История ЗАЗ

Автор Алла, 17 Січня 2008, 15:26:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: drone від 13 Вересня 2021, 12:25:38В Славуте, в отличии от Таврии, нет заднего дворника при чистом стекле. Значит ее вылизывали как минимум аэродинамически.
Це просто задні арки що закривають колеса плюс задок багажника не дають вікну заляпуватись
Цитата: drone від 13 Вересня 2021, 12:25:38Снимал я обшивку. Ничего крамольного не заметил. Скелетные ребра жесткости - это только плюс снижающий массу багажника чтоб его не отрывало как, например, на жигулях.
В таврії зовнішня боковина як на іномарках іде одним штампованим куском.



Внутрішня боковина також


На славуті в процесі ліпки все поділили на куски.



Внутрішня частина також з кусків, плюс доварили всякі мінікріплення під болти кріплення обшивки, коли все це можна було штампувати одним куском зекономивши гроші як на штампуванні кожної окремої деталі, так і на зварюванні тих всіх кусків до купи.


По каталогу всіх деталей навіть нема, в мене ще приварені поверх стиків куски бляхи.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

drone

Цитата: Володимир від 13 Вересня 2021, 13:49:43
На славуті в процесі ліпки все поділили на куски.

Внутрішня частина також з кусків, плюс доварили всякі мінікріплення під болти кріплення обшивки, коли все це можна було штампувати одним куском зекономивши гроші як на штампуванні кожної окремої деталі, так і на зварюванні тих всіх кусків до купи.
Славута унифицирована с даной по средней части. Отсюда экономия на штамповке разных задних частей вместо разных боковин под которые нужны формы и пресс в два раза больше. Да и в случае дтп крылья менять проще.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Vitaliy.

Цитата: drone від 13 Вересня 2021, 12:25:38В Славуте, в отличии от Таврии, нет заднего дворника при чистом стекле. Значит ее вылизывали как минимум аэродинамически.
Или можно было просто посмотреть на восьмёрку и девятку ВАЗа, там то наверняка провеляли аэродинамически. Или чисто по народному методу- посмотреть как загрязняется заднее стекло при разных положениях заднего стекла, багажника, жопки машины.
На москвиче комби так же как на 099, после стекла жопка багажника.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

User2108

Цитата: Vitaliy. від 13 Вересня 2021, 14:42:30
Цитата: drone від 13 Вересня 2021, 12:25:38В Славуте, в отличии от Таврии, нет заднего дворника при чистом стекле. Значит ее вылизывали как минимум аэродинамически.
Или можно было просто посмотреть на восьмёрку и девятку ВАЗа, там то наверняка провеляли аэродинамически. Или чисто по народному методу- посмотреть как загрязняется заднее стекло при разных положениях заднего стекла, багажника, жопки машины.
На москвиче комби так же как на 099, после стекла жопка багажника.

І що дивитись на те зубило, яке змалювали з таврії?! Чи хочете сказать, що там не засирає скло пилюгою і рештою? То розчарую - засирає. І сильно, а все через виштамповку в даху зубил, яке порше впровадило, щоб жопа зубил на швидкості від дороги не відривалась.

Володимир

Цитата: drone від 13 Вересня 2021, 14:12:25
Цитата: Володимир від 13 Вересня 2021, 13:49:43
На славуті в процесі ліпки все поділили на куски.

Внутрішня частина також з кусків, плюс доварили всякі мінікріплення під болти кріплення обшивки, коли все це можна було штампувати одним куском зекономивши гроші як на штампуванні кожної окремої деталі, так і на зварюванні тих всіх кусків до купи.
Славута унифицирована с даной по средней части. Отсюда экономия на штамповке разных задних частей вместо разных боковин под которые нужны формы и пресс в два раза больше. Да и в случае дтп крылья менять проще.
Ну значить накосячили це при розробці дани.
Цитата: User2108 від 13 Вересня 2021, 14:50:02
Цитата: Vitaliy. від 13 Вересня 2021, 14:42:30
Цитата: drone від 13 Вересня 2021, 12:25:38В Славуте, в отличии от Таврии, нет заднего дворника при чистом стекле. Значит ее вылизывали как минимум аэродинамически.
Или можно было просто посмотреть на восьмёрку и девятку ВАЗа, там то наверняка провеляли аэродинамически. Или чисто по народному методу- посмотреть как загрязняется заднее стекло при разных положениях заднего стекла, багажника, жопки машины.
На москвиче комби так же как на 099, после стекла жопка багажника.

