Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

igo61

Цитувати виділенеколесо затирало на поворотах об виступ внизу з боку салона. І взагалі щось там неправильно було, бо коли кермо вивертав максимально вправо, то терло правим колесом гарно
Для начала нужно правильно выставить рулевую рейку по симметрии хода "влево/вправо". У меня на тавросе, пока не выставил этот параметр, тоже тёрло колесо о брызговик в одном из крайних положений руля.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

Цитата: igo61 від 01 Липня 2019, 16:14:03Для начала нужно правильно выставить рулевую рейку по симметрии хода "влево/вправо". У меня на тавросе, пока не выставил этот параметр, тоже тёрло колесо о брызговик в одном из крайних положений руля.
Рейка в мене правильно стоїть, я перевіряв після профілактики радіуси повороту: в обидві сторони авто повертає ніби як з однаковим радіусом, після "прострілки" вздовж кузова. Майстер коли рейку міняв, то казав, що проміряв і правильно все виставляв - що я не полінувався провірити одразу ж після роботи.

Попередній підкрилок трохи халтурнувато стояв, там видно неозброєним оком, що недотягується до площини моторного відсіку. Можна було профенити його, але оскільки навпроти порогу вже було протерто квадратну дірку (там такий виступ у підкрилку), а від колеса пластик майже протерся і від моторного відсіку, то вирішив не латати його, а замінити повністю.

Тепер усе зашибісь. :mitsu:

Цитата: Salek від 01 Липня 2019, 16:05:17Бог то причём если ты читаешь по диагонали.
Бог милував від "лівого" комплектувальника. Одна справа з мого боку замовити, а зовсім інша справа - комплектувальник з боку продавця: міг би й бути який розгільдяй, якому "навіщо бігати кудись, якщо вже тут є таке саме?" За життя всякого побачив, тому вже радію навіть чомусь елементарному, бо це ж не тама, а тута. :drinks:

P.S.
1. Поки робився підкрилок, майстер виявив, що обидва передні амортизатори мокрі трохи, хоча поки що гарно усе працює. Попередник казав, що там стоїть щось від "десятки". Ох, відчуваю, що доведеться погасати мені з тими амортизаторами, поки ідентифікую і знайду такі ж новенькі.
2. Ще бак поіржавів, треба знімати і грунтувати-фарбувати.
3. І вже пічці заодно мотора на "волгівського" заміню, бо виє взимку немилосердно, скотиняка.
4. Ну і антифриз, якщо вже пічка. Цікаво, брати HEPU G12 чи в природі існує вже щось набагато краще?
5. А ще хочу газ поставити до кінця літа.
6. Ще би полірнути Славутика гарненько і покрити хоча би чотирма-шістьма шарами лаку.
7. І зробити зачотну вібро-шумоізоляцію.

Але де ж тих грошей набратись на все? :hysterics:

Ivan1988

Цитувати виділене1. Замінене мастило в моторі на Addinol Super MV 1045, напівсинтетика. Buzyan сказав, що при моїх пробігах (7000 км за півтора року) не має сенсу лити синтетику, все одно буду міняти не від пробігу (бо він у мене мізерний), а від часу окислення.

У этого масла (если верить информации по ссылке) очень низкое число TBN 5,3 mg KOH / g. Вряд ли это малозольное масло с соответствующими присадками. Наверное оно быстро окисляется. И допуск всего API SJ. Я б такое не лил.

Цитувати виділене2. Замінені правий і лівий сальники на півосях з коробки. Кременчуцькі, руді, з правильної гуми.
Замінене мастило в КПП на Addinol GX 80W90.

Уже если сальники поменял на хорошие, можно было бы синтетику в коробку залить, разницу почувствовал бы.

Цитувати виділенеНу і антифриз, якщо вже пічка. Цікаво, брати HEPU G12 чи в природі існує вже щось набагато краще?
Лучше всегда есть, все зависит от наличия денег. Бери только не G12, а G12+ или G12++, а производитель то уже сам выбирай HEPU, Bizol, Liqui Moly ...

