Охлаждение Славуты

Автор YUKON, 21 Травня 2010, 21:09:12

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Упростити дискусію щодо кута можна так для однакових вихідних характеристик: малі кути, тобто майже
 прямі лопатки для високого моменту і менших обертів порівняно зі спиральними;
Спіральні для більших обертів і менших моментів.
Для урівняння продуктивності спіральні лопаті повинні мати більшу прощу сходу рідини, але все одно момент буле трохи менший.

В м'ясорубці шнек і корпус алюміній, працює.
Піскоструйний ефект брудної рідини є причина розтаяння лопатей.
За 6 років чавунної помпи вона в поверзневій молотковій фарбі досі, це мабуть пояснює стан тосолу.
Прижм, прийом, як чути, викликаю дискусію, прийом. ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#1036
Вибачаюсь за насипання повідомлень, думаю це важливо і багато хто знає, що простий критерій ефективності прокачки незалежно від 0,9мм чи 3ми, це інтенсивність протікання рідини з верхньої малої обратки  сикунець під датчик рівння на прогріитому авто. Зараз бачу що на ХХ обратка цієї малої трубочки, тобто верхнього цикунця така сама у нового FSO з спіральними лопатями як і на лузарі. При оьертах в 1200..1500 обертах сикунець льється струмком по пепевернутфй параболі на відстань по осі 30..40мм. На ХХ просто витікає без параболи, по торцю, але тече.
У кого як цикунець тече, прийом, прийом!))
Умова - без самоправних штуцерів чи фільтрів, стоково на інжекторних, з штатним термостатом і бачком розширювальним.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 27 Вересня 2022, 07:43:25малі кути, тобто майже прямі лопатки для високого моменту і менших обертів порівняно зі спиральними; Спіральні для більших обертів і менших моментів.
Для центробіжної крильчатки насоса без зміни тиску - лише спіраль 45° та незмінний переріз каналу.
Усе інше - халтура та зниження ККД.
:popcorm:

Цитата: ВКБ від 27 Вересня 2022, 08:30:09У кого як цикунець тече, прийом, прийом!))
Десь так і тече. Якщо газонути - то добряче херячить прямою наводкою, як бластером.

ВКБ

#1038
Про 45 градусів важко не погодиттсь. Оптімус не тудим не сюдим.

А при ньому ще і мінімальний зазор, полірована поверхня сходження води і макстмальна ширина лопаті по відповідному діаметру. І суперпімпа мемз опа...ось вона.

Тече з сцикунця на хх як, і  який хх об/хв? Уточни, це важливо.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

#1039
Цитата: ВКБ від 27 Вересня 2022, 08:30:09У кого як цикунець тече, прийом, прийом!))
Умова - без самоправних штуцерів чи фільтрів, стоково на інжекторних, з штатним термостатом і бачком розширювальним
Десь так.

Цитата: Toris від 26 Вересня 2022, 22:36:52Якщо рідина буде прозорою, без механічного бруду, то нічого не "гризтиме".
Ну можливо.
Але не менш важлива кавітація яку роблять лопаті турбінки. А вона і в прозорій воді існує, і температура рідини їй не мішає. І гризе вона гарно, бо кавітація по факту це мікровзриви на лопатях.
Тож якщо ОР розбавити водою до прозорості, стане тільк гірше. Бо точка кипіння ОР разбавленого, водою стане  нижче. Але ми явно помилково приплетаємо до кавітації ОР на лопатях турбінки, ще температуру кипіння ОР. Гази в рідині (бульбашкове кипіння) наприклад у воді починають створюватись вже всього при +0,01 вище 0град. (потрійна точка)  https://ru.wikipedia.org/wiki/Кипение
Метал діигуна гарячий, а ОР холодніша - то саме на поверхні металу в рубашці будут створюватися бульбашки -ПАЛЮБОМУ-. І найбільш там де всякі корявості та ямки, і найбіль там де більший перепад температури.   Ці гази саме погіршать охолодження. А от вже тоді ще й  Плюс бульбашки кавітації від лопатей які сжиратимуть ті лопасті та збільшуватимуть зазор.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#1040
Цитата: Олександр 1968 від 26 Вересня 2022, 23:18:11Ще можна в тому стилі і порекомендувати якесь масло тих часів,наприклад м-10Г3.
Цікаво, що в моєму дописі змусило вас написати про рекомендацію тосолу?  :wacko:
В мене теж давно антифриз. ТЕж G12+ червоний, точніше такий красивий блідо розовий (ну коли новенький). До -30+40 написано .Теж всі еврокари перераховані. Long life/ Іще там бла бла бла багато чого написано . PREST COOLANT . Але я більш вірю фактам. А факт такий. Півроку і колір блідокоричневий але ще тррохи прозорий.  В новому ОР аріометр показував що він аж більше -40град С буде. Через півроку міряю прямо в бачку ОР - вже скромно показує десь до -15град. І це при тому, що перед заміною я добре промиваю систему. І це вже друга заміна та промивка.
АЛЕ Я ЗА АНТИФРИЗ!  :gvozd:
А ви чім оперуєте? кольором барвника ОР?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Vadim_K

Цитата: vladishtm від 27 Вересня 2022, 14:46:53ТЕж G12+ червоний, точніше такий красивий блідо розовий (ну коли новенький)
Можна і G13 заливати в таврославути. Перевірено ососбисто. Пробіг на розведеному концентраті майже 9 тис.- політ нормальний.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

От щоб було мінімум кавітації і створюється 1 атм +-0,1, як і в котлах автономного газового опалення.
І що таке більбашка на картері? Це місце пепетворення рідини в пару. А що таке кавітація на лопатці? Це розходження, відставання  води де задня її частина інерційно запізнюється по 2 закону ньютона та внаслілок прискорення більшого лопаті ніж прискорення тосолу за лопаткою. Але кавітацію лопаиі вгамує додатковий тиск. В кавітаційних більбашках там вакуум, а в картерних там пари тосолу. При підвищенні тиску томол на картері не кипить до 110.117, а вде при таких температуран тепловіддача вище з радіатора і самого двигунця.
Кавітація є в  воді коли рукою різко в низ чи в  бік, коли купаєшся в річці, пам'ятаєте?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#1043
Щось здається мені, що там тієї кавітації... мізер або ж взагалі немає.
Хто мені повідомить максимальний діаметр крильчатки (відстань між краями лопатей? Кавітація виникає за кінчиком лопаті після швидкості цього кінчика понад 40 км/год.

