ZAZ 11030840 Slavuta 1,3 Li 2003 -> Lanos SE 1.5i 16/SOHC 2011

Автор Ivan1988, 23 Травня 2018, 14:21:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Ivan1988 від 08 Липня 2023, 14:00:09Встановив на ноутбук другу операційну систему Windows XP,
Так ти ХР поставив як окрему, без ВМВаре під сімкою? і на 32 разряди ХРішка?
Ось ще про конвертори, але 2014 та там є якийсь Богдан на прший сторінці.
https://www.chipsoft.com.ua/forums/viewtopic.php?f=3&t=6337
А тут про адаптер
https://www.chipsoft.com.ua/forums/viewtopic.php?t=11009
в Хмельницькому домен (.SU в мене не відкриває)
Spoiler
Проф.загрузчик Motor-Loader +CAN, Хмельницкий
bizorg.su
https://ua.bizorg.su › p3702744-prof-zagruzchik-mot...
продам адаптер motor-loader, источник: ua.bizorg.su
Проф.загрузчик Motor-Loader +CAN от 2750 грн в Хмельницком. Компания М-н ЗОЛОТОЙ КЛЮЧИК на BizOrg.su, ... Цена: 2 750 грн. ... диагностический адаптер AD-05
2 750,00 грн.
[close]

Ось ще по 114
https://www.chipsoft.com.ua/forums/viewtopic.php?f=3&t=11445&hilit=%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80+%D0%BB%D0%BE%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D1%80
Где брать ПО для М114
там же "поищите поиском по форуму, многие выкладывали ПО, обыкновенное, стандартное, с которым работает чиплоадер."

Також таке
вадимк
Сообщения: 1371
Зарегистрирован: Ср янв 02, 2008 7:35 pm
Откуда: Украина.Киев
Переделка "М11" "М10.3+" "М11.4" из любого в любой
https://www.chipsoft.com.ua/forums/viewtopic.php?f=13&t=11360

Мабуть цікаві фрази
Фуллфлеш можно вычитать, сняв защиту с проца.
https://www.chipsoft.com.ua/forums/viewtopic.php?f=13&t=11360&start=30#p136222

Termite не для чтения прошивки , а чтоб послать нужную команду процу .На м11.4 пробовал сканмастер-кан читал еер , писал , базовое по писал, менял , калибровки писал , читал
https://www.chipsoft.com.ua/forums/viewtopic.php?f=13&t=11360&start=15#p136213
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

А ось структура
https://www.chipsoft.com.ua/forums/viewtopic.php?f=13&t=11360&start=15#p136213
Структура прошивки вот , информация не моя , где-то содрано , вроде на этом ресурсе
прошивка ЭБУ M10.3 M114 состоит из 3-х компонентов:
- загрузчик (0x0000 - 0x7FFF);
- ядро (0x018000 - 0x038000);
- калибровки (начиная с адреса 0x050000).
Убедиться, что в файле прошивки Микас-10.3 M113 находятся только калибровки можно
по следующим адресам:
- 0x018000 - ядро прошивки;
- 0x050000 - калибровки 1;
- 0x060000 - калибровки 2. - ось та друга сторінка
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

Цитувати виділенеТак ти ХР поставив як окрему, без ВМВаре під сімкою? і на 32 разряди ХРішка?

Виділив віртуально окремо жорсткий диск на 30 ГБ і встановив туди ХР, правда драйверів не має під ХР на мій ноут, хоч він і старий. Тепер коли запускаю ноут в мене на вибір Windows 7 64bit та Windows XP 32bit.

Так як в мене є серійна остання рідна прошивка в двох форматах 512 і 576 кБ, то сьогодні зробив в ChipExplorer 1.95 редагування кутів запалювання в версії прошивки 512 кБ. Потім в скачаний флеш 576 кБ переніс калібровки Кротом. Вийшов  файл на 576 кБ з калібровками під газ. Потім тим же Кротом зліпив вже двухрежимну прошивку бензин-газ також на 576 кб.

Знайшов відео, де за допомогою OpenBox 3.16.9 заливають в блок М114 прошивку, яка в кінці називається ...GBO-benzin


Toris

Хлопці, може, простіше датчик колінвала переставити в +5°?