І що дивитись на те зубило, яке змалювали з таврії?! Чи хочете сказать, що там не засирає скло пилюгою і рештою? То розчарую - засирає. І сильно, а все через виштамповку в даху зубил, яке порше впровадило, щоб жопа зубил на швидкості від дороги не відривалась.
Про те що порше зробило такий тюнінг, це міф.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

drone

Цитата: Володимир від 13 Вересня 2021, 15:14:02
Цитата: drone від 13 Вересня 2021, 14:12:25
Славута унифицирована с даной по средней части. Отсюда экономия на штамповке разных задних частей вместо разных боковин под которые нужны формы и пресс в два раза больше. Да и в случае дтп крылья менять проще.
Ну значить накосячили це при розробці дани.
Если кто и накосячил, то это счетоводы которые не просчитали, что лифтбек каннибализирует недоуниверсал при практически одинаковом объеме багажника, но с намного большим погрузочным проемом.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

User2108

Цитата: Володимир від 13 Вересня 2021, 15:14:02
Цитата: drone від 13 Вересня 2021, 14:12:25
Цитата: Володимир від 13 Вересня 2021, 13:49:43
На славуті в процесі ліпки все поділили на куски.

Внутрішня частина також з кусків, плюс доварили всякі мінікріплення під болти кріплення обшивки, коли все це можна було штампувати одним куском зекономивши гроші як на штампуванні кожної окремої деталі, так і на зварюванні тих всіх кусків до купи.
Славута унифицирована с даной по средней части. Отсюда экономия на штамповке разных задних частей вместо разных боковин под которые нужны формы и пресс в два раза больше. Да и в случае дтп крылья менять проще.
Ну значить накосячили це при розробці дани.
Цитата: User2108 від 13 Вересня 2021, 14:50:02
Цитата: Vitaliy. від 13 Вересня 2021, 14:42:30
Цитата: drone від 13 Вересня 2021, 12:25:38В Славуте, в отличии от Таврии, нет заднего дворника при чистом стекле. Значит ее вылизывали как минимум аэродинамически.
Или можно было просто посмотреть на восьмёрку и девятку ВАЗа, там то наверняка провеляли аэродинамически. Или чисто по народному методу- посмотреть как загрязняется заднее стекло при разных положениях заднего стекла, багажника, жопки машины.
На москвиче комби так же как на 099, после стекла жопка багажника.

І що дивитись на те зубило, яке змалювали з таврії?! Чи хочете сказать, що там не засирає скло пилюгою і рештою? То розчарую - засирає. І сильно, а все через виштамповку в даху зубил, яке порше впровадило, щоб жопа зубил на швидкості від дороги не відривалась.
Про те що порше зробило такий тюнінг, це міф.
Якщо поритись в авторевю і за рулем, то можна знайти, що це не міф. Тою виштамповкою створюється суттєва притискна сила, яка завантажує задню вісь, а от спойлери, які всі ставили, щоб здувати пилюку з ляди, ту силу прибирали і вісь розвантажували. Результати продувки в трубі з таким спойлером теж публікувались

