Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.

Автор vladishtm, 05 Червня 2020, 18:05:43

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: almetr від 04 Липня 2020, 10:03:08и это разряжение наступает сразу за переливом в неХХ, то есть перелив усиливается. Вот и как устранить в этот момент перелив?
Сдвинуть вниз границу ПХХ? Режим ПХХ полностью перекрівает топливо, в отличие от просто хх.
Цитата: almetr від 04 Липня 2020, 10:03:08Отрицательный УН с такой задачей не справиттся (малое перемещение дросселя), базовая поверхность S1 уже в нулях, и спасение в С45, да порньше отключить S1. Кстати как механик могу посоветовать выставит распред пораньше, и описанный момент можно сместить в обороты пониже.
Может Т48? Зажигание включено, нужен воздух просто спалить топливо
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

То які ж паливоподачі заводські  G холостого та G робочого ходів  для 1,2 мотора під лямбаду?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

60 та 170, хоча в мене з заводу G0xx була 42, зразу було терпимо, але коли двигун трохипройшов обкатку двигун почав часто глохнути і плавали оберти ХХ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Цитата: ВКБ від 05 Липня 2020, 21:29:27
То які ж паливоподачі заводські  G холостого та G робочого ходів  для 1,2 мотора під лямбаду?
Взгалі то Володимир вище вже зауважив: 60 170 ставте і не прошибете.
Якщо хочеться точно, то відключайте ДК в прошивці і по тиску в ресивері виставляйте паливоподачу G холостого.
Ну а G робочого по відчуттях тоді.
В мене ДК на ХХ вимкнено, то GОх по тиску в рампі вийшов 55.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

almetr

Цитата: vladishtm від 05 Липня 2020, 12:46:30Может Т48? Зажигание включено, нужен воздух просто спалить топливо
По-перше - благодаря Володимиру я избавился от вредного влияния Т48 на плавность управления мотором на малых дросселях,  в любых версиях прошивок.
По-друге - как можно читать и принимать близко к сердцу измышления Фулфлеша, тогда, когда у вас есть ХЕЛП по Микасу и дружелюбный Володимир !!!
Ну и третье -
Цитата: vladishtm від 05 Липня 2020, 12:46:30и это разряжение наступает сразу за переливом в неХХ, то есть перелив усиливается. Вот и как устранить в этот момент перелив?
Сдвинуть вниз границу ПХХ? Режим ПХХ полностью перекрівает топливо, в отличие от просто хх
Какой нахрен ПХХ?

ВКБ

Чогось розхід виріс. Зараз 9.3 /100, паливоподачі 64/150. Грешу на пропуски які не відчуваю при еавантаженні, бо іноді пездалька грузне і конф 1 ламбади
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 06 Липня 2020, 21:21:27
Чогось розхід виріс. Зараз 9.3 /100, паливоподачі 64/150. Грешу на пропуски які не відчуваю при еавантаженні, бо іноді пездалька грузне і конф 1 ламбади
В тебе може бути ситуація коли газофорси мають різну продуктивність, тому мікас крутить неправильно паливоподачу по дк.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Було ж норм. Бачу множник опустить треба на10% і корекцію по температурі зробити.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 06 Липня 2020, 21:21:27
Чогось розхід виріс. Зараз 9.3 /100, паливоподачі 64/150. Грешу на пропуски які не відчуваю при еавантаженні, бо іноді пездалька грузне і конф 1 ламбади
Сьогодні їздив у Миколаїв та обратно. На нормальному участку дороги дивився розхід. В діапазоні 90-110км 7-7.5 на 100.
Паливоподача 80/150. Температура за бортом +36-+38.  Система охолодження працювала штатно.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: almetr від 06 Липня 2020, 20:54:40Какой нахрен ПХХ?
Да хрен его знает? Може пуйло хуйло в квадрате?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Цитата: vladishtm від 07 Липня 2020, 19:20:40
Цитата: ВКБ від 06 Липня 2020, 21:21:27
Чогось розхід виріс. Зараз 9.3 /100, паливоподачі 64/150. Грешу на пропуски які не відчуваю при еавантаженні, бо іноді пездалька грузне і конф 1 ламбади
Сьогодні їздив у Миколаїв та обратно. На нормальному участку дороги дивився розхід. В діапазоні 90-110км 7-7.5 на 100.
Паливоподача 80/150. Температура за бортом +36-+38.  Система охолодження працювала штатно.
Теж зараз 6.8..7 по трасі. Місто 9 показує.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 07 Липня 2020, 21:19:04Місто 9 показує.
Я в місті і не дивився. Бо та їзда по місту -то просто смикання.  }-) Велкам у Миколаїв!. Тут у нас мости "саморозводяться". Тут і за містом, народ паралельно дорозі на Очаків грунтовку пробив і пре сотню по ній, а сбоку дорога -яма на ямі. І шо на ній вивірять?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Посетила "мисля"  :) от жары наверное  :wacko: Вместо двух таблиц калибровок - иметь четыре. Две лето -жара норма, две зима - холод,норма. Сильные зависимости от окружающей нас теперь температуры. А дальше будет говорят веселее.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Цитата: vladishtm від 07 Липня 2020, 22:12:09Посетила "мисля"  :) от жары наверное  :wacko: Вместо двух таблиц калибровок - иметь четыре. Две лето -жара норма, две зима - холод,норма. Сильные зависимости от окружающей нас теперь температуры. А дальше будет говорят веселее.
Може придумати електропідігрівач повітря? Щоби завжди однакова температура на вході та одна таблиця.

vladishtm

#59
Цитата: Toris від 07 Липня 2020, 22:33:06Може придумати електропідігрівач повітря? Щоби завжди однакова температура на вході та одна таблиця.
Ото ж я про те що жара  :-D
ВКБ тут вище  про корекцію, а чого його кожного разу корегувати,  :nea: просто зафігачить чотири таблиці і перемикач, а можна навіть автоматом по окремому датчику температури  при вимкненому запаленні. Мікас же до чотирьох підтримує?
--------------------------------------------------------------
кОРВЕТ М11.3.....
Число переключаемых калибровок — до 4;
Возможность калибровок в реальном времени — да.
КОРВЕТ М10.3.....
Число прошивок — 4;
Возможность калибровок в реальном времени — да.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2