Читаю оце вас і жах охоплює мене...

Ivan1988

Цитата: Toris від 08 Липня 2023, 23:15:46Хлопці, може, простіше датчик колінвала переставити в +5°?

Читаю оце вас і жах охоплює мене...
Та ні, не простіше. Тим паче кути піднімаються не просто лінійно по всьому діапазоні. Треба гнучкість налаштувань, якщо сильно підняти, щоб була можливість підкоректувати назад. Варіатора вже продав, нехай наступний з ним грається, хоча думаю все в нього вийде, це просто з Мікасами вони погано працюють.

vladishtm

Цитата: Ivan1988 від 08 Липня 2023, 22:38:51Виділив віртуально окремо жорсткий диск на 30 ГБ
Можливо всеж не віртуальний, а логічний розділ на фізичному жорсткому, бо віртуальний двск создається кожний раз при загрузці спец прогою в памяті компа. Зараз мабуть таким вже не займаються. Було актуально коли грузились з флопа ще без НDD.

Цитата: Ivan1988 від 08 Липня 2023, 22:38:51епер коли запускаю ноут в мене на вибір Windows 7 64bit та Windows XP 32bit.
Є ще така фришна приблуда для вибору ОС при загрузці - EasyBCD

Цитата: Ivan1988 від 08 Липня 2023, 22:38:51ак як в мене є серійна остання рідна прошивка в двох форматах 512 і 576 кБ,

Мислі вслух. Цікавіий момент. Я так розумію вірний  (правильний) розмір 512 (бо я так розумію вона ж працює)
Тоді що таке 576? Це можливо 512 + ще якісь 64 (ким то підсунуті бо так змогли... чи ще якісь причини)
Теоретично ці 512 з 576 теж саме що просто 512 і іх мабуть можно витягувати хекс редактором і вставляти в звичайну розміром 512? Не може ж бути для одного ЕБУ два різного розміру прошивок. Це скоріш заморочки софта конкретних фірм  який працює з цими ЕБУ.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Ivan1988 від 08 Липня 2023, 22:38:51Знайшов відео, де за допомогою OpenBox 3.16.9
В дядька куча софтак, дав контакти, Полтава не так вже і далеко... то може тобі звернутися жо нього.
З відео видно на 225сек, що розмір скачаної прошивки за допомогою OpenBox 3.16.9 576кв.
Такого ж розміру заливає за допомогою OpenBox 3.16.9 ОС в нього ХРюшка. Заливається два банка ?бенз та гбо? Чим редагував не сказав, але глазастим мабуть  можна спробувать видивитись з його каталога  B)


Мужик плотно займається ГБО . Більш того він тут вказує що на все про все для дворежимки ланоса у нього піде до одного часу
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

Цитувати виділенеМожливо всеж не віртуальний, а логічний розділ на фізичному жорсткому
Саме так, то я не правильно висловився.

Цитувати виділенеЄ ще така фришна приблуда для вибору ОС при загрузці - EasyBCD
Цією програмою якраз і користувався.

Цитувати виділенеМислі вслух. Цікавіий момент. Я так розумію вірний  (правильний) розмір 512 (бо я так розумію вона ж працює)
Тоді що таке 576?
512 кб це формат ЧіпЕксплорера та ЧіпЛоадера, а 576 кб формат SMS - всі інші редактори та завантажувачі. Тобто це більше для софта, ніж для ЕБК.

Цитувати виділенеВ дядька куча софтак, дав контакти, Полтава не так вже і далеко... то може тобі звернутися жо нього.
Вже звертався, писав вище. Це він мені порекомендував редагувати в ЧіпЕксплорері 1.95, Кротом склеювати, а ОпенБоксом завантажувати.