Володимир

Цитата: User2108 від 13 Вересня 2021, 17:13:52Якщо поритись в авторевю і за рулем, то можна знайти, що це не міф. Тою виштамповкою створюється суттєва притискна сила, яка завантажує задню вісь, а от спойлери, які всі ставили, щоб здувати пилюку з ляди, ту силу прибирали і вісь розвантажували. Результати продувки в трубі з таким спойлером теж публікувались
Я недавно дивився відео про історію створення ВАЗ-2108, інтерв"ю давав один з інженерів вісімки, то той казав, що це міф що той трамплін придумали інженери порше, що насправді він появився для того щоби підняти дах над головами задніх пасажирів, а не для покращення аеродинаміки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

User2108

Тоді схоже інженер той далекий був від неї. Для голів задніх пасажирів виштамповка аж ніяк немає відношення  :) Доберусь до комп'ютера спробую знайти про то, що це не міф,

Toris

Хлопці, а про який "трамплін"/виштамповку йде мова? Подивився фото ВАЗ-2108 - нічого такого не побачив... :dunno:

User2108


От про оцю виштамповку мова

Володимир

Цитата: User2108 від 14 Вересня 2021, 10:14:19
Тоді схоже інженер той далекий був від неї. Для голів задніх пасажирів виштамповка аж ніяк немає відношення  :) Доберусь до комп'ютера спробую знайти про то, що це не міф,
Ось один з варіантів відео, але тут розказують трохи поіншому.

Spoiler
[close]
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

#252
Цитата: User2108 від 14 Вересня 2021, 10:52:10
Spoiler
[close]
От про оцю виштамповку мова
Дякую.
Така форма в авіації застосовується виключно для зриву потоку, позаду потік буде турбулентний (що й підтверджується забрудненням скла). Який там тиск (прижимна сила) - не скажу: може бути і підняття, і притискання, і просто повна відсутність будь-якої сили. Але нормальну керовану прижимну силу дає нормальне повнорозмірне антикрило, а не отаке от аеродинамічне нещастя, яке має дуже малий вплив на типових експлуатаційних швидкостях.

На мою думку та виштамповка радше для відводу потоку від краю ляди, щоби не задувало, як ото Володимир наклеїв собі на славутку.

Володимир

Цитата: Toris від 14 Вересня 2021, 11:05:45На мою думку та виштамповка радше для відводу потоку від краю ляди, щоби не задувало, як ото Володимир наклеїв собі на славутку.
Та резинка що я наклеїв в порівнянні з тим що було раніше дає просто офігинний ефект, але не вирішує проблему повнітю, так як схоже в тому місці є прямий звязок салону з атмосферою і на швидкостях >=100 кмг через той отвір пробиваються всі аеродинамічні шуми від кузова. Я вже колись описував ефект коли їдеш за транспортом що створює шум стуки чи має дуже гучний вихлоп, але всі ці звуки чути не спереду а ззаду салону. Після останньої звукоізоляції коли зупинити двигуна і при цьому працює вентилятор радіатора,  то шум чути не спереду а ззаду.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

User2108

В рамках тестів, авторевю про використання чорного спойлера, який ставлять на даху, щоб пилюку здувать:
"На полигоне мы сняли дефлектор и загнали «девятку» в аэродинамическую трубу.
Вот отчего на этих машинах так загрязняется заднее стекло! Дело в том, что за трамплинообразной задней кромкой крыши образуется обширная зона сильного разрежения. И сюда, словно в пылесос, втягивается вся грязь из-под задних колес. Кроме того, зона разрежения играет и на увеличение коэффициента аэродинамического сопротивления Сх — он у Самары равен 0,463.
Странно. Ведь точно известно, что подштамповка в задней части крыши на Самарах появилась после доводочных работ на фирме Porsche. Зачем же было немецким специалистам ухудшать картину обтекаемости русского автомобиля? Неужели вредительство?
Все не так просто. Да, подштамповка увеличивает Сх и усугубляет загрязнение заднего стекла. Но если бы не она, то подъемная сила, действующая на «восьмерки» и «девятки», была бы намного выше. А с помощью этого нехитрого аэродинамического элемента на крыше специалистам Porsche удалось догрузить заднюю ось машины."