Машина-пуля ВКБ

Автор ВКБ, 21 Червня 2020, 12:06:55

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

User2108

Співчуваю, головне цілий і машина не дуже бита.
Відео з регіка викладіть.

ВКБ

Там матюки. Схему скину
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

ВКБ, нужно было всё делать по закону и с оформлением через полицию. Говорю с личного опыта. Мне тоже после ДТП хотели навязать европротокол, но вовремя подъехал кум и вставил мне мозги. В итоге у мудака-нарушителя забрали права и привлекли к административной ответственности. А мне страховая компания через 2 недели после ДТП выплатила 21 тыс. грн., чего с лихвой хватило и ещё осталось. А те знакомые которые решали полюбовно всегда жалели об этом. Потом месяцами выбивали деньги с виновника, который сначала обещает, а потом прячется, не отвечает на звонки и т.д.

User2108

Цитата: ВКБ від 27 Травня 2021, 11:23:24
Там матюки. Схему скину
Хто не за хоче слухати, той відключе звук.

ВКБ

Рух авто був попутний забув додати.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Приклад асортименту для конкурентних виробів: https://autopolza.in.ua/catalog/bagazhniki-na-kryshu

ВКБ

4 душі ітого 260кг +20кг багаж, траса, зимова гума з 25% лишку протектору як доноска остання і прощання, тиск 2,1атм на всіх колесах WQ-101,  на дистанції 155км+155км на кожному відрізку (траса 90% і 10% місто) розхід газу- 6,2л/100 км , середня швидкість 60 км/год, максимальна 110км/год..температура повітря 32градуси.
Спостерігав за лямбдою , коеф 0,9. Тобто недогар газуєбільший фінансовий ккд.
Моя жужа любе збагачену суміш для економії і динаміки, а коеф 1 має більший розхід як і мляву динаміку. Тому недогвр палива є економніший режим по $, але неекологічний. ККД вищий використання палива.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Андрій

А як це середня 60?
Це по трасі їхав 60 ?


[img]http://s

ВКБ

Цитата: Андрій від 26 Червня 2021, 22:05:08
А як це середня 60?
Це по трасі їхав 60 ?
Траса 80..100, але ж місцями стартстоп, до 30 км/год. Тобто 157км за 2,5 годин от і середня арифметична 62,8 гм/год.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Пречудовий у Вас розхід пропану! :drinks:

ВКБ

Цитата: Toris від 27 Червня 2021, 10:15:29
Пречудовий у Вас розхід пропану! :drinks:
Замір пепевірений так: повнийбалон 30л влізло 24л. Замір по одометру, дозоправка і літраж бензоколонки. Точніше нема куди, все по лічильникам, а не пальцям.
Головне наекспериментував, що саме багата суміш при навантаженні по дролелю 12..30% коефлямбди 0,9 +- саме економія.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 27 Червня 2021, 11:33:42
Цитата: Toris від 27 Червня 2021, 10:15:29
Пречудовий у Вас розхід пропану! :drinks:
Замір пепевірений так: повнийбалон 30л влізло 24л. Замір по одометру, дозоправка і літраж бензоколонки. Точніше нема куди, все по лічильникам, а не пальцям.
Головне наекспериментував, що саме багата суміш при навантаженні по дролелю 12..30% коефлямбди 0,9 +- саме економія.

При коефіцієнті 0,9 ти просто маєш збарачену суміш в потужних режимах, тому на розгонах динаміка краща і менше часу на розгін. Якщо був би коефіцієнт >1, то відповідно в потужних режимах зуміш була б збіднена , динаміка погана і більше часу на розгін. В сталих режимах незалежно від коефіцієнту суміш на виході однакова.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#192
Цитата: Володимир від 27 Червня 2021, 12:50:29
Цитата: ВКБ від 27 Червня 2021, 11:33:42
Цитата: Toris від 27 Червня 2021, 10:15:29
Пречудовий у Вас розхід пропану! :drinks:
Замір пепевірений так: повний балон 30л влізло 24л. Замір по одометру, дозоправка і літраж бензоколонки. Точніше нема куди, все по лічильникам, а не пальцям.
Головне наекспериментував, що саме багата суміш при навантаженні по дролелю 12..30% коефлямбди 0,9 +- саме економія.

При коефіцієнті 0,9 ти просто маєш збарачену суміш в потужних режимах, тому на розгонах динаміка краща і менше часу на розгін. Якщо був би коефіцієнт >1, то відповідно в потужних режимах зуміш була б збіднена , динаміка погана і більше часу на розгін. В сталих режимах незалежно від коефіцієнту суміш на виході однакова.
Володь, коеф спостерігав при затяжному педалюванні і утриманні педалі на підтримання швидкості. Тобто результат на табло, при 0,9 коеф на пропані маю 6,2 траса на 100км
Пригружений на 65%
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитувати виділенекоеф спостерігав при затяжному педалюванні і утриманні педалі на підтримання швидкості. Тобто результат на табло, при 0,9 коеф на пропані маю 6,2 траса на 100км
Пригружений на 65%
Ну, правильно Владимир и пишет. Что хоть 0.85 или 1.25 по лямбде расход топлива будет одинаковый в постоянном движении, на выходе все-равно будет стехиометрическая топливо-воздушная смесь. Если расход удивил то это скорее или стиль, или вес, или настроение заправщика на АЗС. Только в кратковременных переходных режимах могут быть отличия, которые при езде по трассе на общую картину не скажутся.

ВКБ

Річ у тому, що раніше так підстраював, що було коеф 1,05, і розхід був більший. Тобто множником крутив. По бензину то звісно згоден, і на газу коли множник підстроєний, що вирівнює в свої програмні налагодження.. Я зауважую саме про розхід при 0,9 і 1,05 коеф, то на багатій0,9 розхід менший. А коеф такий мікас так і тримає бо множник не пускає і поза діапазону відать регулювання. Зараз трохи забагатий множник, лямбда 0,9, бо при пепезоді на бенз стає 1,05.Тому приспу стив паливоподачі щоб біля 1 на газу було. 10% маю спустити множник газу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.