Цитувати виділене5. А ще хочу газ поставити до кінця літа.

Ставь, будешь 7 тысяч не за 1,5 года накатывать, а за год.

Sergik32

а в корібку нашу синька йде чи не відчується ота різниця між 80в90
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Ivan1988

Цитувати виділенеа в корібку нашу синька йде чи не відчується ота різниця між 80в90
Нет шума от КПП, передачи легко переключаются, зимой запуск без выжимания сцепления. Плюсов много и оно того стоит, тем более заливается на 4 года.

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 02 Липня 2019, 12:30:42
Цитувати виділенеа в корібку нашу синька йде чи не відчується ота різниця між 80в90
Нет шума от КПП, передачи легко переключаются, зимой запуск без выжимания сцепления. Плюсов много и оно того стоит, тем более заливается на 4 года.
Під синтетикою що маєте на увазі, 75в-90 чи ще рідше. В мене в коробці вже 6-7 років 75в-90 і не міняю.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Цитувати виділенеПід синтетикою що маєте на увазі, 75в-90 чи ще рідше. В мене в коробці вже 6-7 років 75в-90 і не міняю.
Да 75w90

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 02 Липня 2019, 14:37:39
Цитувати виділенеПід синтетикою що маєте на увазі, 75в-90 чи ще рідше. В мене в коробці вже 6-7 років 75в-90 і не міняю.
Да 75w90
Так то напівсинтетика.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Цитата: Володимир від 02 Липня 2019, 22:25:02
Цитата: Ivan1988 від 02 Липня 2019, 14:37:39
Цитувати виділенеПід синтетикою що маєте на увазі, 75в-90 чи ще рідше. В мене в коробці вже 6-7 років 75в-90 і не міняю.
Да 75w90
Так то напівсинтетика.
Почему? Я к примеру такое заливал
https://www.castrol.com/ru_ru/russia/products/cars/manual-transmission-fluids/syntrans-transaxle-75w-90.html
Написано что полностью синтетическое масло

Sergik32

у мене залите манол 80в90 і кондиціонер масла ER ну вроді все добре поки, виття немає, ледь-ледь чутно. ну наша корібка ніколи не стане такою як в рено чи їм подібним, щоб туди не лили.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Цитата: Володимир від 02 Липня 2019, 14:01:43В мене в коробці вже 6-7 років 75в-90 і не міняю.
А що, так теж можна? Хіба мастило не окислюється за рік-другий?

Ivan1988

Цитувати виділенеА що, так теж можна? Хіба мастило не окислюється за рік-другий?
Открыл для интереса сервисную книжку своей Славуты. Так вот масло в коробке передач меняется 1 раз в 5 лет или 50 тысяч пробега (в зависимости что наступит раньше). Это рекомендации АвтоЗАЗ их и нужно придерживаться.

Toris

Нічого собі... :wacko: А як же кислотність і все таке? Вони ж лише зростають...

Ivan1988

Цитувати виділенеЕсть одно НО!
Это рекомендации для ТАД-17.
Что не идёт ни в какое ставнение с современными маслами.

Salek, внимательно нужно читать Сервисную книжку, в том числе текст после таблички, где написано цитирую: "при эксплуатации автомобиля с заправкой масла ТАД-17, замену масла производить через каждые 30000 км пробега".

Ivan1988

Цитувати виділенеНафига,если я лет 25 как не использую ТАД-17!
Тогда не нужно было утверждать что 5 лет или 50 тысяч это для ТАД-17.
Цитувати виділенеУ меня сейчас залито Kixx Geartec GL-5 75W-90, как мне поможет сервисная книжка ЗАЗ написаная для масла разработанного 50лет назад?
масло для МЕМЗовской КПП нужно с допуском GL-4, а не GL-5