О, зараз підрахую. На 3000 об/хв на моєму колесі йду 110 км/год. 185/65R14 дає діаметр 596мм, приймемо ефективний діаметр на швидкості 0,576м. 110/40=2,75. 0,576/2,75=0,209м діаметр крильчатки має бути на 3000 об/хв, щоби окружна швидкість кінчика лопаті була 40 км/год. А який там у нас діаметр крильчатки? Полюбе не більше 10 см (давно тримав у руках помпу). Діаметр шестерні помпи - приблизно половина діаметру шестерні розподільчого валу, тому оберти помпи приблизно відповідають обертам двигуна.

Тобто до 6000+ об/хв кавітації не буде.

Тему кавітації можна закривати. А бульбашки газовиділення крильчатку не гризуть. :)

Цитата: vladishtm від 27 Вересня 2022, 14:03:21Тож якщо ОР розбавити водою до прозорості, стане тільки гірше.
Я робавляю дистилятом концентрат у пропорції 1:1 і утворена ОР прозора. Якщо у Вас у стані спокою до запуска двигуна рідина не прозора - фільтруйте. Якщо ще й коричнева - міняйте. І не промивайте, промивка водою/дистилятом/лимонною_кислотою лише утворює іржу, яка потім нейтралізується свіжим антифризом, а він робиться коричневим від втрати лужного числа та непрозорим від оксидів.

Skiper

Видуваэться стиснутим повытрям, бо з пробкки все не витікає
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

ВКБ

Торіс, а коли руками швидко по полі водиш і за нею кавітація, явно не 40 км швидкість. В майже прямих лопатях може бути. В спіральних ні.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#1046
ВКБ, а коли Ви швидко руками по воді водили, шкіра злазила, вода закипала і пара йшла із зони "кавітації"?
Кавітація - це енергозатратний процес.

drone

Цитата: Toris від 27 Вересня 2022, 15:50:56Щось здається мені, що там тієї кавітації... мізер або ж взагалі немає.
Хто мені повідомить максимальний діаметр крильчатки (відстань між краями лопатей? Кавітація виникає за кінчиком лопаті після швидкості цього кінчика понад 40 км/год.

О, зараз підрахую. На 3000 об/хв на моєму колесі йду 110 км/год. 185/65R14 дає діаметр 596мм, приймемо ефективний діаметр на швидкості 0,576м. 110/40=2,75. 0,576/2,75=0,209м діаметр крильчатки має бути на 3000 об/хв, щоби окружна швидкість кінчика лопаті була 40 км/год. А який там у нас діаметр крильчатки? Полюбе не більше 10 см (давно тримав у руках помпу). Діаметр шестерні помпи - приблизно половина діаметру шестерні розподільчого валу, тому оберти помпи приблизно відповідають обертам двигуна.

Тобто до 6000+ об/хв кавітації не буде.

Тему кавітації можна закривати. А бульбашки газовиділення крильчатку не гризуть. :)
А почему вы отделяете газовую кавитацию возникающую от закипающей ОЖ на крыльчатке? Она ж попадает под определение:
Цитувати виділенеКавита́ция (от лат. cavitas — пустота) — физический процесс образования пузырьков (пустот) в жидких средах, с последующим их схлопыванием и высвобождением большого количества энергии, которое сопровождается шумом и гидравлическими ударами. Кавитационные пузырьки могут содержать разреженный пар.
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Toris

Цитата: drone від 27 Вересня 2022, 22:24:54А почему вы отделяете газовую кавитацию возникающую от закипающей ОЖ на крыльчатке? Она ж попадает под определение:
Цитувати виділенеКавита́ция (от лат. cavitas — пустота) — физический процесс образования пузырьков (пустот) в жидких средах, с последующим их схлопыванием и высвобождением большого количества энергии, которое сопровождается шумом и гидравлическими ударами. Кавитационные пузырьки могут содержать разреженный пар.
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F
Тому що пароутворення закипання уже не дозволяє зхлопнутись бульбашкам там же, тобто гідравлічні удари відсутні. Більше того, бульбашки кипіння запобігають кавітації, працюючи, як об'ємні демпфери.

Маємо теплу слабогазовану воду, не більше того. Сміливо можна крутити двигун до 9000 об/хв. ;)

drone

Цитата: Toris від 27 Вересня 2022, 23:03:06Тому що пароутворення закипання уже не дозволяє зхлопнутись бульбашкам там же, тобто гідравлічні удари відсутні. Більше того, бульбашки кипіння запобігають кавітації, працюючи, як об'ємні демпфери.

Маємо теплу слабогазовану воду, не більше того. Сміливо можна крутити двигун до 9000 об/хв. ;)
С чего вдруг? PV=nRT. Там где лопасть создает локальную область повышенного давления частичка жидкости закипает, чуть переместившись по крыльчатке из "зоны атаки" в область обычного давления остывает до температуры ОЖ и схлопывается.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"