Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 6 Гостей дивляться цю тему.

Toris

У суботу-неділю (18-19 липня 2020року) гасав до Вінниці, по Вінниці, і з Вінниці. Пер 120+км/год, де дорога була. Де дороги не було - усі сунули 20 км/год.
Де була дорога - пер щодуху, "дружив" з мерседесами, ауді та лендкрузерами. Мерседеси та ауді більш комунікабельні до славутки. Відчувають, що я їх люблю. :)

У Вінниці бачив темно-сірого мерса з державним номером 1488. Поржав.

На зворотньому шляху з Вінниці до Хмельницького, десь ближче до Летичіва стара біла ферарі прилаштувалась ззаду. Врешті решт випустив її, але згодом наздогнав, коли вона стояла на якійсь площі якогось населеного пункту. Звучала і виглядала, як старе відро. Моє славутко звучить набагато пристойніше.

У Вінниці гасав по трамвайних рейках, щоби не скакати по бруківці справа. У Хмельницькому немає трамваїв, тому перти по рейках попереду трамвая у потоці 70 км/год для мене екзотика. :-D Весело, як у дитинстві.

Я вижив. Славутко вижило. Вночі снились пішоходи зліва, які готувались стрибнути під славутку. Двічі просипався від такого стресу. Треба ще глянути до кабінету водія, чи пофоткали мене автоматичні камери на штрафи, чи якось минулось?

P.S. Комфортне місто Вінниця, Київ та Хмельницький відпочивають. Славутка все ж машина. Перепросив та поцілував у капотик.

Sergik32

хто така кабінет водія, то там шо мона посозєрцать?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Це такий електронний закуток МВС, де можна подивитись свої активні штрафи, взяти безплатну інформацію чи платний витяг по своєму авто (мені обійшлось колись у 46 грн), замовити індивідуальні номери та все таке.

https://e-driver.hsc.gov.ua

Toris

Кароч' тако: поки гасав Вінницею, яко архар гірський, помітив, шо чото прилад показує мені низький тиск мастила в моторі і пише "STOP".
Шляхом спостережень та експериментів на протязі кількох днів встановив наступне:
1. При холодному двигуні все окей.
2. Після прогріву двигуна до робочого режиму (стрілка термометра показує трішки менше "80") ще якийсь час все нормально, а потім мегапанель починає мене страшити низьким тиском при обертах нижче 1500.
3. При обертах 1500 та вище все нормально, ахтунги не блимають. А в діапазоні 1100-1500 тиск і "СТОП" мерехтить, нижче 1100 індикатори низкого тиску і "СТОП" світять стабільно.

Мастило міняв приблизно місяць тому. Залив суміш Comma, Addinol та Liquimoly. Ліквімолі купив у магазині, грішу на підробку, бо попередні Comma та Addinol показали себе прекрасно.
Книжка пише про мастило, бензонасос та фільтр, а хлопці на роботі після озвучення симптомів в унісон чотирма голосами сказали "ху'ове масло".
Двигун працює, як звичайно, ніяких нових звуків чи змін у динаміці. Рівень мастила не впав. Піна відсутня. Мастило чисте (жовтувате) і прозоре, як тільки з банки, бо катаюсь виключно на пропані.

Може, хто мав таку халепу? Як вирішили? Що мені робити для початку, міняти мастило?

ВКБ

Міняй датчик. У мене після таких вибриків з нього почало хлистати мастило. Він лопнув і зміщення пластикової частини корпусу пішло.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 22 Липня 2020, 16:44:16Міняй датчик. У мене після таких вибриків з нього почало хлистати мастило. Він лопнув і зміщення пластикової частини корпусу пішло.
А де його шукати, того датчика? З якого боку капота заходити, зліва чи зправа? Що і де мацати?

ВКБ

Цитата: Toris від 22 Липня 2020, 16:53:31
Цитата: ВКБ від 22 Липня 2020, 16:44:16Міняй датчик. У мене після таких вибриків з нього почало хлистати мастило. Він лопнув і зміщення пластикової частини корпусу пішло.
А де його шукати, того датчика? З якого боку капота заходити, зліва чи зправа? Що і де мацати?
Між моторним щитом і мотором з боку водія він вкручений на конічну різь, один контакт на ньому. Майже навпроти виходу клеми рульової рейки на рульові тяги.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

А перед викручуванням датчика мастило з двигуна потрібно спускати?

romuald


Олександр 1968

Я б перед Тим щоб замінити датчик спробував би перевірити чи не попало щось в редукційний клапан

ВКБ

Мій досвід поломки датчику описаний в гілці вопрос-ответ кажись
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

і закрути туди механічний виключно для пасмарєть який реально там тиск. може там тиску вже немає на гарячому то там одним дітчиком не обійдеться. тим паче що на холодну все добре а на гарячому вже мерехтить.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Малоймовірно що немає тиску. При роздовбаному насосі шестеренному все одно є, він надійний пппц і закидає мастило справно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

як сказати, коли на холостих і навіть от каже на 1000 обертах світиться і поблимує то там тиск уже менше 0,5, а це не тиск, це фігня. тра смарєть шо сталося
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 23 Липня 2020, 09:00:10
як сказати, коли на холостих і навіть от каже на 1000 обертах світиться і поблимує то там тиск уже менше 0,5, а це не тиск, це фігня. тра смарєть шо сталося
Там тиск Р і   подача Q мастила (  aпалогія як стум і напруга) в сумі дають графік потужності процесу, те саме що і по обертах але через ккд насосу, то графік не лінійний під 45°, як і у генератора. І ККД насосу не могло впасти на 50%, і жиклер (дросель для створення тиску перед голівкою) затиснутий не міг провалитись десь, і клапан кулька і прудинка не може раптом відкритись і не закритись. Тому це мозги виєдає датчик. Навіть керосин щагнати і то буде тиск керосину. Перевіряв , така собі промивка 25 мастила і 75 керосину..що ВД.)))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.