Цитувати виділенеРозкажеш як пройшло
Сьогодні ввечері спробував залити зроблену по вищевказаному алгоритму дворежимну прошивку бензин (сток) - газ (до +9 гр). На цей раз все завершилося вдало і з першого разу. Так як на відео. Спочатку Банк1, потім Банк2, потім повідомлення про успішне завантаження флеш. В кінці спрацював бензонасос. Вирішив перепровірити, скачав флеш і порівняв, записало дійсно дві таблиці калібровок. Тепер залишилося дізнатися чи будуть перемикатися таблиці при подачі маси на 57 ногу блока керування. Треба прикупити реле, колодку під реле, провода з клемами.

Є питання, може хто стикався. Від чого підходить або де взяти пін в роз'єм блока керування Мікас 10.3.? Коли на Славуті робив дворежимку і підключав тахометр на Мікасі 7.6 то піни брав від роз'му магнітоли євростандарту ISO, але по фото дивлюся, на Мікасі 10.3 піни менші.

vladishtm

Цитата: Ivan1988 від 09 Липня 2023, 21:21:33В кінці спрацював бензонасос.
Очевидно по закінченню автоматом переводить в діагностику.

Цитата: Ivan1988 від 09 Липня 2023, 21:21:33Тепер залишилося дізнатися чи будуть перемикатися таблиці при подачі маси на 57 ногу блока керування. Треба прикупити реле, колодку під реле, провода з клемами.
Чекаємо позитивного результату, ти ж не написав чи завівся після перепрошивки  :dunno:   А навіщо реле? хіба простий тумблер не вирішить питання?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

Цитувати виділенети ж не написав чи завівся після перепрошивки
Завівся і проїхався до стоянки роботи.

Цитувати виділенеА навіщо реле? хіба простий тумблер не вирішить питання?
Та це кожен раз клацати, краще автоматизувати цей процес.

vladishtm

Цитата: Ivan1988 від 09 Липня 2023, 22:34:05Та це кожен раз клацати, краще автоматизувати цей процес.
Так то воно так  :sad:  але ручне керування залежить тільки від тебе, а автоматика може ламатися, чи виламуватися  :psih: . Автоматика знатиме що в тебе в балоні є газ, а тиск газа нормальний, а двигун прогрівся, що ти вже доїхав і глушиш... ну хіба що автоматика буде продубльована тумблером  :psih:
я б вже не витримав прикрутив якогось проводочка  - головне ж побачить чи переходе на другу і чи робить... а вилизувати потім  можна роками.  :wallbash:  В тебе залізна терплячка  :-D
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

Цитувати виділенеавтоматика може ламатися
Вже є такий досвід на Славуті, працювало безвідмовно.

Цитувати виділенея б вже не витримав прикрутив якогось проводочка  - головне ж побачить чи переходе на другу і чи робить... а вилизувати потім  можна роками.  :wallbash:  В тебе залізна терплячка  :-D
Якби я був вдома в своєму гаражі то вже давно б все перевірив. А так є нюанси, то немає інструмента, то машини під боком, то погода несприятлива під відкритим небом щось крутити, ну і час не завжди є. Треба підготуватися. Не знаю де взяти пін в роз'єм блока керування. Ось нарішав з блока живлення комп'ютера, можливо влізе.

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 10 Липня 2023, 14:58:27Не знаю де взяти пін в роз'єм блока керування. Ось нарішав з блока живлення комп'ютера, можливо влізе.
Піди на радіоринок, чи в магазин що торгує радіодеталями, і скажи хай дадуть контакт для раз"ема BLS, 2.54мм, я собі такий поставив, в оригіналі там контакти круглі, але я такий не знайшов, то поставив той що був в наявності.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Підібрав я в радіоманазині роз'єм в колодку блока керування. Підключив в 57 пін, вивів провід. Але при замиканні на масу нічого не відбувається нажаль. Час роботи режима "Спорт" в ОпенДіаг не рахує час, а кути запалювання не змінюються. На проводі що висить на 57 нозі при увімкненні запалення — 11,06 В (на моєму старому китайському мультиметрі). Дворежимку робив програмою КРІТ, на все погоджувався. Залилося нормально, потім скачав флеш і перепровіряв чи два режима завантажилася. Все Ок. Що зробив не так — не розумію. Витратив багато часу, а результату не має.

Toris

Можливо, десь треба розблокувати якусь змінну, щоби система опрацьовувала зміну рівня на контакті 57?