 12-ти шпиць, сумарна площа отворів рівна площі "шпиць", а суцільний центр не дуже великий. Дівчатко сказало, що там правильний пластик, не "дубовий", тому защіпки поламаються нескоро.

Ще багато чого накупував для славутки, але то все то все таке...

Найголовніша подія суботи - одометр показав 100 000 км загального пробігу. Момент настав якраз при в'їзді у місто, при гарній панорамі, у вихідний день, коли забрав батька з грибалки та віз додому. Можна сказати, день народження славутки, з подарунками та святковими візитами. :-D

Завтра продовжу і трохи фоток накидаю.

Sergik32

Торіс, ти просив фотку мого камулятора осьо смарі, сьоня зафоткав
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Karp

Цитата: Toris від 08 Липня 2020, 08:20:23Хочу подвійне запалювання з двома свічками на циліндр

Toris

Цитата: Karp від 16 Липня 2020, 06:01:48
Цитата: Toris від 08 Липня 2020, 08:20:23Хочу подвійне запалювання з двома свічками на циліндр
На динаміці ніяк не видно, факт. А от з точки зору надійності - зашибісь, якщо дві автономні системи запалювання. На поршневих літаках так реалізовано.

За огляд двигуна - декольтетно дякую! :thank_you: Ввечері комфортно перегляну за чашкою кефірчику.

Toris

ВКБ не полінувався, занурився у довідники і знайшов передаточні числа. Покладу сюди результат його пошуків:

Цитата: ВКБ від 17 Липня 2020, 08:45:53Передаточні та кількість зубців конструктивні книгаславути сторінка 89 таблиця 3,3
1------- 38/11=3,454
2--------37/18=2,056
3---------38/27=1,333
4---------31/32=0,969
5----------29/35=0,828
Задня ----47/14=3,358

Варіанти головних:
62/16=3,875 (середня швидкість..тяга)
62/15=4,133 (сенс, пікап -- сама тягова, динамічна для славути, звичайна динаміка для сенсу і пікапа)
61/17=3,588 (сама швидка)